Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Το απόγευμα της Τρίτης 7/6 έπεσαν – όπως έγινε γνωστό – οι υπογραφές μεταξύ του ΤΑΙΠΕΔ και της Lamda Development (συμφερόντων Λάτση).

     

    Πρόκειται για την υπογραφή ενός μνημονίου αλληλοκατανόησης (MoU) που ανοίγει το δρόμο για ευρύτερες συζητήσεις σχετικά με ορισμένα επίμαχα ζητήματα της σύμβασης τα οποία θα πρέπει να διευθετηθούν και να υπογραφή η σύμβαση, αλλά και να κυρωθεί από τη Βουλή, πιθανότατα το φθινόπωρο. Στο μνημόνιο περιλαμβάνονται ορισμένες αλλαγές στη σύμβαση υπέρ του ελληνικού δημοσίου, το οποίο δεσμεύθηκε ότι θα έχει εξασφαλίσει όλες τις απαραίτητες αδειοδοτήσεις έως το φθινόπωρο προκειμένου πριν τις 16 Νοεμβρίου να έχει υπογραφεί η σύμβαση παραχώρησης.

     

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι τα 915 εκατ. ευρώ αφορούν το εφάπαξ τίμημα, η πρώτη δόση του οποίου θα καταβληθεί φέτος, μετά και την ολοκλήρωση ορισμένων ακόμη ενεργειών της κυβέρνησης, όπως η χορήγηση άδειας καζίνο μέσω διεθνούς διαγωνισμού.

     

    Το ελληνικό Δημόσιο επίσης πίεσε και εξασφάλισε ένα κομμάτι της έκτασης του Ελληνικού να εξαιρεθεί από την επένδυση και να αναπτυχθεί, προκειμένου να στεγαστούν δημόσιες υπηρεσίες, οι οποίες θα φύγουν από άλλες υποβαθμισμένες περιοχές, προκειμένου να αναβαθμιστούν και αυτές με τη σειρά τους.

     

    Επίσης, το ποσό των επενδύσεων που προορίζεται για έργα κοινής ωφέλειας αυξήθηκε, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, από το 1,2 δισ. στο 1,5 δισ. Την ίδια ώρα, η συνολική δόμηση περιορίζεται από 2,9 εκατ. σε 2,7 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα.

     

    Σε κάθε περίπτωση είναι το πρώτο βήμα για να ξεμπλοκάρει η μεγαλύτερη αστική ανάπλαση που έγινε στη χώρα, μια επένδυση η οποία μπορεί να φτάσει τα 8 δισ. ευρώ και η οποία θα μπορούσε να δώσει αρχικά 50.000 θέσεις εργασίας.

     

    Πηγή: Ημερησία





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ΒΑΣΙΛΗΣ Κ.

    Δημοσιεύτηκε

    Όταν σαν πηγή για την ενημέρωσή μας χρησιμοποιείται η "Ημερησία", δυστυχώς αυτά θα παρουσιάζονται ως ευχάριστες ειδήσεις.

     

    Ευτυχώς υπάρχουν πολλοί που αγωνίζονται για να μην υλοποιηθούν τα βρώμικα σχέδια κάποιων.

    • Upvote 5
    • Downvote 9
    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Τα χαλια του παρκου Τριτση δειχνουν το μελλον του Ελληνικου αν δε το παρει η Λαμδα...

    • Upvote 10
    • Downvote 1
    cvlengnr

    Δημοσιεύτηκε

    Να δωσουμε τοτε  και το παρκο Τριτση σε κανενα εθνικο ευεργετη μπας και γινουμε ανθρωποι. Αλλα οχι τοσο ακριβα οσο το Ελληνικό. Δεν εχει και θαλασσα δα, ειναι και σε μπασκλας περιοχη.... Νομιζω 10-20 ευρω το τετραγωνικο καλα ειναι

    • Upvote 5
    • Downvote 3
    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Μακάρι να το έπαιρνε ιδιώτης να το αξιοποιούσε όπως πρέπει και να γίνει κόσμημα για τη περιοχή κ όχι εκτροφείο κουνουπιών.

     

    Εσένα το όραμα σου φαντάζομαι είναι να στοιβαχτουν μερικές χιλιάδες μετανάστες εκεί όπου κάθε τρίτη πέμπτη θα έχουμε αγώνες wrestling Αφγανισταν vs Συρία και τις Κυριακές μπόνους θέαμα με κακοποίηση ανηλικου...

    • Upvote 10
    • Downvote 2
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Εχουμε και το πεδίο του Αρεως που είναι σε ανάλογη κατάσταση καταστροφής , για να το βλέπουν οι αιθεροβάμονες ....

    • Upvote 1
    stayros

    Δημοσιεύτηκε

    Μα τι λες bas; Να ιδιωτικοποιήσεις το πεδίο του Αρεως και να χάσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα darts με σύριγγες;

    • Upvote 6
    • Downvote 1
    nik

    Δημοσιεύτηκε

    Συμφωνώ με Σταύρο. Αν και το Τρίτση είναι καλό με την έννοια ότι έχει πολλούς ελεύθερους χώρους, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα. Το κράτος δεν μπορεί στην Ελλάδα να κάνει διαχείριση πάρκων. Ο λόγος είναι ότι η διαχείριση πάει στους δήμους και οι δήμοι το μόνο που μπορούν και αυτό μέτρια είναι να μαζεύουν σκουπίδια από τους δρόμους. 

     

    Το θέμα είναι ότι όποιος Κινέζος Ρώσος ήταν να έρθει Ελλάδα να πάρει ένα σπίτι, θα πάει στον Λάτση τελικά. Θα φτιάξει μάλλον σπίτι για το κάθε πορτοφόλι. Ίσως αναπτυχθεί και η γύρω περιοχή γιατί κάποιοι ετοιμάζουν οικοδομές εκεί γύρω έχω ακούσει.

    • Upvote 1
    kostassid

    Δημοσιεύτηκε

    Δυστυχώς το Ελληνικό κράτος δεν μπορεί, δεν γίνεται , δεν έχει τη δυνατότητα παρ'όλες τις προθέσεις, καλοπροαίρετες του κάθε κυβερνώντα.

     

    Οι ιδιωτικοποιήσεις είναι μονόδρομος σε αυτή τη χώρα, με αυτό το νομικό δαιδαλώδες πλαίσιο και αυτούς τους δημόσιους υπαλλήλους.

    • Upvote 7
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Σίγουρα θα υπάρξει γενικότερη ανάπτυξη , αλλά θέλουμε ανοιχτά μυαλά . Εχει ζητηθεί από την κρουαζιέρα να φτιαχτεί ένα νησί hub στο ΣΕΦ όπου θα είναι ο λιμένας κρουαζιεροπλοίων και εκεί δεν θα χάνουν χρόνο στο λύσε δέσε και θα έχουν γρήγορη πρόσβαση στον κόμβο της εθνικής για να ανεβαίνουν Ακρόπολη , αλλά αντιδρούν τα μαγαζιά στον Πειραιά . Βέβαια κάλλιστα θα μπορούσε με το τράμ να υπάρχουν ειδικές διαδρομές για Πειραιά ή Ελληνικό , αλλά είπαμε ο κοινός νούς δεν είναι τόσο κοινός , όσο κοινώς νομίζεται .....

    • Upvote 2



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.