Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Η αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης έχει ήδη συμπεριληφθεί στο Διάταγμα περί καθορισμού προσόντων διορισμού σε θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα.

     

    Ετσι για την κάλυψη θέσεων κλάδων ή ειδικοτήτων ΠΕ ή ΤΕ κατηγορίας, γίνονται μεταξύ άλλων, δεκτοί και οι κάτοχοι απόφασης αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης από το ΣΑΕΠ.

     

    Το ΣΑΕΠ σε ρόλο ΔΟΑΤΑΠ

     

    Εξετάσεις από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) για επαγγελματική ισοδυναμία των πτυχιούχων εξωτερικού και Κολεγίων, εφόσον κριθεί ότι πρέπει να εξεταστούν σε μαθήματα, όπως γίνεται στο ΔΟΑΤΑΠ δηλαδή, προβλέπει απόφαση του υπουργείου Παιδείας .

     

    Με την απόφαση καθορίζονται τα αρμόδια όργανα οι όροι οι προϋποθέσεις και οι διαδικασίας πραγματοποίησης της γραπτής δοκιμασίας επαγγελματικής ισοδυναμίας που δύναται να επιβληθεί από το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ) στους ενδιαφερόμενους της παραγράφου 3 του άρθρου 2 του π.δ. 38/2010, σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 57Α΄ του ιδίου π.δ.

     

    Το "Άρθρο 57Α ορίζει τα εξής:

     

    Γραπτή δοκιμασία επαγγελματικής ισοδυναμίας

     

    1. Στο πλαίσιο της διαδικασίας της παραγράφου 3 του άρθρου 2 του παρόντος το Συμβούλιο δύναται να απαιτεί την υποβολή του αιτούντος σε γραπτή δοκιμασία εφόσον η εκπαίδευση που έχει

    λάβει αφορά ουσιωδώς διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα από εκείνα που καλύπτονται από τους

    τίτλους που απονέμονται στο πλαίσιο του ημεδαπού εκπαιδευτικού συστήματος ή/και εφόσον η

    διάρκεια της εκπαίδευσης του υπολείπεται χρονικά από εκείνη που απαιτείται στην Ελλάδα.

     

    2. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού καθορίζονται οι όροι, οι προϋποθέσεις και κάθε άλλη απαραίτητη λεπτομέρεια αναφορικά με τη πραγματοποίηση της γραπτής δοκιμασίας".

     

    Διαβάστε τι προβλέπει η υπουργική απόφαση εδώ: http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/ta-ptyxia-tvn-kolegivn-ginontai-dekta-gia-to-diorismo-sto-dhmosio-kathgorias-pe-kai-te




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ZaXoYs

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Αφού ο καθένας εκφράζει τις απόψεις του να εκφράσω κι εγώ τη δική μου, ή για την ακρίβεια του ξαδέρφου μου. Το "συντεχνία" κολλούσε γενικά στο Πολυτεχνείο και ειδικά στη σχολές Μηχανικών Περιβάλλοντος που τις θεωρεί υπεύθυνες για την άρση των ε.δ. του στις περιβαλλοντικές μελέτες. Αυτή ήταν η πρώτη ανακρίβεια που προφανώς δεν είδες. Και φυσικά οι Μηχανολόγοι και οι Ηλεκτρολόγοι μπορούν να εκπονούν μελέτες περιβαλλοντικών επιπτώσεων που άπτονται των ειδικοτήτων τους. Δεν μπορούν να εκπονήσουν αντίστοιχη μελέτη π.χ. περιβαλλοντικής επίπτωσης από λιμενοβραχίονες. Απ' όσον τουλάχιστον είμαι ενημερωμένος. Εκτός αν μπορούμε και δεν το ήξερα.         

     

    Συνάδελφε ο ξάδελφος σου τα γνωρίζει λάθος , μάλλον δεν ασκεί το επάγγελμα. Ουδέποτε άλλαξαν τα δικαιώματα των περιβαλλοντολόγων στις περιβαλλοντικές μελέετες

    Επίσης και το δεύτερ ο σκέλος είναι λάθος, με την ισχύουσα νομοθεσία οποιοςδήποτε μηχανικός ανεξαρτήτως ειδικότητας  που έχει μεελτητικό πυχίο στην κατηγορία 27 και φυσικά και πχ ο ηλεκτρολόγος μπορεί πχ να εκπονήσει οποιαδήποτε περιβαλλοντική μελέτη  πχ ενός αλιευτικού καυταφυγίου ή ενός λιμανιού  ακόμα και αν δεν αφορά έργα της ειδικότητας του

     

    Γι αυτός φωνάζουν κυρίως  οι περιβαλλοντολόγοι περί συντενείας  και η προσωπική μου άποψη είνι οτι έχουν δίκιο.

     

    Τα τμήματα ΠΜ να μετονομαστούν σε civil and environmental. Κι όποιος θέλει να εξειδικευτεί με τα περιβαλλοντικά να το κάνει εντός πολιτικών μηχανικών, για να ξέρει από πρώτο χέρι πώς καταστρέφεται το περιβάλλον.
    Γιατί να τα χάσουμε αυτά? μια χαρά χωράνε όλα στο πρόγραμμα και είναι ζήτημα μη εφαρμογής του το αν βγαίνουν πολ/μηχ άσχετοι από βιολογικούς καθαρισμούς, ατμοσφαιρική ρύπανση κλπ. δυστυχώς αυτοί βγάζουν κακό όνομα και για τους επιμελείς που κάτσανε και τα διαβάσανε όλα και ξέρουν να κάνουν όλων των ειδών τις μελέτες που προβλέπει το πτυχίο μας

     

     

    Περιβαλλοντική μηχανική δεν είναι το να " ξέρεις από πρώτο χέρι πώς καταστρέφεται το περιβάλλον.". Τέος ΔΕΝ χωράνε όλα ταυτόχρονα στο προγοραμμα σπουδών εκτός αν γίνουν 8 χρόνια οι σχολές πως να το κάνουμε?

    Σου απάντηασ οτι αυτά που λες προυποθέτουν αλλαγή του προγράμαμτος σπουδών και όχι μια απλή μετονομασία.

    Μπορείς να διαβάσεις αυτό το μήνυμα που είχα γράψει 5 χρόνια  πριν : http://www.michanikos.gr/topic/5108-Να-σπουδάσω-μηχανικός-περιβάλλοντος/?p=62023

    Τα παραπάνω τα γράφω έχοντας δουλέψει  πλεον ο ίδιος  σε τμήματα Πολιτικών Μηχανικών και Μηχανικων Περιβάλλοντος  και  Χημικών Μηχανικλων  και προφανώς και Μηχανικών Πρτιβάλλοντος

     

    και μιας και επανήλθαμε στο θέμα μας η δική μου πρόταση είναι οι διορισμοί στο δημόσιο να γίνονται με εξετάσεις κι όχι με μόρια. και ας έχουν δικαίωμα και τα κολλέγια και τα τεϊ και όλοι

     

    Για να επανέλθουμε συμφωνώ απολύτως, αφού τα κολέγια/ το εξωτερικό/ τα ΤΕΙ κλπ βγάζουν "άσχετους" σύμφωνα με κάποιους δεν θα περάσουν ποτέ  στις εξετάσεις τους αντίστοιχους διπλωματούχους

     

    Είπαμε ήδη οτι η εμπειρία έδειξε οτι και να μειώσουμε τον αριθμό των εισακτέων, όοσι έχουν χρήματα θα πάνε Χ km πιο πέρα πχ Βουλγαρία Ρουμανία /Κύπρο οπότε οι μηχανικοί  δεν θα μειωθούν σημαντικά. Τουλάιστον ας μην διορίζονται στο δημόσιο και να μην έχουν επαγγελματικά δικαιώματα όσοι δεν αποδείξουν οτι έχουν ένα minimum από  τις γνωσεις αυτές μέσω αδιάβλητων εξετάσεων.

     

    BAS εφώ διαφωνώ σαφώς το ΜΥ κομμάτι έχει υπερκεράσει στις μέρεες μας το "ηλεκτρολογικό". Δεν βρίσκω λόγο γιατι το ΗΜ να είναι / θεωρείται  πιο σημαντικό

    Edited by ZaXoYs
    • Upvote 1
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Η ουσία είναι ότι τα ε.δ. θα είχαν εξομαλυνθεί ακόμη και μεταξύ ΤΕΙ - ΑΕΙ αν υπήρχε μια λογική σύνδεσης των σχολών με την παραγωγή και αν οι εισακτέοι είχαν περιοριστεί. Όταν κάθε χρόνο εισέρχονται περίπου 120000 άτομα στην τριτοβάθμια και εξ αυτών 30000 περίπου σε σχολές με αλληλοκαλυπτόμενο γνωστικό πεδίο και ε.δ. τι περιμένεις; 

     

    Αφού τελικά το πράγμα ξέφυγε και προκύψανε αλληλοεπικαλύψεις, η πιο σωστή λύση είναι να υπάρχει "ελεύθερη αγορά". Εξετάσεις πριν κάθε επιλογή προσωπικού με στόχο τον εντοπισμό αυτών που πραγματικά ξέρουν τη δουλειά.

    • Upvote 1
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Ζάχους , δεν λέω τι ισχύει γενικά , αλλά στο συγκεκριμένο τμήμα δεν υπάρχει λόγος το ΜΥ να υπερκαλύπτει το ΗΜ που είναι και το βασικό κομμάτι , ιδιαίτερα αφού υπάρχουν τμήματα ΜΥ και το ΗΜ είναι αναγκαίο σε ένα όλο και πιό ηλεκτρικό πολιτισμό .

     

    Από την άλλη δεν βλέπω γιατί να θεωρείται από τα παιδιά πιό μοδάτο τμήμα το ΗΜΜΥ , από το ΜΜ η το ΝΜ η το ΜΥ γιά να είμαστε λίγο σε συνάφεια στο αντικείμενο .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Στους ΗΜΜΥ θεωρώ πολύ σημαντικό το κομμάτι ΗΜ γιά να υπερκαλύπτεται στην συνείδηση των υποψηφίων από το ΜΥ .

    Ακόμα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ οι του τμήματος του ΜΥ να κάνουν λιγότερο καλά τους υπολογιστές , από τους ΗΜΜΥ που έχουν τόσο τεράστιο εύρος .

     

    όχι, δεν αποκλείεται διότι υπάρχει σημαντική διαφορά επιπέδου φοιτητών. στα τμήματα ηλεκτρολόγων μπαίνουν κάθε χρόνο οι 5-10 μαθηματικές ιδιοφυϊες της χώρας και συνήθως τόσοι μόνο επιδίδονται στην τεχνολογία υπολογιστών, οι υπόλοιποι γίνονται σηε-τζήδες, κάτι που ανήκει στο γνωστικό αντικείμενο της "ηλεκτρομηχανολογίας".

    BAS

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Δηλαδή ένας που έγραψε 18000 και μπήκε ΗΜΜΥ και ένας που έγραψε 17000 και μπήκε ΜΥ έχουν διαφορά επιπέδου ;

     

    Λυπάμαι αλλά κάνεις τεράστιο λάθος . Οι βαθμοί στις πανελλαδικές είναι σε μεγάλο βαθμό πλασματικοί , αφού παίζουν ρόλο το επίπεδο και το κόστος των φροντιστών , τό ότι πολλά μαθήματα ευνοούν την παπαγαλία και οι παπαγάλοι έχουν πλεονέκτημα , τα σχολεία έχουν επίσης σημασία και τα κεφάλια επίσης δεν διαλέγουν πάντα τις μουράτες σχολές .

     

    Γιός κολλητού μου συμφοιτητή έγραψε πριν λίγα χρόνια 19300 και μάλιστα σε χρονιά που οι βάσεις έπεσαν 2000 μόρια από την προηγούμενη λόγω της δυσκολίας των θεμάτων και πήγε Φυσικό , που ήταν και είναι κολημμένος .

     

    Το ακόμα πιό περίεργο είναι ότι πέρασε 5ος στο τμήμα που σημαίνει ότι υπήρξαν άλλοι 4 που έγραψαν ακόμη καλύτερα και δεν πήγαν ΗΜΜΥ .

     

    Να μην σου πω ότι υπάρχουν και ανάλογες περιπτώσεις στο μαθηματικό , στο χημικό και σε άλλα τμήματα που απλά δεν γουστάρουν ΗΜΜΥ .

     

    Ελεος με αυτόν τον ψευτοελιτισμό των σχολών και των σχολείων .

    Edited by BAS
    • Upvote 3
    • Downvote 1
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Τώρα γιά το περιβάλλον .

    Ακούω πάλι γιά βιολογικούς καθαρισμούς και γιά περιβάλλον και θεωρώ ότι μάλλον τα έχουμε μπλέξει λίγο τα πράγματα .

    Εχουμε γιά παράδειγμα τους ΠΜ που μπλέκουν με το περιβάλλον χωρίς καθόλου βιολογικό υπόβαθρο ,

     

    Μιλάμε γιά παράδειγμα γιά ένα λιμενικό έργο . Τις ΠΕ αυτού του έργου ποιός θα τις μελετήσει ;  Και ποιές επιπτώσεις ; Τις τεχνικές ; Τις οικολογικές ; Τις βιολογικές ;

     

    είσαι σίγουρος ότι οι μηχανικοί περιβάλλοντος ξέρουν περισσότερη βιολογία?

    κατ αρχάς ο βιολογικός καθαρισμός απαιτεί συγκεκριμένες γνώσεις βιολογίας που και βιολόγος να είσαι μπορεί να μη τις ξέρεις. οι γνώσεις αυτές διδάσκονται στα μαθήματα επεξεργασίας λυμάτων αλλά πολύ περισσότερο σε μαθήματα επιλογής που κάνει όποιος πολ/μηχ θέλει να ειδικευτεί στους βιολογικούς καθαρισμούς. απλά είναι ελάχιστοι αυτοί οι φοιτητές και περνάει απαρατήρητη η σχετική κουλτούρα. αλλά και για τις γενικές βιολογικές γνώσεις, προκαλώ ακόμα και βιολόγους ή γιατρούς να συναγωνιστούμε..

     

    οι επιπτώσεις των λιμενικών έργων διδάσκονται στο μάθημα των πολ/μηχ παράκτια υδραυλική. εκεί διερευνώνται οι αλλαγές στα θαλάσσια ρεύματα και τη στερεομεταφορά που θα προκαλέσει μια θαλάσσια κατασκευή. όχι μόνο για περιβαλλοντικούς σκοπούς, αλλά και για να μη σου μπαζωθεί το λιμάνι με άμμο και αχρησευτεί. επίσης υπάρχει το κεφάλαιο "έργα προστασίας ακτών" που εξετάζει τη διάβρωση των ακτών. επίσης στο κεφάλαιο της αιολικής διάβρωσης μελετώνται οι θίνες, η βλάστησή τους, οι υδροφόροι ορίζοντες, η εισβολή αλμυρού ύδατος κλπ. όλα διδάσκονται απλά λόγω μικρής ζήτησης από την αγορά εργασίας περνάνε στου ντούκου τα μαθήματα της υδραυλικής....

    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε (edited)

     

    Ουδέποτε άλλαξαν τα δικαιώματα των περιβαλλοντολόγων στις περιβαλλοντικές μελέετες

    Καλημέρα στους συναδέλφους. Είπα εγώ ότι άλλαξαν; Θα ήταν ευχής έργο ν' αλλάξουν. Να σταματήσει και ο Γιάννης να δουλεύει Security...150 άτομα το χρόνο που να πρωτοδουλέψουν; Στην Ανακύκλωση; Στην Ψυττάλεια;  

    Επίσης και το δεύτερ ο σκέλος είναι λάθος, με την ισχύουσα νομοθεσία οποιοςδήποτε μηχανικός ανεξαρτήτως ειδικότητας  που έχει μεελτητικό πυχίο στην κατηγορία 27 και φυσικά και πχ ο ηλεκτρολόγος μπορεί πχ να εκπονήσει οποιαδήποτε περιβαλλοντική μελέτη  πχ ενός αλιευτικού καυταφυγίου ή ενός λιμανιού  ακόμα και αν δεν αφορά έργα της ειδικότητας του

     "Αν πρόκειται για τη χορήγηση της κατηγορίας -27- (ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ), απαιτείται αναλυτική κατάσταση διδαχθέντων μαθημάτων βασικού πτυχίου και τυχόν πιστοποιητικά MASTER ή λοιπών σπουδών."

    Κάτι λέγαμε σε προηγούμενα post...

     

          Και τώρα στο θέμα μας. Παραπονούμαστε για ανεργία και την νέα δυνατότητα των κολεγίων του εξωτερικού να προσληφθούν στο δημόσιο. Ωραία. Υπάρχει όμως μια προηγούμενη κατάσταση που κανείς δεν παίρνει υπ' όψη του. Το γεγονός ότι από τη Χούντα κυρίως και μετά ο κλάδος των τεχνικών κατασκευών μονοπωλήθηκε άγρια. Η μονοπώληση κορυφώθηκε την περίοδο 1985 - 2009 όπου καμιά δεκαριά εταιρείες που απασχολούσαν όχι περισσότερους από 5000 μηχανικούς (συνολικά) "βούτηξαν" το 90% των πάσης φύσεως οικοδομικών έργων στην Ελλάδα. Αυτές οι εταιρείες συνέχισαν τη δραστηριότητά τους και στον τομέα της ενέργειας και σε άλλους τομείς της οικονομίας. Μας έμεινε λοιπόν το μελετητικό "πτυχίο" και τα επαγγελματικά "δικαιώματα". Σπουδαία δουλειά. Όποιος συνάδελφος έχει ανάγκη από επαγγελματικά δικαιώματα να έρθει να του δώσω λίγα απ' τα δικά μου.  :P

     

     

    Edited by Konstantinos IB
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Περιβαλλοντική μηχανική δεν είναι το να " ξέρεις από πρώτο χέρι πώς καταστρέφεται το περιβάλλον.".

     

    Οκ, ήταν αδόκιμη η έκφραση. ήθελα πάντως να πω ότι τα έργα προστασίας του περιβάλλοντος είναι αναπόσπαστο κομμάτι των υποδομών που δημιουργούν τις επιπτώσεις. Δηλαδή σχεδιάζεις ένα δίκτυο ύδρευσης, πακέτο πάει και η διάθεση των λυμάτων αλλά και η αειφορία του υδατικού πόρου που αξιοποιείς. Παράλληλα, επειδή οι άνθρωποι δε πίνουν μόνο νερό αλλά κάνουν κι άλλα πράγματα, πρέπει να γνωρίζεις και για τα άλλα πράγματα: τα κτίρια, τους δρόμους κλπ. ώστε να κάνεις ολοκληρωμένες μελέτες που να είναι βιώσιμες σαν σύνολο. Η λογική της ολοκληρωμένης διαχείρισης είναι άλλωστε και η τάση της εποχής μας.. Άρα χρειάζεται κάποιος που να γνωρίζει το πλήρες σύστημα για να μπορεί και να το σχεδιάσει. Η λέξη πολιτικός μηχανικός αυτό σημαίνει εξ άλλου. Ο μηχανικός του συστήματος των αστικών υποδομών.

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    είσαι σίγουρος ότι οι μηχανικοί περιβάλλοντος ξέρουν περισσότερη βιολογία?

    κατ αρχάς ο βιολογικός καθαρισμός απαιτεί συγκεκριμένες γνώσεις βιολογίας που και βιολόγος να είσαι μπορεί να μη τις ξέρεις. οι γνώσεις αυτές διδάσκονται στα μαθήματα επεξεργασίας λυμάτων αλλά πολύ περισσότερο σε μαθήματα επιλογής που κάνει όποιος πολ/μηχ θέλει να ειδικευτεί στους βιολογικούς καθαρισμούς. απλά είναι ελάχιστοι αυτοί οι φοιτητές και περνάει απαρατήρητη η σχετική κουλτούρα. αλλά και για τις γενικές βιολογικές γνώσεις, προκαλώ ακόμα και βιολόγους ή γιατρούς να συναγωνιστούμε..

     

    οι επιπτώσεις των λιμενικών έργων διδάσκονται στο μάθημα των πολ/μηχ παράκτια υδραυλική. εκεί διερευνώνται οι αλλαγές στα θαλάσσια ρεύματα και τη στερεομεταφορά που θα προκαλέσει μια θαλάσσια κατασκευή. όχι μόνο για περιβαλλοντικούς σκοπούς, αλλά και για να μη σου μπαζωθεί το λιμάνι με άμμο και αχρησευτεί. επίσης υπάρχει το κεφάλαιο "έργα προστασίας ακτών" που εξετάζει τη διάβρωση των ακτών. επίσης στο κεφάλαιο της αιολικής διάβρωσης μελετώνται οι θίνες, η βλάστησή τους, οι υδροφόροι ορίζοντες, η εισβολή αλμυρού ύδατος κλπ. όλα διδάσκονται απλά λόγω μικρής ζήτησης από την αγορά εργασίας περνάνε στου ντούκου τα μαθήματα της υδραυλικής....

    Μάλλον τρολλάρεις :mrgreen:

     

    Δηλαδή εκτός από Στατικοί , λιμενικοί , οδοποιοί , κατασκευαστές αεροδρομίων και σιδηροδρομικών έργων , γεφυροποιοί , αρχιτέκτονες , μηχανολόγοι και ηλεκτρολόγοι μηχανικοί , είναι οι ΠΜ των πολυτεχνείων και βιολόγοι καλύτεροι από τους βιολόγους και τους γιατρούς .

     

    Πραγματικά μπαίνει άνετα στα ανέκδοτα .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Για να επανέλθουμε συμφωνώ απολύτως, αφού τα κολέγια/ το εξωτερικό/ τα ΤΕΙ κλπ βγάζουν "άσχετους" σύμφωνα με κάποιους δεν θα περάσουν ποτέ  στις εξετάσεις τους αντίστοιχους διπλωματούχουςΕίπαμε ήδη οτι η εμπειρία έδειξε οτι και να μειώσουμε τον αριθμό των εισακτέων, όοσι έχουν χρήματα θα πάνε Χ km πιο πέρα πχ Βουλγαρία Ρουμανία /Κύπρο οπότε οι μηχανικοί  δεν θα μειωθούν σημαντικά. Τουλάιστον ας μην διορίζονται στο δημόσιο και να μην έχουν επαγγελματικά δικαιώματα όσοι δεν αποδείξουν οτι έχουν ένα minimum από  τις γνωσεις αυτές μέσω αδιάβλητων εξετάσεων.

     

    Όχι όμως εξετάσεις τύπου πιστοποίησης και τελειώσαμε, είμαστε πια δικαιούχοι. Κάθε νέα θέση θα καλύπτεται και με νέα εξέταση. Κι όποιος ξέρει και γράφει καλά μπράβο του.

     

    Δεν είμαι υπέρμαχος της συντεχνιακής αντίληψης των δικαιωμάτων. Ούτε κατά των τεϊ, ούτε κατά των κολλεγίων, ούτε κατά των μηχανικών περιβάλλοντος.. Καλώς υπάρχουν και είναι ευπρόσδεκτοι όλοι, αρκεί να παράγουν γνώση. Αλλά να υπάρχει δίκαιος συναγωνισμός με βάση τις καθαρές γνώσεις του καθενός. Δηλαδή όχι να κοπούν δικαιώματα των παλαιών σχολών και να δοθούν στις καινούριες απλά και μόνο για να τις αναβαθμίσουμε. Να μπούμε στην ίδια αίθουσα εξετάσεων και όποιος τα πει καλύτερα θα του κανω υπόκλιση. Αλλά όχι να με αποκλείεις και μένα από τη διαδικασία για να μπεις εσύ χωρίς συναγωνισμό..

     

    Προφανώς υπάρχουν κακοί πολ μηχ που δεν έχουν ιδέα από βιολογικούς καθαρισμούς και κακώς πήραν πτυχίο αλλά το ίδιο άσχετοι θα είνια και ορισμένοι μηχανικοί περιβάλλοντος. Γιατί δηλαδή το δικό σας τμήμα να λειτουργεί ρολόι? στην ίδια χώρα δε ζούμε?

    • Upvote 1



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.