Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις και οδηγίες συμπλήρωσης για την υποβολή κατάστασης συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του ν. 1882/1990 έδωσε στη δημοσιότητα η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων.

     

    ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

     

    1. Ποιός υποχρεούται σε υποβολή της κατάστασης συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 και ποια συμφωνητικά περιλαμβάνονται στην κατάσταση;

     

    Υπόχρεος για την υποβολή της κατάστασης συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 είναι κάθε επιτηδευματίας φυσικό ή νομικό πρόσωπο που καταρτίζει συμφωνητικά με συμβαλλόμενο επιτηδευματία ή τρίτο και για οποιαδήποτε συναλλαγή για την οποία δεν προβλέπεται διαφορετική διαδικασία υποβολής.

     

    Σημειώνεται ότι συμφωνητικά και διαδικασίες που προβλέπονται από άλλες διατάξεις (π.χ. Ν.820/1978, Ν.2065/1992, Ν.2238/1994 κ.λπ.) ή από υπουργικές αποφάσεις οι οποίες υπογράφονται ή συνυπογράφονται από τον Υπουργό Οικονομικών, εξακολουθούν να ισχύουν ως προς τον τρόπο και τον τύπο υποβολής ενώ κατά τα λοιπά εξακολουθεί να ισχύει ως έχει και η αριθ.1065606/7222/ΔΕ-Β/18.7.2000 (ΦΕΚ 951Β/31.7.2000) ΑΥΟ περί καθορισμού διαφορετικού τρόπου υποβολής των συμφωνητικών της παραγράφου 16 του άρθρου 8 του Ν. 1882/1990.

     

    2. Πότε υποβάλλονται οι καταστάσεις συμφωνητικών παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990;

     

    Σύμφωνα με τη ΔΕΛ Β 1009011 ΕΞ 2015/23.1.2015 οι καταστάσεις συμφωνητικών παρ. 16, άρθρου 8του Ν. 1882/1990 υποβάλλονται μέχρι την 20η ημέρα των μηνών Ιανουαρίου, Απριλίου, Ιουλίου, Οκτωβρίου εκάστου έτους και συμπεριλαμβάνουν τα συμφωνητικά που καταρτίστηκαν το αμέσως προηγούμενο ημερολογιακό τρίμηνο.

     

    3. Πώς συμπληρώνεται η online φόρμα της κατάστασης συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 και ποια στοιχεία περιλαμβάνει;

     

    Βλέπε Οδηγίες Συμπλήρωσης

     

    4. Έχω καταρτίσει συμφωνητικό με αντικείμενο που δεν περιγράφεται στη σχετική λίστα αντικειμένων συμφωνητικού στη φόρμα υποβολής της κατάστασης. Τι πρέπει να κάνω;

     

    Εφόσον το αντικείμενο του συμφωνητικού δεν εμπίπτει στα προβλεπόμενα από την παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 θα πρέπει να το υποβάλετε με τον τρόπο και στις προθεσμίες που έχουν οριστεί από τις διατάξεις που το προβλέπουν. Σημειώνεται ότι δεν είναι δυνατή προς το παρόν η ηλεκτρονική υποβολή των συμφωνητικών που προβλέπονται από άλλες διατάξεις νόμων.

     

    5. Είμαι φυσικό πρόσωπο και έχω υπογράψει συμφωνητικό της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990. Ωστόσο δεν μπορώ να εισέλθω στην εφαρμογή για να υποβάλλω κατάσταση συμφωνητικών.

     

    Τα φυσικά πρόσωπα που δεν είναι επιτηδευματίες δεν έχουν υποχρέωση υποβολής κατάστασης συμφωνητικών.

     

    6. Υπέβαλα οριστικά κατάσταση συμφωνητικών της παρ. 16, άρθρου 8 του Ν. 1882/1990 και στη συνέχεια διαπίστωσα ότι έχω κάνει λάθος σε μία ή περισσότερες εγγραφές. Μπορώ να υποβάλλω τροποποιητική κατάσταση;

     

    Η εφαρμογή δεν προβλέπει την υποβολή τροποποιητικών καταστάσεων σε περίπτωση λάθους. Σε περίπτωση καταχώρησης λάθος εγγραφών ο επιτηδευματίας μπορεί να υποβάλλει εκ νέου καινούργια κατάσταση καταχωρώντας μόνο τις εγγραφές της αρχικής κατάστασης που επιθυμεί να ακυρώσει ή να τροποποιήσει και να περιγράψει στο πεδίο «Λοιπές Παρατηρήσεις» το λόγο της εκ νέου υποβολής.

     

    7. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις.Τι να κάνω;

     

    Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet.

    Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

     

    Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:

     

    Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet παρακαλούμε να απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο 15515 (με αστική χρέωση). Παρακαλούμε ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ.

    Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    a.k.topo

    Δημοσιεύτηκε

    Ευχαριστώ.Να ρωτήσώ και κάτι τελευταίο αν γνωρίζετε?Σαν ποσό σύμβασης αναγράφουμε αυτό χωρίς το ΦΠΑ κια γράφουμε παρατηρηση?Και σε περίπτωση που στο επόμενο τρίμηνο π.χ. υπογράψουμε μια τροποποιητική σύμβαση της προηγούμενης που τροποποιεί το πόσο τότε κάνουμε εκ νέου καταχώρηση στο νέο τρίμηνο με παρατήρηση ότι πρόκειται για τροποποιητικη?

    georgegaleos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Πάντα χωρίς ΦΠΑ. Το ΦΠΑ δεν είναι έσοδό μας, εμείς απλά είμαστε οι ενδιάμεσοι (δυστυχώς ή ευτυχώς) για την απόδοσή του.

     

    – Με την εγκ. Υπ. Οικον. ΠΟΛ. 1270/16.11.2000 δίνονται µεταξύ άλλων και οι εξής διευκρινίσεις:

    «Συµφωνητικά, µε τα οποία επέρχονται τροποποιήσεις, συµπληρώσεις µεταβολές, ακυρώσεις, λύσεις, παύσεις, κ.τ.λ., επί των αρχικών συµφωνητικών, συµπεριλαµβάνονται στην υποβαλλόµενη αντίστοιχη τριµηνιαία κατάσταση και στην στήλη «Λοιπές παρατηρήσεις» γίνεται, από τον υπόχρεο επιτηδευµατία, σχετική µνεία του αρχικού συµφωνητικού και της τριµηνιαίας κατάστασης στην οποία καταχωρήθηκε τούτο και η οποία (κατάσταση) υποβλήθηκε στην ΔΟΥ».
     
    Edited by georgegaleos
    Julius Caesar

    Δημοσιεύτηκε

    Ούπς, συγγνώμη, εδώ έπρεπε να υποβληθεί η ερώτηση...

    Πού τα υποβάλλουμε; Εκεί που λέει:"Κατάσταση Συμφωνητικών παραγράφου 16, άρθρου 8, Ν 1882/90";

    Μα έχει έναν απίστευτο πίνακα με στήλες "αριθμός συμφωνητικού" κτλ.

    georgegaleos

    Δημοσιεύτηκε

    Ουπς, κι εγώ  :grin: εδώ έπρεπε να υποβληθεί η απάντηση  :grin:

    Εκεί που λες.

    Ο πίνακας δεν διαφέρει ιδιαίτερα σε σχέση με αυτόν που υποβάλαμε χειρόγραφα.

    • Upvote 2
    Julius Caesar

    Δημοσιεύτηκε

    Στην εφορία δεν πατάμε, έτσι;

    georgegaleos

    Δημοσιεύτηκε

    ... μόνο την σκανδάλη εκεί... 8-)

    • Upvote 5
    georgegaleos

    Δημοσιεύτηκε

    Καλημέρα,

    ανέβασα στα downloads ένα χρήσιμο πιστευω "εικονογραφημένο" αρχείο με το τι γράφουμε σε κάθε πεδίο της δήλωσης, το τι είναι υποχρεωτικό κλπ.

    • Upvote 6
    an@stas1a

    Δημοσιεύτηκε

    Ευχαριστούμε πολύ για το αρχείο!

     

    Απλά μας έχουν τρελάνει με τα συμφωνητικά και πόσες φορές και προς ποιες κατευθύνσεις πρέπει να υποβληθούν....

     

    Έχουμε πλέον γίνει και λογιστές.

    grigoria

    Δημοσιεύτηκε

    Συγνώμη αν κατάλαβα καλά  συγκεντρώνοντας τις παραπάνω πληροφορίες από τους συναδέλφους για την συμπλήρωση της λίστας συμφωνητικών ακολουθούμε τις παρακάτω οδηγίες

    1. συμπληρώνουμε την ημερομηνία σύνταξης του συμφωνητικού που αναγράφεται στο συμφωνητικό

    2. συμπληρώνουμε το ΑΦΜ του πελάτη και αυτόματα απο το σύστημα βγαίνει το όνομα του πελάτη

    3.στην θέση του αντικείμενου συμφωνητικού επιλέγουμε την κατηγορία 9

    3. στο ποσό αναφέρουμε το καθαρό ποσο (χωρίς ΦΠΑ).

    4. στις λοιπές παρατηρήσεις αναφέρουμε την μελέτη πχ. ρυθμίσεις Ν. 4178 , έκδοση ΠΕΑ διαμερίσματος.

    παρακαλώ περιμένω τις παρατηρήσεις σας

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    • Upvote 1
    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Aκριβώς αυτά έκανα κι εγώ σήμερα, που υπέβαλα για το α' τρίμηνο του 2015.




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.