Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • ΣτΕ: Δεκτή αίτηση πτυχιούχου ΤΕΙ για αποζημίωση


    Δεκτή έκανε τo Συμβούλιο της Επικρατείας αίτηση πτυχιούχου των ΤΕΙ του τομέα Μηχανικών – Ηλεκτρολόγων, και αναίρεσε απόφαση του διοικητικού Εφετείου, το οποίο είχε απορρίψει αγωγή του για χρηματική ικανοποίηση από το Δημόσιο λόγω ηθικής του βλάβης.

     

    Ο πτυχιούχος προσέφυγε στο Διοικητικό Πρωτοδικείο πριν από περίπου δέκα χρόνια αξιώνοντας αποζημίωση για ηθική βλάβη λόγω παραλείψεως των οργάνων του δημοσίου να εκδώσουν τα αναγκαία προεδρικά διατάγματα για την αναγνώριση των επαγγελματικών δικαιωμάτων των αποφοίτων ΤΕΙ και ειδικότερα του Μηχανικών – Ηλεκτρολόγων.

     

    Αντίστοιχες αιτήσεις είχαν υποβληθεί και από άλλους πτυχιούχους άλλων τομέων των ΤΕΙ κατά της παράλειψης έγκαιρης έκδοσης παρόμοιων διαταγμάτων όταν το ΣτΕ στο παρελθόν είχε ακυρώσει τα τότε ισχύοντα διατάγματα για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα.

     

    Ο αιτών υποστήριζε με την αγωγή του ότι με την παράλειψη και καθυστέρηση του δημοσίου, περιορίστηκε η επαγγελματική του δραστηριότητα και το διοικητικό Πρωτοδικείο του επιδίκασε αποζημίωση 8.500 ευρώ λόγω ηθικής βλάβης.

     

    Το Διοικητικό εφετείο έκανε δεκτή την έφεση του Δημοσίου και απέρριψε την αποζημίωση κρίνοντας ότι δεν εθίγησαν συνταγματικά δικαιώματα του.

    Το ΣτΕ με την 2544/13 απόφαση του έκανε δεκτή την αίτηση του πτυχιούχου και έκρινε μη νόμιμα αιτιολογημένη την εφετειακή κρίση καθώς δέχτηκε ότι η έκδοση διαταγμάτων για τα επαγγελματικά δικαιώματα αποτελούσε δέσμια υποχρέωση της διοίκησης που πήγαζε ευθέως από το Σύνταγμα.

    Έκρινε επίσης ότι η παράλειψη έκδοσης του διατάγματος σε σύντομο διάστημα αποτελούσε παράβαση των διατάξεων του συντάγματος για την ανώτατη εκπαίδευση και τα ΤΕΙ και την οικονομική – επαγγελματική ελευθερία, διότι αποστερούσε τον πτυχιούχο και από την δυνατότητα συμμετοχής στην οικονομική και κοινωνική ζωή και επομένως θεμελιώνεται ευθύνη του δημοσίου για χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης.

     

    Η υπόθεση παραπέμφθηκε στο διοικητικό Εφετείο για νέα κρίση και προσδιορισμό της αποζημίωσης.

     

    Πηγή: tvxs.gr/node/136657





    ted78

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Δεν είναι θέμα χώρας αλλά θέμα δουλειάς και ΦΥΣΗΣ αντικειμένου. Που απαιτεί κατά την ταπεινή μου γνώμη (και το τόνισα ότι είναι προσωπική μου άποψη) ΤΕΙ και Πολυτεχνεία.

    Επειδή ξέρω που το πας, καλοπροέραιτα θα το πάω ανάποδα...:

    Το 90% της καθημερινότητας του μικρογρφείου μηχανικού που ασχολείται με άδειες, πιστοποιητικά, κλπ, τι σχέση έχει με την θεωρία και την έρευνα ή έστω την πραγματική μελέτη; Ειναι θέμα προτεραιοτήτων και μαγκιάς ότι λόγω αίσθησης ανωτερότητας "αν δεν υπάρχει έρευνα ή καινοτόμες μελέτες, οι διπλωματούχοι πρέπει να έχουν το πάνω χερι και στις εφαρμογές των μελετών, και στις επιβλέψεις, και στις εγκαταστάσεις κλπ";

    Το θέμα λοιπόν είναι ότι είμαστε πολλοί... Ας γίνει πραγματική αξιολόγηση των αναγκών της χώρας, πραγματική αξιολόγηση των σχολών (όχι σαν αυτή που επιθυμούν οι ελληναροκαθηγητάδες αλλά σαν αυτή που απαιτούν τα παγκόσμια στάνταρντς) και ας μείνουν τα καλύτερα σε ποιότητα και τα αναγκαία σε ποσότητα.

    Συνάδελφε, δεν το πάω πουθενά. Αν ήθελα να το πάω κάπου θα το έλεγα....

    Αλλά και πάλι δεν απάντησες.

    Μπορείς να μου αναλύσεις την αναγκαιότητα ύπαρξης και ΤΕΙ και Πολυτεχνείων στην Ελλάδα;

    Εσύ θεωρείς πως οι διπλωματούχοι είναι μόνο για έρευνα και καινοτομία.

    Όμως δεν είναι μόνο για αυτό.

    Άρα τα ΤΕΙ είναι ένα υποσύνολο των Πολυτεχνείων.

    Γιατί πρέπει να υπάρχει αυτό το υποσύνολο όταν το πολυτεχνείο μπορεί να καλύψει τις ανάγκες τις χώρας;

    Η δικιά μου πρόταση είναι κατάργηση των ΤΕΙ, εκτός των εξαιρέσεων που πρέπει να αναβαθμιστούν σε πολυτεχνεία, ενσωμάτωσή τους στα Πολυτεχνεία με ταυτόχρονη αξιολόγηση αυτών και κλείσιμο των μη αξιολογημένων.

    Αλλά αυτό θέλει πολιτική απόφαση, όπως και η δική σου πρόταση, και δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ....

    • Upvote 5
    Link to comment
    Share on other sites

     

    5) Προσωπικά θα πρότεινα:

    Προβάδισμα στα Ε.Δ. που σχετίζονται με τη μελέτη στους Διπλ.

    Προβάδισμα στα Ε.Δ. που σχετίζονται με την Κατασκευή/Εγκατάσταση στους Πτυχ.

     

     

    :confused:  και από που προκύπτει το προβάδισμα ;

     

    Εσύ θεωρείς πως οι διπλωματούχοι είναι μόνο για έρευνα και καινοτομία.

     

      Λες και η επιστήμη του μηχανικού είναι θεωρητική και όχι εφαρμόσιμη.

    Δηλαδή στην επίβλεψη δε χρειάζεται να ξέρεις τους κανόνες όπλισης κτλ...

    Edited by spy1551
    Link to comment
    Share on other sites

    Όταν είπα ότι το πάς κάπου, συγχώρεσέ με, είναι τρόπος του λέγειν μου...

    Απαντησα παραπάνω... θεωρώ ότι είναι συμπληρωνατικός ρόλος και η κάθε πλευρά πρέπει να παίρνει προβαδισμα στα θέματα για τα οποία είναι φτιαγμένη, χωρίς να απορρίπτεται κάποια πλευρά σε κάτι όμως... ΤΕΙτζής επίβλεψη κατασκευη εγκατάσταση, Πολυτεχνίτης Μελέτη
     Δεν μίλησα για υπερσύνολα και υποσύνολα

    Επίσης ΔΕΝ είπα ότι το σύστημά μας είναι σωστό..:! Είπα όμως ότι εχουμε το ίδιο με της γερμανίας με αποτέλεσμα τα ΤΕΙ να βγάζουν μηχανικούς αντίστοιχους με τα FH (με απεριόριστα Ε.Δ.) και είναι λάθος για οποιοδήποτε άλλο λόγο οι πτυχιούχοι να ταμπελοποιούνται σε οτιδήποτε άλλο εκτός από μηχανικούς...

    Σχετικά με την διατήρηση ύπαρξης και Πολυτεχνείων και ΤΕΙ είναι προσωπική μου άποψη..

    Ακόμα και αν καταργηθούν τα ΤΕΙ όμως αυτό δε σημαίνει πως οι απόφοιτοί τους ΔΕΝ πρέπει να αντιμετωπίζονται και να εργάζονται ως ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ καλώς ή κακώς, είτε χωράνε σε αυτο το τρλοκομείο-η ωραία ελλάς, είτε όχι, γιατί πολύ απλά αυτό σπούδασαν. Αυτό το σύστημα καθιέρωσε το κράτος το 83 με το μοντέλο Πολυτεχνεία, Πανεπιστήμια ΤΕΙ, και είναι ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΟ ακόμα και στις δομές των σπουδών με το γερμανικό (διπλωματικές, πρακτικές κλπ)

     

    Τέλος, επιμένω: για την ποιότητα του Μηχανικού δεν πρέπει να πέφτει όλο το βάρος στις σχολές και τα πτυχία, αλλά να αντιμετωπιστεί επιτέλους ο μηχανικός σαν οντότητα, με πιστοποιήσεις, ποινολόγιο, μεταπτυχιακά, σεμινάρια, προϋπηρεσία κλπ

     

    Παρόλαυτά Faethon11 ομολογώ πως η πρότασή σου είναι πιο ρεαλιστική και εξίσου λειτουργική... γιαυτό και θα έχεις +1 από εμένα

     

     

     

    :confused:  και από που προκύπτει το προβάδισμα ;

     

     

      Λες και η επιστήμη του μηχανικού είναι θεωρητική και όχι εφαρμόσιμη.

    Δηλαδή στην επίβλεψη δε χρειάζεται να ξέρεις τους κανόνες όπλισης κτλ...

     

    Το προβάδισμα προκύπτει από το είδος των σπουδών. Εφαρμογή της μελέτης.

     

    Από πότε η καινοτομία δεν είναι εφαρμόσιμη;;;;

     

    Στη μελέτη προφανώς και πρέπει να δίδεται προβάδισμα στους διπλωματούχους..

     

    ΞΑΝΑΛΕΩ, αυτό δε σημαίνει αποκλεισμός της μίας πλευράς ή της άλλης, ούτε περιορισμός μιλάω απλά για χρονικό προβάδισμα σε εκκίνηση και εξέλιξη

    Link to comment
    Share on other sites

    Οταν μεταφέρθηκε κάπου στο 1950 , το γερμανικό σύστημα στην Ελλάδα , με την ύπαρξη δύο τριτοβάθμιων ιδρυμάτων , τα μέλη του τεε ήταν λιγότερα από 10.000 .

     

    Ακόμα και μέχρι τα τέλη του 70 , ήταν λίγότερα από 25000 . Ο συντομότερος κύκλος σπουδών , στην μεν Γερμανία αποσκοπούσε σε ειδικεύσεις που είχε ανάγκη η οικονομία της χώρας , ενώ στην Ελλάδα στην ύπαρξη μηχανικών στην επαρχία και στις μικρότερες πόλεις . 

    Τα δημόσια έργα ήταν λίγα , πολλά τα έκανε η ΜΟΜΑ και οι ανάγκες γιά εργοτάξιο ήταν μικρές .

     

    Από το 70 άρχισε να πηγαίνει πολύς κόσμος στο εξωτερικό , τα τμήματα εδώ αυξήθηκαν και έτσι φτάσαμε στην σημερινή κατάσταση .

     

    Ακόμα και σήμερα όμως οι Δομικοί ΤΕ που είναι ελεύθεροι επαγγελματίες , είναι σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΕΤΕΜ περί τους 5000 .

     

    Πολύ μικρός αριθμός συγκρινόμενος με τους Αρχιτέκτονες , ΠΜ και ΤΜ που δραστηριοποιούνται στον ίδιο χώρο , που θα είναι τουλάχιστον 10πλάσιοι .

     

    Τώρα όμως με την κατάσταση προφανώς και δεν είναι αναγκαία η ύπαρξη τόσων σχολών γενικά .

     

    Αν το δούμε κάτω από το πλέγμα των χτεσινών βάσεων όπου στην τελευταία σχολή στην Ιταλική γλώσσα του ΕΚΠΑ η βάση ήταν 4484 και ο βαθμός πρόσβασης 1,33 . καταλαβαίνετε τι αλλαγές θέλει .

    Link to comment
    Share on other sites

    Πάντως εγώ δε θα συμφωνήσω ότι δε χρειαζόμαστε και ΤΕΙ και Πολυτεχνεία. Απλώς είναι λάθος η μεταξύ τους σχέση και η αναλογία αποφοίτων ΠΕ & ΤΕ. Και εξηγώ:

     

    Διαφωνώ με τον George στο σκέλος της σύνδεσης των ΤΕΙ κυρίως με την κατασκευή. Εφαρμοσμένη διάσταση της τεχνολογικής επιστήμης δε σημαίνει κατασκευή, αλλά μελέτη στο επίπεδο εφαρμογής μιας επιστήμης και όχι στο επίπεδο διεύρυνσης της (γι' αυτό και τα ΤΕΙ δεν απονέμουν -και δεν πρόκειται ποτέ να το κάνουν- διδακτορικούς τίτλους). Προφανώς, εφαρμογή μιας τεχνολογικής επιστήμης δεν είναι αυτή καθαυτή η κατασκευή ενός τεχνολογικού έργου,  αλλά η μελέτη, ο σχεδιασμός και ο τρόπος υλοποίησης του. Συνεπώς, εφαρμοσμένη διάσταση της επιστήμης είναι ακριβώς ο συνδετικός κρίκος μεταξύ έρευνας (διδακτορικά κλπ) και εφαρμογής (μελέτη και κατασκευή στην πραγματική αγορά).

     

    Με ποιο απλά λόγια, ο Μηχανικός ΠΕ είναι ο επιστήμονας στο εργαστήριο, ή ακόμη ο επικεφαλής του R&D department μιας εταιρείας, ενώ ο Μηχανικός ΤΕ είναι ο επικεφαλής Μηχανικός  σε τεχνικό γραφείο μελετών ή σε εργοτάξιο, βιομηχανία ή σε πιστοποίηση. Ο ΠΕ είναι αυτός που θα ανακαλύψει τις αρχές μιας καινούριας τεχνολογίας και ο ΤΕ θα μελετήσει τον τρόπο και τις δυνατότητες εφαρμογής της ή θα την εφαρμόσει π.χ. στις μελέτες των κατοικιών των πελατών του. Όμως αυτά προφανώς αναφέρονται σε άλλη χώρα. Στην Ελλάδα δυστυχώς οι νέες τεχνολογίες μας έρχονται έτοιμες, οπότε έχουμε ανάγκη κυρίως από το δεύτερο σκέλος, γι' αυτό ακριβώς χρειαζόμαστε περισσότερα και αναβαθμισμένα ΤΕΙ (σε υποδομές, επίπεδο κλπ) και λιγότερα Πολυτεχνεία. Έτσι θα μειωθεί το χάσμα μεταξύ σπουδών και αγοράς εργασίας. Εκεί υπάρχει το κενό και όχι στη θέση του υπομηχανικού στο εργοτάξιο.

     

    Διότι τόσα χρόνια, με χιλιάδες απόφοιτους Πολυτεχνείου και εκατοντάδες καθηγητάδες και κυρίως εκατομμύρια ευρώ σε ερευνητικά προγράμματα στα Πανεπιστήμια, δεν είδαμε τίποτε το σπουδαίο σε επίπεδο έρευνας. Απόδειξη οι χιλιάδες Μηχανικοί ΠΕ οι οποίοι απασχολούνται ακριβώς στις θέσεις που αντιστοιχούν στους ΤΕ (εφαρμοσμένη διάσταση της επιστήμης). Μάλιστα, με την πολιτική ισχύ που είχε το ΤΕΕ, φρόντισε γι' αυτό, κρατώντας τους Μηχανικούς ΤΕ χωρίς ΕΔ, δηλαδή χωρίς δικαίωμα σε εργασία αντίστοιχη των σπουδών τους (βασικό συνταγματικό δικαίωμα). Έτσι, οι ΤΕ δούλευαν ως "υπομηχανικοί" και ήταν και ευχαριστημένοι. 

     

    Το μοντέλο όμως τώρα κατέρρευσε. Είναι καιρός να δούμε τους ρόλους σε συνάρτηση με τις πραγματικές ανάγκες. Με βάση τα παραπάνω είναι πολύ πιο ρεαλιστικό να αυξηθούν και αναβαθμιστούν τα ΤΕΙ και να περιοριστούν τα Πολυτεχνεία στις πραγματικές ανάγκες και όχι το αντίστροφο.

     

    Ελπίζω να καταλαβαίνουν τώρα κάποιοι, γιατί το να μας κατατάσσουν στη θέση του εργοδηγού είναι εξοργιστικό. Διότι δε φτάνει που τόσα χρόνια καταπιεζόμαστε και στερούμαστε τα πραγματικά μας δικαιώματα, αλλά τώρα έρχονται να θεωρήσουν τη λάθος θέση μας στην αγορά ως δεδομένη. Ε αυτό αποτελεί ειρωνεία και δεν είναι αποδεκτή!

    Edited by Allobar
    Link to comment
    Share on other sites

    O Mηχανικός ΠΕ, R&D development? Τι είναι κάτοχος διδακτορικού? Αυτό που αντικατοπρίζει την πραγματικότητα κατ'εμέ είναι οτί ο μέσος απόφοιτος Τ.Ε.Ι. έχει την κατάρτιση για να βγάζει τη δουλεία ΕΑΝ τα εμπέδωσε όσα έμαθε και οτί ο μέσος απόφοιτος ΠΕ έχει την κατάρτιση να βγάζει την δουλειά και να ερευνά ΕΑΝ εμπέδωσε όσα έμαθε. Από εκεί και πέρα τα Τ.Ε.Ι. με τα Πολυτεχνεία διδάσκουν περίπου την ίδια ύλη, αλλά τα δεύτερα έχουν πιο αυστηρές εξετάσεις. Εκσυγχρονισμό θέλουν και οι δύο.

    Edited by Ioannis K. Geronikos
    Link to comment
    Share on other sites

     

    Διαφωνώ με τον George στο σκέλος της σύνδεσης των ΤΕΙ κυρίως με την κατασκευή. Εφαρμοσμένη διάσταση της τεχνολογικής επιστήμης δε σημαίνει κατασκευή, αλλά μελέτη στο επίπεδο εφαρμογής μιας επιστήμης και όχι στο επίπεδο διεύρυνσης της (γι' αυτό και τα ΤΕΙ δεν απονέμουν -και δεν πρόκειται ποτέ να το κάνουν- διδακτορικούς τίτλους). Προφανώς, εφαρμογή μιας τεχνολογικής επιστήμης δεν είναι αυτή καθαυτή η κατασκευή ενός τεχνολογικού έργου,  αλλά η μελέτη, ο σχεδιασμός και ο τρόπος υλοποίησης του. Συνεπώς, εφαρμοσμένη διάσταση της επιστήμης είναι ακριβώς ο συνδετικός κρίκος μεταξύ έρευνας (διδακτορικά κλπ) και εφαρμογής (μελέτη και κατασκευή στην πραγματική αγορά).

     

    Όταν αναφέρω κατασκευή, δεν εννοώ μόνο την οικοδομή, εννοώ γενικά την υλοποίηση. Π.Χ. Κατασκευή βάσης δεδομένων, κλπ κλπ Απλά προσπαθώ να γενικεύσω.. Δηλαδή εγκαταστάτης για Η/Μ κλπ κλπ Λάθος δικό μου.

     

    ΟΚ, έστω τα ΤΕΙ δεν απονεμουν PhD... Ο Μηχανικός ΤΕ με MSc και PhD? δεν ειναι ικανός να διευρύνει την επιστήμη? Εγώ είμαι ένας από αυτούς τους by the way...

     

    Ξαναγυρνάω λοιπόν στο ίδιο. Πρέπει να μιλάμε για προβάδισμα σε τομείς και όχι αποκλεισμους.. Επίσης πρέπει στα Ε.Δ. να μετράνε ΟΛΑ. Προπτυχιακό, μεταπτυχιακό προυπηρεσία πιστοποιήσεις, ποινές, κλπ κλπ

    Link to comment
    Share on other sites

    200.000  επαγγελματιες σε μια χωρα 10 μυριων που εχει ισοπεδωθει ΟΠΟΙΑ δικαιοσυνη και ισονομια ΥΠΗΡΧΕ...

     

    ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!

     

    οι επιλογες σε 5 χρονια θα ειναι να δουλεψεις  σε 1 απο τις 10 μεγαλοκατασκευαστικες  που εκτος την κατασκευη θα εχουν παρει και τις μελετες....

     

    το μαγαζακι ΚΛΕΙΝΕΙ

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    200.000  επαγγελματιες σε μια χωρα 10 μυριων που εχει ισοπεδωθει ΟΠΟΙΑ δικαιοσυνη και ισονομια ΥΠΗΡΧΕ...

     

    ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!!

     

    οι επιλογες σε 5 χρονια θα ειναι να δουλεψεις  σε 1 απο τις 10 μεγαλοκατασκευαστικες  που εκτος την κατασκευη θα εχουν παρει και τις μελετες....

     

    το μαγαζακι ΚΛΕΙΝΕΙ

     

    Αν εννοείς "μαγαζάκι" γραφεία με Μελετητικά "Ω" τάξης και τζίρους 15-30 μύρια ευρώ σε καιρούς κρίσης, κέρδος 70%, ΧΩΡΙΣ μονιμο προσωπικό, αλλά άπορους με μπλοκάκια, με ομάδες έργων από fake δηλώσεις συμμετοχής που θυμίζουν επιστημονική ομάδα ΝASA και AMAN μαζί, και τους ΑΠΥιτες είλωτες να βγάζουν την πραγματική δουλειά στο αμπάρι του πλοίου....με κουπί,.... που όταν τελειώνει το έργο, παίρνουν δρόμο όλοι και μένουν τα κτίρια άδεια με τον ιδιοκτήτη μεγαλομελετητή του γραφείου μόνο με την γραμματέα στα πόδια του και τα μύρια στην άκρη...;;; ναι τότε δε λυπάμαι...  Τέτοια γραφεία ουδέποτε ΕΠΕΝΔΥΣΑΝ στους ανθρώπους, στους επιστήμονες, κλπ ουτε φρόντισαν να εξασφαλίσουν σε 10-20 άτομα ένα μόνιμο περιβάλλον... ΑΦΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ τους επιτρεπει να διατηρούν πτυχία-μεγαθήρια ΑΝΕΥ υποδομής. ΟΧΙ δε λυπάμαι... Λυπάμαι μόνο εταιρείες και γραφεία (που είναι πολύ λίγες αλλά υπάρχουν) που ΦΡΟΝΤΙΣΑΝ να επενδύσουν στον κόσμο τους και να ΠΡΟΑΓΟΥΝ κάποιες βασικές αρχές ...

     

    Όπως είπα και πιο πάνω και "πιάνει" και τους πολύ "μικρούς":

    "¨Οχι δεν κάνουνε όλοι για ολα... ούτε το σύστημα είναι υποχρεωμένο να συντηρεί οχι μόνο το γεγονός του υπερπληθυσμού των μηχανικών αλλά και το γεγονός του υπερπληθυσμού των γραφείων. Ο κάθε πικραμένος νομίζει ότι μπορεί να έχει επιχείρηση-γραφείο... θεωρώντας υποτιμητικό να επιλέξει το υπαλληλικό καθεστώς..."

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Συμφωνώ με τα παραπάνω εκτός από το σημείο για το υπαλληλικό καθεστώς, αφού και εσύ το έχεις αναιρέσει προηγουμένως... (όταν έγραφες για επένδυση και είλωτες).

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.