Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Επικαιρότητα

    Επικαιρότητα

    4599 ειδήσεις in this category

    1. Επικαιρότητα

      Engineer

      Η Συντονιστική Επιτροπή Συμβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος, διαβίβασε προς όλους τους Συμβολαιογράφους της χώρας Εγκύκλιο σχετικά με την διαβίβαση Εργασίας για Ν.4178/2013.
       
      Στην ανακοίνωσή της αναφέρει:
       
      "Σας διαβιβάζουμε την εργασία των συναδέλφων Ευαγγελίας Χριστοπούλου-Σταμέλου, συμβολαιογράφου Πειραιά και Ελισσάβετ Παπαγιαννάκη, συμβολαιογράφου Αθηνών με έδρα τη Γλυφάδα, η οποία εκπονήθηκε με τη συνεργασία της Νομικής Υπηρεσίας του Συμβολαιογραφικού Συλλόγου Εφετείων Αθηνών, Πειραιώς, Αιγαίου & Δωδεκανήσου και μετά από συζητήσεις με Νομικούς Συμβούλους του ΥΠΕΚΑ."
       
      Egiklios_54_2013_N4178_2013.doc
       
      Πηγή: http://www.hellenicnotaryassociation.gr/el/egkuklioi/egkuklioisintonistikis/item/766-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%8D%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-54/2013-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%AF%CE%B2%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD4178/2013.html
    2. Επικαιρότητα

      Engineer

      To Χρηµατοδοτικό πρόγραµµα, «ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΥΠΟ∆ΟΜΗΣ ΤΩΝ ΟΤΑ Α’ & Β’ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΝΠ∆∆ ΜΕΣΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ» αποτελεί πρωτοβουλία του Ταµείου Παρακαταθηκών και ∆ανείων (ΤΠ∆), µε τη συνεργασία του Κέντρου Ανανεώσιµων Πηγών και Εξοικονόµησης Ενέργειας (Κ.Α.Π.Ε.).
       
      Η πρωτοβουλία αυτή αποσκοπεί στην εξοικονόµηση πόρων µέσω κάλυψης µέρους των ηλεκτρικών αναγκών των υποδοµών των ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθµού καθώς και ΝΠ∆∆ µέσω της εγκατάστασης φωτοβολταϊκών (Φ/Β) σταθµών µε εφαρµογή ενεργειακού συµψηφισµού. Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από την εγκατάσταση Φ/Β σταθµών µε εφαρµογή ενεργειακού συµψηφισµού από τους ΟΤΑ και τα ΝΠ∆∆ σύµφωνα µε τα οριζόµενα στην υπ. αριθµ. ΑΠΕΗΛ/Α/Φ1/οικ.175067/2017 Απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΦΕΚ Β 1547//08.05.2017), όπως ισχύει, µπορεί να συµβάλλει στην κάλυψη µέρους των αναγκών σε ηλεκτρική ενέργεια που καταναλώνεται για την λειτουργία δηµοτικών και δηµοσίων κτιρίων και εγκαταστάσεων, οδοφωτισµού, ύδρευσης και αποχέτευσης.
       
      Ειδικότερα, όσον αφορά στους ΟΤΑ, η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 80% της συνολικής κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας και αποτελεί σηµαντική παράµετρο στην διαµόρφωση των λειτουργικών δαπανών των ΟΤΑ καθώς και των ∆ηµοτικών τους Επιχειρήσεων. Η µεγαλύτερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στους ΟΤΑ Α’ βαθµού εντοπίζεται στις εγκαταστάσεις αντλιοστασίων και ακολουθούν οι εγκαταστάσεις οδοφωτισµού και τα κτίρια
       
      Στις υποδοµές των ΟΤΑ συµπεριλαµβάνονται:
       
      • τα κτίρια και οι αθλητικές εγκαταστάσεις των ΟΤΑ,
      • ο οδοφωτισµός
      • η ύδρευση & αποχέτευση και
      • οι µεταφορές
       
      Ο ενεργειακός συµψηφισµός επιτρέπει στους ΟΤΑ να καλύψουν σηµαντικό µέρος της καταναλωθείσας ηλεκτρικής ενέργειας στις εγκαταστάσεις τους, µέσω της εγκατάστασης Φ/Β σταθµού υπό το καθεστώς του αυτοπαραγωγού και χρήσης της παραγόµενης ενέργειας για κάλυψη ιδίων καταναλώσεων. Με τη χρήση του ενεργειακού συµψηφισµού η παραχθείσα ενέργεια από το Φ/Β σταθµό που εγκαθιστούν οι ΟΤΑ συµψηφίζεται µε την καταναλωθείσα ενέργεια στις εγκαταστάσεις τους.
       
      Συγκεκριµένα, για το τµήµα της παραγόµενης Φ/Β ενέργειας που ιδιοκαταναλώνεται (όταν η στιγµιαία παραγωγή είναι µικρότερη από την στιγµιαία τοπική κατανάλωση), µειώνεται αντίστοιχα η ενέργεια που απορροφάται από το δίκτυο, µε αντίστοιχη µείωση της χρέωσης από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας. Το όφελος από την Φ/Β ενέργεια στην περίπτωση αυτή αντιστοιχεί στη µειωµένη χρέωση τόσο στο ανταγωνιστικό σκέλος της χρέωσης ενέργειας όσο και στις ρυθµιζόµενες χρεώσεις (πλην ΥΚΩ). Για τις περιόδους που τµήµα της παραγόµενης Φ/Β ενέργειας διοχετεύεται στο δίκτυο (όταν η στιγµιαία παραγωγή είναι µεγαλύτερη από την στιγµιαία τοπική κατανάλωση), η ενέργεια αυτή συµψηφίζεται µε ενέργεια που έχει απορροφηθεί από το δίκτυο στην ίδια περίοδο καταµέτρησης, για το ανταγωνιστικό µόνο σκέλος του της χρέωσης ενέργειας. Αν για µία περίοδο καταµέτρησης υπάρχει πλεόνασµα ενέργειας µετά το συµψηφισµό, δηλαδή η ενέργεια που έχει διοχετευθεί στο δίκτυο είναι µεγαλύτερη από αυτή που έχει απορροφηθεί, αυτό µπορεί να µεταφέρεται για συµψηφισµό σε επόµενες περιόδους καταµέτρησης, για ένα διάστηµα που δεν υπερβαίνει την τριετία.
       
      Ο Φ/Β σταθµός µπορεί να εγκατασταθεί στον ίδιο ή σε όµορο χώρο µε την εγκατάσταση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας (ενεργειακός συµψηφισµός) ή σε χώρο στον οποίο τουλάχιστον η µία εγκατάσταση κατανάλωσης ενέργειας δεν βρίσκεται στον ίδιο ή σε όµορο χώρο (εικονικός ενεργειακός συµψηφισµός). ∆ηλαδή ο Φ/Β σταθµός και τουλάχιστον µία εγκατάσταση κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας συνδέονται στο ηλεκτρικό δίκτυο µέσω διαφορετικών παροχών. Επισηµαίνεται ότι, µείωση της ενέργειας που απορροφάται από το δίκτυο µε ιδιοκατανάλωση της Φ/Β ενέργειας, µε αντίστοιχο όφελος στις ρυθµιζόµενες χρεώσεις όπως περιγράφηκε προηγουµένως, επιτυγχάνεται µόνο στην περίπτωση που ο Φ/Β σταθµός συνδέεται στο ηλεκτρικό δίκτυο µέσω της ίδιας παροχής µε µία εγκατάσταση κατανάλωσης.
       
      Δείτε αναλυτικά:

      Σχέδιο Οδηγού Προγράμματος Net Metering – Προς διαβούλευση
      Σχέδιο Υποδείγματος μελέτης Net Metering – 1οσχέδιο – Προς διαβούλευση
      Σχέδιο Υποδείγματος μελέτης Net Metering – 1οΥπολογιστικό φύλλο Net Metering

      Πηγή: https://www.b2green.gr/el/post/52982/diavoulefsi-gia-tin-egkatastasi-fotovoltaikon-meso-net-metering-se-ota-a%CE%84-&-v%CE%84-vathmou-kai-npdd
    3. Επικαιρότητα

      Engineer

      Στο πλαίσιο των διαδικασιών σχεδιασμού και διαβούλευσης του νέου Προγράμματος «Ανταγωνιστικότητα – Επιχειρηματικότητα – Καινοτομία 2021-2027» η ΕΥΔ ΕΠΑνΕΚ δημοσιεύει το Concept Paper του Προγράμματος, το οποίο αποτελεί το πρώτο συνοπτικό κείμενο διαβούλευσής του (στρατηγική, αρχιτεκτονική και  βασικοί στόχοι). Το Πρόγραμμα «Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία» (ΕΠΑνΕΚ) σχεδιάζεται ως  μια ολοκληρωμένη παρέμβαση του ΕΣΠΑ 2021 – 2027, που θα υποστηρίξει τους παραγωγικούς, ανταγωνιστικούς και εξωστρεφείς τομείς της οικονομίας στη μετάβασή τους σε ένα αναπτυξιακό πρότυπο που καθοδηγείται από την Οικονομία της Γνώσης.
      Για την εξασφάλιση της μέγιστης αποτελεσματικότητας του νέου σχεδιασμού είναι απαραίτητη η ευρύτερη δυνατή διαβούλευση. Στο πλαίσιο αυτό καλούνται οι ενδιαφερόμενοι  να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο και να το αποστείλουν συμπληρωμένο έως την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2021 στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις [email protected] και [email protected] 
      Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την συμμετοχή σας.

      Δείτε εδώ το Concept Paper ΕΠΑνΕΚ 2021-2027
      Δείτε εδώ το Ερωτηματολόγιο Διαβούλευσης για το ΕΠANEK 2021-2027
      Υποστηρικτικό Υλικό για τη Νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027 
      2η Εγκύκλιος για τον σχεδιασμό του νέου Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Ανάπτυξης 2021-2017
      1η Εγκύκλιος για το σχεδιασμό του νέου Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Ανάπτυξης ΕΣΠΑ 2021-2027
      Μάθετε περισσότερα για την Νέα Προγραμματική Περίοδο 2021-2027
    4. Επικαιρότητα

      Engineer

      Η μείωση του μέσου χρόνου αδειοδότησης νέων έργων ΑΠΕ σε 14 μήνες από 5 χρόνια που είναι τώρα, η ανάπτυξη έργων αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας με εγκατεστημένη ισχύ τουλάχιστον 3,5 GW έως το 2030 και η αύξηση της χωρητικότητας στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας για την ένταξη περισσότερων μονάδων ΑΠΕ είναι οι βασικοί στόχοι του νομοσχεδίου για την απλούστευση της αδειοδότησης των ΑΠΕ που έθεσε απόψε σε δημόσια διαβούλευση το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
      Όπως επισημαίνει το ΥΠΕΝ, σε ό,τι αφορά την αδειοδοτική διαδικασία, η επιτάχυνση θα επιτευχθεί με την απλοποίηση και την ψηφιοποίηση των σχετικών διαδικασιών, καθώς πλέον όλες οι ενέργειες για την απόκτηση αδειών θα διενεργούνται ψηφιακά. Τα δικαιολογητικά που θα απαιτείται να καταθέτουν οι επενδυτές μειώνονται δραστικά (από 91 σε 54) και περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα, διαδικασίες που μέχρι τώρα ήταν σειριακές πλέον γίνονται παράλληλες, μειώνοντας σημαντικά τους χρόνους υλοποίησης, και τα στάδια της αδειοδοτικής διαδικασίας μειώνονται σε 5 από 7. Επίσης δημιουργείται Υπηρεσία μιας Στάσης στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που θα παρακολουθεί και θα εποπτεύει όλη την αδειοδοτική διαδικασία, από τη λήψη της πρώτης άδειας (Βεβαίωση Παραγωγού), μέχρι και τη λειτουργία του έργου (Άδεια Λειτουργίας).
      Στρατηγικός στόχος έως το 2030 είναι η συνολική εγκατεστημένη ισχύς από ΑΠΕ, να ανέλθει σε 25 GW, από 8,62 GW που είναι σήμερα. Για την υλοποίηση νέων επενδύσεων ΑΠΕ συνολικής ισχύος άνω των 12 GW εκτιμάται ότι θα χρειαστούν επενδύσεις 10 δισ. ευρώ.
      Για τους σταθμούς αποθήκευσης ενέργειας στόχος είναι έως το τέλος της δεκαετίας να έχουν τεθεί σε λειτουργία μονάδες τουλάχιστον 3,5 GW, επιπλέον των υδροηλεκτρικών.
      Οι κύριες παρεμβάσεις του σχεδίου νόμου είναι:
      * Αναμόρφωση της αδειοδοτικής διαδικασίας για την εγκατάσταση μεμονωμένων σταθμών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας.
      * Εισαγωγή προβλέψεων σχετικά με την αδειοδότηση σταθμών παραγωγής ΑΠΕ και ΣΗΘΥΑ με ενσωματωμένη αποθήκευση ηλεκτρικής ενέργειας, που είτε έχουν τη δυνατότητα να απορροφούν ενέργεια από το σύστημα μεταφοράς ή το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, είτε όχι.
      * Μεταβατικές διατάξεις για τη συμμόρφωση των υφιστάμενων αδειών και εκκρεμών αιτήσεων για την αδειοδότηση σταθμών αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας με το νέο πλαίσιο.
      Για τα δίκτυα προβλέπεται ότι σε 45 ημέρες από την ψήφιση του σχεδίου νόμου, ο ΔΕΔΔΗΕ θα υπολογίσει τα διαθέσιμα περιθώρια ισχύος όλων των Υποσταθμών στο δίκτυο διανομής. Για τους υποσταθμούς όπου τα περιθώρια είναι έως 10 MW, τότε αυτά διατίθενται αποκλειστικά για αυτοπαραγωγή, ενεργειακό συμψηφισμό και πρόγραμμα φωτοβολταϊκών στις στέγες.
      Τα νέα περιθώρια προτείνεται να κατανεμηθούν ως εξής:
      * Νοικοκυριά – 30%
      * Αγρότες – 30%
      * Βιομηχανία και μεταποίηση – 30%
      * Ανεξάρτητοι παραγωγοί – 10%
      Για τους υποσταθμούς όπου τα νέα περιθώρια υπερβαίνουν τα 10 MW, η πλεονάζουσα ισχύς άνω των 10 ΜW προτείνεται να κατανεμηθεί ως εξής:
      – Σε ποσοστό τουλάχιστον 30% στις παραπάνω τέσσερις κατηγορίες (νοικοκυριά, αγρότες, βιομηχανία και μεταποίηση, ανεξάρτητοι παραγωγοί).
      – Σε ποσοστό τουλάχιστον 70% για την εγκατάσταση λοιπών σταθμών ΑΠΕ.
      Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
    5. Επικαιρότητα

      kan62

      Η δημόσια διαβούλευση του Σχεδίου Κανονισμού Τεχνολογίας Σκυροδέματος 2015 (ΚΤΣ - 15) θα διαρκέσει μέχρι τις 31 - 3 - 2015.
       
      Δείτε το κείμενο:
       
      KTS_2015.pdf
       
      Πηγή: http://e-archimedes.gr/component/k2/item/6019-
    6. Επικαιρότητα

      Engineer

      Ο παρών κανονισμός αποσκοπεί στον καθορισμό ενιαίου και υποχρεωτικής εφαρμογής πλαισίου μέτρων και μέσων πυροπροστασίας για τα ακίνητα που ευρίσκονται εντός ή πλησίον δασών και δασικών εκτάσεων. Καθορίζει μέτρα προληπτικής πυροπροστασίας καθώς και ελάχιστες απαιτήσεις παθητικής και ενεργητικής πυροπροστασίας, τόσο για τα κτίρια, νεοαναγειρόμενα και υφιστάμενα, όσο και για τον περιβάλλοντα χώρο τους, προκειμένου να ενισχυθεί ο βαθμός πυρασφαλείας του ακινήτου, να μειωθεί η τρωτότητά του στη πυρκαγιά και να περιοριστεί η συμβολή του στην διάδοσή της. Παράλληλα, με τα ανωτέρω μέτρα και μέσα προστατεύονται, το φυσικό περιβάλλον, αλλά πρωτίστως η ζωή και υγεία του κοινού.
      Ο παρών κανονισμός αντιμετωπίζει ζητήματα προστασίας και ανθεκτικότητας ακινήτων σε δασικές πυρκαγιές και δεν αφορά σε ενέργειες και λήψη μέτρων πυροπροστασίας επί κοινοχρήστων χώρων οικισμών. Επίσης, δεν αφορά σε επιχειρησιακή εφαρμογή σχεδίων που άπτονται της ασφαλούς εκκένωσης περιοχών και γενικώς της αντιμετώπισης καταστάσεων εκτάκτου ανάγκης.
      Τέλος, ο κανονισμός δεν αντιμετωπίζει το εσωτερικό του κτιρίου υπό το πρίσμα των κανονισμών πυροπροστασίας κτιρίων, αλλά είναι αυτοτελής και εισάγει επιπρόσθετες απαιτήσεις:
      α. για τον περιβάλλοντα χώρο του ακινήτου και τα στοιχεία που τον αποτελούν (επιστρώσεις ακαλύπτου, φύτευση, διαμορφώσεις, υπαίθριες κατασκευές, κ.λ.π)
      β. για τα στοιχεία που απαρτίζουν το κέλυφος του κτιρίου (εξωτερικοί τοίχοι, στέγες, κουφώματα, κ.λ.π) στα οποία επιβάλλονται πρόσθετα μέτρα για την ενίσχυση της πυροπροστασίας τους.
      Τα μέτρα που εισάγονται με τον παρόντα, εφαρμόζονται επιπρόσθετα των απαιτήσεων του εκάστοτε κανονισμού  πυροπροστασίας κτιρίων και των πυροσβεστικών διατάξεων προληπτικής πυροιπροστασίας και κατισχύουν εφόσον είναι δυσμενέστερα.
      Δείτε τον κανονισμό όπως έχει τεθεί σε διαβούλευση εδώ: https://ypen.gov.gr/wp-content/uploads/2022/04/κανονισμός-πυροπροστασίας-δάση.pdf
    7. Επικαιρότητα

      georgegaleos

      Με στόχο την εκκαθάριση του συνολικού χαρτοφυλακίου ληξιπρόθεσμων οφειλών, η ΑΑΔΕ διέγραψε ψηφιακά οφειλές έως και 10 ευρώ ανά οφειλέτη, για 118.906 φορολογουμένους οι οποίες πληρούσαν τις παρακάτω προϋποθέσεις: 
      Οι οφειλές που διαγράφηκαν, είχαν καταστεί ληξιπρόθεσμες μέχρι και την 25/11/2019. Το υπόλοιπο της βασικής οφειλής συνολικά ανά οφειλέτη δεν υπερέβαινε το ποσό των 10 ευρώ.  Δεν υπήρχαν άλλες οφειλές του ιδίου προσώπου, κατά το χρόνο διενέργειας της διαγραφής.   Η διαδικασία αυτή πραγματοποιήθηκε κατ' εφαρμογή του άρθρου 44 παρ. 7α του ν. 4646/2019.
      Πηγή: ΑΑΔΕ
      dt_29_12_20.pdf
      --------------
      Το παραπάνω αρχική μου φώτιση ήταν να αναρτηθεί στο νήμα "Αστεία - Ανέκδοτα (σχετικά και μη...)" και μάλλον δεν μου βγήκε.. έσβησε (!!).
      Είπα: "Θα ήταν υποτίμηση του Δελτίου Τύπου".
      Επίσης να έχει μια πιο σχετική φωτογραφία ... με ΜΟΝΟ μικρής αξία χαρονομίσματα των 10€... άντε και κανένα ψαλιδάκι ... και δεν μου πήγαινε ούτε αυτή η ομορφιά.
      Είπα: "Πάλι δεν σκέφτεσαι ορθά. Είναι υποτιμητικό και αυτό για το Δελτίο Τύπου".
      Οπότε το ανέβαζω ως "Είδηση"
    8. Επικαιρότητα

      dimitris GM

      Ανάσα σε δεκάδες χιλιάδες νοικοκυριά που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα λόγω της κρίσης δίνει η Τράπεζα Πειραιώς, καθώς διαγράφει τα χρέη τους σε καταναλωτικά δάνεια και πιστωτικές κάρτες, ενώ ταυτόχρονα «παγώνει» τα στεγαστικά τους δάνεια και διαγράφει τους τόκους τους.
      Αναλυτικά, όπως αναφέρει σε σχετική της ανακοίνωση η τράπεζα, οι ευεργετικές διατάξεις αφορούν όλους τους πελάτες της, οι οποίοι πληρούν τα εισοδηματικά και περιουσιακά στοιχεία για την ένταξή τους στο νόμο για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης (Ν. 4320/2015). Σε αυτή την περίπτωση, η τράπεζα διαγράφει το 100% των συνολικών οφειλών μέχρι 20.000 ευρώ, για όλα τα καταναλωτικά δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες, ενώ ταυτόχρονα παγώνει τα στεγαστικά δάνεια και διαγράφει τους τόκους για όσο διάστημα οι δικαιούχοι υπάγονται στις διατάξεις του Νόμου 4320/2015.
       
      Σημειώνεται ότι για την υπαγωγή στο συγκεκριμένο νόμο υπάρχει όριο ετήσιου εισοδήματος το οποίο ανέρχεται στα 2.400 ευρώ για τα μεμονωμένα άτομα και αυξάνει στα 3.600 ευρώ για την περίπτωση οικογενείας χωρίς εξαρτώμενα άτομα ή με ένα εξαρτώμενο άτομο (παιδί, γονιό κλπ). Το όριο αυξάνεται κατά 600 ευρώ για κάθε επιπλέον εξαρτώμενο άτομο και φτάνει τα 6.000 ευρώ για πέντε ή περισσότερα εξαρτώμενα μέλη.
       
      Παράλληλα, όσον αφορά τα περιουσιακά στοιχεία, η συνολική φορολογητέα αξία ακινήτων εκείνων που θέλουν να τύχουν των ευεργετικών συνεπειών του νόμου δεν πρέπει να ξεπερνά τα 90.000 ευρώ, πλέον 15.000 ευρώ για κάθε ενήλικο μέλος της οικογένειας και 10.000 ευρώ για κάθε ανήλικο. Επιπλέον, υπάρχει ανώτατο όριο της τάξης των 200.000 ευρώ.
       
      Όπως αναφέρουν τραπεζικά στελέχη, το ύψος της ελάφρυνσης υπολογίζεται σε αρκετές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, αφορά πολλές χιλιάδες δανειολήπτες και παράλληλα ανοίγει το δρόμο για αντίστοιχες κινήσεις από τις υπόλοιπες ελληνικές τράπεζες. Μάλιστα, προσθέτουν ότι πρόκειται για την πρώτη περίπτωση μαζικής διαγραφής οφειλών υπό το βάρος της ανθρωπιστικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα.
      Σύμφωνα με την τράπεζα, η παρέμβαση αυτή για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, αντανακλά τη γενικότερη κινητοποίηση της Τράπεζας για την κάλυψη των αναγκών της οικονομίας και της ελληνικής κοινωνίας, μέσα στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της κρίσης, σηματοδοτώντας την προσπάθεια όλων μας για μια νέα αρχή.
       
      Σημειώνεται ότι πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους θα δίδονται και από τα 803 καταστήματα της Τράπεζας Πειραιώς στην Ελλάδα και στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.piraeusbank.gr.
       
      Πηγή: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231402330
    9. Επικαιρότητα

      GTnews

      Οι προσωρινοί πίνακες του διαγωνισμού Α 2021 (αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων) για τη σύναψη συμβάσεων έργου με το ν.π.δ.δ. «Ελληνικό Κτηματολόγιο», που αφορούν τους κωδικούς θέσης Ι.2.7., Ι.2.8., Ι.2.9, αναρτήθηκαν στην ενότητα «Διαγωνισμοί-Προκηρύξεις Διαγωνισμών», https://www.ktimatologio.gr/el/node/18270 
      Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), από τις 14.04.2022. Η ένσταση υποβάλλεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο στο ΑΣΕΠ, στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου [email protected] και, για να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου e-παράβολο (βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ www.asep.gr) είτε από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.). Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.
      Δείτε αναλυτικά εδώ:
      Ημερομηνία Προκήρυξης 30/06/2021 Καταληκτική Ημερομηνία 29/07/2021-00:00 Αρχεία Προκήρυξης Προκήρυξη για τη σύναψη εβδομήντα επτά (77) συμβάσεων μίσθωσης έργου (Κωδικός Προκήρυξης Α2021) (664.58 KB) Περίληψη προκήρυξης για σύναψη εβδομήντα επτά (77) συμβάσεων μίσθωσης έργου (173.39 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό I.1.1 και Ι.1.2 (144.5 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό I.2.1 και Ι.2.2 (116.5 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό I.2.3, I.2.4, I.2.5 και Ι.2.6 (76.5 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό I.2.7, Ι.2.8 και Ι.2.9 (75.5 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό I.3.1, I.3.2 και Ι.3.3 (75.5 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό I.4.1, I.4.2 και Ι.4.3 (75 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό Ι.5.1, Ι.5.2, Ι.5.3 και Ι.5.4 (76.5 KB) Αίτηση για τις θέσεις με κωδικό I.6.1 και Ι.6.2 (73.5 KB) Συγκρότηση Τριμελούς Επιτροπής Διενέργειας Συνεντεύξεων υποψηφίων για τις θέσεις Ι.1.1 και Ι.1.2 (121.14 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.5.1. (211.35 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.5.2. (209.2 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.5.3. (207.1 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.5.4 (86.31 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.6.1 (30.41 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.6.2 (38.54 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.3.1_Ορθή επανάληψη (239.25 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.3.2 (215.73 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων, κατάταξης και επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.3.3_Ορθή επανάληψη (227.9 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.4.1. (49.56 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.4.2. (49.43 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.4.3. (48.91 KB) Προσωρινός πίνακας επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.4.1. (44.2 KB) Προσωρινός πίνακας επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.4.2. (43.66 KB) Προσωρινός πίνακας επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.4.3. (42.73 KB) Προσωρινός πίνακας κατάταξης και βαθμολογίας υποψηφίων για τη θέση Ι.4.1. (35.09 KB) Προσωρινός πίνακας κατάταξης και βαθμολογίας υποψηφίων για τη θέση Ι.4.2. (34.93 KB) Προσωρινός πίνακας κατάταξης και βαθμολογίας υποψηφίων για τη θέση Ι.4.3. (34.73 KB) Προσωρινός πίνακας κατάταξης και βαθμολογίας υποψηφίων για τη θέση Ι.2.7. (55.99 KB) Προσωρινός πίνακας κατάταξης και βαθμολογίας υποψηφίων για τη θέση Ι.2.8. (54.19 KB) Προσωρινός πίνακας κατάταξης και βαθμολογίας υποψηφίων για τη θέση Ι.2.9. (54.88 KB) Προσωρινός πίνακας επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.2.7. (57.92 KB) Προσωρινός πίνακας επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.2.8. (58.14 KB) Προσωρινός πίνακας επιλεγομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.2.9. (56.72 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.2.7. (65.53 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.2.8. (66.49 KB) Προσωρινός πίνακας αποκλειομένων υποψηφίων για τη θέση Ι.2.9. (65.17 KB)
    10. Επικαιρότητα

      Engineer

      Το πρώτο βήμα για την κατασκευή του μεγάλου εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο έγινε με την προκήρυξη του διαγωνισμού που ανακοίνωσε η ΓΑΙΑΟΣΕ
       
      Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να καταθέσουν τις προτάσεις τους μέχρι τις 11 Ιουλίου και το μοντέλο συνεργασίας θα προκύψει από τις προτάσεις που θα πέσουν στο τραπέζι. Πρόκειται για ένα έργο που θα κινητοποιήσει επενδύσεις άνω των 250 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας, σε 10ετή χρονικό ορίζοντα, περίπου 3.000 νέες θέσεις εργασίας.
       
      Η ΓΑΙΑΟΣΕ στην πρόσκληση της σημειώνει ότι η ευρύτερη έκταση του συγκροτήματος εγκαταστάσεων του Θριασίου Πεδίου για την ανάπτυξη του Εμπορευματικού Κέντρου, περιλαμβάνει τον σταθμό διαλογής και μεταφόρτωσης φορτίων, εμβαδού περίπου 1450 στρεμμάτων ιδιοκτησίας ΟΣΕ Α.Ε. και τον χώρο ιδιοκτησίας ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., έκτασης 588 στρεμμάτων με δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων. Διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και τον εμπορικό λιμένα του Πειραιά (Νέο Ικόνιο).
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/content/Diagonismos_apo_tin_GAIAOSE_gia_to_Thriasio/#.U5qzovl_tc8
    11. Επικαιρότητα

      Engineer

      H Διεύθυνση Κτηριακών Έργων του δήμου Αθηναίων με την υποστήριξη του συνΑθηνά απευθύνει ανοιχτή πρόσκληση για τον σχεδιασμό της σηματοδότησης των ιστορικών κτηρίων του δήμου Αθηναίων.
       
      Συγκεκριμένα η πρόσκληση αφορά στον σχεδιασμό των πληροφοριακών πινακίδων που θα τοποθετηθούν έξω από τις εισόδους των σχετικών κτηρίων, καθώς και των πληροφοριακών πανό που θα αναρτηθούν στο εσωτερικό τους και απευθύνεται σε νέους με ανάλογη γνώση και εμπειρία, που θα συνεργαστούν με τις υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων για την πραγματοποίηση της ιδέας τους.
       
      Στόχος είναι η ανάδειξη των ιστορικών και αρχιτεκτονικών στοιχείων των δημοτικών κτηρίων, τα οποία θα τους παράσχει η Δ/νση Κτηριακών Έργων του Δήμου.
      Περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία αυτή του δήμου Αθηναίων καθώς και για τα δημοτικά κτήρια που θα σημανθούν μπορείτε να διαβάσετε εδώ: http://www.synathina.gr/wp-content/uploads/2016/04/%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%AE%CE%BB%CE%B7.zip
       
      Τα αρχεία (κείμενο, φωτογραφία πρόσοψης, κάτοψη κτηρίου και λογότυπο δήμου Αθηναίων) που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τον σχεδιασμό των υποψήφιων πληροφοριακών πινακίδων βρίσκονται στον συμπιεσμένο φάκελο αρχείων που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ: https://www.dropbox.com/sh/vly0wy3fk9diskn/AACH3Qy40nK4xXhL6UhfMsQ5a?dl=0
       
      Τα αρχεία (κείμενο, φωτογραφίες, λεζάντες φωτογραφιών και λογότυπο του δήμου Αθηναίων) που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τον σχεδιασμό των υποψήφιων πληροφοριακών πανό (ενδεικτικές διαστάσεις: 0,80 x 1,40 μ. έκαστο) βρίσκονται στον συμπιεσμένο φάκελο αρχείων που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ.
       
      Όλες οι σχεδιαστικές προτάσεις που θα υποβληθούν θα αξιολογηθούν από Επιτροπή, ενώ ο δημιουργός της πρότασης που θα επιλεγεί θα παραλάβει ως έπαθλο ένα Laptop Apple Mac Book Pro MF839GR/A – 13.3″, προσφορά των καταστημάτων Public.
       
      Η αποστολή των προτάσεων (μία πληροφοριακή πινακίδα και ένα έως τέσσερα πληροφοριακά πανό) να γίνει στο [email protected] έως τις 13-5-2016.
      Για περαιτέρω διευκρινίσεις μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Μαρία Δανιήλ, Προϊστάμενη του Τμήματος Μελετών της Δ/νσης Κτηριακών Έργων του Δήμου Αθηναίων στο τηλέφωνο 210-3721598.
       
      Πηγή: http://www.designmag.gr/info-athens/13198
    12. Επικαιρότητα

      Engineer

      Δημοσιεύθηκε η Διακήρυξη Διεθνούς Ανοικτού Ηλεκτρονικού Διαγωνισμού Άνω των Ορίων του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας για το Έργο «Σχεδιασμός, Υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της Παραγωγικής Λειτουργίας του Ενιαίου Ψηφιακού Χάρτη και του Εθνικού Μητρώου Υποδομών».
      Ο Προϋπολογισμός του Έργου – Εκτιμώμενη Αξία της Σύμβασης ανέρχεται σε € τριάντα έξι εκατομμύρια εξακόσιες είκοσι πέντε χιλιάδες Ευρώ (36.625.000,00 €), μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, προϋπολογισμός με ΦΠΑ 45.415.000,00€, ΦΠΑ 8.790.000,00€ με δικαίωμα προαίρεσης 50%
      Με το παρόν Έργο επιδιώκεται η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος, το οποίο θα συγκεντρώνει, συστηματοποιεί και ενσωματώνει ψηφιακή γεωχωρική πληροφορία που τηρείται από διαφορετικούς φορείς της δημόσιας διοίκησης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης και αφορά το καθεστώς ιδιοκτησίας, δόμησης, εκμετάλλευσης ή και προστασίας της ακίνητης περιουσίας με σκοπό αυτή να καταστεί διαλειτουργικά διαθέσιμη μέσω ενιαίας διαδικτυακής πλατφόρμας. Στόχος του είναι η βελτίωση και διεύρυνση της εξυπηρέτησης του πολίτη, των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων και επενδυτών, μέσω της δημιουργίας ολοκληρωμένων υπηρεσιών «μίας στάσης» για τις οικονομικές και επενδυτικές δραστηριότητες που σχετίζονται με τη Δόμηση στους τομείς Τουρισμού, Παραγωγικών-Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων, Ανάπτυξης Δημοσίων Ακινήτων και Κατοικίας. Ταυτόχρονα, θα συμβάλλει στην αποδοτικότητα του εκάστοτε δημόσιου φορέα, παρέχοντας όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται για την ορθότερη λήψη αποφάσεων, την ορθολογικότερη διαχείριση των οικονομικών και ανθρώπινων πόρων, καθώς και την εφαρμογή διορθωτικών και αναπτυξιακών ενεργειών ώστε να επιτευχθούν οι στρατηγικές κατευθύνσεις.
      Το έργο αναλύεται σε επιμέρους δράσεις για την τροφοδότηση και ολοκλήρωση των συστημάτων με τις αναγκαίες προς το σκοπό του πληροφορίες καθώς και σε επιχειρησιακές λειτουργίες και διαδικασίες για την ψηφιοποίηση, ενσωμάτωση και τήρηση νέας πληροφορίας, οι οποίες αφορούν:
      Στη λειτουργική ενοποίηση του Συστήματος Γεωγραφικών Πληροφοριών «e-Πολεοδομία ΙΙΙ» με όλα τα επιμέρους σχετικά ηλεκτρονικά συστήματα και βάσεις δεδομένων (π.χ. Κυρωθέντες Δασικοί Χάρτες, Ορθοφωτοχάρτες, Natura και πληροφοριακά συστήματα της Ελληνικό Κτηματολόγιο ΑΕ, Β.Δ. Δηλώσεων Αυθαιρέτων Κτισμάτων και e-Άδειες του Τ.Ε.Ε., e-Ευρετήριο Αιγιαλών και χάρτες αντικειμενικών αξιών της Γ.Γ.Δ.Π.κλπ.) που έχουν αναπτυχθεί μέχρι σήμερα και αφορούν το δομημένο περιβάλλον, το θεσμοθετημένο χωροταξικό, πολεοδομικόρυμοτομικό και κτιριοδομικό πλαίσιο και το καθεστώς προστασίας Στην επέκταση αυτών με πρόσθετη πληροφορία για το Νομικό, Χωροταξικό, Πολεοδομικό Ρυμοτομικό και Κτιριοδομικό πλαίσιο, με σκοπό τη δημιουργία ολοκληρωμένων υπηρεσιών «μίας στάσης» για τις Οικονομικές-Επενδυτικές δραστηριότητες που σχετίζονται με Δόμηση στους τομείς Κατοικίας, Ανάπτυξης Δημοσίων Ακινήτων, Τουρισμού και Παραγωγικών Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων. Στην ένταξη των ανωτέρω ενοποιημένων συστημάτων σε παραγωγική και υποχρεωτική λειτουργία, με διαρκή επικαιροποίηση της πληροφορίας τους από εξουσιοδοτημένους χρήστες μηχανικούς, κατόπιν σχετικής νομοθετικής έγκρισης, μέσω διαδικασιών και πλήρως τεκμηριωμένων μηχανισμών τήρησης και ενημέρωσης. Στη δημιουργία και λειτουργία κεντρικής πύλης ολοκληρωμένων ηλεκτρονικών υπηρεσιών μίας στάσης, βασισμένων σε ανοιχτά πρότυπα. Στη δημιουργία μηχανισμού αξιολόγησης/έγκρισης των πληροφοριών που υποβάλλονται για ένταξη Ενιαίο Ψηφιακό Χάρτη, με βάση πρότυπους δείκτες αξιολόγησης δεδομένων από πιστοποιημένους επαγγελματίες μηχανικούς Στη δημιουργία κρίσιμων πληροφοριακών συστημάτων με λειτουργικότητες που στόχο έχουν την ενίσχυση της συνολικής επάρκειας του Ενιαίου Ψηφιακού Χάρτη όπως ιδίως
      α) Γεωγραφικού συστήματος πληροφοριών Δομημένων Επιφανειών και Μητρώου Κτιρίων, για την πραγματοποιημένη δόμηση και την ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίων,
      β) Γεωγραφικού συστήματος πληροφοριών διαχείρισης ζωνών αντικειμενικών αξιών και συντελεστών εμπορικότητας,
      γ) πληροφοριακού συστήματος, χωροθέτησης και αδειοδότησης επιχειρηματικών δραστηριοτήτων,
      δ) βάσης δεδομένων και συστήματος γεωγραφικών πληροφοριών του Εθνικού Μητρώου Υποδομών,
      ε) Μηχανισμού Διαχείρισης Ροών κύκλου ζωής των μελετών που προκηρύσσονται. Στην παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας, οι οποίες έχουν κρίσιμη ενισχυτική επίδραση στην βιωσιμότητα και επιτυχή λειτουργία του Έργου όπως ιδίως υπηρεσίες αναβάθμισης των υποδομών υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων που θα ενσωματωθούν στο έργο (Κτηματολόγιο, ΤΕΕ κλπ), η παροχή υπηρεσίας απομακρυσμένων ψηφιακών υπογραφών για τους πιστοποιημένους επαγγελματίες μηχανικούς, η παροχή υπηρεσιών παραγωγικής λειτουργίας και εγγύησης των πληροφοριακών συστημάτων, η παροχή υπηρεσιών διάχυσης των αποτελεσμάτων του Έργου και ενημέρωσης ευαισθητοποίησης του συνόλου των εμπλεκομένων πολιτών, επιχειρήσεων, δημοσίων λειτουργών, επαγγελματιών μηχανικών κ.α Ο Προϋπολογισμός του Έργου – Εκτιμώμενη Αξία της Σύμβασης ανέρχεται σε € €47.612.500,00 μη περιλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, προϋπολογισμός με ΦΠΑ: € 59.039.500,00, ΦΠΑ €11.427.000,00 οποίος αναλύεται ως εξής:
      Ο Προϋπολογισμός αρχικού Έργου – Εκτιμώμενη Αξία της Σύμβασης ανέρχεται σε € τριάντα έξι εκατομμύρια εξακόσιες είκοσι πέντε χιλιάδες Ευρώ (€36.625.000,00 €) μη περιλαμβανομένου ΦΠΑ 24%, προϋπολογισμός με ΦΠΑ €45.415.000,00 €, ΦΠΑ 8.790.000,00€ Προϋπολογισμός δικαιώματος προαίρεσης φυσικού αντικειμένου: έως € 10.987.500,00 μη περιλαμβανομένου ΦΠΑ 24% (προϋπολογισμός με ΦΠΑ: € 13.624.500,00, ΦΠΑ € 2.637.000,00). Μπορείτε να κατεβάσετε την περίληψη διακήρυξης από εδώ
    13. Επικαιρότητα

      Engineer

      Προκηρύχθηκε ηλεκτρονικός ανοικτός διαγωνισμός από τον e-ΕΦΚΑ, για την προμήθεια και τοποθέτηση των απαιτούμενων υλικών με σκοπό την άρση της επικινδυνότητας ιστορικού κτιρίου ιδιοκτησίας του φορέα στην Αθήνα. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης του έργου ανέρχεται στο ποσό των 113.460 ευρώ (με τον ΦΠΑ). Ως ημερομηνία και ώρα λήξης υποβολής των προσφορών ορίστηκε η 9η Αυγούστου 2023 και ώρα 15:00. Τέλος, η παράδοση και τοποθέτηση των απαιτούμενων για την επίτευξη του σκοπού του έργου υλικών θα πραγματοποιηθεί με ευθύνη, φροντίδα και έξοδα του αναδόχου, εντός 30 ημερών από την ημερομηνία οριστικοποίησης της απόφασης ανάθεσης.
      Είναι το ξενοδοχείο «Απόλλων», ποια τα προβλήματα του κτιρίου
      Το επίμαχο κτίριο βρίσκεται επί της οδού Σταδίου 58 και Αιόλου 103. Πρόκειται για το πρώην ξενοδοχείο «Απόλλων», η ανέγερση του οποίου χρονολογείται περί τα τέλη του 19ου αιώνα. Έχει χαρακτηριστεί ως διατηρητέο, αποτελώντας χαρακτηριστικό δείγμα του αθηναϊκού νεοκλασικισμού του 19ου αιώνα. Διαθέτει μια ιδιαίτερη κάτοψη τριγωνικής μορφής με πρόσωπο επί των δύο οδών και επί της γωνίας στη συμβολή τους. Διαμορφώνονται, έτσι, τρεις όψεις/προσόψεις, μία σε κάθε οδό και μια στην απότμηση.
      Σύμφωνα με την Έκθεση Επικινδύνου Οικοδομής, εμφανίζονται αποφλοιώσεις της χρωματικής επιφάνειας των επιχρισμάτων των τοιχοποιιών όλων των προσόψεων της οικοδομής, τριχοειδείς ρηγματώσεις στις τοιχοποιίες και πεπαλαιωμένα κουφώματα με σπασμένους υαλοπίνακες. Επιπλέον, παρατηρούνται αποκολλήσεις επιχρισμάτων και πλακών επικάλυψης της μαρκίζας και φθορές από οξείδωση των κιγκλιδωμάτων, με συνέπεια κίνδυνο θραύσης των μαρμάρων και πτώσης τεμαχίων.
      Η μεταλλική σκάφη
      Εξάλλου, μπροστά από τις όψεις/προσόψεις του κτιρίου και την απότμηση υπάρχει μια σκάφη που διαμορφώνεται υπεράνω των κυκλωμάτων των εξωστών του πρώτου ορόφου, κατασκευασμένη από τυποποιημένους μεταλλικούς βραχίονες, κατάλληλα στηριγμένους και συνδεδεμένους μεταξύ τους, που επικαλύπτονται από τυποποιημένα διάτρητα στοιχεία δαπέδου κυκλοφορίας (αντίστοιχα των ξύλινων μαδεριών), χωρίς ύπαρξη λινάτσας υπεράνω αυτών. Οι βραχίονες αυτοί είναι στηριγμένοι πάνω στους υφιστάμενους εξώστες και στην υπάρχουσα μικρή κορνίζα (όπου δεν υπάρχουν εξώστες) και στους πεσσούς των εξωτερικών τοιχοποιιών του Α’ Ορόφου, μέσω των υπαρχόντων ανοιγμάτων του εν λόγω ορόφου.
      Η σκάφη αυτή προσφέρει μερική μόνον προστασία έναντι πτώσης τυχόν στοιχείων των υπεράνω αυτών τμημάτων των όψεων/προσόψεων του κτιρίου, γιατί στις θέσεις που δεν υφίστανται εξώστες του πρώτου ορόφου δεν εφάπτεται επί της εκάστοτε όψης, αφήνοντας διάκενα από αυτές και επιτρέποντας με ευκολία την δίοδο και πτώση τυχόν τμημάτων ή στοιχείων των όψεων που ενδεχομένως αποκολληθούν και καταπέσουν επί των υποκείμενων πεζοδρομίων και κατά συνέπεια την ενδεχόμενη πρόκληση ζημιών ή και ατυχημάτων. Πέραν της υπάρχουσας σκάφης δεν υφίστανται άλλα προστατευτικά εμπόδια.
      Οι εργασίες που απαιτείται να γίνουν
      Οι ενέργειες, λοιπόν, που πρέπει να υλοποιηθούν στο κτίριο αφορούν σε αποξήλωση και μεταφορά της υφιστάμενης μεταλλικής σκάφης, κατασκευή νέας μεταλλικής σκάφης και τοποθέτηση προστατευτικού πολυεστερικού υφάσματος. Η υπάρχουσα σκάφη, που δεν καλύπτει ικανοποιητικά τα προβληματικά σημεία και έχει υποστεί φθορές λόγω παλαιότητας θα αποξηλωθεί για να κατασκευαστεί νέα. Αυτή θα συλλέγει τα σαθρά οικοδομικά υλικά της πρόσοψης που είναι επικίνδυνο να αποκολληθούν και θα αναρτηθεί στο ύψος της οροφής του ισογείου και κάτω από τους εξώστες του πρώτου ορόφου, περίπου 6,60 μ. από το πεζοδρόμιο. Τέλος, η πρόσοψη θα επενδυθεί με πολυεστερικό διάτρητο μπεζ ύφασμα. Το ύφασμα θα αναρτηθεί από το ψηλότερο σημείο της όψης και θα διατρέχει όλο το ύψος και το πλάτος της αγκαλιάζοντας τη σκάφη προστασίας ώστε να αποκλείει τον κίνδυνο εκτίναξης κάποιου οικοδομικού υλικού σε πτώση προς τον χώρο διέλευσης, ενώ θα διαθέτει πολύ καλές μηχανικές αντοχές και εξαιρετική αντοχή στον χρόνο.
    14. Επικαιρότητα

      Engineer

      Στον «αέρα» βρίσκεται πλέον ο διαγωνισμός που διενεργεί το Αλληλοβοηθητικό Ταμείο Πρόνοιας των πρώην εργαζόμενων της Αγροτικής Τράπεζας για κτίριο στο κέντρο της Αθήνας.
       
      Και δεν πρόκειται για ένα τυχαίο κτίριο αλλά για 9όροφο με συνολική επιφάνεια 13.244 τετραγωνικών μέτρων που βρίσκεται στη γωνία Πανεπιστημίου και Κριεζώτου 2 στο Κολωνάκι.
       
      Βασικός στόχος του Ταμείου είναι η αξιοποίησή του ως ξενοδοχείο, κάτι που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα στην περιοχή. Φαίνεται, επίσης, (για να βγαίνει ο διαγωνισμός) ότι επιλύθηκαν οι εκκρεμότητες σχετικά με το ιδιοκτησιακό καθεστώς που διέπει το ακίνητο. Πολλά κενά υπήρχαν και πολλοί διεκδικητές ενώ μέχρι πρόσφατα το ΙΚΑ το είχε εντάξει στο περιουσιολόγιό του, αλλά με μικρότερα τετραγωνικά, περίπου 10.560 τ.μ.
       
      Το κτίριο που κτίστηκε το 1958 δεν είχε αναγνωρισθεί από το 2004, οπότε και ιδρύθηκε το σημερινό Ταμείο (ως ΝΠΙΔ) αποτελώντας το διάδοχο του κλάδου Πρόνοιας του τότε ενιαίου Ταμείου Συντάξεων Προσωπικού ΑΤΕ (ΤΣΠΑΤΕ), η κυριότητά του: (α) στο 50% εξ αδιαιρέτου του κτιρίου, που κατείχε ο τότε κλάδος Πρόνοιας επειδή είχε συνεισφέρει ανάλογα στην αγορά του κτιρίου, και (β) στο 50% που «μεταβιβάστηκε λογιστικά» στον τότε κλάδο Πρόνοιας κατόπιν «αγοράς», έναντι 29,347 εκατ. ευρώ, από τον κλάδο Σύνταξης του ενιαίου τότε ΤΣΠΑΤΕ. Αποτέλεσμα είναι, μετά από 12 χρόνια, το σημερινό Ταμείο Πρόνοιας να μην έχει ακόμα τίτλους ιδιοκτησίας.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Diagonismos_gia_xenodocheio_sto_Kolonaki/#.WKqQ3m-LS70
    15. Επικαιρότητα

      Engineer

      Στην επανεξέταση και αποτίμηση της ακίνητης περιουσίας των εταιρειών του χαρτοφυλακίου του με σκοπό τον προσδιορισμό των περιουσιακών στοιχείων που θεωρούνται ώριμα από τεχνικής, νομικής και εμπορικής άποψης, τη διαμόρφωση στρατηγικών και την αξιοποίηση εναλλακτικών δυνατοτήτων εμπορικής ανάπτυξης και επένδυσης προχωρά το Υπερταμείο. Για την αποτελεσματική διενέργεια της εν λόγω εκτιμητικής διαδικασίας, το Υπερταμείο θα αναθέσει ομάδες με τίτλους ακίνητης περιουσίας σε εκτιμητές ακινήτων, οι οποίοι θα επανεξετάσουν αυτά τα ακίνητα και θα προβούν στις εν λόγω εκτιμήσεις. 
      Δεδομένης της ποικιλομορφίας του χαρτοφυλακίου, τις προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν, /τις εργασίες επαλήθευσης στοιχείων που θα πρέπει να αναληφθούν, η μεθοδολογία τμηματοποίησης σε αυτές τις ομάδες καθώς και τα σχετικά κριτήρια, θα καθοριστούν και θα ελεγχθούν μέσω του παρόντος πιλοτικού έργου. 
      Η διαδικασία θα ξεκινήσει με πεντακόσια ακίνητα της Ελληνικής Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ). Κατά τη διάρκεια του πιλοτικού έργου, ο Ανάδοχος θα δοκιμάσει μια μεθοδολογία για την κατηγοριοποίηση και την τμηματοποίηση του δείγματος του χαρτοφυλακίου της ακίνητης περιουσίας, θα πραγματοποιήσει επιτόπιο έλεγχο / επιτόπια εκτίμηση και αξιολόγηση. 
      Επίσης, θα εξετάσει το σχετικό κόστος λαμβάνοντας υπόψη την προσπάθεια που απαιτείται για τη διενέργεια επανεξέτασης και εκτίμησης του χαρτοφυλακίου του Υπερταμείου και θα προτείνει τα κριτήρια της μεθοδολογίας που πρέπει να εφαρμοστούν για την τμηματοποίηση αυτού με στόχο την κάλυψη στο σύνολο του χαρτοφυλακίου του Υπερταμείου.
      Ο Ανάδοχος θα πρέπει να διενεργήσει χαρτογράφηση, ενδελεχή αξιολόγηση και εκτίμηση πεντακοσίων τίτλων ακίνητης περιουσίας της Ελληνικής Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου. 
      Το Υπερταμείο σε συνεργασία με την ΕΤΑΔ δύναται να αυξήσει τον αριθμό των αξιολογούμενων περιουσιακών στοιχείων από πεντακόσια έως και χίλια. 
      Τα ακίνητα θα επιλεγούν με τη χρήση κατάλληλης δειγματοληπτικής βάσης, ο καθορισμός της οποίας θα συμφωνηθεί με το Υπερταμείο, με στόχο την κάλυψη όλων των πιθανών μεγεθών και κατηγοριών των περιουσιακών στοιχείων. 
      Τα αρχικά κριτήρια της τμηματοποίησης που θα χρησιμοποιηθούν, θα αποτελέσουν αντικείμενο συμφωνίας μεταξύ του Υπερταμείου και του Αναδόχου και στα οποία θα περιλαμβάνονται κατ’ ελάχιστον τα εξής στοιχεία: 
      1. Τοποθεσία (αστική έναντι αγροτικής κ.λπ.) 
      2. Μέγεθος (σε τ.μ.) 
      3. Τύπος (αστικές εκτάσεις, αγροτικές εκτάσεις, διαμέρισμα, οικία, εμπορικό κατάστημα κ.λπ.) 
      4. Χρήση (εμπορική, οικιστική, αγροτική κ.λπ.) 
      5. Ακίνητα ειδικού τύπου (χιονοδρομικά κέντρα, ιαματικές πηγές κ.λπ.) 
      6. Κατεχόμενα ακίνητα έναντι άδειων ακινήτων 
      7. Διαθεσιμότητα ή όχι δεδομένων / Πλήρεις – μη Πλήρεις φάκελοι 
      8. Περιπλοκότητα και προσπάθεια που απαιτείται για την αξιολόγηση της κατάστασης των ακινήτων (π.χ. περίπλοκη περίπτωση, περιπλοκότητα μεσαίου επιπέδου και απλές περιπτώσεις). 
      Διάρκεια και Προϋπολογισμός 
      Ο Ανάδοχος θα επικεντρωθεί στο δείγμα των πεντακοσίων περιουσιακών στοιχείων για περίοδο τριών μηνών. 
      Το Υπερταμείο θα έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει τη διεύρυνση της σύμβασης σε επιπλέον δείγμα πεντακοσίων περιουσιακών στοιχείων και να παρατείνει τη διάρκεια της σύμβασης για επιπλέον τρεις μήνες (ήτοι, έξι μήνες συνολική διάρκεια ισχύος της σύμβασης). 
      Το μέγιστο ύψος του προϋπολογισμού ανέρχεται σε €250.000 χωρίς ΦΠΑ και καλύπτει πεντακόσια περιουσιακά στοιχεία. 
      Το Υπερταμείο δύναται να διευρύνει το ύψος του προϋπολογισμού σε ποσό έως και €500.000 χωρίς ΦΠΑ, καλύπτοντας επιπλέον πεντακόσια περιουσιακά στοιχεία, δηλαδή συνολική κάλυψη έως και χιλίων περιουσιακών στοιχείων. 
      Δεν εξετάζονται οι προσφορές που υπερβαίνουν τον παραπάνω προϋπολογισμό (ήτοι ποσό €250.000).
      ΕΔΩ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
    16. Επικαιρότητα

      Engineer

      Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος προκήρυξε διαγωνισμό που αφορά στην “Ανάθεση Υπηρεσιών Αναβάθμισης και Μετάπτωσης των διαδικτυακών εφαρμογών του ΤΕΕ”.
      Συγκεκριμένα, αντικείμενο της Σύμβασης είναι η αναβάθμιση και μετάπτωση των διαδικτυακών εφαρμογών του ΤΕΕ σε εγκαταστάσεις υψηλής διαθεσιμότητας (RDBMS RAC 19c, WEBLOGIC ADF 12.1.2.4 CLUSTER, IAM 12.1.2.4 CLUSTER).
      Οι προς μεταφορά υποδομές (παραγωγικά συστήματα και συστήματα Δοκιμών) είναι οι εξής:
      e-Άδειες e-Άδειες Διαχειριστικό Περιβάλλον e-Άδειες Διαχειριστικό Περιβάλλον – Εφαρμογή Δοκιμών e-Άδειες – Ανοικτό Σύστημα Πληροφόρησης e-Άδειες – Ανοικτό Σύστημα Πληροφόρησης – Εφαρμογή Δοκιμών e-Άδειες – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα Web service e-Άδειες – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα Αδειοδότησης Διελεύσεων – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα Καταγραφής Αυθαιρέτων Σύστημα Καταγραφής Αυθαιρέτων – Ανοικτό Σύστημα Πληροφόρησης Σύστημα Καταγραφής Αυθαιρέτων – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα Καταγραφής Αυθαιρέτων – Ανοικτό Σύστημα Πληροφόρησης – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα διαχείρσης Κωδικών Πρόσβασης Σύστημα διαχείρσης Κωδικών Πρόσβασης – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτηρίων Σύστημα Ηλεκτρονικής Ταυτότητας Κτηρίων – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα διαχείρισης Διαγωνισμών Σύστημα Αναζήτησης Διαγωνισμών Δημόσιο Σύστημα Αναζήτησης Διαγωνισμών Σύστημα Ελεγκτών Δόμησης Σύστημα Ελεγκτών Δόμησης – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου Ατομικών Φακέλων Μελών Δημόσιο Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου Ατομικών Φακέλων Μελών Σύστημα Διαχείρισης Αιτήσεων Εξετάσεων Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος Δημόσιο Σύστημα Διαχείρισης Αιτήσεων Εξετάσεων Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος Σύστημα Διαχείρισης Αιτήσεων Εξετάσεων Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος – Εφαρμογή Δοκιμών Δημόσιο Σύστημα Διαχείρισης Αιτήσεων Εξετάσεων Άδειας Άσκησης Επαγγέλματος – Εφαρμογή Δοκιμών Σύστημα OAUTH2 για τα Μέλη του ΤΕΕ Σύστημα Πληρωμών Πιστωτικών Καρτών Σύστημα Πληρωμών Πιστωτικών Καρτών – Εφαρμογή Δοκιμών Οι υπηρεσίες που θα παρασχεθούν είναι τουλάχιστον οι εξής:
      Μεταφορά του λογισμικού έτσι ώστε να λειτουργεί αξιοποιώντας πλήρως τις ανωτέρω εκδόσεις συστημάτων (UI, επιχειρησιακούς κανόνες) Μεταφορά των διασυνδέσεων στο νέο RDBMS και ρυθμίσεις για απρόσκοπτη κλιμάκωση της απόδοσης Μεταφορά των ρόλων των εφαρμογών σύμφωνα με το νέο IAM Επιμέλεια της αρχιτεκτονικής των εφαρμογών για την επίτευξη υψηλής διαθεσιμότητας και απόδοσης Αναβάθμιση και μετάπτωση του συνόλου των ανωτέρω εφαρμογών σε 2 στάδια.1ο Στάδιο : αναβάθμιση και μετάπτωση των εφαρμογών σε 4 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης με έλεγχο από το ΤΕΕ και 2ο Στάδιο : Θέση των εφαρμογών σε παραγωγική λειτουργία στους 6 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης
      Η σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, βάσει τιμής. Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης είναι 195.000,00 € (χωρίς ΦΠΑ 24%).
      Η καταληκτική ημερομηνία παραλαβής των προσφορών είναι η 10/08/2022 και ώρα 15:00.
      Ο ανάδοχος υποχρεούται να υλοποιήσει το σύνολο των παραδοτέων εντός έξι (6) μηνών από την υπογραφή της σύμβασης.
      Μπορείτε να κατεβάσετε τη διακήρυξη από εδώ
    17. Επικαιρότητα

      Engineer

      Σε σχολείο θα μετατραπεί από του χρόνου η περίφημη «Βίλα Αμαλία» που βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας και ήταν επί χρόνια υπό κατάληψη.
       
      Χθες εγκρίθηκε από την οικονομική υπηρεσία του Δήμου Αθηναίων η ανακατασκευή του μοναδικού αυτού κτιρίου, με ένα ποσό που θα φτάσει τα 3 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί κατά 110% από το ΕΣΠΑ.
       
      Η μελέτη ανακατασκευής προβλέπει διατήρηση και ενίσχυση της περιμετρικής λιθοδομής και κατεδάφιση των υπόλοιπων δομικών στοιχείων στο εσωτερικό, ώστε να γίνει πλήρης εκμετάλλευση του χώρου για εργαστήρια, χώρους πληροφορικής, βοηθητικούς χώρους κ.ά.
       
      Θα ενοποιηθούν τα δυο κτίρια εσωτερικά και στις τρεις στάθμες, ενώ η εσωτερική διαρρύθμιση θα ακολουθήσει πιστά τις όψεις του κτιρίου με αποκατάσταση των διακοσμητικών στοιχείων στην αρχική τους μορφή.
       
      Οι όροι διακήρυξης του έργου εγκρίθηκαν σήμερα από την Οικονομική Επιτροπή. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να καταθέσουν τις προσφορές τους έως τις 7/1/2014.
      Η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται να γίνει τον Μάρτιο του 2014 και το έργο να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2015.
       
      Υπενθυμίζεται ότι η «Βίλα Αμαλία» κτίσθηκε το 1860, σε προσχέδιο του Ερνέστου Τσίλερ. Από το 1932 έως το 1973 φιλοξένησε το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων.
       
      Εγκαταλείφθηκε έως το 1990, οπότε ομάδα αντιεξουσιαστών κατέλαβε το κτίριο προσδίδοντάς του την ονομασία «Βίλα Αμαλία»
       
      Πηγή: http://ered.gr/gr/newInside.php?art=29411
    18. Επικαιρότητα

      Engineer

      Η Ανώνυμη Εταιρεία Κτιριακές Υποδομές Α.Ε προκηρύσσει ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Αποκατάσταση διατηρητέου κτιρίου στο 99ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών - Οικοδομικές εργασίες & Η/Μ εγκαταστάσεις» με συνολική δαπάνη προϋπολογισμού μελέτης με ΓΕ+ΟΕ και απρόβλεπτα, αναθεώρηση και Φ.Π.Α. «2.450.000,00 ».
       
      Το έργο συντίθεται από τις ακόλουθες κατηγορίες εργασιών:
       
      α) κατηγορία Οικοδομικά, με προϋπολογισμό «1.750.530,00 », (δαπάνη εργασιών, ΓΕ και ΟΕ και απρόβλεπτα) β) κατηγορία Η/Μ, με προϋπολογισμό «195.500,00 », (δαπάνη εργασιών, ΓΕ και ΟΕ και απρόβλεπτα).
       
      Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν τα συμβατικά τεύχη του διαγωνισμού (Διακήρυξη, Συγγραφή Υποχρεώσεων κ.λ.π) από τα Γραφεία της εταιρίας Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. - Τμήμα Τευχών, Διαγωνισμών & Συμβάσεων (Φαβιέρου 30, ημιόροφος) κατά τις ώρες 09.00 μέχρι 13.30, εφόσον ζητηθούν μέχρι την προηγούμενη του Διαγωνισμού Πέμπτη. Για την παραλαβή των τευχών οι ενδιαφερόμενοι καταβάλλουν τριάντα (30) με Φ.Π.Α.
       
      Η διακήρυξη του έργου έχει συνταχθεί κατά το εγκεκριμένο από την Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων υπόδειγμα. Πληροφορίες στο τηλέφωνο 210-5272445, FAX επικοινωνίας 210-5272204 αρμόδιος υπάλληλος για επικοινωνία Κα Κομιώτη Γεωργία.
       
      Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί την «02 Φεβρουαρίου 2016» ημέρα Τρίτη και ώρα 10:00 π. μ. (ώρα λήξης επίδοσης των προσφορών), στα Γραφεία της εταιρίας Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. στην Αθήνα, οδός Φαβιέρου, αριθ. 30.
       
      Το σύστημα υποβολής προσφορών είναι με ελεύθερη συμπλήρωση τιμολογίου για το μέρος των εργασιών (οικοδομικά-Η/Μ) που αποτιμώνται με κατ' αποκοπή τιμήματα (αρθρ. 7 του Ν. 3669/08).
       
      Πηγή: http://www.buildnet.gr/default.asp?pid=235&catid=213&artid=17581
    19. Επικαιρότητα

      Engineer

      Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την υποβολή προσφορών για τον προσδιορισμό της αγοραίας και της μισθωτικής αξίας 161 ακινήτων από πιστοποιημένους εκτιμητές εγγεγραμμένους στο μητρώο πιστοποιημένων εκτιμητών στο πεδίο ακινήτων του υπουργείου Οικονομικών με κριτήριο κατακύρωσης την χαμηλότερη οικονομική προσφορά απευθύνει η ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ. Πιο αναλυτικά η εταιρεία προσκαλεί κάθε ενδιαφερόμενο να καταθέσει την προσφορά του από 05.11.2021 έως και 15.11.2021 στις 14:00 μ.μ.
      Ο προϋπολογισμός του έργου είναι €30.000 πλέον Φ.Π.Α. Η κατανομή του ποσού θα είναι 30% ως προκαταβολή και τα υπόλοιπα μετά την παραλαβή του παραδοτέου.
      Η εξόφληση του Αναδόχου θα καταβληθεί με την υποβολή και παραλαβή του συνόλου των εργασιών από την αρμόδια επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής του Εργοδότη.
      Ο χρόνος εκτέλεσης του έργου ορίζεται σε 60 ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.
      Υπενθυμίζεται ότι μεταξύ των ακινήτων της εταιρείας συμπεριλαμβάνεται το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο, Γραφεία, Αποθήκες, κατοικίες αλλά και ακίνητα υγειονομικού ενδιαφέροντος. 
      ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ
    20. Επικαιρότητα

      Engineer

      Τακτικό Διαγωνισμό με ανοικτή διαδικασία, προς τον σκοπό ανάδειξης αναδόχου για την «Παροχή Υπηρεσιών Τεχνικής Ωρίμανσης Ακινήτων Ιδιοκτησίας ή και Διαχείρισης της ΕΤΑΔ σε όλη την Ελλάδα» προϋπολογισμού Εκατόν Πενήντα Χιλιάδων Ευρώ (150.000,00€) πλέον ΦΠΑ προκήρυξε η ΕΤΑΔ.
      Περισσότερα εδώ.
    21. Επικαιρότητα

      Engineer

      Η Ε.Κ.ΧΑ. Α.Ε. προχώρησε στην προκήρυξη διεθνή ανοικτού διαγωνισμού με τίτλο «ΑΝΑΘΕΣΗ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΔΑΣΙΚΟΥ ΧΑΡΤΗ ΣΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ» που αποσκοπεί στην ολοκλήρωση της κατάρτισης δασικών χαρτών στην έκταση της Ελλάδας για την οποία δεν έχει καταρτιστεί δασικός χάρτης.
       
      Ο στόχος που έχει τεθεί από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και με την συνδρομή των κατά τόπους αρμόδιων Διευθύνσεων Δασών είναι, έως το 2019, το σύνολο της χώρας να καλύπτεται από δασικούς χάρτες.
       
      Στο πλαίσιο του ανωτέρω διαγωνισμού ο οποίος καλύπτει τμήματα 36 περιφερειακών ενοτήτων, ανατίθενται 16 συμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού €40.051.436,95. Οι περιοχές στις οποίες αφορά το συγκεκριμένο πρόγραμμα καλύπτουν συνολική έκταση 53.838.522,14 στρεμμάτων, δηλαδή το 40,88% της Χώρας.
       
      Σημειώνεται ότι με βάση την ΥΑ 158587/1808/26.7.2017 (ΦΕΚ Β’ 2653) που υπέγραψε ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σωκράτης Φάμελλος, με θέμα την «Εκτέλεση εργασιών κατάρτισης και επικαιροποίησης δασικών χαρτών», το υπόλοιπο περίπου 5% θα καταρτιστεί απευθείας από τις Διευθύνσεις Δασών Δράμας, Καβάλας και Κυκλάδων.
       
      Με το έργο των δασικών χαρτών, αντιμετωπίζονται χρόνιες καταστάσεις, καθώς:

      Οριοθετείται και διασφαλίζεται ο δασικός χώρος
      Ενημερώνεται άμεσα ο πολίτης για τον χαρακτήρα της έκτασης
      Αποδεσμεύεται η Δασική Υπηρεσία από μια χρονοβόρα διαδικασία (πράξεις χαρακτηρισμού)
      Τακτοποιείται η σχέση δάσους – γεωργικής εκμετάλλευσης
      Απελευθερώνεται και τροφοδοτείται ο αναπτυξιακός σχεδιασμός και η Επιχειρηματικότητα

      Το έργο αυτό αποτελεί σημαντικό ορόσημο στην πορεία για την ολοκλήρωση του Εθνικού Κτηματολογίου.
       
      Πηγή: http://www.ered.gr/el/content/Diagonismos_gia_tous_Dasikous_Chartes_sto_upoloipo_tis_choras/#.WYHCQYSGPDc
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.