Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στην Τήνο είναι η πιο μαγευτική πισίνα στον κόσμο η οποία μοιάζει σαν να είναι ένα με τη θάλασσα.

     

    Η εντυπωσιακή πισίνα ανήκει σε μία μοντέρνα και πολυτελή κατοικία στο Νότιο τμήμα του νησιού που κατασκεύασε το αρχιτεκτονικό γραφείο Kois Associates Architects σε πρότζεκτ Mirage House.

     

    Η εντυπωσιακή πισίνα λειτουργεί ως οροφή και φυσικό "καμουφλάζ".

    Παράλληλα παρέχει θερμική μόνωση και προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία. Καλύπτοντας την οροφή από άκρη σε άκρη, το νερό δημιουργεί μια μαγευτική οφθαλμαπάτη και παίζει το ρόλο ενός υπερμεγέθους καθρέφτη που αντικατοπτρίζει τον ελληνικό ουρανό και το βραχώδες τοπίο.

     

    ccs-56418-0-50176500-1402061243_thumb.jpg

     

    ccs-56418-0-39201800-1402061306_thumb.jpg

     

    ccs-56418-0-15698300-1402061339_thumb.jpg

     

    ccs-56418-0-92255400-1402061373_thumb.jpg

     

    ccs-56418-0-62775000-1402061402_thumb.jpg

     

    ccs-56418-0-22488500-1402061424_thumb.jpg

     

    Σύμφωνα με το αρχιτεκτονικό γραφείο η τοποθεσία που επιλέχθηκε προσφέρει προστασία από τους ανέμους ενώ το φυσικό πλάτωμα που από την αρχή είχε χαρακτηριστεί ως η βέλτιστη θέση για την κατοικία, καθώς θα ελαχιστοποιήσει τον αντίκτυπο στο τοπίο λόγω της εκσκαφής. Η οικία εκτείνεται σε ένα επίπεδο και έχει μια επιφάνεια 198 τετραγωνικών μέτρων που προσφέρει πανοραμική θέα στο χερσαίο και θαλάσσιο τοπίο.

     

    Η αρχιτεκτονική προσέγγισή ήταν δωρικού ρυθμού ενώ χρησιμοποιήθηκαν υλικά από το νησί καθώς και τοπικές τεχνικές. Από απόσταση ειδικά εάν προβληθούν από την πορεία της προσέγγισης, σε υψηλότερο έδαφος, το μόνο ορατό χαρακτηριστικό του σπιτιού είναι η πισίνα η οποία φαντάζει σαν προέκταση της θάλασσας. Το νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας αντανακλά το περιβάλλον και κατά τη διάρκεια της νύχτας τον έναστρο ουρανό.

     

    Πηγή: enikos.gr





    dsts

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    GEORGE MICHEAL

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Πάντως αυτό το πράγμα δεν θα πέρναγε με τίποτα από Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής στην περιοχή μου , και αν πέρναγε σίγουρα δεν θα γινόταν από μηχανικό της περιοχής και αν τέλος πάντων γίνονταν όλα τα πιο πάνω , σίγουρα θα υπήρχε αντίδραση από ανθρώπους που αγαπούν το περιβάλλον και έχουν επίγνωση του μέτρου στην αισθητική τους , που τους κληρονόμησαν οι πρόγονοι τους , ώστε να διακρίνουν την σχέση αλληλοεπίδρασης ,  τεχνικού και φυσικού περιβάλλοντος , που τελικά διαμορφώνει το περιβάλλον του Ελληνικού χώρου.

    Edited by GEORGE MICHEAL
    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    ...αυτό το πράγμα δεν θα πέρναγε με τίποτα από Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής στην περιοχή μου ,....

    Γιατί δεν θα πέρναγε?

     

    και γιατι δεν αντιδρούσαν οι ανθρωποι που αγαπουν το περιβάλλον στην περιοχή σου, οταν η κεντρικά παραλιακή οδο σας είναι γεμάτι με κτίρια στο στυλ μπαλκονόπορτα + μπαλκονόπορτα... συν καγκελάκι χάλια .... σαν να είναι στην αθήνα κυψέλη στις πιό χάλια επιλογες τους κλπ ? ....

     

    και το κτίσμα δεν είναι η πισίνα... αυτό δείχνουν τα λάιφ στάιλ περιοδικά...

    • Upvote 3
    GEORGE MICHEAL

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Δεν έχεις άδικο , αλλά αυτό ήταν έργο της Χούντας και αφορά την παραλία της πόλης και δυο τρία εκτρώματα που έγινα πάλι επί χούντας Όσοι αντέδρασαν τότε τους πήγαν απέναντι για διακοπές (Γυάρο) Πάντως ένα καλό ήταν ότι τουλάχιστον και αυτοί που δεν αντέδρασαν είδαν πόσο καταστροφικό ήταν αυτό και έβαλαν μυαλό σήμερα 

     

    Έτσι σήμερα αυτό έχει σταματήσει και υπάρχει απόλυτα σεβασμός στο περιβάλλον με σημαντικές επεμβάσεις από πολίτες με κατάλληλες προσφυγές σε αρμόδια όργανα (όπως την μείωση του ΣΔ στην πόλη την δεκαετία του 80 ) Τουλάχιστον όπου χρειάζεται ΣΑ δεν περνούν τέτοια πράγματα και στις υπόλοιπες περιοχές δεν γίνονται κατασκευές  που δεν εναρμονίζονται στο περιβάλλον με ελάχιστες εξαιρέσεις  Νομίζω σε γενικές γραμμές , ότι και η Τήνος έχει αντισταθεί σε τέτοιες καταστάσεις σε σχέση με άλλα νησιά που έχουν γίνει το έλα να δεις 

    Edited by terry
    Guest

    Δημοσιεύτηκε

    πανέμορφο, έστω και σαν εικόνα. πολύ καλός φωτορεαλισμός. το σπίτι απ' όσο φαίνεται στην κάτοψη απλό και συμμαζεμένο, τίποτα φοβερό. η πισίνα εντυπωσιακή αλλά όλο και θα έχει και κανένα στατικό θεματάκι με τέτοια βάρη.

    ωραία είναι να βλέπουμε και κάτι διαφορετικό, έχει εκπαιδευτεί το μυαλό μας στα ίδια τόσα χρόνια. είμαι περίεργος πως θα ήταν από κοντά

    ikaros13

    Δημοσιεύτηκε

    Γιατί δεν θα πέρναγε?

     

    και γιατι δεν αντιδρούσαν οι ανθρωποι που αγαπουν το περιβάλλον στην περιοχή σου, οταν η κεντρικά παραλιακή οδο σας είναι γεμάτι με κτίρια στο στυλ μπαλκονόπορτα + μπαλκονόπορτα... συν καγκελάκι χάλια .... σαν να είναι στην αθήνα κυψέλη στις πιό χάλια επιλογες τους κλπ ? ....

     

    και το κτίσμα δεν είναι η πισίνα... αυτό δείχνουν τα λάιφ στάιλ περιοδικά...

     

    Γιατί θα αντιδρούσαν όλοι αυτοί που ζηλεύουν ή φθονούν κάτι τέτοια...Ποιο περιβάλλον τώρα... Μη δούμε πισίνα να βγάλουμε το μάτι του άλλου...

    • Upvote 2
    Giorgos1987

    Δημοσιεύτηκε

    Φανταστείτε να ήθελαν το νερό της πισίνας να θερμένεται τον χειμώνα. Θα κατασκεύαζαν και έναν τεαράστιο λέβητα κοντά εκεί ο οποίος ίσως θα μπορούσε να προσφέρει τηλεθέρμανση στο μισό νησί.

    GEORGE MICHEAL

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Γιατί θα αντιδρούσαν όλοι αυτοί που ζηλεύουν ή φθονούν κάτι τέτοια...Ποιο περιβάλλον τώρα... Μη δούμε πισίνα να βγάλουμε το μάτι του άλλου...

    για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης για την αισθητική που αφορά το περιβάλλον κάνοντας διαχρονικά συγκρίσεις  βλέπω πχ τις Ρωμαικές επαύλεις που υπήρχαν αρκετές στην περιοχή μου λόγο των αρχαίων λατομείων Ε αυτό το καρακιτσαριό να έχουμε πισίνα δίπλα σε παραλίες δεν υπήρχε από όσα τέτοια κτήρια έχουν βρεθεί από αρχαιολογική σκαπάνη  ,  σε ένα μόνο υπάρχει λουτρό με πισίνα αλλά είναι 5 χιλιόμετρα από την θάλασσα Εδώ είδα κάπου στην Αττική είχαν κάνει πισίνα μέσα στην Θάλασσα Αν αυτό το κατασκεύασμα δίπλα στην θάλασσα και στο όγκο και στην  μορφή που σαφώς προβάλει (σαν τασάκι έγραψε εύστοχα συνάδελφος)  ξεχωρίζοντας άμεσα από το φυσικό περιβάλλον χωρίς να "δένει" με αυτό  το θεωρείς αισθητικά αποδεκτό , εγώ σαφώς διαφωνώ 

     

    Πάντως κάτι τέτοια κατασκευάσματα , ο παππούς μου τα είχε για να πλένει τα πρόβατα και να μπορεί πιο εύκολα να τα κουρεύει ή να μην αρρωσταίνουν , αλλά και αυτός το είχε φτιάξει σε φυσιολογική απόσταση από την θάλασσα και όχι κοντά σε αυτήν και ας μην είχε τελειώσει το Δημοτικό 

    Edited by GEORGE MICHEAL
    imhotep

    Δημοσιεύτηκε

    σοβαρά τώρα

    πισίνα (αν είναι πισίνα) στην ταράτσα στο ντάλα ήλιο είναι λειτουργικά off (το είπα και σε άλλη διαφήμιση)

    πισίνα σε νησί είναι περιττό έξοδο

    μονοκατοικία στην ερημιά σημαίνει ούτως ή άλλως μετακίνηση (άρα γιατί να μην προτιμήσεις τη θάλασσα από το χλώριο) εκτός εάν είσαι τόσο χάι που τα παραγγέλνεις και στα φέρνουν όλα έτοιμα 

    τα εξοχικά αυτού του τύπου (και οιουδήποτε τύπου) σε βουνά και θάλασσες τα θεωρώ έτσι κι αλλιώς άχρηστη "επένδυση" πιο σωστά "επίδειξη" και μάλλον κατ-ανάλωση και ειλικρινά δεν τα ζήλεψα ποτέ

    αν το δούμε ως "γλυπτό" στο χώρο μάλλον αποτυχημένο το βρίσκω αφού ούτε εντάσσεται ούτε δημιουργεί αφ' εαυτού του περιβάλλον. βέβαια κυρίαρχη αισθητική δεν υπάρχει και de gustibus non disputandum

    • Upvote 2
    GEORGE MICHEAL

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    εμείς οι μηχανικοί είμαστε υπεύθυνοι για το περιβάλλον που διαμορφώνουμε Προφανώς (και κόβω ότι έχω σε στοίχημα) ότι ο μελετητής δεν είναι κάτοικος της Τήνου Αν εμένα μου ανάθεταν μια τέτοια μελέτη για την περιοχή μου , το ουρανό και τα άστρα να μου έδιναν δεν πρόκειται να την έκανα Πριν κάμποσα χρόνια ήρθε στο γραφείο μου ένας πελάτης που ήθελε να κάνει σε απόσταση περί τα 600 μ από την θάλασσα (δεν χρειαζόταν τότε ΕΠΑΕ) ένα κτήριο με στέγη που θύμιζε Γερμανικά ή Αυστριακά κτήρια με μεγάλη κλίση και χρώμα που θύμιζε κεντρική Ευρώπη Φυσικά παρά τα χρήματα που μου πρόσφερε  (ήταν άνετος) αρνήθηκα ευγενικά και του εξήγησα τους λόγους Φυσικά θύμωσε Έμαθα τελικά ότι  προηγουμένως του είχαν απαντήσει με όμοιο τρόπο και οι άλλοι συνάδελφοι της περιοχή μου Τελικά πριν από δυο χρόνια είδα το κτήριο να ξεπροβάλει (έκτρωμα) και έψαξα και διαπίστωσα ότι η μελέτη τελικά έγινε από γραφείο εκτός περιοχής και μόνο η επίβλεψη τελικά έγινε από ντόπιο νέο τότε μηχανικό  

     

    όταν λοιπόν ζεις σε ένα περιβάλλον και αυτό πέρα από την ποιότητα ζωής , σου δίνει απλόχερα τα φυσικά διαθέσιμα για επιβίωση τότε μετράνε άλλα πράγματα και όχι πρόσκαιρες οικονομικές απολαβές  

    Edited by GEORGE MICHEAL
    • Upvote 1
    AlexisPap

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Αν συζητούσαμε επί πραγματικού, θα είχε κάποιο νόημα...

     

    Αλλά, εν προκειμένω, ασχολούμαστε με κάτι που ανέβασαν τα τρολλάκια των ελληνικών μπλογκ...

    Οι μεν εικόνες είναι φωτορεαλιστικό "κόνσεπτ" μίας σύνθεσης, από το οποίο λείπουν όλα τα ουσιαστικά στοιχεία του σχεδιασμού:

     

    Από τα στατικά (που δεν υπάρχουν), μέχρι  και τα κουφώματα (που δεν υπάρχουν). Από την πρόσβαση στην πισίνα (που δεν υπάρχει), μέχρι την υπερχείλιση της πισίνας (που δεν υπάρχει). Από τον χώρο στάθμευσης (που δεν υπάρχει), μέχρι την πρόσβαση στο ακίνητο (που δεν υπάρχει).

     

    Είναι φωτορεαλισμός σε επίπεδο σύλληψης, δεν είναι αρχιτεκτονικό σχέδιο.

    Κι επειδή είμαστε μηχανικοί, έχουμε διαβάσει ΓΟΚ, ΝΟΚ, κτιριοδομικό, ΚΕΝΑΚ, επειδή έχουμε βγάλει άδειες σε νησιά, επειδή ξέρουμε το επιτρεπόμενο ύψος σε ισόγειο εκτός σχεδίου κλπ, αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό που βλέπουμε στα φωτορεαλιστικά δεν θα γίνει.

     

    Για εμένα είναι μία ενδιαφέρουσα από εικαστικής πλευράς σύνθεση, που κινείται με αξιώσεις στον χώρο της σύγχρονης αρχιτεκτονικής.

     

    Ιδεολογικά με βρίσκει αντίθετο, κατά το ότι αντικατοπτρίζει την ξιπασιά του ανεπτυγμένου κόσμου απέναντι στο φυσικό περιβάλλον, τους φυσικούς πόρους και τον συνάνθρωπο. Αλλά δεν νομίζω να ενδιαφέρεται για την γνώμη μου ο Στέλιος* και οι πελάτες του...

     

    Το πρόβλημά μου είναι με τα τρολλ του ελληνικού ίντερνετ...

    Διότι, αν δοκιμάσετε να γκουγκλάρετε "the most beautiful pool", "the best pool in the world", "the most"... "magic pool in the world" και άλλα τέτοια, δεν θα βγάλει την μέλλουσα πισίνα της Τήνου.

     

     

     

     

    * Στέλιος Κόης = Κοis Associated Architects

    Edited by AlexisPap
    • Upvote 4



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.