Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Άρχισε από σήμερα 1η Φεβρουαρίου η σταδιακή εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, σε πρώτη φάση στα τρόλεϊ, τραμ, λεωφορεία και τον ηλεκτρικό Πειραιά-Κηφισιά (Γραμμή 1 του Μετρό). Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους: το πολλαπλό εισιτήριο (AΤΗ.ΕΝΑ Τicket) και την έξυπνη κάρτα (AΤΗ.ΕΝΑ Card).

    Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου του ΟΑΣΑ, το ΑTH.ENA TICKET είναι επαναφορτιζόμενο. Κατά την έκδοσή του, φορτίζεται με έναν από τους γνωστούς τύπους εισιτηρίων. Εφόσον ο κάτοχός του το διατηρεί σε καλή κατάσταση, μπορεί να επαναφορτιστεί αρκετές φορές με έναν τύπο εισιτηρίου κάθε φορά.

     

    Κατά την πρώτη φάση, οι επιβάτες θα μπορούν να φορτίζουν το πολλαπλό εισιτήριο με προϊόντα κομίστρου, όπως το ημερήσιο, το 5ήμερο, το 3ήμερο, τα κανονικά εισιτήρια αεροδρομίου για το μετρό και τα λεωφορεία express.

     

    Η πώληση του πολλαπλού εισιτηρίου γίνεται από τα αυτόματα μηχανήματα της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και των γραμμών του τραμ. Από σήμερα έχουν τεθεί σε λειτουργία τα μηχανήματα στους σταθμούς Κηφισιά, Μαρούσι, Καλλιθέα και στη στάση Σύνταγμα του τραμ.

     

    ath.ena%20card%20ath.ena%20ticket.jpg

     

     

    Εντός μηνός θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα 169 μηχανήματα όλων των σταθμών της γραμμής 1 και των στάσεων του τραμ. Επίσης, οι υπόλοιποι τύποι κομίστρου χαμηλότερης αξίας θα ενσωματωθούν σταδιακά στο νέο σύστημα.

     

    Η AΤΗ.ΕΝΑ Card είναι μια πλαστική κάρτα στο μέγεθος πιστωτικής. Είναι επαναφορτιζόμενη και το βασικό πλεονέκτημά της είναι ότι προσαρμόζεται στις ανάγκες του κατόχου της. Μπορεί να επαναφορτίζεται με διαφορετικά προϊόντα κομίστρου κάθε φορά, ανάλογα με τις μετακινήσεις που επιθυμεί ο επιβάτης.

     

    Οι επιβάτες που είναι ήδη κάτοχοι καρτών κανονικής τιμής (αξίας 30 ευρώ και άνω), αλλά και οι επιβάτες που ενδιαφέρονται να την αποκτήσουν φορτισμένη με προϊόν κομίστρου κανονικής τιμής (αξίας 30 ευρώ και άνω), μπορούν να υποβάλουν αίτηση στον ιστότοπο www.athenacard.gr -για την ώρα εμφανίζει μήνυμα σφάλματος-, εισάγοντας τα απαραίτητα στοιχεία. Με τον τρόπο αυτό η απόκτηση και η αντικατάσταση των χάρτινων καρτών από την έξυπνη κάρτα ATH.ENA θα γίνει σταδιακά και χωρίς ταλαιπωρία.

     

    Κατά την τρέχουσα περίοδο προσαρμογής, θα συνυπάρχουν τόσο η ηλεκτρονική όσο και η χάρτινη μορφή εισιτηρίων και καρτών. Έτσι, οι επιβάτες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν τα εισιτήρια €1,40 και €0,60 θα συνεχίσουν να τα προμηθεύονται και να τα επικυρώνουν όπως και σήμερα.

     

    Επίσης, οι επιβάτες που έχουν σε ισχύ χάρτινες κάρτες απεριορίστων διαδρομών (μηνιαία, 3μηνιαία,6μηνιαία, ετήσια) μπορούν να συνεχίσουν να τις χρησιμοποιούν κανονικά. Στα λεωφορεία, τρόλλεϋ και τραμ, οι επιβάτες που χρησιμοποιούν πολλαπλό εισιτήριο/ έξυπνη κάρτα θα τα επικυρώνουν κατά την είσοδό τους στο όχημα ανέπαφα ΜΙΑ φορά στα έξυπνα επικυρωτικά μπλε χρώματος, που βρίσκονται πλησίον των θυρών.

     

     

     

    Στη γραμμή 1 (ΗΣΑΠ), οι επιβάτες που χρησιμοποιούν πολλαπλό εισιτήριο/ έξυπνη κάρτα θα πρέπει να τα επικυρώνουν ΔΥΟ φορές, μια στην είσοδο και μια στην έξοδο, στις πύλες των σταθμών. Στη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου οι πύλες θα παραμένουν ανοικτές, ενώ ταυτόχρονα θα παρέχουν την δυνατότητα επικύρωσης των ηλεκτρονικών εισιτηρίων.

     

    Τέλος, όλες οι ομάδες που δικαιούνται δωρεάν μετακίνηση (όπως οι άνεργοι και τα ΑΜΕΑ), καθώς και οι ομάδες που μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο (όπως οι πολύτεκνοι και οι φοιτητές) θα συνεχίσουν να μετακινούνται όπως πριν.

     

    Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/%CF%80%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%B7%CF%82/%CF%84%CE%BF-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%B9%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%83%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CF%84%CF%81%CF%8C%CE%BB%CE%B5%CF%8A-r13451





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε

     

     

    Η πώληση του πολλαπλού εισιτηρίου γίνεται από τα αυτόματα μηχανήματα της γραμμής 1 (ΗΣΑΠ) και των γραμμών του τραμ.

    Μιλάνε σοβαρά; Ας βάλουν μηχανήματα σε κεντρικά σημεία, αφετηρίες και τερματικούς σταθμούς, σε όλα τα μέσα.

    Μια δουλειά σωστά, χωρίς να πέφτουν γαλλικά δεν μπορούν να κάνουν;



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.