Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Τα πτυχία των Πολυτεχνείων γίνονται μάστερ


    Με μάστερ θα ισοδυναμούν τα πτυχία που χορηγούν τα Πολυτεχνεία, οι Πολυτεχνικές και Γεωπονικές Σχολές ύστερα από ενιαίες και αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές, εφόσον περάσει διάταξη που μελετά το υπουργείο Παιδείας. Η διάταξη πρόκειται να συμπεριληφθεί σε πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, σύμφωνα με Τα Νέα.

     

    Για το θέμα αυτό ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, συναντήθηκε προ ημερών με την αντιπρόεδρο του ΤΕΕ και πρώην αντιπρύτανη του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Τώνια Μοροπούλου, η οποία επανέφερε το αίτημα των Πολυτεχνείων της χώρας, να θεσμοθετηθούν αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε μάστερ πλάι στις διασπασμένες (σε τρία χρόνια για πτυχίο και 1-2 ακόμη για μάστερ) που παρέχουν αγγλοσαξονικές Σχολές Μηχανικών.

     

    Πηγή :Εφημερίδα Αυγή





    stathis.mp

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Ευτυχώς/δυστυχώς η γνώμη σου/μου δεν έχει καμία απολύτως σημασία.

     

    Η πραγματικότητα λέει πως υπάρχει μία συνθήκη που η Ελλάδα πρέπει να σεβαστεί. Θα ήταν πιο απλό αν οι πρυτάνεις αντί να κοιτάνε τη πάρτη τους, να είχαν προσαρμοστεί εδώ και 20 χρόνια στη Μπολόνια. Τώρα τρέχουμε και παρακαλάμε το 2015 την Ε.Ε., μες το γενικό χαμό που γίνετε, να εξυπηρετήσει ιδιοτελή συμφέροντα.

    Edited by stayros
    Link to comment
    Share on other sites

     Και γιατί ο απόφοιτος Ελληνικού Πανεπιστημίου μηχανικών να παίρνει Msc σε ένα προπτυχιακό τίτλο σπουδών, ενώ ο απόφοιτος εξωτερικού Πανεπιστημίου ή Ελληνικού Τεχνολογικού ΑΕΙ  να πρέπει να περάσει συνεντεύξεις,βαθμό πτυχίου συστατικές επιστολές κ δε συμμαζεύεται και ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ συνήθως. Αν και εφόσον βέβαια πληρεί τις προϋποθέσεις όλες και γίνει αποδεκτός...Αυτά τα λέω χωρίς διάθεση να θίξω τα όνειρα και τις προσπάθειες κανενός.

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Αν τελικά τα εξυπηρετήσει, κλονίζεται η αυθεντία της συνθήκης και συμπεραίνουμε ότι και όπως είναι τώρα συμφέροντα εξυπηρετεί και όχι αντικειμενικά δεδομένα.

     

    Η κυβέρνηση δεν εξελέγη μόνο από τους πρυτάνεις αλλά από μεγάλο μέρος του πληθυσμού, ακριβώς για να ακυρώσει συμφωνίες σαν αυτή.

     

    Δε καταλαβαίνω από πού προκύπτει αυτό το "πρέπει".

    Link to comment
    Share on other sites

    Για το ερώτημα που έθεσε ο fotis91 :

     

    Διότι ένα και μόνο γεγονός της μαθητικής σου ζωής (βλέπε επίδοση στις πανελλαδικές εξετάσεις ) είναι ικανή & αναγκαία συνθήκη για να στιγματίσει όλη την υπόλοιπη επαγγελματική (και κάποιες φορές και κοινωνική ) σου πορεία. Ένα πράγμα σαν να "αποφοίτησες" με κίτρινο χαρτί που έλεγε ένα αρχαίο τραγουδάκι. Ακούγεται όλο αυτό "ακραίο" αλλά στην χώρα μας το συνηθίζουμε να είμαστε των άκρων.

    Edited by CybEng
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Γιατί ένα και μόνο? Μπορείς να δώσεις όσες φορές θέλεις. Συμφωνώ βέβαια στο ότι το σύστημα εισαγωγής θα μπορούσε να είναι και καλύτερο. Πχ να συνεκτιμά βαθμολογίες σε όσο περισσότερα μαθήματα γίνεται και από όλη τη διάρκεια της σχολικής ζωής. Και να λαμβάνονται υπόψη επιπλέον δεξιότητες που μπορεί να σχετίζονται με το αντικείμενο. Πχ για μας τους μηχανικούς να υπάρχουν ειδικά τεχνικά σχολεία που να σε εισαγάγουν και αξιολογούν στα προσόντα του μηχανικού.

    Link to comment
    Share on other sites

     

     

    Η κυβέρνηση δεν εξελέγη μόνο από τους πρυτάνεις αλλά από μεγάλο μέρος του πληθυσμού, ακριβώς για να ακυρώσει συμφωνίες σαν αυτή.

     

     

     

     Ειμαι σιγουρος με την Μπολονια στο μυαλο πηγαν και ψηφισαν ολοι . Ασχετα αν δεν εφαρμοστηκε ποτε στην Ελλαδα .

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Ο απλός κόσμος μπορεί να μη γνωρίζει μία προς μία τις συνθήκες αλλά όλα παίξανε το ρόλο τους για τη συνολική καταδίκη της πολιτικής των τελευταίων ετών.

    Link to comment
    Share on other sites

    Γιατί οι πανελλαδικές εξετάσεις στο Λύκειο να αποφασίζουν για το ποιος θα πάει που να σπουδάσει, αλλά να μην αποφασίζουν τα ίδια τα πανεπιστήμια για το ποιους θα πάρουν, με βάση δικές τους εξετάσεις - συνεντεύξεις- χωρητικότητα/ανάγκες;
    Τι δουλειά έχουν τα πχ. 9 μαθήματα στο Λύκειο με την μηχανολογία, με την ιατρική, με την νομική, με την βιοτεχνολογία, με την αστυνομία, με την αστρονομία, με την λογιστική, με με με...;
     

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    mechatron, διότι στην Ελλάδα κανείς δεν θέλει να παίξει το ρόλο του "κακού", διότι τα Πανεπιστήμια είναι δημόσια (δηλαδή δεν ενδιαφέρονται για το αν σπαταλούνται χρήματα φορολογουμένων) και διότι θέλουν να έχουν όσους περισσότερους φοιτητές γίνεται για να δικαιολογούν πολλές καρέκλες, αυξημένους μισθούς και πλήθος καθηγητών και "πωλήσεις" βιβλίων (ένα παν/κο βιβλίο που δεν θα το αγόραζε κανένας, κοστίζει 40 €!)

    Edited by Julius Caesar
    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Ε να το καταργήσουμε τότε το σχολείο και να ξεκινάμε απευθείας το πανεπιστήμιο.

     

    Έχουν τη λογική, οι επιστήμονες να βγαίνουν σφαιρικά καταρτισμένοι.

     

    Ωστόσο συμφωνώ στο να υπάρχουν κι άλλα επιπλέον κριτήρια.

     

    Σε καλά ξένα πανεπιστήμια μπορεί να μετρήσουν κι ακόμα πιο άσχετα κριτήρια, πχ το να ξέρεις μουσική.

    • Upvote 2
    • Downvote 2
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.