Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Τα πτυχία των Πολυτεχνείων γίνονται μάστερ


    Με μάστερ θα ισοδυναμούν τα πτυχία που χορηγούν τα Πολυτεχνεία, οι Πολυτεχνικές και Γεωπονικές Σχολές ύστερα από ενιαίες και αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές, εφόσον περάσει διάταξη που μελετά το υπουργείο Παιδείας. Η διάταξη πρόκειται να συμπεριληφθεί σε πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, σύμφωνα με Τα Νέα.

     

    Για το θέμα αυτό ο υπουργός Παιδείας, Αριστείδης Μπαλτάς, συναντήθηκε προ ημερών με την αντιπρόεδρο του ΤΕΕ και πρώην αντιπρύτανη του Ε.Μ. Πολυτεχνείου, Τώνια Μοροπούλου, η οποία επανέφερε το αίτημα των Πολυτεχνείων της χώρας, να θεσμοθετηθούν αδιάσπαστες πενταετείς σπουδές που θα οδηγούν σε μάστερ πλάι στις διασπασμένες (σε τρία χρόνια για πτυχίο και 1-2 ακόμη για μάστερ) που παρέχουν αγγλοσαξονικές Σχολές Μηχανικών.

     

    Πηγή :Εφημερίδα Αυγή





    stathis.mp

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Τα φροντιστήρια καλύπτουν την ανάγκη των γονιών να κρατήσουν τα παιδιά απασχολημένα 24 ώρες το 24ωρο και να νιώσουν ότι έκαναν ότι καλύτερο μπορούσαν για τη μόρφωσή τους.

     

    Νομίζω συνάδελφε πως τα βιώματα των περισσοτέρων εδω μέσα σχετικά με την ανάγκη των φροντιστηρίων είναι διαφορετικά από τα δικά σου. Τα δικά μου σίγουρα είναι.

     

    Εκφράζω την προσωπική μου εκτίμηση φυσικά

    Link to comment
    Share on other sites

    Η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα, κάπως έτσι είναι η κατάσταση. Τα φροντιστήρια προέκυψαν ως ανάγκη επειδή δεν γίνοταν σωστή δουλειά στο σχολείο ή στο σχολείο επίτηδες δεν γίνοταν καλή δουλειά ώστε να δημιουργηθεί η ανάγκη για φροντιστήρια; Ο μόνος που κερδίζει από τα φροντιστήρια είναι ο διδάσκων γιατί πληρώνεται για να καλύψει μία ανάγκη την οποία ήδη πληρώνεται να καλύψει κάποιος άλλος και πολλές φορές είναι το ίδιο πρόσωπο. Και αυτή η υπόθεση βρωμάει από όπου και να την πιάσεις

    Link to comment
    Share on other sites

    Ακόμα κι αν τα σχολεία έκαναν τέλεια δουλειά, όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα πάλι θα έκανε φροντιστήρια για να κάνει ακόμα πιο τέλεια δουλειά, μέχρι να καλύψει όλο το διαθέσιμο χρόνο προετοιμασίας. Δηλαδή όποιος έχει λεφτά ευχαρίστως τα διαθέτει για να έχει μόνιμα ένα καθηγητή στο σπίτι, ακόμα και για τις ώρες που το παιδί κανονικά θα έπρεπε να μελετά μόνο του.

     

    Νομίζω ότι και στο εξωτερικό όποιος έχει λεφτά κάνει το ίδιο, απλά εκεί υπάρχουν και οργανωμένες δομές, ολοήμερα σχολεία, εσωτερικά κολέγια κλπ.

    Link to comment
    Share on other sites

    Πριν 40 χρόνια φροντιστήριο έκαναν 2 μήνες το καλοκαίρι , πριν τις εξετάσεις που γίνονταν Σεπτέμβρη και όσοι ήταν λίγο καλύτερα οικονομικά έκαναν τα 2 καλοκαίρια και τον χειμώνα της τελευταίας τάξης .

    Link to comment
    Share on other sites

     

     

    Το θέμα είναι οτι στην PISA δεν διαχωρίζετε αν τα παιδιά κάνουν φροντιστήρια. Διότι δεν κάνουν πουθενά αλλού στον κόσμο όπως στην Ελλάδα. 

     

     

    H PISA εξετάζει επιδόσεις μαθητών 15 χρονών. Προφανώς το συνολικό output είναι που μπορεί να μετρηθεί. Αν η κύρια συνιστώσα στην επίτευξη του είναι το (δημόσιο?) σχολείο, το φροντιστήριο, τα ιδιαίτερα ή ο θείος του μαθητή που είναι ακαδημαϊκός δεν το εκτιμά. Το συνολικό output πάντως δεν είναι ενθαρρυντικό.

    Πάντως δύο παρατηρήσεις.

    1. Σε ηλικία 15 ετών νομίζω ότι τα φροντιστήρια, στα αντικείμενα που εξετάζει η PISA, είναι μειωμένα. Τα παιδιά ίσως κάνουν ξένες γλώσσες πιο πολύ στα 15. Μαθηματικά, έκθεση και φυσική πάλι (τα αντικείμενα που εξετάζει η PISA) όταν είναι να δώσουν Πανελλήνιες. Δεν συμφωνείτε;
    2. Όπως και να έχει αν αφαιρέσουμε το μαθησιακό αποτέλεσμα των φροντιστηρίων, που αυξημένα εμείς στην Ελλάδα έχουμε, θα είμαστε ακόμα πιο χαμηλά στην κατάταξη.
    Link to comment
    Share on other sites

    Πριν 40 χρόνια φροντιστήριο έκαναν 2 μήνες το καλοκαίρι , πριν τις εξετάσεις που γίνονταν Σεπτέμβρη και όσοι ήταν λίγο καλύτερα οικονομικά έκαναν τα 2 καλοκαίρια και τον χειμώνα της τελευταίας τάξης .

     

    Τι μου θύμισες τώρα ...

     

    Πάντως δεν νομίζω ότι έφταιγε μόνο το οικονομικό. Απ' όσο μπορώ να κρίνω, άλλη στόφα καθηγητές στα δημόσια σχολεία εκείνο τον καιρό.

    Link to comment
    Share on other sites

    Δηλαδη τωρα υπερασπιζομαστε τα φροντιστηρια?

     

    Ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του κρατους, και του εκαστοτε δασκαλου να διδασκει τελος, για αυτο πληρωνονται.

     

    Εαν καποιος επιθυμει φροντιστηριο θα πρεπει να το κανει, επειδη θεωρει οτι θα τον βοηθησει στην δεσμη του στην κατευθυνση σε οτιδηποτε θεωρει οτι θα του αποφερει αποτελεσμα και οχι επειδη το σχολειο δεν κανει σωστα την δουλεια του...αλλα εχουμε φτασει στο σημειο να θεωρουμε το φροντιστηριο επεκταση της σχολικης ωρας (?).

     

    Υπαρχουν σωστοι δασκαλοι αλλα υπαρχουν κ αλλοι που κανουν μαθημα το πρωι κ το βραδυ φροντιστηριο στους ιδιους τους, τους μαθητες, θελει καποιος να μου πει οτι αυτο δεν ειναι αισχρο?

    Link to comment
    Share on other sites

    Τα φροντιστήρια είναι φυσικό επακόλουθο της υποχρέωσης του Έλληνα μαθητή να είναι αριστούχος στο στενό παράθυρο των 17 με 19 του χρόνων. Είναι αδύνατο να αποφευχθούν με αυτό το δεδομένο. Με το καλύτερο σχολείο στον κόσμο ο μαθητής σε αυτό το καθεστώς θα αναζητήσει ακόμα μια βοήθεια.

     

    Σε συστήματα του εξωτερικού δεν υπάρχουν φροντιστήρια τέτοιου είδους γιατί λειτουργούν σχεδόν αντιστρόφως σε αυτό το θέμα:

     

    Η εισαγωγή ή τουλάχιστον η προσέγγιση μιας καλή σχολής είναι μέσης δυσκολίας ιστορία, αλλά αφού μπεις απαιτούν τελειότητα.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Έτσι ξεκίνησε. Τελικά έχει καταλήξει σε πολλές περιπτώσεις να αντικαθιστά το σχολείο, καθώς το μάθημα που γίνετε είναι ελλιπέστατο. Η κατασταση αυτή είναι φυσικό επακόλουθο της σήψης αυτού του κράτους. Επίσης το γεγονός ότι εδώ και 30 χρόνια το λύκειο έχει μετατραπεί από σχολείο σε προετοιμασία για τις πανελλήνιες, έχει καταλήξει η Ελλάδα με πολίτες αστοιχείωτους/ψεκασμένους που νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα. Κάπως έτσι φτάσαμε και σήμερα να μιλάμε για κρίση και αδιέξοδο 5 χρόνια μετά το 2010 ενώ η Πορτογαλία σήμερα δανείστικε με ΑΡΝΗΤΙΚΟ επιτόκιο.

    Edited by stayros
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    http://www.esos.gr/arthra/38469/tholo-topio-oi-theseis-toy-ypoyrgeioy-paideias-gia-ton-eyropaiko-horo-tis-anotatis

     

    Απόσπασμα από ερώτηση στη βουλή:

    Στο δελτίο τύπου του Υπουργείου γίνεται επίσης αναφορά στο ότι από την Ελληνική αντιπροσωπεία «…αναπτύχθηκε η αναγκαιότητα, όπως στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, των παράλληλων ροών ενιαίων και αδιάσπαστων 5ετών Σπουδών (Integrated Master) με τους χαμηλότερους κύκλους σπουδών (Bachelor)». Παρ’ όλα αυτά, στο επίσημο ανακοινωθέν της Συνόδου δεν αναφέρεται τίποτε σχετικό! Πράγμα που σημαίνει ότι, είτε δεν έγιναν αποδεκτές οι συγκεκριμένες Ελληνικές θέσεις, ή απλώς παραπέμφθηκαν στις καλένδες και δε συμπεριλήφθηκαν στα συμπεράσματα της Συνόδου.

     

    Μάλλον δεν θα αλλάξει η Μπολόνια για χάρη του Μπαλτά...

    • Upvote 1
    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.