Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Υπογράφηκε η απόφαση για την έναρξη της διαδικασίας διεξαγωγής του διεθνούς διαγωνισμού για τα λεγόμενα «έξυπνα» διόδια, τα οποία θα επιτρέπουν την αναλογική χρέωση τελών στους αυτοκινητόδρομους της χώρας. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στα μέσα Φεβρουαρίου, ώστε το σύστημα να τεθεί σε λειτουργία εντός του έτους.

     

    Σύμφωνα με την απόφαση για τη διεξαγωγή του διαγωνισμού για την «Εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων τελών, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση» σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους της χώρας, που υπέγραψε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, το σύστημα θα αρχίσει να εφαρμόζεται από την Εγνατία οδό και αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία σε όλη τη χώρα μέχρι το τέλος του 2018.

     

    Ταυτόχρονα, έχει ξεκινήσει και η διαδικασία διαβούλευσης με τους παραχωρησιούχους για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού συστήματος σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους που λειτουργούν με Συμβάσεις Παραχώρησης.

     

    Το σύστημα θα αφορά τόσο τα επαγγελματικής χρήσεως όσο και τα ΙΧ οχήματα.

     

    Στην ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών αναφέρεται ότι το νέο σύστημα -σύμφωνα με το οποίο θα γίνεται ηλεκτρονικά και αναλογικά η χρέωση της διανυθείσας απόστασης -και μόνο με εξαιρέσεις την Αττική Οδό, τη Γέφυρα Ρίου- Αντιρίου και τη Ζεύξη Πρέβεζας-Ακτίου, στις οποίες όμως επίσης θα γίνεται ηλεκτρονικά η χρέωση του διόδιου τέλους- πλεονεκτεί σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο σύστημα χρέωσης, καθόσον εξασφαλίζει τη χρέωση του χρήστη αποκλειστικά με βάση τη διανυόμενη χιλιομετρική απόσταση, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο αφενός την προσαρμογή προς την ισχύουσα σχετική κοινοτική νομοθεσία, και αφετέρου τη μέγιστη δυνατή κοινωνική αποδοχή της.

     

    Όπως προβλέπεται, θα χρησιμοποιείται ένα διττό σύστημα επιβολής τελών, διαφορετικών για τα επαγγελματικής χρήσης αυτοκίνητα και τα ιδιωτικά.

     

    Συγκεκριμένα, τα επαγγελματικής χρήσεως οχήματα θα έχουν εγκατεστημένη μια «Εποχούμενη Συσκευή» (On Board Unit- OBU), όπως περιγράφεται, η οποία που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS),

     

    Τα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading - ANPR).

     

    Και στις δύο περιπτώσεις θα καταγράφεται με ακρίβεια η χιλιομετρική απόσταση που τα οχήματα διανύουν στους αυτοκινητοδρόμους και θα χρεώνονται αναλογικά με τη χιλιομετρική αυτή απόσταση.

     

    Η καταγραφή της διαδρομής των επαγγελματικής χρήσεως οχημάτων θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές ηλεκτρονικής διαχείρισης μεταφορών, ενώ για τα ιδιωτικής χρήσης οχήματα θα καταγράφεται μόνο η διανυθείσα απόσταση στον αυτοκινητόδρομο (είσοδος- έξοδος) και μετά την είσπραξη του διοδίου τέλους τα στοιχεία θα διαγράφονται από το σύστημα για λόγους προστασίας των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

     

    Πηγή: http://www.efsyn.gr/arthro/ton-fevroyario-o-diagonismos-gia-ta-exypna-diodia





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.