Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας σχεδιάζει το υπουργείο Οικονομικών με σκοπό να τονώσει τα έσοδα του κράτους.

     

    Προφανώς το κόστος που θα κληθούν να καταβάλλουν για τα τέλη κυκλοφορίας του 2016 οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών θα είναι υψηλότερο σε σύγκριση με τις προηγούμενες χρονιές.

     

     

     

    Σύμφωνα με το νέο πλαίσιο για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας θα λαμβάνεται υπόψη ο συνολικός αριθμός αυτοκινήτων ΙΧ ανά νοικοκυριό. Τα νοικοκυριά με δυο ενήλικες που έχουν τρίτο ή και τέταρτο αυτοκίνητο θα επιβαρυνθούν σε σχέση με όσα καταβάλλουν σήμερα.

     

    Επίσης, θα επιβαρυνθούν τα νοικοκυριά με έναν φορολογούμενο και περισσότερα από ένα ΙΧ.

     

    «Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα χιλιάρι για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί», λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις.

     

    «Γιατί όμως να μην πληρώσει περισσότερα το εύπορο νοικοκυριό που διαθέτει δύο ή τρία οχήματα μεγάλου κυβισμού» προσθέτουν.

     

    —Υποβαθμίζεται το κριτήριο των ρύπων

     

    Η εμπορική αξία, κυρίως για τα οχήματα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο του 2010 και μετά και σήμερα το ύψος των τελών υπολογίζεται αποκλειστικά με βάση τους εκπεμπόμενους ρύπους. Στο ΥΠΟΙΚ σημειώνουν ότι αυτός ο υπολογισμός ευνοεί σημαντικά φορολογούμενους που αγοράζουν ακριβά ΙΧ με χαμηλούς ρύπους σε σχέση με φορολογούμενους που έχουν ΙΧ με τα ίδια περίπου χαρακτηριστικά αλλά είναι μοντέλα πριν το 2010.

     

    Τα έσοδα από τα τέλη κυκλοφορίας ανήλθαν το 2014 στα περίπου 1,1 δισ. ευρώ και με τις παραπάνω παρεμβάσεις εκτιμάται ότι θα υπάρξει αύξηση των κρατικών εσόδων, αλλά με επιβάρυνση των νοικοκυριών που διαθέτουν φοροδοτική ικανότητα.

     

    Οι τελικές προτάσεις θα γίνουν αντικείμενο διαπραγμάτευσης με τους δανειστές από τα μέσα Οκτωβρίου όταν και θα καταφθάσουν οι εκπρόσωποί τους στην Αθήνα.

     

    —Τα κριτήρια

     

    Συνοπτικά, τα κριτήρια που εξετάζει το ΥΠΟΙΚ είναι:

     

    • Ο αριθμός των ΙΧ οχημάτων ανά οικογένεια. Θα υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση για το τρίτο όχημα.

     

    • Το άθροισμα των κυβικών των οχημάτων ανά νοικοκυριό. Μια οικογένεια με ένα μεσαίο αυτοκίνητο, καθώς και ένα δεύτερο μικρού κυβισμού δεν πρέπει να περιμένει επιπλέον επιβάρυνση. Ωστόσο για οικογένειες με δυο πολύ μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα θα πρέπει να περιμένει επιβαρύνσεις.

     

    • Κριτήριο εμπορικής αξίας για ΙΧ που πήραν αριθμό κυκλοφορίας μετά το 2010. Τα τέλη αυτής της κατηγορίας οχημάτων υπολογίζονται με βάση το πόσο ρυπογόνα είναι τα οχήματα.

     

    Έτσι τώρα θα ληφθεί υπόψη και η εμπορική αξία στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας.

     

    Για παράδειγμα, ένα καινούργιο όχημα 3.500 κ.εκ. μοντέλο του 2015 με τιμή αγοράς 100.000 Ευρώ καταβάλλει τέλη κυκλοφορίας 507 ευρώ. Της ίδιας εταιρίας αυτοκίνητο εμπορικής αξίας 20.000 ευρώ αλλά μοντέλο του 2007 πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 1.320 ευρώ.

     

    Καινούργιο όχημα του 2015 κυβισμού 2.000 κ.εκ. με τιμή αγοράς τα 40.000 ευρώ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 135 ευρώ. Ένα άλλο όχημα της ίδιας εταιρίας με ίδιο κυβισμό αλλά που χρονολογείται από το 2005 και με τιμή αγοράς τα 12.000 ευρώ πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 660 ευρώ.

     

    Οι προτάσεις του υπουργείου Οικονομικών είναι ήδη έτοιμες, αλλά θα πρέπει να παρουσιαστούν στο κουαρτέτο που αναμένεται μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου να έρθει στην Ελλάδα.

     

    Πηγή: http://www.econews.gr/2015/09/27/teli-kykloforias-ypologismos-125473/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Συνοπτικά . Δεν μειώνουμε τα τέλη των παλαιών εγκλωβισμένων δίλιτρων . Απλά αυξάνουμε και τα τέλη των καινούργιων . Γιατί μας λείπουν τα φράγκα για τον κομματικό στρατό .

    • Upvote 7
    antloukidis

    Δημοσιεύτηκε

    Καινούργια, που αγοράστηκαν (από εύπιστους συμπατριώτες μας) με κίνητρο τα χαμηλά τέλη.

     

    Να χαιρόμαστε την "α-συνέχεια" τους κράτους μας. (εκεί που περνάει, γιατί στον κ. Σόϊμπλε.....)

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Από την άλλη η ισονομία στα τέλη , θα διορθώσει το χάος στην αγορά του μεταχειρισμένου , όπου το δίλιτρο πωλείται φτηνότερα από το χιλιάρι . Αυτό που θα είναι δίκαιο είναι να είναι σχετικά τα τέλη με την εμπορική αξία των αυτοκινήτων .

    akius

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    πριν βγουν ας κανουν και 10 δοκιμές με παραδείγματα του  μέσου έλληνα

    γιατί βλέπω να ανεβαίνουν όλοι και από 1.1 δις  να τσιμπάνε 2 δις  μπας και κλείσουν την τρύπα που οι ΙΔΙΟΙ άνοιξαν τα 4 δις

     

    σε κάθε περίπτωση επιβάρυνση θα υπάρχει γιατί και 2 αυτοκίνητα ναχεις αν το ενα είναι με μηδενικά και ας είναι μέχρι 1600 και αξίας μέχρι 20.000 σίγουρα θα τσιμπήσουν κάτι παραπάνω

    Edited by akius
    terry

    Δημοσιεύτηκε

    Το καλο ειναι οτι υπαρχει σταθεροτητα στη χωρα αυτη...

    • Upvote 9
    akius

    Δημοσιεύτηκε

    Το καλο ειναι οτι υπαρχει σταθεροτητα στη χωρα αυτη...

     

    τρέχουν οι επενδυτές ποιος θα έρθει :mrgreen:

    terry

    Δημοσιεύτηκε

    Εχει καταντησει αηδια ολο αυτο...

     

    Καθε 3τριμηνο ακουμε και κατ νεο.

    Καθε εξαμηνο κανουν και μια αλλαγη.

    • Upvote 1
    akius

    Δημοσιεύτηκε

    άσε τερρυ

    πρόλαβα και 2 χρ χωρίς τέλος

     

    όταν σε αυτοκίνητο δεν μπορεί να τηρηθεί ο πίνακας ''απόσβεσης''

    φαντάσου σε επενδύσεις  εκατονταδων εκ.

     

    με υπολογισμό 500% κέρδος για νασαι σίγουρος ότι θα πάρεις 30%

    • Upvote 1
    ilias_77_thes

    Δημοσιεύτηκε

    Εχει καταντησει αηδια ολο αυτο...

     

    Καθε 3τριμηνο ακουμε και κατ νεο.

    Καθε εξαμηνο κανουν και μια αλλαγη.

    Αηδία?????Μόνο..??????? Εγώ έχω ξεράσει πάρα πολλές φορές......Το καλοκαίρι λέγανε για τα τέλη ταξινόμησης στις εισαγωγές καινούργιων αυτοκινήτων..(που μεταξύ μας είτε μας συμφέρει είτε όχι είναι σωστό). Μετά ξεχάστηκε η πρόταση κλαι ούτε λόγος.. Φαντάζομαι ότι μια από τα ίδια θα ισχύει και για τα τέλη..Αλλά γενικώς το θέμα είναι για τον &%*^*%*&

    project.breeze

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    «Όποιος έχει ένα οικογενειακό ΙΧ και ένα χιλιάρι για δεύτερο δεν θα επιβαρυνθεί», λένε αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ που επεξεργάζονται τις σχετικές προτάσεις.

     

     

    Στελέχη του ΥΠΟΙΚ το είπανε αυτό ή ο μπάρμπα Τάσος ο ταβερνιάρης; Είναι δυνατόν οι "αρμόδιοι" να κάνουν τέτοιες μπακαλίστικες δηλώσεις;

    Τί πάει να πει "οικογενειακό" ΙΧ και τί πάει να πει "χιλιάρι" ; 

    Edited by project.breeze
    • Upvote 1



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.