Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στα χέρια ιδιωτών, είναι πλέον πιθανόν, να μεταβιβαστούν παλιές σιδηροδρομικές υποδομές, που αφορούν άμεσα τον νομό Λάρισας και την προσπάθεια της αυτοδιοίκησης να τις αξιοποιήσει τουριστικά. Ο κίνδυνος αυτός αφορά άμεσα και την κοιλάδα των Τεμπών με την παλιά σιδηροδρομική γραμμή και τις δρεζίνες.

     

    Το ίδιο βέβαια ισχύει και για τις παλιές γραμμές του Πλαταμώνα. Κι αυτό, εξαιτίας του σχεδίου νόμου, που κατατέθηκε στη Βουλή, για τις «ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων».

     

    Από την άλλη, ο Δήμος Τεμπών έχει στο άμεσο πρόγραμμα του την αξιοποίηση της σιδηροδρομικής διαδρομής, σε συνεργασία με του φίλους του σιδηροδρόμου. Υπάρχει έτοιμη πρόταση προς την Περιφέρεια Θεσσαλίας, για να την εγκρίνει και να την εντάξει στο ΣΕΣ (πρώην ΕΣΠΑ). Οι εξελίξεις όμως, μπορεί και να τους προλάβουν... Συγκεκριμένα, στο άρθρο 47 προβλέπονται και τα εξής:

     

    «Η ΓΑΙΑΟΣΕ είναι αρμόδια για τη διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης και κινητής σιδηροδρομικής περιουσίας. Στους σκοπούς της ΓΑΙΑΟΣΕ, περιλαμβάνονται:

     

    α) η διαχείριση και εκμετάλλευση σιδηροδρομικών ακινήτων, και σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού,

     

    β) η ίδρυση και λειτουργία εμπορευματικών κέντρων σε ακίνητα που διαχειρίζεται ή της ανήκουν,

     

    γ) η παραγωγή και πώληση ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (ΑΠΕ) σε ακίνητα που διαχειρίζεται ή της ανήκουν,

     

    δ) η διαχείριση και εκμετάλλευση αστικών ακινήτων, η αγορά ή η πώληση ακινήτων, η άσκηση κάθε είδους κτηματικών εργασιών και συναλλαγών, η ανάληψη και εκτέλεση οικοδομικών εργασιών εν γένει, εργασιών ανέγερσης, επισκευής, συντήρησης ή ανακαίνισης ακινήτων,

     

    ε) η ανέγερση και εκμετάλλευση οικιστικών, ξενοδοχειακών, τουριστικών και κάθε είδους εμπορικών εν γένει εγκαταστάσεων,

     

    στ) η οργάνωση, ανάπτυξη, και εκμετάλλευση εμπορικών, βιομηχανικών ή αγροτικών ακινήτων ή εγκαταστάσεων,

     

    ζ) η μελέτη και επίλυση νομικών, πολεοδομικών, τεχνικών ή άλλων ζητημάτων προς το σκοπό της αξιοποίησης, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της κινητής και ακίνητης περιουσίας που της ανήκει ή που διαχειρίζεται,

     

    η) η παροχή υπηρεσιών συμβούλου - εμπειρογνώμονος, καθώς και η εκπόνηση και η σύνταξη μελετών σκοπιμότητας, οικονομοτεχνικών μελετών, ερευνών αγοράς, μελετών βιωσιμότητας, καθώς και μελετών συναφών με την κατάρτιση επιχειρησιακού σχεδιασμού για ζητήματα που εμπίπτουν στο σκοπό της,

     

    θ) η απόκτηση με αγοραπωλησία, απαλλοτρίωση ή ανταλλαγή ακινήτων,

     

    ι) η τήρηση του μητρώου του συνόλου της ακίνητης περιουσίας που διαχειρίζεται, καθώς και της ακίνητης περιουσίας στην οποία περιλαμβάνεται σιδηροδρομική υποδομή,

     

    ια) η μέριμνα για την ταχεία και αποτελεσματική έκδοση από τις αρμόδιες υπηρεσίες των διοικητικών πράξεων που είναι αναγκαίες για την αξιοποίηση των ακινήτων που διαχειρίζεται,

     

    ιβ) κάθε άλλη δραστηριότητα που προβλέπεται από το καταστατικό της».

    Η κοιλάδα των Τεμπών, είναι εμβληματική περιοχή, όχι μόνο για τον νομό Λάρισας και το θέμα της ανάδειξης της απασχολεί χρόνια τους τοπικούς φορείς. Άρα, θα πρέπει να παρακολουθήσουν την υπόθεση, μαζί με τον δήμο, ώστε οι εξελίξεις να είναι προς το συμφέρον όλων των κατοίκων.

     

    Ο δήμαρχος Τεμπών κ. Κων. Κολλάτος τόνισε στην «Ε», ότι υπάρχει ολοκληρωμένη πρόταση του δήμου, που θα κατατεθεί άμεσα στην Περιφέρεια Θεσσαλίας, προς χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά προγράμματα, για την ανάδειξη της κοιλάδας και την αξιοποίηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής, σε συνεργασία και με τους φίλους του σιδηροδρόμου. Στην πρόταση συμπεριλαμβάνεται και η χρήση της παλιάς γραμμής, με επίστρωση κατάλληλου υλικού, ως ποδηλατικής διαδρομής! Πολύ καλά ακούγονται, αρκεί να προλάβουν...

     

    Πηγή: http://www.eleftheria.gr/index.asp?cat=43&aid=80553#.VC1M_vl_tnY





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    st2

    Δημοσιεύτηκε

    Στα χέρια ιδιωτών, είναι πλέον πιθανόν, να μεταβιβαστούν παλιές σιδηροδρομικές υποδομές, που αφορούν άμεσα τον νομό Λάρισας και την προσπάθεια της αυτοδιοίκησης να τις αξιοποιήσει τουριστικά. Ο κίνδυνος   το ενδεχόμενο αυτός αφορά άμεσα και την κοιλάδα των Τεμπών με την παλιά σιδηροδρομική γραμμή και τις δρεζίνες.

     

     

    δεν το κατάλαβα γιατί χρησιμοποιεί η εφημερίδα την λέξη κίνδυνος

     

    οι φίλοι του σιδηροδρόμου ας τρέξουν να προλάβουν να αναλάβουν αλλιώς ας το κάνει κάποιος άλλος

     

    κίνδυνος για τους φίλους του σιδηροδρόμου όχι για την υποδομή

    • Upvote 4
    Τιμολέων

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Άντε επιτέλους ας πάρει και τα Ξενία κάποιος ιδιώτης. Τόσο ωραία κτίρια να έχουν γίνει άντρα ναρκομανών.

    Μόνο της Ουρανούπολης το έχει πάρει ιδιώτης και έχει γίνει θαυμάσιο ξενοδοχείο πολυτελείας.

    Να μπει και κανένα λεφτό στα ταμεία του κράτους, αρκεί βέβαια η πώληση να γίνει σωστά και όχι χαριστική σε ημέτερους.

    Απορώ γιατί δεν προχωρούν, περιμένουν να καταρρεύσουν εντελώς;

    Edited by Τιμολέων
    • Upvote 1
    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    Ιδιώτης να αναλάβει ένα έργο ξεχασμένο με κόστος επανακατασκευής, συντήρησης γραμμών γεφυρών τούνελ κλπ. λίγο δύσκολο

    Μακάρι να γινόταν αλλά σαν επένδυση μεγάλο το ρίσκο

    Καθώς είμαστε και λαός του ΙΧ...

    και στοιβαγμένοι σε δυο (το πολύ) μεγαλουπόλεις

    Και για δημόσιο φορέα δύσκολο. Προϋπάρχει και η εμπειρία της προσπάθειας αναβίωσης στο τρενάκι του Πηλίου.

    Ο Δήμος Τεμπών ίσως ξέρει καλύτερα.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Oι φίλοι του σιδηροδρόμου μπορούν να κάνουν κάτι με τον ρομαντισμό και το πάθος που τους διακρίνει , αλλιώς ο ιδιώτης ίσως καταφέρει καλύτερα .

     

    Στους Δήμους δύσκολα υπάρχουν άνθρωποι με όραμα που δεν τελειώνει στον διορισμό των ψηφοφόρων τους .

    • Upvote 1
    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    Στα χέρια ιδιωτών, είναι πλέον πιθανόν, να μεταβιβαστούν παλιές σιδηροδρομικές υποδομές, ... Πολύ καλά ακούγονται, αρκεί να προλάβουν...

    Αν διαβάσουμε προσεκτικά την αρχή και το τέλος του άρθρου θα καταλάβουμε ότι...δεν καταλάβαμε τίποτε. Γενικά και αόριστα πράγματα. 

    • Upvote 1


    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.