Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Έρχονται 11 νέοι διαγωνισμοί για 994 μόνιμες θέσεις -δείτε τις θέσεις μηχανικών & τεχνικών


    Έντεκα νέους διαγωνισμούς ετοιμάζει το ΑΣΕΠ που αφορά μόνιμο προσωπικό που θα καλύψει θέσεις σε διάφορους τομείς του δημόσιου τομέα.

     

    Σύμφωνα με τον «Ελεύθερο Τύπο», αναμένεται η δημοσίευση των προκηρύξεων στο Εθνικό Τυπογραφείο, ώστε να ξεκινήσει η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων.

     

    Για την αποφυγή πρόσφατων φαινόμενων ταλαιπωρίας των υποψηφίων από τις συνεχείς «πτώσεις» της ιστοσελίδας του ΑΣΕΠ, οι νέοι διαγωνισμοί αναμένεται να βγουν σταδιακά το αμέσως επόμενο διάστημα έως το τέλος της άνοιξης.

     

    Αναλυτικότερα οι διαγωνισμοί που ετοιμάζονται:

     

    76 προσλήψεις μηχανικών στον ΑΔΜΗΕ

     

    Το νέο προσωπικό θα διατεθεί για τις ανάγκες των υπηρεσιών του φορέα στους Νομούς Αττικής, Αρκαδίας, Έβρου, Ηρακλείου, Θεσσαλονίκης, Λάρισας, Αιτωλοακαρνανίας και Κοζάνης. Οι ειδικότητες που επιθυμεί να καλύψει είναι οι εξής: ΠΕ Διπλωματούχους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, ΠΕ Διπλωματούχους Τοπογράφους Μηχανικούς, ΠΕ Διπλωματούχους Χημικούς Μηχανικούς, ΠΕ Διπλωματούχους Μηχανικούς, Αναλυτές – Προγραμματιστές (Μηχανικούς Η/Υ), ΤΕ Πτυχιούχους Αναλυτές Προγραμματιστές, ΤΕ Πτυχιούχους Διοικητικού – Λογιστικού, ΔΕ Ηλεκτροτεχνικούς Δικτύων, ΔΕ Ηλεκτροτεχνικούς Σταθμών – Υποσταθμών, ΔΕ Ηλεκτροτεχνίτες Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού, ΔΕ Μηχανοτεχνικούς Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού, ΔΕ Χειριστές Μηχανημάτων Τεχνικών Έργων και ΔΕ Οδηγούς.

     

    137 προσλήψεις στο υπουργείο Ναυτιλίας

     

    Από τις συνολικά 137 θέσεις , οι 21 αφορούν στις υπηρεσίες του υπουργείου και οι 116 σε Οργανισμούς Λιμένων και άλλους εποπτευόμενους φορείς.

     

    5 προσλήψεις μόνιμων στο Εθνικό Τυπογραφείο

     

    Σύμφωνα με πληροφορίες θα καλυφθούν 9 θέσεις τεχνολογικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η προκήρυξη πρόκειται να εκδοθεί από το ΑΣΕΠ τις αμέσως επόμενες ημέρες

     

    300 προσλήψεις μηχανικών και τεχνικών σε ΕΥΔΑΠ

     

    Η κατανομή των θέσεων είναι: ΥΕ εργάτες 75, ΥΕ αποθηκάριοι 5, ΔΕ μηχανολόγοι 5, ΔΕ ηλεκτρολόγοι 15, ΔΕ τεχνίτες αυτοκινήτων 3, ΔΕ δομικών έργων 12, ΔΕ οδηγοί C κατηγορίας 25, ΔΕ οδηγοί C, D κατηγορίας 5, ΔΕ γραμματείς 5, ΔΕ καταμετρητές 25, ΔΕ φύλακες 20, ΔΕ προσωπικό Η/Υ 2, ΤΕ πολιτικοί μηχανικοί 12, ΤΕ τοπογράφοι μηχανικοί 1, ΤΕ ηλεκτρολόγοι μηχανικοί 3, ΤΕ ηλεκτρονικοί μηχανικοί 3, ΤΕ μηχανολόγοι μηχανικοί 2, ΤΕ προγραμματιστές 3, ΤΕ διοικητικοί 2, ΤΕ οικονομικοί 15, ΠΕ διοικητικοί 5, ΠΕ οικονομικοί 15, ΠΕ στατιστικοί 1, ΠΕ αναλυτές προγραμματιστές 5, ΠΕ χημικοί μηχανικοί 2, ΠΕ πολιτικοί μηχανικοί 20, ΠΕ τοπογράφοι μηχανικοί 1, ΠΕ μηχανολόγοι μηχανικοί 4, ΠΕ ηλεκτρονικοί μηχανικοί 2, ΠΕ ηλεκτρολόγοι μηχανικοί 7. Η προκήρυξη θα σταλεί τις επόμενες μέρες στο Εθνικό Τυπογραφείο και αμέσως μετά θα ξεκινήσει η προθεσμία υποβολής αιτήσεων.

     

    68 προσλήψεις στο υπουργείο Πολιτισμού

     

    Οι 46 θέσεις αφορούν την κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Πολιτισμού και οι υπόλοιπες στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων. Στην κεντρική υπηρεσία θα προσληφθούν υπάλληλο πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης.

     

    12 προσλήψεις στο Μουσείο της Ακρόπολης

     

    Δώδεκα μόνιμους υπαλλήλους θα προσλάβει το Μουσείο Ακρόπολης. Οι θέσεις αφορούν υποψηφίους κατηγορίας ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ στις ειδικότητες διοικητικών γραμματέων, φυλάκων και εξηγητών-φροντιστών.

     

    35 προσλήψεις στον ΟΣΕ

     

    Πρόκειται για προσωπικό κυρίως σε θέσεις σταθμαρχών και κλειδούχων, όπου οι ανάγκες που καταγράφονται είναι ιδιαίτερα μεγάλες.

     

    135 προσλήψεις στο υπουργείο Δικαιοσύνης

     

    Θα ζητηθούν 2 ειδικότητες: ΤΕ Πληροφορικής (ΤΕ Πληροφορικής ή ΤΕ Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Συστημάτων) και ΠΕ Πληροφορικής (ΠΕ Επιστήμης Των Υπολογιστών ή ΠΕ Μηχανικών Η/Υ).

     

    Για τις θέσεις ΠΕ ζητούνται: πτυχίο ή δίπλωμα ΑΕΙ Πληροφορικής ή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής ή Επιστήμης Υπολογιστών ή Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών ή Πληροφορικής με εφαρμογές στη Βιοϊατρική. Για τις θέσεις ΤΕ ζητούνται: πτυχίο ή δίπλωμα τμήματος ΤΕΙ Πληροφορικής ή Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων ή Τηλεπληροφορικής και Διοίκησης ή Διαχείρισης Πληροφοριών ή Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων ή Βιομηχανικής Πληροφορικής ή Γεωπληροφορικής και Τοπογραφίας ή Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων.

     

    218 προσλήψεις στις Υπηρεσίες Ασύλου

     

    Ένα βήμα πριν τη δημοσίευση είναι η προκήρυξη για την κάλυψη 218 οργανικών θέσεων στην Υπηρεσία Ασύλου του υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής, από τις οποίες 15 αντιστοιχούν σε άτομα ειδικών κατηγοριών. Πρόκειται για τέσσερα άτομα στην κατηγορία ΑμΕΑ, τρία στην κατηγορία Πολυτέκνων ή τέκνα πολυτέκνων και δύο στην κατηγορία Εθνικής Αντίστασης, η οποία περιλαμβάνει απογόνους ατόμων που πολέμησαν στην Αντίσταση. Από μία θέση αντιστοιχεί στις κατηγορίες Αναπήρων πολέμου για απογόνους ατόμων που τραυματίστηκαν σε περίοδο πολέμου, και στις κατηγορίες τριτέκνων και Εμμεσης ΑμΕΑ, δηλαδή ατόμων που έχουν στον οικογενειακό τους κύκλο άτομο με ειδικές ανάγκες. Η πλειοψηφία των θέσεων αφορά διοικητικό προσωπικό πανεπιστημιακής, τεχνολογικής και δευτεροβάθμιας εκπαιδευσης καθώς και βοηθητικό προσωπικό.

     

    2 προσλήψεις στην Εθνική Αναλογιστική Αρχή

     

    Στην πρόσληψη δύο επιστημόνων θα προχωρήσει η Εθνική Αναλογιστική Αρχή. Οι θέσεις του ειδικού επιστημονικού προσωπικού καταλαμβάνονται από υποψηφίους με βασικό τίτλο σπουδών στους κλάδους Μαθηματικών, Αναλογιστικής, Οικονομικών, Επιστήμης των Υπολογιστών, Στατιστικής, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Νομικής και συναφών ειδικοτήτων, μεταπτυχιακό τίτλο και σχετική εμπειρία τουλάχιστον δύο ετών στο αντικείμενο της Ε.Α.Α.

     

    6 προσλήψεις στην Ελληνική Στατιστική Αρχή

     

    Προσλήψεις 6 ατόμων θα πραγματοποιήσει η Ελληνική Στατιστική Αρχή. Σύμφωνα με πληροφορίες οι υποψήφιοι θα θέσεις θα αφορούν απόφοιτους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, του τομέα πληροφορικής και στατιστικής.

     

    Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/44068/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



     

    ζήτησα αριθμό... όχι ονομαστικά...

     

    θα σου πω πως υπάρχουν εργαστήρια στην Έλλαδα που πληρώνουν 50Κ € έκαστο ερευνητή ετήσια...

    Ξαναλέω, ότι θα μπορούσαν να είναι περισσότερα...

    Και για να δίνονται αυτά τα χρήματα, χωρίς να είναι πάρα πολλά, σημαίνει ότι γίνεται δουλειά...

     

     

    ζήτησα αριθμό... όχι ονομαστικά...

     

    θα σου πω πως υπάρχουν εργαστήρια στην Έλλαδα που πληρώνουν 50Κ € έκαστο ερευνητή ετήσια...

    Ξαναλέω, ότι θα μπορούσαν να είναι περισσότερα...

    Και για να δίνονται αυτά τα χρήματα, χωρίς να είναι πάρα πολλά, σημαίνει ότι γίνεται δουλειά...

     

     

    1ον: Ποιά είναι η αναλογία μισθού ΔΕΠ/Μισθού Ερευνητή; Για 1 Ευρώ Ερευνητή, αντιστοιχούν 7 ΔΕΠ (στην καλύτερη)...Στην Γερμανία π.χ. τα ερευνητικα είναι μόνο για τους ερευνητές-υπαλλήλους

     

    2ον: Πόσα από τα ερευνητικά είναι καθαρά έρευνα πάνω σε ενα πολύ χοτ-σποτ αντικείμενο κι οχι μελέτες βαφτισμενες ερευνητικά;

     

    3ον: Πόσο καθαρά είναι τα κριτήρια εισαγωγής ερευνητών;

     

    4ον: Τί διεθνείς συνεργασίες έχουν τα ελληνικά ιδρύματα;

     

    5ον: Πόσα ερευνητικά αφορούν δουλεια διδακτορικών/μεταπτυχιακών και όχι άσχετα αντικείμενα;

     

    Μάλλον μιλάς από δική σου οπτική (ώντας τυχερός) και ξέρεις/είσαι μέλος δυνατού γκρουπ. Γιατί στην πλειοψηφία, είναι βράσε όρυζα..

    Link to comment
    Share on other sites

    για να κλείσω από την μεριά μου... γιατί είμαστε αρκέτα off topic...

     

    στην ζωή ό,τι κυνηγάς κερδίζεις...

     

    Η προσωπική μου εμπειρία λέει ότι και στην Ελλάδα έχουμε αρκετά δυνατά εργαστήρια, οργανωμένα, που πληρώνουν ικανοποιητικά τους ερευνητές που παράγουν έργο για σοβαρά ευρωπαϊκά και διεθνή προγράμματα...

     

    Μακάρι να τα διπλασιάσουμε - τριπλασιάσουμε ως αριθμό.

     

    Κριτήρια συμμετοχής και όχι "εισαγωγής"  σε ερευνητικά προγράμματα μέχρι 31/12/2016 ήταν η ενασχόληση με το αντικείμενο λόγω έρευνας στο πλαίσιο διδακτορικού και όχι μεταπτυχιακού...

    Από 1/1/2017 αλλάζουν κάποια πράγματα, αλλά στην ουσία θα σε πληρώσουν για να παράξεις έρευνα... αν μέσα στο σύστημα έχουν βολευτεί και κάποιοι δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση...

     

    Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

     

    Προσωπικά, μετά από ~15 χρόνια  καθημερινής 12+ ώρης πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, ήρθε η ώρα για τις προσωπικές αναζητήσεις, και η επικοινωνία μου με τις ομάδες αυτές είναι συμβουλευτική και... για να παίρνω λίγο "μυρωδιά και κλίμα... του χώρου"

    Edited by astrah
    Link to comment
    Share on other sites

    Επιστρεφοντας στο θεμα λοιπον ειναι καλο που βγαινουν θεσεις μεσω ΑΣΕΠ, εν κατακλειδι ομως προσωπικη μου αποψη οτι πρεπει να καταργηθουν τα μορια για οτιδηποτε.

     

    Αντι αυτου πρεπει η οποιαδηποτε αγγελια να λεει κοιταχτε κυριοι θελουμε ελαχιστο προσον μεταπτυχιακο + τοσα χρονια εργασιας the end, εαν δεν το εχεις δεν μην στειλεις.

     

    Για μια θεση λοιπον δεν γινεται να βαλεις ολους στο ιδιο τσουβαλι, αλλες πρεπει να κανουν οι πτυχιουχοι-διπλωματουχοι-master και αλλες τα αλλα προσοντα. Αυτο προυποθετει οτι και η ΔΥ εχει σκεφτει τι πρεπει να κανει ο υπαλληλος και δεν ανοιγει θεση απλα για να την ανοιξει στο κοινο. (πραγμα που δεν ξερω κατα ποσο συμβαινει)

     

    @astrah

    Δεν ισοπεδωνουμε τιποτα, απλα σου καταγραφω ποιο κομματι εχω ζησει εγω.

     

    Τωρα εαν θελουμε αξιοκρατια στην Ελλαδα ακομα και σε ενα τετοιο υψηλο επιπεδο, αυτο ειναι θεμα για αλλο thread. Αλλα σκεψου πραγματικα ποσο κλειστη κοινωνια ειναι τα περισσοτερα στην Ελλαδα. Δεν θελουμε και δεν βλεπω να αλλαζει αυτη η νοοτροπια.

    Μακαρι να ειμαι λαθος και η δικη σου θεση να βγει σωστη, αλλα εαν σου δωθει η ευκαιρια (εφοσον συνεργαζεσαι) θα προτεινα εαν μπορεις να παρεις μερος σε καποιο international conference στης ASCE, και λεω international γιατι εκει θα δεις καλυτερα τι νταβαντουρι γινεται.

    Ξαναλεω κακοι δεν ειμαστε, αλλα δεν ειμαστε στο ερευνητικο υψηλο επιπεδο που νομιζουμε. Μην εχετε αυταπατες σε EU level δεν ειμαστε ουτε στο top 10, σκληρο αλλα πρεπει να ειπωθει. Γιατι ετσι μπορει ισως να δουλεψει για να αλλαξει

    Edited by george_RES
    Link to comment
    Share on other sites

    Λοιπόν δεν θα μιλήσω για μεταδιδακτορικά καθώς και γώ όπως και άλλοι δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι είναι.

    Δέν μπορούμε να μιλάμε για το μετά συνάδερφοι όταν σε προπτυχιακό επίπεδο μέχρι πρόσφατα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια κάνανε την ίδια ύλη.

    Δεν μπορούμε να μιλάμε για το μετά όταν βλέπεις καθηγητή σε ανώτατο ίδρυμα να συνδέει το αμπερόμετρο παράλληλα σε εργαστηριακό μάθημα μπροστά σε μελλοντικούς μηχανικούς ή ο άλλος λέει σε μάθημα Μ.Ε.Κ ότι ο κομπρέσσορας είναι καλύτερος απο τον υπερσυμπιεστή , καθένας απο αυτούς έχοντας διπλώματα ( έχω ξεκαθαρίσει  την γνώμη μου για την διαφορά του όρου πτυχιο -diplom) ,μεταπτυχιακά και phd κοκ.

    Το θέμα για μένα είναι η εκβάνθυνση να καταλάβει άλλος τι κάνει.. πώς το κάνει... Απο τα απλά στα δύσκολα.. Δεν γίνεται ο καθένας να έχει διδακτορικό απλά για να το έχει , ή να το κάνει χωρίς να έχει μετά κάπου χρησιμότητα απλά για να μαζεύουμε χαρτιά γιατι οι παλιοί μας περάσανε όλα τα ταμπού '' μάζευε αγόρι μου χαρτιά κάπου θα χρειαστούν'' .. Διδάσκουμε την ύλη ξερά.. Τι να ξέρει ο άλλος Kirchkoff ? Laplace? Fourier? Στατικά? Σκυροδέματα-οπλισμούς? ΜΕΚ? Η/Ζ?  . Το εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί αναδιάρθρωση κατ΄εμε..Όταν δεν υπάρχει έρευνα τι να το κάνεις?

    Link to comment
    Share on other sites

     

    Λοιπόν δεν θα μιλήσω για μεταδιδακτορικά καθώς και γώ όπως και άλλοι δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι είναι.

    Δέν μπορούμε να μιλάμε για το μετά συνάδερφοι όταν σε προπτυχιακό επίπεδο μέχρι πρόσφατα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια κάνανε την ίδια ύλη.

    Δεν μπορούμε να μιλάμε για το μετά όταν βλέπεις καθηγητή σε ανώτατο ίδρυμα να συνδέει το αμπερόμετρο παράλληλα σε εργαστηριακό μάθημα μπροστά σε μελλοντικούς μηχανικούς ή ο άλλος λέει σε μάθημα Μ.Ε.Κ ότι ο κομπρέσσορας είναι καλύτερος απο τον υπερσυμπιεστή , καθένας απο αυτούς έχοντας διπλώματα ( έχω ξεκαθαρίσει  την γνώμη μου για την διαφορά του όρου πτυχιο -diplom) ,μεταπτυχιακά και phd κοκ.

    Το θέμα για μένα είναι η εκβάνθυνση να καταλάβει άλλος τι κάνει.. πώς το κάνει... Απο τα απλά στα δύσκολα.. Δεν γίνεται ο καθένας να έχει διδακτορικό απλά για να το έχει , ή να το κάνει χωρίς να έχει μετά κάπου χρησιμότητα απλά για να μαζεύουμε χαρτιά γιατι οι παλιοί μας περάσανε όλα τα ταμπού '' μάζευε αγόρι μου χαρτιά κάπου θα χρειαστούν'' .. Διδάσκουμε την ύλη ξερά.. Τι να ξέρει ο άλλος Kirchkoff ? Laplace? Fourier? Στατικά? Σκυροδέματα-οπλισμούς? ΜΕΚ? Η/Ζ?  . Το εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί αναδιάρθρωση κατ΄εμε..Όταν δεν υπάρχει έρευνα τι να το κάνεις?

     

     

    Λοιπόν δεν θα μιλήσω για μεταδιδακτορικά καθώς και γώ όπως και άλλοι δεν γνωρίζουμε ακριβώς τι είναι.

    Δέν μπορούμε να μιλάμε για το μετά συνάδερφοι όταν σε προπτυχιακό επίπεδο μέχρι πρόσφατα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια κάνανε την ίδια ύλη.

    Δεν μπορούμε να μιλάμε για το μετά όταν βλέπεις καθηγητή σε ανώτατο ίδρυμα να συνδέει το αμπερόμετρο παράλληλα σε εργαστηριακό μάθημα μπροστά σε μελλοντικούς μηχανικούς ή ο άλλος λέει σε μάθημα Μ.Ε.Κ ότι ο κομπρέσσορας είναι καλύτερος απο τον υπερσυμπιεστή , καθένας απο αυτούς έχοντας διπλώματα ( έχω ξεκαθαρίσει  την γνώμη μου για την διαφορά του όρου πτυχιο -diplom) ,μεταπτυχιακά και phd κοκ.

    Το θέμα για μένα είναι η εκβάνθυνση να καταλάβει άλλος τι κάνει.. πώς το κάνει... Απο τα απλά στα δύσκολα.. Δεν γίνεται ο καθένας να έχει διδακτορικό απλά για να το έχει , ή να το κάνει χωρίς να έχει μετά κάπου χρησιμότητα απλά για να μαζεύουμε χαρτιά γιατι οι παλιοί μας περάσανε όλα τα ταμπού '' μάζευε αγόρι μου χαρτιά κάπου θα χρειαστούν'' .. Διδάσκουμε την ύλη ξερά.. Τι να ξέρει ο άλλος Kirchkoff ? Laplace? Fourier? Στατικά? Σκυροδέματα-οπλισμούς? ΜΕΚ? Η/Ζ?  . Το εκπαιδευτικό σύστημα απαιτεί αναδιάρθρωση κατ΄εμε..Όταν δεν υπάρχει έρευνα τι να το κάνεις?

     

     

    Ορθότατη παρατήρηση...

     

    Το ζήτημα είναι ότι ο υποψήφιος υπάλληλος του ΔΤ πρέπει:

     

    1. Να κατέχει συμπαγείς γνώσεις και να στροφάρει. Μπορείς να έχεις διδακτορικο στα υδραυλικά έργα και να μην ξερεις τί σημαίνει λεκάνη απορροής πρακτικά! Αν μπουν σοβαροί κανόνες εξέτασεις, μπορεί να μπουν οι άνθρωποι που είναι άξιοι και δοκιμασμένοι.

     

    2. Στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης οι άνθρωποι υψηλών προσόντων απορροφόνται είτε στον ιδιωτικό τομέα (μισθοι διπλάσιοι τουλάχιστον από το δημόσιο..) ή σε επιτελικές θεσεις του ΔΤ. Η Ελλάδα παράγει περισσότερους από όσους μπορεί να συντηρήσει.Επίσης, στις χωρες αυτές, η πρόσληψη στο ΔΤ εξαρτάται από το βιογραφικό και την συνέντευξη...Στην Ελλάδα αν γίνει αυτό οι πολιτικάντηδες που νέμονται καθε φορά την εξουσία, θα βάλουν τον καθε άσχετο.

     

    ΥΓ: Μεταδιδακτορική έρευνα είναι μία έρευνα που την κναεις μετα το διδακτορικο και υποτιθεται ότι την κανεις ανεξαρτητα και τα αποτελέσματα αυτης συμβάλλουν στην πορεία της επιστήμης σε μεγάλο βαθμό...Ένα τρικ για όλους για να παρκαρουν ανεργους για 1-2 χρόνια. Είναι μία ακαδημαϊκή ενασχόληση που δεν αφορά Δίπλωμα ή Πτυχίο. Στο εξωτερικό υπάρχει και η διατριβή επί υφηγεσία (habilitation) που την κανουν όσοι προορίζονται για καθηγητές. Στην Ελλάδα, καταργήθηκε το 1982.

    Link to comment
    Share on other sites

       

       

     

    Ορθότατη παρατήρηση...

     

    Το ζήτημα είναι ότι ο υποψήφιος υπάλληλος του ΔΤ πρέπει:

     

    1. Να κατέχει συμπαγείς γνώσεις και να στροφάρει. Μπορείς να έχεις διδακτορικο στα υδραυλικά έργα και να μην ξερεις τί σημαίνει λεκάνη απορροής πρακτικά! Αν μπουν σοβαροί κανόνες εξέτασεις, μπορεί να μπουν οι άνθρωποι που είναι άξιοι και δοκιμασμένοι.

     

    2. Στις χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης οι άνθρωποι υψηλών προσόντων απορροφόνται είτε στον ιδιωτικό τομέα (μισθοι διπλάσιοι τουλάχιστον από το δημόσιο..) ή σε επιτελικές θεσεις του ΔΤ. Η Ελλάδα παράγει περισσότερους από όσους μπορεί να συντηρήσει.Επίσης, στις χωρες αυτές, η πρόσληψη στο ΔΤ εξαρτάται από το βιογραφικό και την συνέντευξη...Στην Ελλάδα αν γίνει αυτό οι πολιτικάντηδες που νέμονται καθε φορά την εξουσία, θα βάλουν τον καθε άσχετο.

     

    ΥΓ: Μεταδιδακτορική έρευνα είναι μία έρευνα που την κναεις μετα το διδακτορικο και υποτιθεται ότι την κανεις ανεξαρτητα και τα αποτελέσματα αυτης συμβάλλουν στην πορεία της επιστήμης σε μεγάλο βαθμό...Ένα τρικ για όλους για να παρκαρουν ανεργους για 1-2 χρόνια. Είναι μία ακαδημαϊκή ενασχόληση που δεν αφορά Δίπλωμα ή Πτυχίο. Στο εξωτερικό υπάρχει και η διατριβή επί υφηγεσία (habilitation) που την κανουν όσοι προορίζονται για καθηγητές. Στην Ελλάδα, καταργήθηκε το 1982.

    Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση din! Ναι γιαυτό και γώ λέω για γνώμη περι πτυχίου-διπλώματος καθώς δεν έχει σημασία για μένα αν ο άλλος δεν στροφάρει.. με κάλυψες απόλυτα.. Για τα λάθη των καθηγητών  δεν το είπα με την κακή έννοια απλα στο σύστημα κάτι δεν πάει καλα..

    Link to comment
    Share on other sites

    εδω ζητάνε την πιστοποιηση της πιστοποιησης. Πιστοποιηση για Αγγλικα, δλδ καποιος που εχει proficiency πρεπει να παρει την πιστοποιηση δλδ ντροπη

     

    Ποιά πιστοποίηση εννοείς; Το CPE επαρκεί.

    Link to comment
    Share on other sites

    στην  χωρα  της  ανεργιας  και  10  μεταπτυχιακα  να  εχεις  δεν  θα  βρεις  δουλεια 

    φυσικα  γιαυτο  ευθυνεται  η  αντιληψη  των  πολιτικων    καλυτερα  οι  φοροι  και  το  επιδοματακι 

    καθως  και  η  μαυρη  εργασια  παρα οι  επενδύσεις  και  η  αναπτυξη .το  βιωσαμε   8  χρονια  τωρα

    στα  δυο  τελευταία  στον  υπερτατο  βαθμο   και  μαλλον  θα  συνεχιστεί   και  μετα  το  2020  μεχρι  ο  μεσος 

    ελληνας  να  εμπεδωσει  τι  σημαινει   φορολογικη  σχιζοφρενεια  .

    Edited by loser
    Link to comment
    Share on other sites

    στην  χωρα  της  ανεργιας  και  10  μεταπτυχιακα  να  εχεις  δεν  θα  βρεις  δουλεια 

    φυσικα  γιαυτο  ευθυνεται  η  αντιληψη  των  πολιτικων    καλυτερα  οι  φοροι  και  το  επιδοματακι 

    καθως  και  η  μαυρη  εργασια  παρα οι  επενδύσεις  και  η  αναπτυξη .το  βιωσαμε   8  χρονια  τωρα

    στα  δυο  τελευταία  στον  υπερτατο  βαθμο   και  μαλλον  θα  συνεχιστεί   και  μετα  το  2020  μεχρι  ο  μεσος 

    ελληνας  να  εμπεδωσει  τι  σημαινει   φορολογικη  σχιζοφρενεια  .

     

     

    Έχεις να πληρώνεις συνδικαλισταράδες 45 ετών, άγαμες θυγατέρες, συναταξιούχους 50 ετών της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, "δημοκράτες¨ πολιτικάντηδες, συντάξεις Τσοχατζόπουλου...

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.