Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στη σιδηροδρομική μεταφορά από και προς την Κεντρική και την Βόρεια Ευρώπη θα δραστηριοποιηθεί η "Rail Cargo Logistics - Goldair". Η ελληνο-αυστριακή σύμπραξη αποτελεί επιβεβαίωση των εξαιρετικών προοπτικών του συγκεκριμένου χώρου.

     

    Μερίδιο από την πίτα των εμπορευματικών σιδηροδρομικών μεταφορών, που αυτή την εποχή ακόμη... ψήνεται, φιλοδοξεί να κατακτήσει η "Rail Cargo Logistics - Goldair". Πρόκειται για μία νέα εταιρεία που δημιουργήθηκε από τη συνεργασία της Rail Cargo Logistics Austria, η οποία είναι η κρατική αυστριακή εταιρεία σιδηροδρόμων, και του Ομίλου Goldair Group.

     

    Η νέα εταιρεία έχει σκοπό να δραστηριοποιηθεί στην σιδηροδρομική εμπορευματική μεταφορά και να καλύψει πλήρως τις ανάγκες μεταφοράς προϊόντων από την Κεντρική και την Βόρεια Ευρώπη προς την Ελλάδα και αντίστροφα.

     

    Στόχος το transit φορτίο

     

    Η νέα κοινή εταιρεία με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατομμύριο ευρώ και επενδυτικό πλάνο 5 εκατομμυρίων ευρώ, για τον πρώτο ενάμιση χρόνο της λειτουργίας της, θα δραστηριοποιηθεί στον τομέα της μεταφοράς εμπορευμάτων με όλους τους τύπους βαγονιών, δηλαδή με συμβατικά, container, βαγόνια για χύδην φορτία (πρώτων υλών), με βαγόνια μεταφοράς υγρών (δεξαμενές), κ.α. Η "Rail Cargo Logistics - Goldair" πρόκειται να απορροφήσει τις υφιστάμενες δραστηριότητες στην Ελλάδα της Αυστριακής εταιρείας Express-Interfracht.

     

    Στην ανακοίνωση για την συνεργασία τους οι δύο εταιρείες, οι οποίες έχουν πολύ μεγάλη εμπειρία στο χώρο της εμπορευματικής μεταφοράς, επισημαίνουν ότι η συγκεκριμένη επένδυση γίνεται προκειμένου να αξιοποιηθεί η ανάδειξη της χώρας ως διαμετακομιστικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Όπως σημειώνεται η"Rail Cargo Logistics - Goldair" φιλοδοξεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην μεταφορά με τραίνο των transit φορτίων, χρησιμοποιώντας τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης ως πύλη εισόδου και εξόδου εμπορευμάτων που προέρχονται από τρίτες χώρες με προορισμό την Κεντρική Ευρώπη και αντίστροφα.

     

     

    Λαμπρό μέλλον για την μεταφορά εμπορευμάτων με το σιδηρόδρομο

     

    Οι εμπορευματικές σιδηροδρομικές μεταφορές στην Ελλάδα καταλαμβάνουν ακόμη ένα πολύ μικρό, σχεδόν ασήμαντο, μερίδιο. Ωστόσο το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι προφανές ότι στον συγκεκριμένο χώρο αναπτύσσεται μεγάλη κινητικότητα.

     

    Η παρουσία της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, που έχει οδηγήσει σε εκτόξευση του διερχόμενου φορτίου, αλλά και τα σχέδια αποκρατικοποίησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την ανάδειξη της Ελλάδας σε σπουδαίο κόμβο διαμετακόμισης. Ένα σημαντικό μερίδιο αυτής της μεταφοράς θα εξυπηρετηθεί από τον σιδηρόδρομο, όπως γίνεται διεθνώς. Εξάλλου το επιτυχημένο εγχείρημα εισόδου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην σιδηροδρομική εμπορευματική μεταφορά, που επιχειρείται τον τελευταίο χρόνο, καθιστά σαφές ότι πρόκειται για ένα χώρο με εξαιρετικό μέλλον.

     

    Παράλληλα πρέπει να τονιστεί ότι, εκτός των άλλων παραγόντων, ιδιαίτερη σημασία έχει επίσης και το γεγονός πως, μετά από χρόνια αναμονής, τα έργα στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο βρίσκονται πλέον πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή τους. Μέσα στην επόμενη διετία η Ελλάδα θα έχει ένα βασικό σιδηροδρομικό άξονα ο οποίος τίποτε δεν θα έχει να ζηλέψει από τα δίκτυα των πλέον προηγμένων σιδηροδρομικά χωρών της Ευρώπης. Τα δεδομένα αυτά, ασφαλώς, συνυπολογίστηκαν από την Rail Cargo Logistics Austria και της Goldair Group προκειμένου να προχωρήσουν στη δημιουργία της νέας, κοινής, εταιρείας.

     

    Νέα δεδομένα και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

     

    Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς η παρουσία ενός ακόμη παρόχου στην εμπορευματική σιδηροδρομική μεταφορά μπορεί να αλλάξει πολλά. Η ένταση του ανταγωνισμού θεωρείται ότι μπορεί να επηρεάσει ακόμη και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ο διαγωνισμός βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, ωστόσο είναι εντελώς αμφίβολο αν υπάρχουν οι προϋποθέσεις επιτυχίας του, αφού ενεργός παραμένει μόνο ένας υποψήφιος.

     

    Σε περίπτωση αποτυχίας του διαγωνισμού και προκήρυξή του εκ νέου η παρουσία ενός ανταγωνιστή «ανοίγει» το παιχνίδι, χωρίς να μπορεί να αποκλειστεί ακόμη και η πιθανότητα διεκδίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το νέο εταιρικό σχήμα, που διαθέτει σημαντική τεχνογνωσία.

     

    Εμπειρία 65 ετών

     

    Όπως σημειώνουν οι δύο εταιρείες η πολύ μεγάλη τεχνογνωσία της Rail Cargo Logistics, η πληθώρα των μηχανημάτων (620 μηχανές έλξης και περισσότερα από 26.200 βαγόνια κάθε τύπου - κλειστά, γενικού φορτίου, ανοιχτά, χύδην, σιλό, βαγόνια δεξαμενές κ.ά), σε συνεργασία με την εμπειρία και εντοπιότητα του ομίλου Goldair που δραστηριοποιείται στο χώρο των διεθνών μεταφορών και logistics επί δεκαετίες, θα δώσει τη δυνατότητα για νέες εναλλακτικές μορφές μεταφοράς εμπορευμάτων, εξασφαλίζοντας ανταγωνιστικές τιμές και προστιθέμενη αξία στα μεταφερόμενα εμπορεύματα.

     

    Η Rail Cargo Logistics, είναι μέλος της Rail Cargo Group και διαθέτει εμπειρία 65 ετών στην διαχείριση σιδηροδρομικού δικτύου logistics.

     

    Με τις παραδοσιακές εγχώριες αγορές της Αυστρίας και της Ουγγαρίας ως διαμετακομιστικό κέντρο, η Rail Cargo Group προσφέρει επιλογές σιδηροδρομικών μεταφορών από την Βόρεια Θάλασσα έως την Μαύρη Θάλασσα και τη Μεσόγειο.

     

    H Rail Cargo Group - μέλος των Αυστριακών Σιδηροδρόμων (ΟΒΒ) - με περίπου 2,4 δισεκατομμύρια ετήσιο τζίρο και πάνω από 8.200 εργαζομένους, αποτελεί μία από τις ηγετικές εταιρείες σιδηροδρομικών μεταφορών στην Ευρώπη.

     

    Πηγή: http://www.euro2day.gr/news/economy/article/1281394/rail-cargo-logistics-goldair-megalo-deal-stis-s.html





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Εδώ και χρόνια υπάρχει η νομοθεσία που αφήνει τον ΟΣΕ να διατηρεί την κυριότητα του δικτύου και την συντήρηση του και επιτρέπει στον οποιονδήποτε να νοικιάζει οχηματοχιλιόμετρα και ανάλογα με τον χρόνο διαδρομής και την ώρα της ημέρας που κάνει την διαδρομή , να πληρώνει και το ενοίκιο του . 

     

    Αλλά ως συνήθως εδώ όλα κινούνται με αργούς ρυθμούς .

    dsworks

    Δημοσιεύτηκε

    Η νέα κοινή εταιρεία με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 1 εκατομμύριο ευρώ και επενδυτικό πλάνο 5 εκατομμυρίων ευρώ, για τον πρώτο ενάμιση χρόνο της λειτουργίας της, θα δραστηριοποιηθεί στον τομέα της μεταφοράς εμπορευμάτων με όλους τους τύπους βαγονιών, δηλαδή με συμβατικά, container, βαγόνια για χύδην φορτία (πρώτων υλών), με βαγόνια μεταφοράς υγρών (δεξαμενές), κ.α. Η "Rail Cargo Logistics - Goldair" πρόκειται να απορροφήσει τις υφιστάμενες δραστηριότητες στην Ελλάδα της Αυστριακής εταιρείας Express-Interfracht.

     

    Με τέτοιο budget, μικρότερο από το κόστος απόκτησης μία ντιζελάμαξας, μάλλον θα συνεχίσουν να αγοράζουν χωρητικότητα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (κάτι που όσο συνεχίζεται θα δυναμώνει το μονοπώλιο), οπότε, το άρθρο βρίθει από υπερβολές.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.