Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Τα πτυχία των Πολυτεχνείων γίνονται μάστερ


    Με μάστερ θα ισοδυναμούν τα πτυχία που χορηγούν τα Πολυτεχνεία, οι Πολυτεχνικές και Γεωπονικές Σχολές ύστερα από ενιαίες και αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές, εφόσον περάσει διάταξη που μελετά το υπουργείο Παιδείας. Η διάταξη πρόκειται να συμπεριληφθεί σε πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, σύμφωνα με Τα Νέα.

     

    Για το θέμα αυτό ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, συναντήθηκε προ ημερών με την αντιπρόεδρο του ΤΕΕ και πρώην αντιπρύτανη του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Τώνια Μοροπούλου, η οποία επανέφερε το αίτημα των Πολυτεχνείων της χώρας, να θεσμοθετηθούν αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε μάστερ πλάι στις διασπασμένες (σε τρία χρόνια για πτυχίο και 1-2 ακόμη για μάστερ) που παρέχουν αγγλοσαξονικές Σχολές Μηχανικών.

     

    Πηγή :Εφημερίδα Αυγή





    stathis.mp

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Τα ΕΔ σε κάθε κοινωνία είτε είναι στις ΗΠΑ, στην Γκάνα είτε στην Ελλάδα έχουν την σκοπιμότητα να παρέχουν στην χώρα το εξειδικευμένο προσωπικό που χρειάζεται ώστε να μπορεί να λειτουργεί επί κάποιων ορίων που έχει θέσει. Τα όρια αυτά έχουν να κάνουν με τον πληθυσμό, την οικονομία, την τεχνολογική ανάπτυξη κ.ο.κ. Για τον λόγο αυτό μετράμε τους έχοντες τα ΕΔ υπο μορφή ανα 1000 κατοίκους και όχι σε απόλυτα νούμερα.

     

    Ας πάρουμε να δούμε λοιπόν κάποια στατιστικά.

     

    Η Ελλάδα έχει 6.2 γιατρούς ανα 1000 κατοίκους. Η Γαλλία έχει 3,2, η Γερμανία 3,4 η Ιταλια 3.5, η Ολλανδία 2.9

     

    Η Ελλάδα έχει 1.2 οδοντιάτρους ανα 1000 κατοίκους. Η Γαλλία 0.67, η Γερμανία 0.79, η Ιταλία 0.57

     

    Η Ελλάδα έχει 0.9 φαρμακοποιούς ανα 1000 κατοίκους. Η Γαλλία 0.88, η Γερμανία 0.61, η Ιταλία 0.64

     

    Η Ελλάδα έχει 1.29 μηχανικούς ανα 1000 κατοίκους. Η Γαλλία 0.51, η Γερμανία 0.78, η Ιταλία 0.62

     

    Σύγκρινα την Ελλάδα επίτηδες με χώρες που έχουν μεγαλύτερη οικονομία ανα 1000 κατοίκους, μεγαλύτερες τεχνολογικές απαιτήσεις, κλπ

     

    Παρολαυτά βλέπουμε οτι υπερτερούμε σημαντικά σε πυκνότητα ΕΔ. Αν έκανα την σύγκριση με χώρες του βεληνεκούς της Ελλάδος θα βγαίναμε 3 φορές επάνω.

     

    Αυτό που θέλω να πω είναι οτι τα ΕΔ έχουν κάποια ουσία όταν η πυκνότητα έχει μια λογική που αντικατοπτρίζει τις ανάγκες της χώρας. Οταν έχουμε ξεπεράσει κατα πολύ κάποια λογικά όρια τότε τα ΕΔ μετατρέπονται σε commodity κάτι δηλαδή σαν το ρύζι.

     

    Κάτω απο αυτή την βάση θεωρώ οτι το πρόβλημα δεν είναι πόσοι θα έχουν ποια και πόσα ΕΔ αλλα τι αυτά σημαίνουν? σήμερα δυστυχώς δεν σημαίνουν και πολλά. 

     

    Χίλια συγνώμη που μπορεί να σας χαλάω την διάθεση αλλά έρχεται  και Πάσχα

    Link to comment
    Share on other sites

    Η αλήθεια ειναι οτι ειμαστε παρα πολλοί αποτέλεσμα της νοοτροπίας παλαιότερων γενεών να γίνουν τα παιδια τους γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοι. Αν εξαιρέσουμε τους γιατρούς που ειναι ειδική περιπτωση αν και εκει νέοι επιλέγουν τωρα τελευταία να φεύγουν έξω, τους δικηγόρους που ειναι καμια 40Κ αλλα παρόλο αυτα εχουν προβλημα αρκετοί νέοι κυρίως, οι μηχανικοι δεν πρόκειται να απορροφηθούν ούτε σε 50 χρονια τόσοι που ειναι.. Λογικό οι μισοί και πλέον να βρίσκονται εκτος. Πάνω απο 30Κ δεν χρειάζεται η χωρα

     

     

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Link to comment
    Share on other sites

    Και οι αρχαίοι να δώσουν μαθήματα , μετά από 10ετίες πιστοποιημένης πείρας ? Χλωμό το βλέπω

     

    Αν έχουν τόσο μεγάλη πείρα, γιατί να φοβηθούν τις εξετάσεις? Αν η πείρα τους δεν επαρκεί για να γράψουν καλά, σημαίνει ότι δεν εξασκούν την επιστήμη με της οποίας το πτυχίο θέλουν να είναι ισότιμοι και τους αρκεί αυτό που ήδη έχουν.

    Link to comment
    Share on other sites

    Αν θελουμε να ακολουθήσουμε τέτοιο σύστημα το προβλημα στην ελλαδα θα το εχουν οι νεότεροι που δεν θα μπορουν να αποκτήσουν εμπειρια. Στην Αγγλία για να αποκτήσεις τον τίτλο του chartered engineer περνάς μεσα απο εμπειρια και δύσκολες εξετάσεις για όλους ανεξάρτητου ακαδημαϊκών προσόντων. Το μίνιμουμ ειναι να εχεις μπατσελορ. Δεν γνωρίζω πολλες λεπτομέρειες υπαρχει άλλωστε αντίστοιχο θεμα εδω για όποιον ενδιαφέρεται

     

     

    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Link to comment
    Share on other sites

    Τα μεγάλα ποσοστά επιστημόνων δεν είναι απαραίτητα κακό, ίσα ίσα είναι προϋποθεση για την ανάπτυξη εφαρμογών υψηλής τεχνολογίας που θα απασχολεί μόνο επιστήμονες και τις χειρωνακτικές εργασίες θα τις κάνουν μηχανές, όπως γίνεται σε Ιαπωνία και Κορέα. Αλλά σ' αυτές τις χώρες δόθηκαν κίνητρα (κυρίως φορολογικά) ώστε να μπορεί ο καθένας να ανοίξει τη βιοτεχνία του και να παράγει με μικρό αριθμό προσωπικού, κυρίως μηχανικούς και χωρίς εργάτες, εξειδικευμένα προϊόντα μεγάλης αξίας, όπως και τελικά έγινε. Ακριβώς το αντίθετο συνέβη στην Ελλάδα και ενώ ξεκινήσαμε την ίδια στιγμή (δεκαετία του 50) μετά από τον ίδιο καταστροφικό πόλεμο, εκείνει έγιναν τίγρεις και εμείς γουρουνάκια.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Ίκαρε δε γίναμε πολλοί επειδή μόνο οι γονείς έχουν το ψώνιο να δούνε τα παιδιά τους επιστήμονες. Είναι το ίδιο το κράτος και οι καθηγητάδες που έφτιαχναν συνεχώς ΑΕΙ προκειμένου να βολεύονται οι ημέτεροι. Πρόσφατα φτιάχτηκε νέο τμήμα Αρχιτεκτονικής επειδή φαντάζομαι δεν έχουμε αρκετούς αρχιτέκτονες. Τι να πει κανείς... Στη Κοζάνη κάνουν μαθήματα σε αποθήκες σουπερμάρκετ αλλά όταν τα παιδιά εξεγέρθησαν και ζήτησαν να πάνε στο ΑΠΘ, ενώ αρχικά προβλεπόταν στο ΑΘΗΝΑ, τελικά τους έγραψαν, ή μάλλον τους "κουκουλωσαν".

     

    Το κράτος είναι υπαίτιο για την κατάντια της ανώτατης εκπαίδευσης αλλά δυστυχώς ακόμα και σήμερα αντί να κοιτάζει πως θα διορθωθεί η κατάσταση κοιτάζει πως να τακτοποιεί συντεχνιακά αιτήματα... 

    Edited by stayros
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

     

    Οι γιατροί είναι 65000 στην Ελλάδα (2012). Το δεύτερο ρεκόρ αφορά το νοσηλευτικό προσωπικό: Η Ελλάδα έχει 2,4 νοσηλευτές ανά 10.000 πληθυσμού, όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 65 νοσηλευτές, στην Αμερική 72,5 και σε παγκόσμιο επίπεδο 28,1!

     

    με λίγα λόγια τζίφος στον κύβο. 

     

    post-25466-0-76569200-1428057889_thumb.jpg

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.