Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Τέσσερα από τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια που βρίσκονται σε φάση ιδιωτικοποίησης, συγκαταλέγονται στα 10 χειρότερα της Ευρώπης.

     

    Ο λόγος για τα αεροδρόμια τεσσάρων νησιών, της Σαντορίνης, της Ρόδου, του Ηρακλείου, και της Κέρκυρας, τα οποία πάσχουν σοβαρά από πλευράς τόσο υποδομών όσο και παροχής υπηρεσιών.

     

    Στην ετήσια κατάταξη της ιστοσελίδας "Sleepingairports.net" που έγινε με βάση έρευνα σε 10.000 τουρίστες, η Ελλάδα έχει την τιμητική της. Αναλυτικά το bottom..10:

     

    1. Beauvais-Tille International Airport, France (BVA)

     

    2. Santorini Thira National Airport, Greece (JTR)

     

    3. Rhodes International Airport, Greece (RHO)

     

    4. Crete Heraklion International Airport, Greece (HER)

     

    5. Berlin Schönefeld International Airport, Germany (SXF)

     

    6. Corfu International Airport, Greece (CFU)

     

    7. Rome Ciampino International Airport, Italy (CIA)

     

    8. Brussels Charleroi International Airport, Belgium (CRL)

     

    9. Bergamo Orio al Serio International Airport, Italy (BGY)

     

    10. London Luton International Airport, England (LTN)

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/ypodomes-exoterikou/item/32142-info-%CF%84%CE%B1-10-%CF%87%CE%B5%CE%B9%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E%CF%80%CE%B7%CF%82-%CE%BC%CE%B5-4-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B1





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Εντάξει, η περίπτωση (γ) της παραγράφου 8 του άρθρου 22 του Νόμου 3913/2011, κάνει λόγο για <<δικαιώματα που αφορούν στη διοίκηση, διαχείριση, λειτουργία,
    ανάπτυξη, επέκταση, συντήρηση και εκμετάλλευση ενός ή περισσοτέρων των αεροδρομίων, των εγκαταστάσεών τους και των εμπορικών χώρων και άλλων χρήσεων που βρίσκονται μέσα ή κοντά στα κρατικά αυτά αεροδρόμια. Δεν αναφέρει κάτι για πώληση και εξαγορά αυτών. Άλλο αν για 40 + 10 χρόνια (και βλέπουμε), στην ουσία ξεπουλιούνται. Αλλά τυπικά, δεν υπάρχει εξαγορά.

    Για τις ΗΠΑ, λέει εδώ, πως η Fraport έχει εξαγοράσει τα εμπορικά καταστήματα και τα καταστήματα εστίασης σε 4 αεροδρόμια. Και αυτό φαίνεται και στην ιστοσελίδα της εταιρείας:

    Fraport Acquires U.S.-based Airmall Group That Oversees Retailing Space at Baltimore, Boston, Cleveland and Pittsburgh Airports.
     

    Edited by panos-vicious
    nvel

    Δημοσιεύτηκε

    παρόμοια με αυτά που ισχύουν στην αθήνα, δεν έγινε πώληση γης

    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε

    Όχι, ούτε κι εγώ είπα για πώληση γης. Τις εντός των αεροδρομίων στεγασμένες επιχειρήσεις αγόρασε.

    jkar

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν αγόρασαν τίποτα, ενοικίασαν την επιχείρηση, μην τρελαινόμαστε, μας φτάνουν τα πραγματικά μας προβλήματα για να βγάζουμε δράκους στο ότι πάει να ξεκουνίσει.

    Επιτέλους, έλεος, η Fraport δεν πρόκειται να φορτώσει τα αεροδρόμια στην νταλίκα να τα πάρει στην Γερμανία, τα νοικιάζει και πληρώνει νοίκι, τό εάν είναι αρκετό ή όχι, να το συγκρίνουμε με την επόμενη προσφορά που είχαμε, αλλά έτσι,  τα ξεπουλάμε, μας πήραν τα αεροδρόμια και πω πω τί πάθαμε, που θα μείνουν χωρίς δουλειά οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ ε όχι.

    • Upvote 4
    atsalovergas

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    παραχώρηση υπηρεσιών συντήρησης κ λειτουργίας που λέει για πώληση της γής κ των εγκαταστάσεων ;

     

    Έλα να το πάμε πάλι. Δες την 4η παράγραφο του τελευταίου αρχείου σε παρακαλώ.

     

    http://www.hradf.com/sites/default/files/attachments/20130401-eoi-regional-airports-cluster-a-el.pdf

     

    "...δικαίωμα παραχώρησης των δικαιωμάτων που αφορούν την χρήση,διαχείριση,ανάπτυξη,επέκταση,συντήρηση κι εκμετάλευση των 37 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα,συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων διαχείρισης,διοίκησης κι εκμετάλευσης των κινητών και ακίνητων που σχετίζονται με την λειτουργία των αεροδρομίων καθώς και των χωρων εμπορικής ή άλλης που βρίσκονται μέσα ή κοντά στα αεροδρόμια, υπό τους όρτους που καθορίζει η ανωτέρω διάταξη. "

    Edited by atsalovergas
    jkar

    Δημοσιεύτηκε

    "...δικαίωμα παραχώρησης των δικαιωμάτων που αφορούν την χρήση,διαχείριση,ανάπτυξη,επέκταση,συντήρηση κι εκμετάλευση των 37 περιφερειακών αεροδρομίων στην Ελλάδα,συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων διαχείρισης,διοίκησης κι εκμετάλευσης των κινητών και ακίνητων που σχετίζονται με την λειτουργία των αεροδρομίων καθώς και των χωρων εμπορικής ή άλλης που βρίσκονται μέσα ή κοντά στα αεροδρόμια, υπό τους όρτους που καθορίζει η ανωτέρω διάταξη. "

    Απλά Ελληνικά είναι, δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο, 

    ενοικιάζεται  (και  δεν  πωλείται)  το  δικαίωμα της  χρήσης,  εκμετάλλευσης, διαχείρισης των εγκαταστάσεων κτηρίων κλπ κλπ

     

    έχεις φτιάξει εσύ μιά ψαροταβέρνα στο Τουρκολίμανο, σε δικό σου ακίνητο και ενοικιάζεις σε κάποιον την συνολική επιχείρηση, να την λειτουργεί, να παίρνει τα κέρδη, να την ανακαινίζει, να την αλλάζει και να σου πληρώνει για όλα αυτά ενοίκιο

    atsalovergas

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Απλά Ελληνικά είναι, δεν μπορώ να σε βοηθήσω περισσότερο, 

    ενοικιάζεται  (και  δεν  πωλείται)  το  δικαίωμα της  χρήσης,  εκμετάλλευσης, διαχείρισης των εγκαταστάσεων κτηρίων κλπ κλπ

     

    έχεις φτιάξει εσύ μιά ψαροταβέρνα στο Τουρκολίμανο, σε δικό σου ακίνητο και ενοικιάζεις σε κάποιον την συνολική επιχείρηση, να την λειτουργεί, να παίρνει τα κέρδη, να την ανακαινίζει, να την αλλάζει και να σου πληρώνει για όλα αυτά ενοίκιο

     

    Οι λέξεις που χρησιμοποιώ,δεν είναι τυχαίες. Αγορά δεν σημαίνει απαραίτητα πώληση. Όσο για την λέξη ξεπούλημα που χρησιμοποίησα,περιγράφει τις συνθήκες με τις οποίες έγινε η σύμβαση,μιας και δεν υπάρχει άλλη λέξη για να το περιγράψει. Λες να μην έχω διαβάσει την σύμβαση?

     

    Παρ'όλα αυτά όμως,πέραν των τύπων της σύμβασης,μιλάμε για έμμεση πώληση. Το δικαίωμα χρήσης των αεροδρομίων δεν πρόκειται ποτέ να επιστρέψουν στο ελληνικό κράτος,όσο αυτό είναι εκβιαζόμενο.Υπάρχει ήδη πρόσφατο προηγούμενο σε αυτό,με την  hochtief και τα 500 εκ. χρέος προς το ελληνικό δημόσιο που της χαρίστηκαν.

     

    Όσο για το παράδειγμα,που χρησιμοποιείς είναι άκυρο. Αν θες να το κάνεις πιο ρεαλιστικό,βάλε μέσα και την μαφία που με υποχρέωσε να νοικιάσω το ακίνητο,αφού πρώτα φρόντισε να μην έχω πελάτες κάνοντάς μου πόλεμο.

    Edited by atsalovergas
    • Upvote 1
    jkar

    Δημοσιεύτηκε

    Παρεπιπτοντως, στην σύμβαση οι Γερμανοί δεν αγόρασαν μόνο την επιχείρηση (όπως συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις),αλλά και την γη και τις εγκατάστασεις. Δηλαδή ξεπουληθηκε έδαφος της ελληνικής επικράτειας.

     

    Όσο για την fraport ag και αυτήν δημόσιο είναι. Ανήκει στο γερμανικό κρατίδιο της Έσσης.

     

    Λοιπόν σε απλά Ελληνικά τελευταία επανάληψη.

     

    1. οι Γερμανοί δεν αγόρασαν τίποτα, ενοικίασαν.

     

    2. Επίσης τίποτα δεν συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις, πωλήσεις και ενοικιάσεις είναι διαφορετικές πράξεις και αποφασίζονται με βάση την οικονομική ανάγκη, δεν αποφασίζονται με βάσει καμία συνήθεια.

     

    3. Κανένα κομμάτι γής και καμία εγκατάσταση δεν πωλήθηκε η ξεπουλήθηκε 

     

    Έγραψες 3 πράγματα και τα 3 λάθος, με βάση τα γραπτά.

    Εάν είχες διαβάσει και δεν το κατάλαβες, ΟΚ δεν χάλασε και  κόσμος, το να επιμένεις όμως, μετά από μιά απλή ανάγνωση,  ............

     

    Μπορείς να εκτιμάς,  υποθέτεις τί θα γίνει στο μέλλον. κλπ κλπ, αυτά όμως είναι μόνον στην σφαίρα της δικιάς σου φαντασίας και δεν έχουν καμία σχέση με την συγκεκριμένη πραγματικότητα.

    Με βάση ποια οικονομικά στοιχεία λές ότι η σύμβαση δεν συμφέρει; έκανες ανοικτό διαγωνισμό και πήρες προσφορές. Αμφισβητείς την διαδικασία ;να δούμε τα στοιχεία σου και να το συζητήσουμε.

     

    Δεν θέλεις να γίνει τίποτα, να μην κουνηθεί τίποτα; γιατί;

    Έχεις αεροδρόμια που, αποδεδειγμένα και για 30 τουλάχιστον χρόνια, δεν τα καταφέρνεις, σαν κράτος, να τα λειτουργήσεις στοιχειωδώς σωστά, τραγικές τρύπες κακοδιαχείρισης, υπολειτουργίας  που μαραζώνουν και χρειάζονται επειγόντως επέκταση.

    Ακόμα και εάν κατάφερνες να βάλεις τον μαραγκό πρόεδρο των υπαλλήλων της ΥΠΑ να κάνει κάτι χρήσιμο, ακόμα, θα ήσουνα μερικές χιλιάδες μίλια μακρυά από ότι συμβαίνει γύρω σου στον πλανήτη αυτό. Από τον τρόπο που ο υπόλοιπος πλανήτης λειτουργεί τα αεροδρόμια και τον τουρισμό του. Στον τουρισμό ξέρεις, δεν μπορείς να κλειστείς στον μικρόκοσμό σου και να μην υπολογίζεις κανέναν, το παιχνίδι είναι παγκόσμιο.

     

    Είναι εντελώς παράλογο να εξανίσταται κάποιος για την ενοικίαση των αεροδρομίων που ενὠ φυτοζωούν μαραζωμένα, τώρα έχουν μία ελπίδα να αναπτυχθούν και να φέρουν περισσότερα έσοδα, και από την άλλη ενώ έχει επενδύσει σαν φορολογούμενος τρομακτικά λεφτά, σε ένα από τα καλύτερα αεροπορικά υπόστεγα στον κόσμο, στον Βενιζέλο, αυτό να σαπίζει άδειο λόγω της κρατικής ανικανότητας και αδιαφορίας και κανείς να μην λέει το παραμικρό.

    • Upvote 1
    GabeR

    Δημοσιεύτηκε

    Ακόμα και να πουλήθηκε γη, τι πρόβλημα υπάρχει; Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλά κτήματα και αγροτεμάχια στην Ελλάδα τα οποία ανήκουν σε αλλοδαπούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι σταματάνε να είναι Ελληνικό έδαφος.

    • Upvote 1
    atsalovergas

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Λοιπόν σε απλά Ελληνικά τελευταία επανάληψη.

     

    1. οι Γερμανοί δεν αγόρασαν τίποτα, ενοικίασαν.

     

    2. Επίσης τίποτα δεν συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις, πωλήσεις και ενοικιάσεις είναι διαφορετικές πράξεις και αποφασίζονται με βάση την οικονομική ανάγκη, δεν αποφασίζονται με βάσει καμία συνήθεια.

     

    3. Κανένα κομμάτι γής και καμία εγκατάσταση δεν πωλήθηκε η ξεπουλήθηκε

     

    Είναι αστείο αυτό που κάνεις. Σε σημείο που δεν ξέρω αν πρέπει να σου απαντήσω.

     

    Το ξαναλέω. Η αγορά,δεν σημαίνει πώληση. Ελληνικά είναι. Είναι διασκεδαστικό που επαναλαμβάνεις συνεχώς οτι έγινε ενοικίαση,λες κι εγώ λέω το αντίθετο. Είσαι τόσο πορωμένος που δεν μπορείς ερμηνεύσεις τον συνομιλητή σου.

     

    Συνοπτικά,με βάση την σύμβαση έγινε χρονομίσθωση (που συμπεριλαμβάνει ότι υπάρχει μέσα στα οικόπεδα και τα οικόπεδα). Με βάση τις πολιτικές συνθήκες έγινε έμμεση πώληση (γιατί όπως λες κι εσύ,τέτοιες πράξεις βασίζονται στις οικονομικές ανάγκες της χώρας). Άλλωστε,όλες οι συμβάσεις εταιριών προς χώρες του 3ου κόσμου αφορούν χρονομίσθωση. Δεν είναι κάτι καινούριο,στην λατινική αμερική υπάρχουν πολλά παραδείγματα.

     

    Στα υπόλοιπα, ξαναδιάβασε το δεύτερο μήνυμα που έγραψα στο παρόν νήμα.

     

    Ακόμα και να πουλήθηκε γη, τι πρόβλημα υπάρχει; Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλά κτήματα και αγροτεμάχια στην Ελλάδα τα οποία ανήκουν σε αλλοδαπούς. Αυτό δεν σημαίνει ότι σταματάνε να είναι Ελληνικό έδαφος.

     

    Το ζητούμενο εδώ, δεν είναι ποιά είναι η καλύτερη προοπτική εκμετάλλευσης των αεροδρομίων. Το πρόβλημα είναι ότι λόγω χρέους και της πολιτικής κατάστασης,τρίτες χώρες σε εξωθούν σαν χώρα στο να πουλήσεις δικαιώματα και περιουσιακά στοιχεία σε συμφέροντα εταιριών τους.

    Edited by atsalovergas
    • Upvote 1



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.