Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Με μάστερ θα ισοδυναμούν τα πτυχία που χορηγούν τα Πολυτεχνεία, οι Πολυτεχνικές και Γεωπονικές Σχολές ύστερα από ενιαίες και αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές, εφόσον περάσει διάταξη που μελετά το υπουργείο Παιδείας. Η διάταξη πρόκειται να συμπεριληφθεί σε πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, σύμφωνα με Τα Νέα.

     

    Για το θέμα αυτό ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, συναντήθηκε προ ημερών με την αντιπρόεδρο του ΤΕΕ και πρώην αντιπρύτανη του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Τώνια Μοροπούλου, η οποία επανέφερε το αίτημα των Πολυτεχνείων της χώρας, να θεσμοθετηθούν αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε μάστερ πλάι στις διασπασμένες (σε τρία χρόνια για πτυχίο και 1-2 ακόμη για μάστερ) που παρέχουν αγγλοσαξονικές Σχολές Μηχανικών.

     

    Πηγή :Εφημερίδα Αυγή






    stathis.mp

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    george_RES

    Δημοσιεύτηκε

    Η πραγματικοτητα στην Ελλαδα τοσο ακαδημαικη οσο κ επαγγελματικη δεν εχει καμια σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη.

     

    Εαν θελετε πραγματικα να ξεχωριστουν τα ακαδημαικα προσοντα, τοτε πολλα ΤΕΙ και ΑΕΙ πρεπει να κλεισουν, γιατι τα προγραμματα σπουδων τους ειναι ειτε παλαιολιθικα ή δεν εχουν βαση. Πιστεψτε με στην Ελλαδα κανεις δεν του αρεσει να του λενε την αληθεια.

     

    Γιατι αυτο σημαινει οτι πολλα πτυχια κ διπλωματα θα ειναι αχρηστα.

     

    Οσο για την αναπτυξη βιομηχανιας υψηλου επιπεδου, ας φτιαξουμε πρωτα ενεργο R&D επιστημονικο στην Ελλαδα και το συζηταμε, γιατι αμφιβαλλω εαν ο μεσος αποφοιτος εχει τα καταλληλα skills να κανει κατι τετοιο.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Κανείς δε πιάστηκε κότσος, έτσι ίσως να ισχυρίζεται ο ίδιος, για να ρίξει το δικό του φταίξιμο στην πολιτεία, σε συντεχνίες κλπ. Τα προϊόντα γράφανε ξεκάθαρα τις ιδιότητές τους.

    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

    Κανείς δε πιάστηκε κότσος, έτσι ίσως να ισχυρίζεται ο ίδιος, για να ρίξει το δικό του φταίξιμο στην πολιτεία, σε συντεχνίες κλπ. Τα προϊόντα γράφανε ξεκάθαρα τις ιδιότητές τους.

     

    Δηλαδή ο αγρότης που έκανε το σκατό του παξιμάδι για να σπουδάσει το παιδί του ιχθυοκαλλιέργεια ήξερε τις ιδιότητες τους προϊόντος? ή θα έπρεπε να ξέρει? Ο πολίτης δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τον ντετέκτιβ επειδή κάποιοι του πουλάνε φύκια. 

     

    και μετά μιλάμε για ΕΔ. Εδώ ακόμα δεν έχουμε τις βασικές αρχές λειτουργίας ενός κράτους τα ΕΔ μας φάγανε.

     

    Πάλι θα γίνω κακός

     

    απο το Live your dream in Greece δεν το κάνουμε Do not wake up from your dream in Greece.  

    • Upvote 4
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Δηλαδή ο αγρότης που έκανε το σκατό του παξιμάδι για να σπουδάσει το παιδί του ιχθυοκαλλιέργεια ήξερε τις ιδιότητες τους προϊόντος? ή θα έπρεπε να ξέρει? Ο πολίτης δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει τον ντετέκτιβ επειδή κάποιοι του πουλάνε φύκια..  

     

    Δε νομίζω ότι βλάφθηκε κάποιος αγρότης σπουδάζοντας ιχθυοκαλλιέργειες. Μια χαρά σχολή είναι. Τα παιδιά της πόλης μπορεί να βλάφθηκαν που δε σκέφτηκαν ότι η δουλειά αυτή απαιτεί μετακόμιση σε κάποιο μακρινό μέρος. Ωστόσο παραβλέπω το εξειδικευμένο αυτό παράδειγμα και ας μιλήσουμε για όλα τα άλλα τεϊ.

     

    Φυσικά και είναι υποχρεωμένος ο πολίτης να ξέρει τι υπογράφει με υπεύθυνη δήλωση στο μηχανογραφικό του. Εξ άλλου δεν είναι και απόρρητο μυστικό ο κανονισμός σπουδών κάθε σχολής και ποιές δυνατότητες έχει το εκάστοτε πτυχίο. Αλλά ας μη κοροϊδευόμαστε: πόσοι βάζουν ως πρώτη επιλογή τμήματα τεϊ, επειδή πιστεύουν ότι είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα αεϊ? Υπάρχει κανένας τέτοιος ανάμεσά μας που να εξαπατήθηκε και ενώ περνούσε σε πολυτεχνείο τον έπεισαν να δηλώσει τεϊ? Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, το γνωρίζουν ότι πάνε σε σχολή με αβέβαιο μέλλον απλά δε περνούσαν πουθενά αλλού.

    • Downvote 2
    atsalovergas

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Με αφορμή την τοποθέτηση του κ.Χρήστου,θα ήθελα να προσθέσω οτι το πρόβλημα είναι πολυπαραγοντικό κι έχει να κάνει τόσο με το επάγγελμα,όσο και με την ακαδημαϊκή εκπαίδευση του μηχανικού στην Ελλάδα. Κατά την γνώμη μου,οι επί μέρους τομείς του προβλήματος είναι οι παρακάτω:

     

    1) Αν ο πρώτος κύκλος σπουδών των μηχανικών των ΑΕΙ πρέπει να έχει 5ετή ή 4ετή διάρκεια. [Να σημειωθεί οτι η συνθήκη της bologna θέτει ως ελάχιστο όριο ECTS τα 180,ενώ το πρόγρμμα σπουδών σχολών μηχανικών ΤΕΙ είναι στα 240 και πανεπιστημίων 300. Ταυτόχρονα υπάρχει και το εθνικό πλαίσιο προσόντων όπου όλα τα ΑΕΙ (τεχνολογικός+πανεπιστημιακός τομέας) βρίσκονται στο επίπεδο 6]. Και αν αυτή η διάρκεια πρέπει να λειτουργεί δεσμευτικά για την πρόσβαση στην άσκηση του επαγγέλματος στην Ελλάδα.

     

    2) Τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών του τεχνολογικού τομέα των ΑΕΙ που εκκρεμούν βάσει νόμου από το 1983.

     

    3) Οι ελάχιστες ακαδημαϊκές απαιτήσεις από το ΤΕΕ για τα μέλη του και την ελεύθερη άσκηση του επαγγέλματος του μηχανικού. (απορρίπτονται όλες οι 4ετείς σχολές μηχανικών τόσο του εσωτερικού δηλαδή τα ΤΕΙ,όσο και του εξωτερικού). Οι απόφοιτοι του εξωτερικού καλλούνται να κάνουν το παρακάτω 4). Ενώ του εσωτερικού ακόμα και με το 4) πάλι δεν γίνονται μέλη στο μητρώ του ΤΕΕ.

     

    4) Τα MSc των αποφοίτων μηχανικών του εξωτερικού,που είναι μέλη ΤΕΕ,δεν αναγνωρίζονται ως MSc,με ότι συνέπειες έχει για την μοριοδότηση και την μισθοδοσία στο δημόσιο.

     

    5) Τα MSc των αποφοίτων των ελληνικών σχολών μηχανικής δεν προσδίδουν κανένα επαγγελματικό πλεονέκτημα,ενώ δε τα MSc των αποφοίτων του τεχνολογικού τομέα δεν έχουν αντίκρυσμα και δεν δίνουν πάλι πρόσβαση στο μητρώο μελών του ΤΕΕ.

     

    6) Το αντικείμενο εργασίας των μηχανικών και η αλληλοκάλυψη επαγγελματικών δραστηριοτήτων (πχ ο πολιτικός μηχανικός να κάνει και αρχιτεκτονικά) που ο σχεδιασμός τους αναφερόταν μισό αιώνα πριν όταν υπήρχαν τελείως διαφορετικές ανάγκες για την ελληνική οικονομία.

     

    7) Η χρηματοδότηση όλων των ΑΕΙ και ο αναγκαίος αριθμός από ιδρύματα που χρειάζονται με βάση τα σημερινά και τα μελλοντικά πλάνα της ελληνικής οικονομίας,αλλά και ο επιμερισμός αυτών σε νομούς/πόλεις.

    Edited by atsalovergas
    • Upvote 2
    • Downvote 1
    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Φυσικά και είναι υποχρεωμένος ο πολίτης να ξέρει τι υπογράφει με υπεύθυνη δήλωση στο μηχανογραφικό του. Εξ άλλου δεν είναι και απόρρητο μυστικό ο κανονισμός σπουδών κάθε σχολής και ποιές δυνατότητες έχει το εκάστοτε πτυχίο. Αλλά ας μη κοροϊδευόμαστε: πόσοι βάζουν ως πρώτη επιλογή τμήματα τεϊ, επειδή πιστεύουν ότι είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα αεϊ? Υπάρχει κανένας τέτοιος ανάμεσά μας που να εξαπατήθηκε και ενώ περνούσε σε πολυτεχνείο τον έπεισαν να δηλώσει τεϊ? Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, το γνωρίζουν ότι πάνε σε σχολή με αβέβαιο μέλλον απλά δε περνούσαν πουθενά αλλού.

     

    Με πολύ απλά λόγια αποδεικνύεται αυτό που ονομάζετε πολυπρόσωπος κρατικός μηχανισμός.

     

    Πρόσωπο 1. Υπουργείο Παιδείας

    Πρόσωπο 2. ΤΕΕ

     

    Για το πρόσωπο 1 αντιγράφω από την επίσημη ιστοσελίδα του http://civil.teipir.gr/web/

     

    Το Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. του AΕΙ Πειραιά T.T. ιδρύθηκε αρχικά, ως Τμήμα Πολιτικών Δομικών Εργων το 1983 με τον Νόμο Πλαίσιο 1404 (ΦΕΚ 173Α/24.11.1983), και εν συνεχεία εξελίχθηκε σε Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. με κατεύθυνση Ειδικότητας Δομοστατικού Μηχανικού βάσει του Π.Δ. 69 (ΦΕΚ 119Α/28.5.2013). Είναι τμήμα, που υπάγεται στη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα.

    Το αντικείμενο σπουδών του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του AΕΙ Πειραιά Τ.Τ. αφορά στις εφαρμογές που άπτονται της μελέτης, κατασκευής και διαχείρισης δημόσιων και ιδιωτικών έργων Πολιτικού Μηχανικού μικρής ή μεγάλης κλίμακας, εντεταγμένων στο ευρύτερο πλαίσιο των κτιριολογικών προδιαγραφών και των κτιριοδομικών/πολεοδομικών  κανονισμών, των Ευρωκωδίκων σχεδιασμού και των σε ισχύ Αντισεισμικών Κανονισμών, καθώς και των απαιτήσεων για τον ενεργειακό σχεδιασμό και την άμβλυνση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των παραπάνω έργων.

    Σύμφωνα με τα παραπάνω, το περιεχόμενο των προπτυχιακών σπουδών έχει διαμορφωθεί ευέλικτα ως σύνθεση των επιστημονικών γνώσεων -σε επίπεδο θεωρητικό και εργαστηριακό, με έμφαση στις γνωστικές περιοχές του Πολιτικού Μηχανικού-, που εκτιμώνται ως απαραίτητες με στόχους:

    -την απόκτηση της δεξιότητας των σπουδαστών και την ικανότητά τους για σχεδιασμό, επίλυση, διαστασιολόγηση και ενεργειακή αντιμετώπιση κατασκευών σε έργα Πολιτικού Μηχανικού.

    -τις ρεαλιστικές ανάγκες και παραμέτρους της τρέχουσας εφαρμογής στον τομέα των δομικών έργων και τα δικαιώματα άσκησης του επαγγέλματος από τους αποφοίτους του Τμήματος, και

    -τη δυνατότητα εναρμόνισης του γνωστικού υποβάθρου των αποφοίτων προς τις εξελίξεις της Επιστήμης του Πολιτικού Μηχανικού και -γενικότερα- της Τεχνολογίας, διαμέσου της αναπροσαρμογής των προπτυχιακών προγραμμάτων και της παρακολούθησης προγραμμάτων μεταπτυχιακών σπουδών.

     

    Οι σπουδές είναι διάρκειας οκτώ ( 8-) εξαμήνων και περιλαμβάνουν υποχρεωτική εξάμηνη Πρακτική Άσκηση.

    Απόφοιτοι άλλων Ιδρυμάτων του Πανεπιστημιακού και του Τεχνολογικού Τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης μπορούν να ενταχθούν στο προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών μετά από κατατακτήριες εξετάσεις (στα μαθήματα Ειδικό Τεχνικό Σχέδιο, Μηχανική ΙΙ και Στατική Ι) και σε καθορισμένο ποσοστό.

    Οι προοπτικές της ακαδημαϊκής ανέλιξης του Τμήματος στοιχειοθετούνται από την έγκριση των δύο αυτοδύναμων Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων (με Επιστ. Υπεύθυνο τον καθηγητή Κ. Δημάκο και Γ. Βαρελίδη). Το 1ο μεταπτυχικό Πρόγραμμα με Επιστημονικό Υπεύθυνο, τον καθηγητή Κ. Δημάκο με τίτλο: " Αντισεισμική και Ενεργειακή Αναβάθμιση Κατασκευών και Αειφόρος Ανάπτυξη" έχει εγκριθεί  στο υπ' αριθ. ΦΕΚ 2076Α/26-8-2013. Το 2ο μεταπτυχιακό Πρόγραμμα με Επιστημονικό Υπεύθυνο, τον καθηγητή Γ. Βαρελίδη με τίτλο "Εφαρμοσμένες Πολιτικές και Τεχνικές Προστασίας Περιβάλλοντος" έχει εγκριθεί με το υπ' αριθ. ΦΕΚ 2132/28-8-2013. Σημαντικές είναι επίσης οι ερευνητικές δραστηριότητες, το αναθεωρημένο και επικαιροποιημένο Πρόγραμμα Σπουδών και η συμμετοχή του Τμήματος στις δράσεις της Δομής Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας του Ιδρύματος.

    Ειδικότερα:

    (i)Στα πλαίσια του Εργαστηρίου του μαθήματος  Πολεοδομία και Εφαρμογές Αστικού Σχεδιασμού, έχει συγκροτηθεί ένας κοινωνικός και επιστημονικός φορέας, ενταγμένος στη λογική και τους ευρύτερους στόχους που τίθενται από την Habitat Agenda 2000, με τίτλο «Αστικό Παρατηρητήριο βιομηχανικών περιοχών Αττικής» για την παρακολούθηση και τη σχετική έρευνα των προβλημάτων που προκύπτουν από τη συνύπαρξη ρυπογόνων και οχλουσών μεταποιητικών χρήσεων της Αττικής (διαμέσου σπουδαστικών εργασιών, πτυχιακών ή άλλων ερευνητικών εργασιών, συνεργασιών και κυρίως προγραμματικών συμφωνιών με Δήμους και Νομαρχίες, ημερίδων, συνεδρίων κ.ά.). Στα πλαίσια του φορέα λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη στο γραφείο Δδ5.

    (ii)Από τη Γενική Συνέλευση του Τμήματος (Πράξη3/09.03.2010)  έχουν εγκριθεί τρεις προτάσεις για τη θεσμοθέτηση των εργαστηρίων: 1)"Πολεοδομικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού" (Τομέας Α), 2)"Κατασκευών" (Τομέας Β) και 3)"Τοπογραφίας και Γεωπληροφορικής" (Τομέας Γ).

    Με την ολοκλήρωση των σπουδών τους, οι πτυχιούχοι του Τμήματος αποκτούν το απαραίτητο επιστημονικό και τεχνολογικό υπόβαθρο, καθώς και τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες, ώστε να μπορούν να απασχολούνται ως πτυχιούχοι Πολιτικοί Μηχανικοί του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης σε  έργα μικρής ή μεγάλης κλίμακας, όπου χρησιμοποιούνται προεντεταμένοι φορείς. Είτε ως αυτοαπασχολούμενοι, είτε ως υπεύθυνοι ή στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών και υπηρεσιών με συναφείς δραστηριότητες, μπορούν να εφαρμόζουν σύγχρονες επιστημονικές, τεχνολογικές, ερευνητικές, διοικητικές, εκπαιδευτικές, θεσμικές, διαχειριστικές και δεοντολογικές πρακτικές και μεθόδους στην άσκηση του επαγγέλματός τους στους παρακάτω τομείς:

    -Σύνταξη Στατικών και Αντισεισμικών Μελετών, που αφορούν τον σχεδιασμό και την επίλυση του φέροντα οργανισμού κατασκευών Πολιτικού Μηχανικού μικρών ή μεγάλων ανοιγμάτων με διάφορα υλικά σε διάφορα έργα (δημόσια ή ιδιωτικά).

    - Σύνταξη Αρχιτεκτονικών Μελετών και Αποτυπώσεων διαφόρων κτηρίων.

    - Επίβλεψη και κατασκευή έργων Πολιτικού Μηχανικού (δημόσιων και ιδιωτικών).

    - Οργάνωση και διαχείριση εργοταξίου κατασκευής κτιριακών ή άλλων έργων.

    -Σύνταξη οικονομο-τεχνικών μελετών.

    -Ποιοτικός έλεγχος, οργάνωση παραγωγής, εκμετάλλευση, συντήρηση των δομικών υλικών.

    -Εκτίμηση και αξιολόγηση μελετών και οικοδομικών έργων, καθώς και των συντελεστών παραγωγής τους.

    -Διατύπωση ερευνητικής μεθοδολογίας, ικανότητα συλλογής, αξιολόγησης, ανάλυσης και σύνθεσης των δεδομένων, ικανότητα διαμόρφωσης και διατύπωσης υπεύθυνης γνώμης, εξοικείωση στην ομαδική παραγωγική δουλειά.

    Γενικά, οι πτυχιούχοι του Τμήματος μπορούν να ασκήσουν με επάρκεια τις επαγγελματικές δραστηριότητες, όπως αυτές, αφενός καθιερώθηκαν θεσμικά από την πολιτεία, αφετέρου ανταποκρίνονται στη ζήτηση από το κοινωνικό περιβάλλον και στην αγορά εργασίας Πολιτικού Μηχανικού.

     

    Η ιστοσελίδα του τμήματος αφού πρόκειται για Δημόσιο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα είναι κάτω απο τον όρο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 

     

    άρα όταν γράφεις

     

    Υπάρχει κανένας τέτοιος ανάμεσά μας που να εξαπατήθηκε και ενώ περνούσε σε πολυτεχνείο τον έπεισαν να δηλώσει τεϊ?

     

    καταλαβαίνεις οτι η εξαπάτηση γίνετε κάτω απο τον όρο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!! αφού το ΤΕΕ που και αυτό είναι κάτω απο τον όρο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!! δεν αναγνωρίζει την σελίδα του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. του AΕΙ Πειραιά T.T.

    Edited by Ροδοπουλος
    • Upvote 8
    project.breeze

    Δημοσιεύτηκε

     

     

    Υπάρχει κανένας τέτοιος ανάμεσά μας που να εξαπατήθηκε και ενώ περνούσε σε πολυτεχνείο τον έπεισαν να δηλώσει τεϊ?

     

    καταλαβαίνεις οτι η εξαπάτηση γίνετε κάτω απο τον όρο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!! αφού το ΤΕΕ που και αυτό είναι κάτω απο τον όρο ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!!!!!!! δεν αναγνωρίζει την σελίδα του τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Τ.Ε. του AΕΙ Πειραιά T.T.

     

     Δεν μπορώ να σας δώσω παραπάνω από +1 κύριε καθηγητά, δυστυχώς

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Εγώ δε βλέπω κάτι από όσα λέει το σάιτ της σχολής να μην ισχύει. Διαβάστε το προσεκτικά και θα δείτε ότι οι λέξεις που χρησιμοποιούνται έχουν επιλεγεί επίτηδες για να μην έρθει σε αντίθεση με τα βασιλικά διατάγματα!

    stayros

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Το αντικείμενο σπουδών του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του AΕΙ Πειραιά Τ.Τ. αφορά στις εφαρμογές που άπτονται της μελέτης, κατασκευής και διαχείρισης δημόσιων και ιδιωτικών έργων Πολιτικού Μηχανικού μικρής ή μεγάλης κλίμακας, εντεταγμένων στο ευρύτερο πλαίσιο των κτιριολογικών προδιαγραφών και των κτιριοδομικών/πολεοδομικών  κανονισμών, των Ευρωκωδίκων σχεδιασμού και των σε ισχύ Αντισεισμικών Κανονισμών, καθώς και των απαιτήσεων για τον ενεργειακό σχεδιασμό και την άμβλυνση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων των παραπάνω έργων.
     

     

    -την απόκτηση της δεξιότητας των σπουδαστών και την ικανότητά τους για σχεδιασμό, επίλυση, διαστασιολόγηση και ενεργειακή αντιμετώπιση κατασκευών σε έργα Πολιτικού Μηχανικού.

     

    -Σύνταξη Στατικών και Αντισεισμικών Μελετών, που αφορούν τον σχεδιασμό και την επίλυση του φέροντα οργανισμού κατασκευών Πολιτικού Μηχανικού μικρών ή μεγάλων ανοιγμάτων με διάφορα υλικά σε διάφορα έργα (δημόσια ή ιδιωτικά).

     

    - Σύνταξη Αρχιτεκτονικών Μελετών και Αποτυπώσεων διαφόρων κτηρίων.

     

    - Επίβλεψη και κατασκευή έργων Πολιτικού Μηχανικού (δημόσιων και ιδιωτικών).

     

     

     

    Αν ίσχυαν τα παραπάνω δε θα είχαν πρόβλημα οι ΠΜ ΤΕ σήμερα...

    Edited by stayros
    • Upvote 1
    • Downvote 1
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Οι νόμοι του 1934 , ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ βασιλικά διατάγματα , διότι από το 1922-1935 είχαμε την Β' Ελληνική Δημοκρατία με ΠτΔ .




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.