Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων: Ενα βήμα πιο κοντά τα πτυχία ΑΕΙ - ΤΕΙ


    Σε οκτώ επίπεδα θα περιγράφεται πλέον η κατάταξη των πτυχίων που παρέχουν τα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, προκειμένου η Ελλάδα να εναρμονιστεί με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων.

     

    Η πρόταση για την κατάταξη σε 8 επίπεδα έγινε δεκτή από την ΕΕ και υπολείπονται ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες, οι οποίες θα οριστικοποιηθούν το επόμενο διάστημα. Το σημαντικό είναι ότι τα πτυχία των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ εντάσσονται στο ίδιο επίπεδο (στο 6), κάτι που ζητούσαν οι διοικήσεις των Τεχνολογικών Ιδρυμάτων.

     

    Το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων είναι ένα πλαίσιο αναφοράς προσανατολισμένο στα μαθησιακά αποτελέσματα, που επιτρέπει την ταξινόμηση (επαγγελματικών, ακαδημαϊκών κ.ά.) προσόντων κατά επίπεδα. Στην πράξη λειτουργεί ως ένας μηχανισμός «μετάφρασης» των προσόντων που αποκτούν εκπαιδευόμενοι και εργαζόμενοι. Με τον όρο «προσόντα» στην ορολογία του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων εννοούμε πτυχία, διπλώματα, τίτλους σπουδών που προέρχονται τόσο από το τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα όσο και από δραστηριότητες που εντάσσονται στη μη τυπική και άτυπη μάθηση και έχουν πιστοποιηθεί ως προς το περιεχόμενό τους.

     

    Η κατάταξη των πτυχίων για τη χώρα μας γίνεται ως εξής:

     

    Επίπεδα 1, 2 και 3 είναι απολυτήρια δημοτικού, γυμνασίου - λυκείου και σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης αντίστοιχα. Ακολουθούν: Επίπεδο 5 -Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 4 ΕΠΑΛ. -Δίπλωμα Επαγγελματικής Ειδικότητας Επιπέδου 4 ΙΕΚ. -Δίπλωμα/Πτυχίο Ανωτέρας Σχολής). Επίπεδο 6 (BACHELOR'S DEGREE) -Πτυχίο Πανεπιστημίου -Πτυχίο ΤΕΙ. -Πτυχίο Ανώτατης Εκπαίδευσης (πολυτεχνικές, γεωπονικές σχολές). Επίπεδο 7 (MASTER'S DEGREE). Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης. Επίπεδο 8 (DOCTORATE) Διδακτορικό Δίπλωμα. Η κατάταξη αυτή είναι εναρμονισμένη με τα όσα έχουν τηρηθεί κατά τη σύνταξη του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (EQF) και έχουν ενσωματωθεί σε αυτό.

     

    Διευκόλυνση

     

    Με τη ρύθμιση αυτή η χώρα μας θα διαθέτει μια πλήρη κατάταξη των διαφόρων τίτλων Εκπαίδευσης και Κατάρτισης στα 8 επίπεδα, με αποτέλεσμα να διευκολύνεται η μετακίνηση εργαζομένων από και προς την Ελλάδα.

     

    Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλο, για πρώτη φορά στην Ελλάδα «διαμορφώνουμε το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, με την ανάπτυξη του οποίου διασφαλίζεται η ύπαρξη ενός συνεκτικού και κατανοητού συστήματος κατάταξης όλων των προσόντων, δηλαδή των τίτλων σπουδών, οι οποίοι απονέμονται στη χώρα μας.

     

    Υπηρετώντας την αρχή της διαφάνειας του εκπαιδευτικού συστήματος στο σύνολό του, το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η μάθηση μπορεί να συνδέεται με την απασχόληση και τη σταδιοδρομία. Υπό το πρίσμα της κοινής ευρωπαϊκής στρατηγικής ''Ευρώπη 2020'', η οποία στοχεύει στην έξυπνη, βιώσιμη και χωρίς αποκλεισμούς ανάπτυξη, το Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων και η αντιστοίχισή του με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων προσφέρει ένα εργαλείο ''μετάφρασης'' και συγκρισιμότητας των προσόντων».

     

    Πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63975665





    KF

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    όλοι υπογραφουν είτε οι B.Eng είτε οι M.Eng, δεν έχει να κάνει με τα χρονια σπουδών αλλα με τα accredited body.

    Δεν γνωριζω για το -Eng αλλά για αρχιτέκτονες που ενδιαφέρονται για RIBA part 3 exemption (= δικαιωμα υπογραφης αρχιτεκτονικών), αυτο έρχεται μερικά χρόνια μετά το Master.

    Edited by Archi
    Link to comment
    Share on other sites

    STOP στη σύγκριση και σύγχιση μεταξύ ακαδημαικών προσόντων και επαγγελματικών προσόντων!!!

     

    Κάποιος με 5 χρόνια σπουδές μπορεί να έχει λιγότερες επαγγελματικές γνώσεις και ικανότητες από κάποιον με 4 χρόνια σπουδές αλλά σημαντική και σεβαστή εμπειρία. 

    Οι σφραγίδες και οι υπογραφές πρέπει να δίνονται με την επιβεβαίωση της επαγγελματικής γνώσης και όχι της ακαδημαικής. 

    Ποιον θα εμπιστευτώ περισσότερο?? Έναν απόφοιτο του ΕΜΠ με 5 χρόνια σπουδές και μία σφραγιδάρα από το ΤΕΕ από την πρώτη μέρα του στην αγορά εργασίας ή έναν απόφοιτο του εξωτερικού με 3 ή 4 χρόνια σπουδές αλλά σεβαστη και σημαντική καριέρα  και επαγγελματική γνώση είτε σε μελέτη είτε σε κατασκευή???

     

    Ένας απόφοιτος από αγγλική σχολή μπορεί να εργαστεί από την πρώτη μέρα σε κάποια εταιρία αλλά μόνο μετά από 4-5 χρόνια και αφού φτύσει αίμα και  μπορεί να δώσει εξετάσεις για να πάρει τον τίτλο του Chartered Engineer. Και αφού τον πάρει οφειλει να αποδεικνύει ετησίως ότι αξίζει να διατηρεί αυτό τον τίτλο. 

     

    Γι αυτό 

     

    STOP στη σύγκριση και σύγχιση μεταξύ ακαδημαικών προσόντων και επαγγελματικών προσόντων!!!

     

    άλλο το ένα άλλο το άλλο!

     

    Λες και εσύ μεγάλη αλήθεια όπως και κάποιοι άλλοι πριν.

    Εξετάσεις και ξεσκόνισμα. 

    Αλλά για να γίνει αυτό κατανοείς πως θα εξαφανιστεί το τεχνικό γραφείο της γειτονιάς μας αφού όλοι θα πρέπει κάπου να κάνουμε πρακτική ως νέοι μηχανικοί.

    Θα πάμε λοιπόν στην κάθε Atkins και στην κάθε Assystem να μας εκπαιδεύσει και μετά από κάποια χρόνια βλέπουμε. Ή θα γίνουμε ασκούμενοι δικηγόροι να μας στίβουν για 50 ευρώ το μήνα. Και μετά οι αποτυχόντες συνεργάτες με 150.

     

    Η πραγματικότητα στην Ελλάδα είναι εντελώς διαφορετική. Και στα δημόσια έργα - μελέτες είναι ότι νά'ναι.

    Για τον παραπάνω λόγο αλλά και για το ότι η αγορά εδώ δεν σηκώνει τόσους επαγγελματίες, πρότεινα όλοι να πηγαίνουν στην ίδιας βαθμίδας σχολή και ανάλογα με τις φιλοδοξίες τους (ή τις ικανότητες τους) να επιλέγουν τη στάση τους. Πρότεινα και τη μείωση των σχολών. Κάποιος είπε πως σε ακτίνα 100 χλμ υπάρχουν 5 όμοιες σχολές. Υπάρχει κάποιος που πιστεύει πως στην Ελλάδα χρειάζονται παραπάνω από 4-5 τεχνολογικά ιδρύματα; Εδώ καταλήξαμε κάθε νομός και πολυτεχνείο, κάθε δήμος και ΤΕΙ. Και επειδή οι καλοί δεν αρκούν για να γεμίσουν τις θέσεις, βάζουμε μέσα και άτομα με 11, με 10 και με 4. Μετά οι αμοιβές των 50 ευρώ τσούζουν. Πιο κάτω θα πάμε, είναι δεδομένο.

     

    Δεν είναι τέλειο, υπάρχει όμως τουλάχιστον το στοιχείο της επιβράβευσης του επιτυχόντα. Και επιτυχόντες θα είναι οι καλύτεροι. Επίσης όλοι οι επιτυχόντες έχουν ένα κοινό εκπαιδευτικό υπόβαθρο καθώς και μια κοινή ραχοκοκκαλιά σπουδών είτε μείνουν στα 3 έτη, είτε συνεχίσουν. Θέλεις και παράδειγμα: Συμβολαιογράφοι. Ρωτήστε τους να σας πούνε για την κρίση...

     

    Αυτά για να γίνουν, κάποιοι θα δυσαρεστηθούν. Κάποιοι όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων. Αλλά εδώ ξέρεις πως είναι το πράγμα...ότι δεν φτάνει η αλεπού...πηδάει και το φτάνει...

    Αυτά έβλεπα όταν έπρεπε να κάνω τις επιλογές μου και πιστεύω πως σωστά έπραξα. 

    Σιγά να μην κάτσω να μπλέχτώ μέσα στα παιχνίδια του κάθε ΤΕΕ και του κάθε δημάρχου που έχει διάθεση να παίζει με την αγωνία των παιδιών και των γονιών τους να σπουδάσουν. Αυτά αλλού.

    Link to comment
    Share on other sites

    Πρότεινα και τη μείωση των σχολών
    Θέλεις και παράδειγμα: Συμβολαιογράφοι. Ρωτήστε τους να σας πούνε για την κρίση...

     

    Πως θα λειτουργησει η μείωση των σχολών σε ενα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον; Δεν πέρασε ο άλλος στα 4-5 ιδρυματα που βγαζουν μηχανικους; Θα πάει στο εξωτερικο και θα σου έρθει.

    Ακομα και αν αποφασισουμε οτι δεν χρειαζομαστε τοσες σχολες, αυτο θα πρέπει να κριθει ανάλογα με το ποσο κοστίζουν στο κρατος τα αχρηστα ιδρύματα αυτα (αν αποφασισουμε οτι οντως ειναι αχρηστα κάποια) και οχι με βαση το ποσους μηχανικους χρειαζομαστε. Γιατι πρακτικα η μειωση των σχολών δεν θα οδηγήσει σε μειωση των πτυχιουχων. Απλα θα κάνουμε πιο πλούσιες ορισμένες χωρες του εξωτερικου.

     

    Συμβολαιογραφοι: κλειστο επάγγελμα, ειδικού καθεστωτος. Οι θεσεις τους ειναι καθορισμένες, καθορισμένες οι αμοιβες, ανταγωνισμός ελάχιστος.

    Καμια σχεση με οποιοδηποτε άλλο επάγγελμα.

    Link to comment
    Share on other sites

    Είπαμε, δεν είναι τέλειο, αλλά τουλάχιστον δεν αφήνει κανένα επαγγελματία εκτός δικαιωμάτων και εκτός των συνεπειών των επιλογών του.

     

    Όλοι αυτοί που φωνάζουν και διαμαρτύρονται, είτε των ΤΕΙ είτε των ΑΕΙ έχουν κάτι πιο δίκαιο να προτείνουν από τη συγχώνευση άνευ εξέτασης δύο διαφορετικών προγραμμάτων εκπαίδευσης;

    Link to comment
    Share on other sites

    Γιατί εξανίστασαι; Μόνο και μόνο που παθιάζεσαι έτσι χάνεις το όποιο δίκιο σου.

     

    Εγώ προσπαθώ να δω το θέμα αντικειμενικά κι όχι μεροληπτικά, ως διπλωματούχος ΕΜΠ. Αναρωτιέμαι, λοιπόν: από τη στιγμή που οι σπουδές μου ντε φάκτο διαρκούν έναν χρόνο παραπάνω, δεν πρέπει με κάποιον τρόπο ο τίτλος σπουδών μου να είναι έστω και λίγο ανώτερος; Από τη στιγμή που θα κοπιάσω αντικειμενικά παραπάνω (χώρια την όποια ενδογενή δυσκολία των σπουδών, που αυτό δεν θα το θίξω γιατί ας πούμε είναι υποκειμενικό) δεν πρέπει να ανταμειφθώ με κάποιον τρόπο;

     

    Αγαπητέ Topografea,

     

    Όπως φαντάζομαι γνωρίζεις, υπάρχουν ειδικοί οι οποίοι είναι ικανοί να κρίνουν ποιο πτυχίο είναι ισότιμο και πιο όχι. Δεν θα χρησιμοποιήσω τη λέξη ανώτερο γιατί μετά θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και άλλους παράγοντες.

     

    Σε γενικές γραμμές, φιλικά σε συμβουλεύω, να μην υποτιμάς άτομα τα οποία έχουν αποφοιτήσει από αξιόλογες σχολές του εξωτερικού.

    Link to comment
    Share on other sites

    Αγαπητέ Topografea,

     

    1. Όπως φαντάζομαι γνωρίζεις, υπάρχουν ειδικοί οι οποίοι είναι ικανοί να κρίνουν ποιο πτυχίο είναι ισότιμο και πιο όχι. Δεν θα χρησιμοποιήσω τη λέξη ανώτερο γιατί μετά θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και άλλους παράγοντες.

     

    2. Σε γενικές γραμμές, φιλικά σε συμβουλεύω, να μην υποτιμάς άτομα τα οποία έχουν αποφοιτήσει από αξιόλογες σχολές του εξωτερικού.

     

    1. Οι ειδικοι που επικαλείσαι τόσα χρόνια έκριναν οτι δεν επρεπε να εχουν δικαιωματα καποιοι πτυχιουχοι.

    2. την υποτίμηση που την ειδες σε αυτα που έγραψε;

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Αγαπητέ Topografea,

     

    Όπως φαντάζομαι γνωρίζεις, υπάρχουν ειδικοί οι οποίοι είναι ικανοί να κρίνουν ποιο πτυχίο είναι ισότιμο και πιο όχι. Δεν θα χρησιμοποιήσω τη λέξη ανώτερο γιατί μετά θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και άλλους παράγοντες.

     

    Σε γενικές γραμμές, φιλικά σε συμβουλεύω, να μην υποτιμάς άτομα τα οποία έχουν αποφοιτήσει από αξιόλογες σχολές του εξωτερικού.

     

    Φίλε μου, δεν έχω μάθει να υποτάσσομαι άκριτα σε κανέναν ειδικό, τουλάχιστον σε θέματα εκτός των "σκληρών" επιστημών. Ειδικοί είναι όλοι εκείνοι που ευθύνονται για τα χάλια στα οποία όλοι κολυμπάμε τώρα και συνεχίζουν να μας βουτούν το κεφάλι όλο και πιο κάτω επικαλούμενοι τις γνώσεις και τα αξιώματά τους, αυτό δεν απαλλάσσει κανέναν όμως από αδιαμφισβήτητες υπαιτιότητες και αστοχίες, ή ακόμα χειρότερα και σκοτεινές σκοπιμότητες. Αυθεντίες και Πάπες, δεν υπάρχουν. 

     

    Όσο για το άλλο, δεν υποτίμησα κανέναν. Υπερασπίζομαι τη δικαιοσύνη, η οποία υπερτερεί της ισότητας. Από τη στιγμή που το κράτος μου έδωσε τη δυνατότητα (ή υποχρέωση αν μιλάμε για εξωτερικό, μιας και δεν διέθετα την απαραίτητη οικονιμική επιφάνεια) να επιλέξω έναν δρόμο πιο κοπιαστικό ή αν θέλεις πιο χρονοβόρο (και ξέρουμε όλοι ότι ο χρόνος είναι χρήμα, ιδίως στον σύγχρονο καπιταλιστικό στίβο, κατ' ουσίαν κι όχι κατ' επίφαση) έχει την υποχρέωση να με ανταμείψει έστω και στο ελάχιστο για αυτό. Αν δεν θέλει να με ανταμείψει αλλά να με κάνει να μετανιώνω για τις επιλογές μου, ας συγχωνεύσει ή καταργήσει ότι χρειάζεται. Μέχρι τότε όμως, οφείλει να είναι δίκαιο βάσει των συνθηκών που το ίδιο δημιούργησε. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Φίλε Topografea,

     

    Διάβασα με προσοχή αυτά που γράφεις και αναρωτιόμουν αν έχεις και κάποια σχέση με τις θεωριτικές επιστήμες...

     

    Αυτό το οποίο εχω να πώ είναι ότι τα εκπαιδευτικά συστήματα της κάθε χώρας διαφέρουν έχοντας θετικά και αρνητικά στοιχεία. Πολλές φορές και μέσα στην ίδια χώρα διαφέρει η τριτοβάθμια εκπαίδευση και αυτό ισχύει και για την Αγγλία και για την Ελλάδα.

     

    Αν θες μπορώ και να σου αναφέρω προσωπικές μου απόψεις πανω σε αυτά τα δυο εκπαιδευτικά συστήματα.

     

    Όσον αφορά το αν έχεις μάθει να υποτάσσεσαι ή οχι, δεν με αφορά. Επίσεις μαλλον ο τρόπος που βλέπεις τα πράγματα, πάλι δεν με αφορά. Είναι δική σου υπόθεση και σύμφωνα με τη δική σου κρίση σχολιάζεις στο forum.

     

     


    Παρατήρηση: Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ.
    Παρακαλώ διαβάστε τους 
    Κανόνες Συμμετοχής του forum.
    Ευχαριστώ, 
    Didonis.

    Edited by Didonis
    Link to comment
    Share on other sites

    Πως θα λειτουργησει η μείωση των σχολών σε ενα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον; Δεν πέρασε ο άλλος στα 4-5 ιδρυματα που βγαζουν μηχανικους; Θα πάει στο εξωτερικο και θα σου έρθει.

    Ακομα και αν αποφασισουμε οτι δεν χρειαζομαστε τοσες σχολες, αυτο θα πρέπει να κριθει ανάλογα με το ποσο κοστίζουν στο κρατος τα αχρηστα ιδρύματα αυτα (αν αποφασισουμε οτι οντως ειναι αχρηστα κάποια) και οχι με βαση το ποσους μηχανικους χρειαζομαστε. Γιατι πρακτικα η μειωση των σχολών δεν θα οδηγήσει σε μειωση των πτυχιουχων. Απλα θα κάνουμε πιο πλούσιες ορισμένες χωρες του εξωτερικου.

     

    Συμβολαιογραφοι: κλειστο επάγγελμα, ειδικού καθεστωτος. Οι θεσεις τους ειναι καθορισμένες, καθορισμένες οι αμοιβες, ανταγωνισμός ελάχιστος.

    Καμια σχεση με οποιοδηποτε άλλο επάγγελμα.

     

    λοιπον

     

    αυτονομα και αυτοδιοικητα εκπ ιδρυματα - ομως με οικονομικο ελεγχο του ουτοπικου κρατους, εστω ορκωτους -

    για να αποφυγουμε bmw & ferrari

     

    καταργηση πανελληνιων εξετασεων αλλα πριμοδοτηση ενος καλου μεσου ορου

    δεν εχει νοημα παιδια 15-18 χρονων να αφηνουν τα μαλλια τους μεσα στις σελιδες των βιβλιων

    εξαλλου η παιδια πρεπει να ναι συνταγματικα κατοχυρωμενο δικαιωμα, ασχετος αν εισαι 18 ή 98 χρονων

    η παιδια κ η εκπαιδευση δεν εχει ηλικια

     

    ας αφησουμε τα ΑΕΙ ΤΕΙ να κρινουν ποσοι θα βγαινουν

    το βισμα δε το γλυτωνεις με τιποτα παρα μονο στον παραδεισο - ο γιος καθηγητη θα βρει ουτως η αλλως την ακρη του

     

    ασχετο

    ολες οι θεσεις εργασιας φουλ ή παρτ ταιμ να ανοικουν σε γραφειο φοιτητων εντος σχολης

    3 χρονια προσπαθουσα να πιασω παρτ ταιμ δουλεια στη βιβλιοθηκη εμπ

    και βγαζαν την προκυρηξη 29δεκ - 3 ιαν ......

     

    μειωση ιδρυματων 3 - 4 εμπ και μερικα περιφεριακα πχ να υπαρχουν μικρα πολυτεχνεια με λιγοτερες ή πιο κλασσικες ειδικοτητες

     

    απομακρυνση των σχολων απο την αγορα εργασιας με την εννοια του ανταγωνισμου

    φενομενα κεφαλονιας

     

    απο κει και περα να θυμησω

     

    το 75% κατ ελαχιστο των καθηγητων εχουν πτυχια εξωτερικου

    ξανα λεω ... υπαρχει ταγκανικα... υπαρχει αμερικη ....... αγγλια.... ιταλια...... αφρικη

    σε ημερισια βαση το εξωτερικο ειναι πιο φθηνο απο το εσωτερικο

    ασχετως που δε ξερουν και τι παει να πει "φροντιστηριο" .... σποντα

     

    εδω δε μπορουμε να δουμε οτι εχουμε τεχνολογικο σκοταδισμο το εξω μας μαρανε

     

    δεν ειμαστε λογοθεραπευτες ρε μαρικα να λεμε r αντι για ρ... μηχανικοι κ γιατροι ειμαστε

    απλα ξανα λεω αλλο ταγκανικα αλλο λοντον, τι θα πεις δλδ για την αρχιτεκτονικη σχολη του βερολινου

    "δε ξερετε τι παει να πει 4178"?????? χαχχαχαχχαχχαχαχχα

     

    οσον αφορα τον τεχνολογικο - βιομηχανικο - περιβαλλοντικο σκοταδισμο που εχουμε

    εξαιρω τα παλικαρια που κανουν θαυματα και διαβαζαν με μαγκαλι κ λαμπα πετρελαιου

    ειτε το 1960 ειτε το 2014 και οσα παιδια φυγαν οξω και καναν και εκει θαυματα

     

    ως χωρα παντως .... σκοταδισμος

     

    ατομικες προσπαθειες ... για νοπελ

     

    αυτα

     

    παω να φαω το κοκκινιστο μου :)

    Edited by OTTO_engine
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    1) καταργηση πανελληνιων εξετασεων αλλα πριμοδοτηση ενος καλου μεσου ορου

    δεν εχει νοημα παιδια 15-18 χρονων να αφηνουν τα μαλλια τους μεσα στις σελιδες των βιβλιων

    εξαλλου η παιδια πρεπει να ναι συνταγματικα κατοχυρωμενο δικαιωμα, ασχετος αν εισαι 18 ή 98 χρονων

     

    απο κει και περα να θυμησω

     

    2) το 75% κατ ελαχιστο των καθηγητων εχουν πτυχια εξωτερικου

    ξανα λεω ... υπαρχει ταγκανικα... υπαρχει αμερικη ....... αγγλια.... ιταλια...... αφρικη

    σε ημερισια βαση το εξωτερικο ειναι πιο φθηνο απο το εσωτερικο

    ασχετως που δε ξερουν και τι παει να πει "φροντιστηριο" .... σποντα

     

    εδω δε μπορουμε να δουμε οτι εχουμε τεχνολογικο σκοταδισμο το εξω μας μαρανε

     

    δεν ειμαστε λογοθεραπευτες ρε μαρικα να λεμε r αντι για ρ... μηχανικοι κ γιατροι ειμαστε

    απλα ξανα λεω αλλο ταγκανικα αλλο λοντον, τι θα πεις δλδ για την αρχιτεκτονικη σχολη του βερολινου

    "δε ξερετε τι παει να πει 4178"?????? χαχχαχαχχαχχαχαχχα

     

     

    1) Ειτε το πεις πανελληνιες, ειτε το πεις "φουφουτος" οταν οι θέσεις ειναι περιορισμένες και ο αριθμός των υποψηφιων μεγάλος θα υπαρχει ανταγωνισμος που θα οδηγει σε πολύ διάβασμα (οταν το κριτήριο ειναι η σχολική επίδοση). Αν το κριτηριο ηταν η αθλητικη επιδοση θα σκίζονταν στις προπονησεις κλπ κλπ.

    Εκτος αν προτεινεις να καταργηθει κάθε ειδος κριτηριου και να μπαινουν μετα απο κλήρωση.

     

    2) εντελώς μα εντελώς άσχετα.

    Στο ζήτημα "να μειώσουμε τον αριθμο των αποφοιτων γιατι δεν χρειαζόμαστε άλλους μηχανικους" απαντουσα.

    Κι εσυ μου γράφεις για την ποιοτητα των ιδρυματων του εξωτερικου. Το ζητημα ειναι "μπορει να ελεγθει κεντρικα το ποσοι μηχανικοι θα υπάρχουν στην Ελλάδα?"

    Αν εχεις κάτι να προσθεσεις επ αυτου, να κατσουμε να το δουμε.

    Τι διαολο σας πιανει οποτε μιλάω για ιδρυματα του εξωτερικου, κάνετε σαν να σας τσιμπησε μυγα τσετσε και γραφετε άσχετα, για ζητηματα που ουδεποτε εθιξα?

    Ειλικρινα δεν μπορω να σας καταλάβω.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.