Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Προτάσεις του ΤΕΕ/ΤΚΜ για την προτεινόμενη διαδικασία εγγραφής στο μητρώο του ΤΕΕ.

     

    Δείτε τις προτάσεις εδώ: http://spme.gr/uploads/e5bf514118919c92.pdf

     

    Πηγή: http://www.iekemtee.gr/el/%CE%B5%CF%80%CE%AC%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B8%CE%AE%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%82/9729-%CF%84%CE%B5%CE%B5-%CF%84%CE%BA%CE%BC-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B7%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%B5%CE%B5

     

    Θλιβερά σημεία των εποχών... έρχονται τα χειρότερα.





    tomkat

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    stathis.mp

    Δημοσιεύτηκε

    Είχε ανέβει και εδώ http://www.michanikos.gr/topic/39418-%CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%A4%CE%95%CE%95%CE%A4%CE%9A%CE%9C-%CE%93%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/?do=findComment&comment=707509 ουτε την αποτύπωση της τωρινής κατάστασης δεν έχουν κάνει σωστα..τουλάχιστον αστεία η μελέτη. Ενδεικτικά αρχιτέκτονες δεν έχουν πρόσβαση σε πολεοδομικές και χωροκακτικες μελέτες(!!!) παρότι αποτελούν το 80% του μητρώου μελετητών της κατηγοριας, σε αντιθεση με τους συμπαθείς (δεν το λέω ειρωνικά) αποφοίτους Δασοπονίας και Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος η Μηχανολογίας και διαχείρησης υδάτινων πορων

    littledragon

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ο “ΑΣΕΠ” των Μηχανικών.... λύση στα προβλήματα του κλάδου;

     

    Από την Μπολόνια στα μνημόνια: Οι μηχανισμοί μετάλλαξης της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

     

    Σε συνέχεια προηγούμενης μας ανάρτησης αναρτούμε ένα κείμενο του Λάζαρου Απέκη. Είναι η εισήγησή του στην ημερίδα που οργάνωσαν οι Παρεμβάσεις ΔΕ στις 21.12.2013 με θέμα «Από το σχολείο της κρίσης στην παιδεία των κοινωνικών αναγκών», στα πλαίσια της Ενότητας Α΄ Αντιδραστικές αλλαγές στην εκπαίδευση στο φως της καπιταλιστικής κρίσης (αιτίες, στόχοι, πολιτικές ΕΕ — ΟΟΣΑ και εργαλεία εφαρμογής). Όλες οι εισηγήσεις της ημερίδας είναι συγκεντρωμένες στην μπροσούρα των Παρεμβάσεων ΔΕ που μπορείτε να βρείτε εδώ.
    Τα σχέδια του Σπίρτζη είναι ακριβώς αυτά που περιγράφονται από την επιτροπή του ΤΕΕ / ΚΜ και επιχειρούν να επιβάλουν μέσω του μηχανισμού απονομής επαγγελματικών δικαιωμάτων ό,τι δεν έχουν καταφέρει ακόμη σε ακαδημαϊκό επίπεδο, την πλήρη δηλαδή διάσπαση των σχολών και των πτυχίων σε κατακερματισμένες ειδικότητες στη θέση του ενιαίου πτυχίου κατά σχολή.
    Οι διάφορες πιστοποιήσεις (ενεργειακοί επιθεωρητές , επιθεωρητές δόμησης κλπ) είναι ακριβώς η εισαγωγή με κάποια εύληπτη ευκαιρία, πχ. της ενεργειακής οικονομίας, αυτής ακριβώς της σχεδιασμένης προοπτικής καθώς επίσης και ο ντε φάκτο διεμβολισμός της δημόσιας παιδείας από τα ιδιωτικά εκπαιδευτικά συμφέροντα τα οποία αναλαμβάνουν να επιτελέσουν, αυτά και μόνον, τις έως τώρα αυστηρά δημόσιες λειτουργίες (σύμφωνα με το άρθρο 16 του Συντάγματος) της μόρφωσης και απονομής ικανοτήτων και πτυχίων στην ανώτατη εκπαίδευση.
    Τέτοια ακριβώς αντισυνταγματική υφαρπαγή δημόσιων αρμοδιοτήτων συνιστά η υποχρεωτική παρακολούθηση των διάφορων σεμιναρίων από ιδιωτικά κέντρα σπουδών ως προϋπόθεση συμμετοχής στις εξετάσεις πιστοποίησης που πραγματοποιεί το ΤΕΕ καθ υπόδειξη και με τράπεζα θεμάτων του ΥΠΕΚΑ.
     
     

    Παρατήρηση: Παρακαλώ συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ.
    Παρακαλώ διαβάστε τους 
    Κανόνες Συμμετοχής του forum.
    Ευχαριστώ, 
    Didonis.
     
    Edited by Didonis
    • Upvote 1
    an@stas1a

    Δημοσιεύτηκε

    Άνοιξαν τελικά οι ασκοί του Αιόλου!!!!

    • Upvote 2
    George78

    Δημοσιεύτηκε

    Κιαλλο... π.χ. Αυτήν την έρμη κατηγορία 16 (τοπογραφικές, γεωδαιτικές, κα) απο που και ως που ο παλαιός Διπλ. ΠΜ πρέπει να έχει "Β"? Σε αυτήν την κατηγορία έχουν χώσει και την Φωτογραμμετρια, Χαρτογραφία, κλπ.

    Εχει κάνει ο ΠΜ Φωτογραμμετρίες; Χαρτογραφίες; GIS; προχωρημένες Κτηματογραφήσεις και Κτηματολόγιο? (τα οποία ο παλαιός Τοπογράφος Μηχ. ΤΕ τα έχει κάνει κάνει στο πρόγραμμα σπουδών επί 4 χρόνια και ΜΟΝΟ αυτά μαζί με την τοπογραφία και του αποκλείουν την άμεση "Β"...

     

    Την συγκεκριμένη κατηγορία έπρεπε να την σπάσουν και να "απαγορέυεται" στους ΠΜ το ένα κομμάτι, ενώ στο άλλο που θα είναι σκέτο Τοπογραφία - Γεωδαισία (και γεωδαισία πολύ παει, αλλά τέλοσπάντων), να έχουν "Α" και "Β" δύναται"

     

    απορώ με τον ΣΑΤΜ που κάθεται με σταυρωμένα χέρια...

     

    1) Δεν υπάρχει περίπτωση αυτά να περάσουν. Μόνο και μόνο που διαχωρίζει τους παλιούς από νέους και τους παλιούς ορίζει μόνο τους "ΕΛΛΗΝΕΣ" (αποφοίτους ημεδαπών Πολυτεχνείων και ΤΕΙ) αυτό είναι ενάντια στο Ευρωπαικό ΔΙΚΑΙΟ.

    2) Δεν εναρμονίζεται με το ΕΠΠ, το οποίο κατατάσσει τα πτυχια Πολυτεχνειων, Ιατρικών, Γεωπονικών, ΤΕΙ, Πανεπιστημίων στο επίπεδο 6 (πρώτος ακαδημαικός τίτλος). Άρα δεν είναι σωστό η υποκατηγορία Α1 να απαρτίζεται από από αποφοίτους με ακαδημαϊκά προσόντα επιπέδου 6 και 7, και η Α2 από 6

    geoste

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Κιαλλο... π.χ. Αυτήν την έρμη κατηγορία 16 (τοπογραφικές, γεωδαιτικές, κα) απο που και ως που ο παλαιός Διπλ. ΠΜ πρέπει να έχει "Β"? Σε αυτήν την κατηγορία έχουν χώσει και την Φωτογραμμετρια, Χαρτογραφία, κλπ.

    Εχει κάνει ο ΠΜ Φωτογραμμετρίες; Χαρτογραφίες; GIS; προχωρημένες Κτηματογραφήσεις και Κτηματολόγιο? (τα οποία ο παλαιός Τοπογράφος Μηχ. ΤΕ τα έχει κάνει κάνει στο πρόγραμμα σπουδών επί 4 χρόνια και ΜΟΝΟ αυτά μαζί με την τοπογραφία και του αποκλείουν την άμεση "Β"...

     

    Την συγκεκριμένη κατηγορία έπρεπε να την σπάσουν και να "απαγορέυεται" στους ΠΜ το ένα κομμάτι, ενώ στο άλλο που θα είναι σκέτο Τοπογραφία - Γεωδαισία (και γεωδαισία πολύ παει, αλλά τέλοσπάντων), να έχουν "Α" και "Β" δύναται"

     

    απορώ με τον ΣΑΤΜ που κάθεται με σταυρωμένα χέρια...

     

     

    Οι ΠΜ ΠΕ πρέπει να έχουν το δικαίωμα να εκπονούν μόνο τοπογραφικά διαγράμματα. Τίποτα άλλο όσον αφορά το αντικείμενο του ΑΤΜ ΠΕ. Όμως και οι ΑΤΜ ΠΕ δεν πρέπει να έχουν ουδέν δικαίωμα στα δομικά έργα.

    Edited by geoste
    • Upvote 1
    savas76

    Δημοσιεύτηκε

    προτασεις...είναι......ενταξει..........

    στο κατω κατω, ας αντιδρασουν οι φοιτητες   πολυτεχνειων.....καλος ο φραπες, το φρεντο, η πλακιτσα, αν γινει προσπαθεια να περασει, εκεινους νοιαζει.........

    εδώ εμεις δεν αντιδραμε σε εισφορες 8 και 10 χιλιαδων ευρω, εδώ δινουμε εξετασεις για πεα ,...............

     

    αφήστε την συζητηση για τα δικαιώματα  τωρα.....

    μηπως εχετε δουλειες και δεν υπογραφετε;;;;εδώ ΠΜ,ΑΜ καθησαν και καναν σεμινάρια καυστηρων , κλιματιστικών, μηπως παρουν κανα  κατοσταρικο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Upvote 1
    Brasco

    Δημοσιεύτηκε

    Εχει κάνει ο ΠΜ Φωτογραμμετρίες; Χαρτογραφίες; GIS; προχωρημένες Κτηματογραφήσεις και Κτηματολόγιο? (τα οποία ο παλαιός Τοπογράφος Μηχ. ΤΕ τα έχει κάνει κάνει στο πρόγραμμα σπουδών επί 4 χρόνια και ΜΟΝΟ αυτά μαζί με την τοπογραφία και του αποκλείουν την άμεση "Β"...

    Και όμως

    στην δική μου σχολή δουλεύαμε ArcView - ArcInfo και είχαμε και στερεοσκόπιο

    στο εργαστήριο Αρχιτεκτονικής Τεχνολογίας και Σχεδιασμού του Χώρου 

    savas76

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Τελευταια αρχιζω να  νομιζω ότι ειμαστε σε   φοιτητικο φορουμ..............

    ασχέτως , ηλικιας , ολο και περισοτεροι ΕΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ;;;;; , θυμούνται τα μαθηματα, τα εργαστηρια, ποσες απουσιες εχουν , .........

     

    δεν μπορω να φανταστω σε αναλογο ξενο φορουμ , τετοια επιχειρηματα από  επαγγελματιες μηχανικους.........όλα αυτά ,για τα ΄΄μαθηματα΄΄ , όταν οι περισοτεροι μηχανικοι δεν εχουν ιδεα . από μελετες, διαδικασιες όταν αποφοιτουν............

    Edited by savas76
    • Upvote 1
    George78

    Δημοσιεύτηκε

    Τελευταια αρχιζω να  νομιζω ότι ειμαστε σε   φοιτητικο φορουμ..............

    ασχέτως , ηλικιας , ολο και περισοτεροι ΕΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ;;;;; , θυμούνται τα μαθηματα, τα εργαστηρια, ποσες απουσιες εχουν , .........

     

    δεν μπορω να φανταστω σε αναλογο ξενο φορουμ , τετοια επιχειρηματα από  επαγγελματιες μηχανικους.........όλα αυτά ,για τα ΄΄μαθηματα΄΄ , όταν οι περισοτεροι μηχανικοι δεν εχουν ιδεα . από μελετες, διαδικασιες όταν αποφοιτουν............

    Είναι που στο εξωτερικό εχουν συστημα με πιστοποιήσεις και εμπειρία και παίζουν με Bachelor (Αδιάφορο ειναι αν ειναι 3ετές 4 ετές 5ετές ΜΙΤ, Imperial, Δοθε Παναγούλας αφού ειναι όλα το ίδιο ως προς την πρόσβαση στα Ε.Δ., εδώ τις βγάζουμε στο φορουμ και τις μετράμε)




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.