Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Τον υποβίβασε ο Σπίρτζης γιατί «έκλεισε» μπάρες


    Στoν υποβιβασμό του διευθυντή του υπουργείου Υποδομών που ζήτησε να κλείσουν οι μπάρες μπροστά από παράνομα συνδεδεμένο με την εθνική οδό εστιατόριο προχώρησε ο αναπλ. υπουργός Χρήστος Σπίρτζης. Μόνο που ο συγκεκριμένος διευθυντής, ο οποίος υποβιβάστηκε από τον κ. Σπίρτζη σε τμηματάρχη... προσπαθούσε να εφαρμόσει δύο αποφάσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας για τη συγκεκριμένη περίπτωση, μία υπουργική απόφαση, δύο νόμους και, τελευταία, μια απόφαση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Θήβας που δεν άφηναν κανένα περιθώριο υπέρ της διατήρησης της παράνομης σύνδεσης.

     

    Ο κ. Γεράσιμος Κόκλας υπηρετεί 33 χρόνια στο υπουργείο Υποδομών και ορίστηκε (έπειτα από διαδικασία κρίσεων) διευθυντής Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης Υποδομών με σύμβαση παραχώρησης από την έναρξη λειτουργίας της συγκεκριμένης διεύθυνσης, το 2008. Με την εκδικητικού (όπως όλα δείχνουν) χαρακτήρα απόφαση του κ. Χρήστου Σπίρτζη υποβιβάστηκε σε τμηματάρχη έργων ύδρευσης, αποχέτευσης και επεξεργασίας λυμάτων.

     

    Ποιο ήταν το «αμάρτημα» του κ. Κόκλα; Οτι κίνησε τη διαδικασία για να κλείσει η παράνομη σύνδεση της επιχείρησης «Ενενήντα ΑΕΒΕ» (στο 90ό χλμ. της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας, στη Βοιωτία) με μπάρες ασφαλείας. Ο διευθυντής της υπηρεσίας δεν είχε και πολλά περιθώρια να κινηθεί διαφορετικά, αν ήθελε να πράξει το καθήκον του: το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων με την εθνική οδό ορίστηκε με υπουργική απόφαση το 2001. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες προσέφυγαν κατά της απόφασης στο Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ, το οποίο το 2008 απέρριψε όλα τα επιχειρήματά τους και διέταξε το κλείσιμο των παράνομων συνδέσεων (αποφάσεις 1086 και 1087/2008).

     

    Το κλείσιμο όλων των παράνομων συνδέσεων προβλέφθηκε ως όρος στη σύμβαση παραχώρησης του άξονα προς τη Νέα Οδό (το 2007) και σχετική υποχρέωση επαναδιατυπώθηκε στον ν. 4313/2014, ο οποίος έδωσε προθεσμία μέχρι τον Μάρτιο του 2015. Οι θιγόμενοι επιχειρηματίες είχαν κερδίσει το 2010 ασφαλιστικά μέτρα από το Πρωτοδικείο Θήβας, πετυχαίνοντας την προσωρινή διατήρηση της σύνδεσης. Ομως το Πολυμελές Πρωτοδικείο Θηβών (απόφαση 16/2015) απέρριψε και πάλι όλα τα επιχειρήματα των προσφευγόντων, ζητώντας να κλείσουν οι μπάρες.

     

    Υπενθυμίζεται ότι κατά το (ενώπιον τηλεοπτικών συνεργείων) «άνοιγμα» της μπάρας, ο κ. Σπίρτζης δεν δίστασε να απειλήσει δημόσια... τον υπάλληλο που εφάρμοσε τον νόμο και τελικά, ένα μήνα μετά, τον υποβίβασε. Ο κ. Κόκλας, πάντως, έχει καταθέσει αίτηση θεραπείας, ζητώντας να αναιρεθεί η απόφαση.

     

    Πηγή: http://www.b2green.gr/main.php?pID=17&nID=27475&lang=el#





    stayros

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Θαυμαστε ρε ενα λαμογιο που ειχαμε μεσα στα ποδια μας για χρονια για να "προασπιζει" τα συμφεροντα των Μηχανικων πρωτιστως...

     

    Αθανατη Ελλαδα...

     

    Συνδικαλιστικα κομματοκοπροσκυλα... Μου προκαλουν αηδια και εμετο...

     

    Αυτη η χωρα δε θα παει ποτε μπροστα οσο υπαρχει αυτο το σαπιο εκλογικο σωμα που αναδεικνυει τετοιους "πολιτικους"

     

    Αυτοι μας αξιζουν...

     

    Και ζησαν αυτοι καλα κι εμεις χαλια...

    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

    Έμαθα για την υπόθεση, όχι από τις ειδήσεις, αλλά από τρείς Υπηρεσίες πρωί-πρωί που είχα πάει.

    Κλάμα μιλάμε στο Λαμογιστάν από τους Υπηκόους του σε ΥΠΟΜΕΔΙ κλπ. (για κάτι γνωστούς και μη εξαιρετέους "συναδέλφους" στο ΥΠΟΜΕΔΙ μιλάω) .

    Εγώ λέω: Κάτω τα χέρια από το 90 και από το 'βρώμικο' στο 300!

    Τουλάχιστον εκεί έχει φτηνή βενζίνη, καλό και φτηνό φαγητό και πας στην τουαλέτα δωρεάν, όχι όπως στα ΣΕΑ. Βλέπετε μερικοί ήρθαν στη Γη από τον ΣΕΙΡΙΟ ή από την κλαδική βλέπετε και όχι από το 90χλμ-300χλμ κλπ-κλπ .

    Για τον ΣΚΑΪ : Όταν παραδόθηκε στην κυκλοφορία η Αττική Οδός, έστελνε τα τηλεοπτικά συνεργεία σε κάθε είσοδο, χώνανε τα μικρόφωνα μέσα στο στόμα του κάθε χριστιανού ΙΧή να τους πει και να καταγγείλει τα ακριβά διόδια (2,5 ερώ το 2001 μιλάμε) σε τελειωμένο Αυτοκινητόδρομο που διασχίζει Αστικό Ιστό. Αλλά αργότερα μίλαγε (και κατακεραύνωνε για τζαμπατζίδες) που δεν θέλουν να πληρώνον διόδια σε υπό κατασκευή (Θα ...,,, αλλά πλήρωνε τώρα) Αυτοκινητοδρόμους. Έτσι για να μη ξεχνιόμαστε γιατί ζούμε στην Ελλάδα και όχι στον ΣΕΙΡΙΟ!

    Όσο για τον Σπίρτζη, άνθρωπος της εξουσίας είναι!! ΑΛΛΑ κάποιους εδώ μέσα (και εκεί έξω Συγγρού, Χ. Τρικούπη, Φάληρο) , που είναι κατά των Δημοσίων Υπαλλήλων, τους έχει πιάσει μεγάλη λύπη ειδικά και μόνο στο συγκεκριμένο θέμα. Τους λέω λοιπόν:

    Μη στενοχωριέστε, θα βολευτούν (και ο περί ού) από τους εν δυνάμει επόμενους, εκείνους που απολύανε καθηγητές, αλλά τους Πρασινο-Γαλάζιους στην Συντήρηση Ε.Ο. τους κάνανε μετάταξη στο ΥΠΟΜΕΔΙ για να να μην απολυθούν ή μπουν σε διαθεσιμότητα, όπως τα άλλα κορόιδα Δημ.Υπ.

    Αυτοί κλαίγαν σήμερα πρωί-πρωί. ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ.

    Θέλαν να εφαρμόσουν Αποφάσεις. Το συντομότερο ανέκδοτο.

     

    Υ.Γ. tetris έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά η δικαιοσύνη δεν είναι τυφλή ξέρεις, αλληθωρίζει.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Καταπληκτική λογική, αφού οι άλλοι ήταν λαμόγια, δεν πειράζει που και ο Σπίρτζης είναι λαμόγιο. Είναι το νέο που ευαγγελίζεται ο Τσίπρας φαίνεται. Γιατί έπρεπε όμως να ξεφτυλιστεί ένας υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ για να μας πεις αυτό με τη μετάταξη του ΥΠΟΜΕΔΙ; Ανεξάρτητα δε μπορούσες να μας το πεις; Ή φυλάτε τέτοιες ειδήσεις για να συμψηφίζετε ξεφτύλα όποτε προκύπτει ανάγκη; Αν ισχύει βέβαια, γιατί το παραπάνω γεγονός, αν και διόλου απίθανο, πρώτη φορά το ακούω από σένα...

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

     Ή φυλάτε τέτοιες ειδήσεις για να συμψηφίζετε ξεφτύλα όποτε προκύπτει ανάγκη;

    Πάντα μονος μου είμουνα stayro, δεν είχα και ούτε έχω παρέα! Ελ. Επ. Μηχανικός σε εργοτάξια 35 χρόνια! Ούτε καν Ενεργιακός Επιθεωρητής.

    Όσο για τις μετατάξεις από ΣΕΟ σε ΥΠΟΜΕΔΙ, ψάχτο λίγο, θα εκπλαγείς ήταν τότε με τις απολύσεις μετατάξεις Δ.Υ.

     

    Όσο για τον Σπίρτζη, πολιτικός είναι, όπως και οι άλλοι. Και δεν έχω καθόλου- μα καθόλου καλή γνώμη για τους πολιτικούς.

    Ούτε και για τα κόμματα (ΣΥΡΙΖΑ κλπ). Αλλά με τους Πρασινο-Γαλάζιους, άσε δεν παίζονται.

    Και τώρα δώρο του καταστήματος:

    Πριν ένα χρόνο οι Παραχωρισιούχοι, πήραν Κρατική ενίσχυση 1,3 δις. Σε κανα-δυο χρόνια οι απατεώνες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού θα ανακαλύψουν Κρατική Ενίσχυση σε Ιδιώτη. Κράτα το αυτό και θα τα πούμε εν καιρώ για να μη λες οτι δεν το διάβασες.

    Link to comment
    Share on other sites

    Γενικά δε πρέπει να αφήνουμε κανένα λαμόγιο οποιουδήποτε κόμματος σε χλωρό κλαρί. Αλλά πρέπει να βγάζουμε τα άπλυτα στη φόρα στο σωστό χρόνο, γιατί αλλιώς, σε τέτοιες στιγμές, μοιάζουν με σπασμωδικές κινήσεις υπεράσπισης.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

     Αλλά πρέπει να βγάζουμε τα άπλυτα στη φόρα στο σωστό χρόνο, γιατί αλλιώς, σε τέτοιες στιγμές, μοιάζουν με σπασμωδικές κινήσεις υπεράσπισης.

    Μακρυά αυτο από μένα stayros! Δεν υπερασπίζομαι κανέναν παρά μόνο την αξιοπρέπειά μου! Αυτήν έχω μόνο και την επιστήμη μου.

     

    (Την μπηχτή για τον Εν. Επιθ. την έπιασες έτσι; Στον περί ού ο λόγος κολλάει.)

     

    Edit: Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, βασικός στόχος του νομοσχεδίου για τα δημόσια έργα, είναι να χτυπηθεί η συσσώρευση μελετών και έργων σε λίγες εταιρείες της ανώτερης τάξης.

     

    Μεταξύ άλλων, προωθούνται αλλαγές στα Μητρώα Εργοληπτών, ώστε να ελέγχεται το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της κάθε εταιρείας, σε σχέση και με τον αριθμό προσωπικού που απασχολεί.

    (Από το ypodomes.com)

    Δεν το πιστεύω βέβαια ότι θα γίνει αυτό.

    Αν το κάνει (που δεν προκάνει, γιαυτό το λέει) θα γίνω οπαδός του.

    Όμως τον Αυγενάκη κ.λ.π. πενθούντες συγγενεις, τους απασχόλησε ποτέ αυτό;

    Όχι βέβαια. Μόνο το οι ανώτερης τάξεις να παίρνουν έργα κατώτερης του πτυχίου τους τάξης.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    "Παρά ταύτα δύο ημέρες πριν το δημοψήφισμα, χωρίς ενημέρωση της πολιτικής ηγεσίας, ο συγκεκριμένος διευθυντής, από μόνος του απέστειλε επιστολή για το κλείσιμο της σύνδεσης στον παραχωρησιούχο. "

    Φοβερος ο τυπος.

    Για να εφαρμοσουμε το νομο πρεπει πρωτα να ρωταμε τον Υπουργο!!!!!!!!!!!!!!

    • Upvote 5
    Link to comment
    Share on other sites

    Καθήστε ρε παιδιά. Επί της ουσίας. Για 50+ χιλιόμετρα που λέει, υπάρχει σταθμός για να σταματήσει κάποιος οδηγός ? Εγώ νομίζω ότι δεν υπάρχει. Μήπως λοιπόν έχει εν μέρει δίκαιο ?

     

    Περιμένω απάντηση επί της ουσίας και όχι έκθεση.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν εχει καμμια σχεση αν υπαρχει ή οχι σταθμος.Αν δεν υπαρχει ας φροντισουν να γινει νομιμα . Η εφαρμογη των νομων δεν σχετιζεται σε καμμια περιπτωση με την υπαρξη ή οχι ΣΕΑ.Αλλοιως καταλαβαινετε που οδηγει μια τετοια λογικη.Αλλωστε αν ο υπαλληλος δεν εφαρμοζε το νομο τοτε κινδυνευε αμεσα με απολυση λογω παραβασης καθηκοντος.

    Σαν συναδελφος του λοιπον εστω μεσα απο το Φορουμ τον συγχαιρω για την πραξη του.Ελπιζω η αιτηση θεραπειας που εκανε να τον δικαιωσει.

    • Upvote 5
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.