Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Το Σχέδιο Νόμου για τα πενταετή τμήματα Μηχανικών Πανεπιστημίων


    Ρυθμίσεις για τις Σχολές Μηχανικών των Πανεπιστημίων, περιλαμβάνει το πολυνομοσχέδιο “Γαβρόγλου” το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί μέχρι 19 Απριλίου.

    Ειδικότερα οι ρυθμίσεις έχουν ως εξής:

    1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση της οικείας Συγκλήτου, μπορεί να ορίζεται η διάρκεια του πρώτου κύκλου σπουδών των Τμημάτων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίων σε δέκα (10) ακαδημαϊκά εξάμηνα. Η πρόταση της Συγκλήτου περιλαμβάνει ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών που έχει καταρτιστεί από τη Συνέλευση του οικείου Τμήματος.

    2. Με απόφαση των Υπουργών Υποδομών και Μεταφορών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση της επιτροπής της παρ. 3, καθορίζεται η αντιστοιχία Τμημάτων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίου, για τα οποία έχει εκδοθεί η υπουργική απόφαση της προηγούμενης παραγράφου, με Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.). Ως αντίστοιχα για την εφαρμογή του παρόντος νοούνται δύο Τμήματα αν με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος σπουδών αποκτώνται αντίστοιχες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες για την άσκηση αντίστοιχων δραστηριοτήτων.

    3. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών συστήνεται και συγκροτείται επταμελής επιτροπή, με ισάριθμα αναπληρωματικά μέλη, που αποτελείται από:

    α) έναν (1) εκπρόσωπο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως Πρόεδρο,

    β) έναν (1) εκπρόσωπο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,

    γ) έναν (1) εκπρόσωπο του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας,

    δ) έναν (1) εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.),

    ε) έναν (1) Κοσμήτορα Πολυτεχνικής Σχολής Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι.) που υποδεικνύεται από τον Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων,

    στ) το μέλος του Συμβουλίου της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση της υποπερίπτ. εε΄ της περίπτ. β΄ της παρ. 2 του άρθρου 67 του ν. 4009/2011 (Α΄ 195) και ζ) ένα (1) μέλος Δ.Ε.Π. Τμήματος Πολυτεχνικής Σχολής γνωστικού αντικειμένου της ίδιας ή συναφούς ειδικότητας με την ειδικότητα του Τμήματος που εξετάζεται που υποδεικνύεται από τον Υπουργό Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων.

    Σε περίπτωση που ο φορέας της περίπτ. δ΄ δεν προτείνει εκπρόσωπό του μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών από τη σχετική πρόσκληση, η επιτροπή συμπληρώνεται από πρόσωπο που ορίζεται από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών.

    Η σύνθεση της επιτροπής μεταβάλλεται ως προς τη συμμετοχή του μέλους της περίπτ. ζ΄ ανάλογα με την ειδικότητα που συζητείται.

    4. Αρμοδιότητα της επιτροπής είναι η υποβολή της πρότασης της παρ. 2 για την αντιστοιχία Τμήματος Σχολής Μηχανικών Πανεπιστημίου με Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής Α.Ε.Ι. της ημεδαπής, λαμβάνοντας υπόψη τα εγκεκριμένα προγράμματα σπουδών των Τμημάτων.

    5. Η Επιτροπή ξεκινά τις διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου της το αργότερο μέσα σε χρονικό διάστημα είκοσι (20) ημερών από τη συγκρότησή της και υποβάλλει την πρότασή της για κάθε Τμήμα μέσα σε δύο (2) μήνες από την περιέλευση σε αυτήν του προγράμματος σπουδών του Τμήματος. Το πρόγραμμα σπουδών αποστέλλεται από την οικεία Σύγκλητο ύστερα από αίτημα της επιτροπής, άλλως αυτεπαγγέλτως οποτεδήποτε μετά την παρέλευση των είκοσι (20) ημερών του προηγούμενου εδαφίου. Η Επιτροπή μπορεί να προτείνει τροποποιήσεις του προγράμματος σπουδών ενός Τμήματος, ώστε αυτό να καταστεί αντίστοιχο με Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής.

    Στην περίπτωση αυτή το Τμήμα μπορεί σε προθεσμία δύο (2) μηνών από την παραλαβή της πρότασης της επιτροπής να υποβάλλει προς έγκριση στην Σύγκλητο τροποποιημένο πρόγραμμα σπουδών. Εφόσον αυτό εγκριθεί από την Σύγκλητο αποστέλλεται στην Επιτροπή, η οποία ολοκληρώνει το έργο της σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο μέσα σε δύο (2) μήνες από την περιέλευση σε αυτήν του νέου προγράμματος σπουδών.

    6. Τα Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας διασφαλίζουν τη στήριξη της λειτουργίας της Επιτροπής μέσω της παροχής της αναγκαίας υποδομής, γραμματειακής και νομικής υποστήριξης.

    7. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση της οικείας Συγκλήτου, ιδρύεται στο οικείο Α.Ε.Ι. Πολυτεχνική Σχολή και εντάσσονται σε αυτήν τα Τμήματα της Σχολής Μηχανικών που έχουν οριστεί αντίστοιχα με Τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής, σύμφωνα με την παρ. 2.


    Πηγή: https://www.esos.gr/arthra/62086/shedio-nomoy-gia-ta-pentaeti-tmimata-mihanikon-panepistimion?fbclid=IwAR2JvrLTN3rqDCQkhQEjszjoJqtEPCTQeY8Cj58o8cYzMnXG3bUFLGqxpiw



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Διαβάζω για  βιασύνες : "Όπως δήλωσε στο esos ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ Κώστας Μουτζούρης ήδη τα οκτώ τμήματα του ΠΑΔΑ  από χθες ξεκίνησαν την κατάρτιση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών , πενταετούς διάρκειας , ώστε να μετατραπούν σε πενταετείς σπουδές και για τους φοιτητές μας , πριν αυτοί αποφοιτήσουν τον Ιούλιο." από εδώ .

     

    Link to comment
    Share on other sites

    9 ώρες πριν, bob mastoras said:

    Διαβάζω για  βιασύνες : "Όπως δήλωσε στο esos ο Πρύτανης του ΠΑΔΑ Κώστας Μουτζούρης ήδη τα οκτώ τμήματα του ΠΑΔΑ  από χθες ξεκίνησαν την κατάρτιση των νέων Προγραμμάτων Σπουδών , πενταετούς διάρκειας , ώστε να μετατραπούν σε πενταετείς σπουδές και για τους φοιτητές μας , πριν αυτοί αποφοιτήσουν τον Ιούλιο." από εδώ .

    Λογικό είναι να βιάζονται καθότι πιέζονται πλέον και από τους φοιτητές τους, πολλοί εκ των οποίων (αν όχι όλοι της πρώην Σ.Τ.ΕΦ.) καθυστερούν πλέον εσκεμμένα την ολοκλήρωση των σπουδών τους!

    Σκέψου να είσαι τώρα π.χ. 5ο ή 6ο έτος, να χρωστάς μόνο 1 ή 2 μαθήματα και να τα αφήνεις επίτηδες περιμένοντας αυτή την αλλαγή και ξέροντας ότι θα φορτωθείς τουλάχιστον άλλα 10-15 μαθήματα επιπλέον κι ότι κάθε εξάμηνο που καθυστερείς τη λήψη του πτυχίου σου κοστίζει επαγγελματικά, οικονομικά, κοινωνικά κ.α.

    Και το θέμα εδώ είναι ότι αυτή η αλλαγή δε θα είναι τόσο γρήγορη και άμεση όσο θα ήθελαν καθηγητές και φοιτητές...όποιος διάβασε την παράγραφο 2 του νομοσχεδίου καταλαβαίνει τι εννοώ!;)

    Edited by Emporas
    Link to comment
    Share on other sites

    14 ώρες πριν, Emporas said:

    βιάζονται καθότι πιέζονται πλέον και από τους φοιτητές τους,

    Μπορεί να έχω υποτιμήσει την ευαισθησία των καθηγητών, αλλά νόμιζα ότι η βιασύνη έχει να κάνει με τις φιλοδοξίες τους. Θεωρούσα ότι συνήθως όταν οι φοιτητές και οι απόφοιτοι πιέζουν για κάτι δεν αντιδρούν ακαριαία και με επιμονή.^_^

    Link to comment
    Share on other sites

    On 10/4/2019 at 9:40 ΠΜ, bob mastoras said:

    1)Μπορεί να έχω υποτιμήσει την ευαισθησία των καθηγητών, αλλά νόμιζα ότι η βιασύνη έχει να κάνει με τις φιλοδοξίες τους.

    2)Θεωρούσα ότι συνήθως όταν οι φοιτητές και οι απόφοιτοι πιέζουν για κάτι δεν αντιδρούν ακαριαία και με επιμονή.^_^

    1)Οι "φιλοδοξίες" τους (μισθός πανεπιστημιακού, διδακτορικά κ.λπ.) προφανώς καλύπτονται και χωρίς 5ετή τμήματα...δε βλέπω τι έχουν να κερδίσουν οι ίδιοι από αυτή την αλλαγή!
    Καλά ο Μουτζούρης το ήθελε για να κάνει πολιτική καριέρα...ίσως και κάποιοι ακόμη...οι υπόλοιποι;
    Ίσα ίσα που με 5ετή τμήματα θα αυξηθούν οι ώρες (και γενικότερα ο εργασιακός όγκος του προσωπικού των ιδρυμάτων), αλλά και οι απαιτήσεις διδασκαλίας...άλλο να έχεις φοιτητές του 8, άλλο του 13 κι άλλο του 18!
    Στην πρώτη περίπτωση τους ξεπετάς με "εύκολη" ύλη και μετά πας για τσίπουρα, στην τελευταία μπορεί και να αποδειχθείς ανεπαρκής σε κάποιες περιπτώσεις!;)

    2)Κοίταξε, εξαρτάται για τι πράγμα μιλάμε...άλλο να έχεις κάποιους φοιτητές μεμονωμένα να αντιδρούν για κάτι κι άλλο να έχεις όλους τους εν ενεργεία φοιτητές της πρώην Σ.Τ.ΕΦ. να σου μιλάνε και να σε πρήζουν κάθε μέρα γι' αυτό, αλλά και τους εκατοντάδες απόφοιτους (οι οποίοι πλέον αρχίζουν και οργανώνονται σε ομάδες και ψάχνονται και με δικηγόρους κ.λπ.) που μπορούν κάλλιστα να πάνε και παραπέρα την κατάσταση...κι αυτή τη φορά μιλάμε για σοβαρά θέματα (οι μεν πρώτοι καθυστερούν τις σπουδές και την αποφοίτησή τους και οι δε δεύτεροι καλούνται να αντιμετωπίσουν ένα ακόμη επαγγελματικό πρόβλημα, όσο μεγάλο ή μικρό κι αν είναι για τον καθένα, το "έχω πτυχίο από ίδρυμα που δεν υπάρχει πια") δε μιλάμε για αντιδράσεις επειδή έκοψαν κάποιους με 4,5 ή επειδή δεν έβγαλαν αρκετά θέματα για διπλωματικές κ.α.
    Ειδικά σε επαρχιακά Τ.Ε.Ι. που οι κοινωνίες είναι πιο "κλειστές" αν εγώ ήμουν καθηγητής σε "σχολή μηχανικών" θα πρόσεχα πολύ τις δηλώσεις μου και θα έκανα τα πάντα να βοηθήσω φοιτητές και απόφοιτους να πάρουν αυτό που θέλουν, γιατί θα ήξερα πως σε αντίθετη περίπτωση μέχρι και ξύλο θα κινδύνευα να φάω!

    Edited by Emporas
    Link to comment
    Share on other sites

    Ζούμε τον ορισμό του παραλόγου.

    Αντί να καταργηθούν ΌΛΑ τα ΤΕΙ, να μειωθούν οι εισακτέοι στα Πολυτεχνεία κατά τουλάχιστον 20-30% και να μπουν κατώτατα κριτήρια εισόδου, ιδρύονται επιπλέον σχολές.......Οι άνθρωποι έχουν κόμπλεξ με την αριστεία....
    Και για να προλάβω τους τ.ε. Προφανώς και δε θεωρώ ότι οι ήδη υπάρχοντες ειναι για τον...καιάδα. Προφανώς υπάρχουν εξαιρετικοί μηχανικοι απο ΤΕΙ και πρέπει να υπάρξει καθορισμός των ε.δ κλπ.
    Ομως επτρέψτε μου να έχω προσωπική εμπειρία και όχι μου πε σου πε του πε ξέρω ξέρεις. Μονό και μόνο ότι λεκτορες !!?!?!?!?!? σε επαρχιακά ΤΕΙ δεν έχουν όυτε κάν phD είναι ενα γεγονός!.  Σταματώ εδώ.

    Edited by laxanos
    Link to comment
    Share on other sites

    Ενώ στα επαρχιακά πολυτεχνεία που έκαναν μάθημα σε σούπερμαρκετ με αερομεταφερόμενες ταξιαρχίες , συγνώμη λάθος αερομεταφερόμενους καθηγητές ήταν όλα καλά ?  

    Πολύ υποκρισία βρε παιδάκι μου . Καλά για τους καθηγητάδες δεν περίμενα κάτι διαφορετικό . Πολιτική ασκούν και μάλιστα φτηνή . Η μάλλον φτηνιάρικη...

    Η συμφωνία ήταν ξεκάθαρη . Αυτή που ήθελε το τεε εδώ και 40 χρόνια . Κατάργηση των τμημάτων των τει που έχουν σχέση με την οικοδομή . Αυτό το έκαναν . Οχι μόνο το έκαναν αλλά δεν επέτρεψαν στους ήδη φοιτητές , ακόμα και του πρώτου έτους να τελειώσουν το νέο τμήμα .

    Σας τα έγραψα από την αρχή . Από την στιγμή που τα ιδρύματα είναι νέα , ήταν προφανές ότι θα έχουμε 2 νέα τμήματα ΠΜ που θα γίνονταν 5ετή . Αυτό έγινε με το ΠΑΔΑ και το ΔΙΕΠΑΘΕ . Για τις άλλες ειδικότητες , ποιος ασχολείται στο τεε . Ουδείς αφού είναι γνωστό ποιοι κάνουν κουμάντο . 

    Από την άλλη ποιός θα τολμούσε να θίξει γκαρσονιέρες και καφετέριες και να μην τον φάνε ζωντανό δήμαρχοι και βουλευτές της περιφέρειας . Εδώ δεν μπορούν να φύγουν οι πραγματικά αερομεταφερόμενοι από το Μπέογκραντ για να μην χάσουν οι ντόπιοι και θα έκλειναν τμήματα ...

    Βέβαια οι συγκλητικοί του εμπ και του απθ , κλασσικά με διαφορά φάσης και χρονοκαθυστέρηση δεκαετιών , δεν μίλαγαν όταν γέμιζαν σχολές και τμήματα χωρίς κτήρια και εργαστήρια και τώρα παριστάνουν τους κήνσορες....

    Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές...

    Για να είμαστε και επίκαιροι....:mrgreen:

    Link to comment
    Share on other sites

    7 ώρες πριν, laxanos said:

    Ζούμε τον ορισμό του παραλόγου.

    Αντί να καταργηθούν ΌΛΑ τα ΤΕΙ, να μειωθούν οι εισακτέοι στα Πολυτεχνεία κατά τουλάχιστον 20-30% και να μπουν κατώτατα κριτήρια εισόδου, ιδρύονται επιπλέον σχολές.......Οι άνθρωποι έχουν κόμπλεξ με την αριστεία....
    Και για να προλάβω τους τ.ε. Προφανώς και δε θεωρώ ότι οι ήδη υπάρχοντες ειναι για τον...καιάδα. Προφανώς υπάρχουν εξαιρετικοί μηχανικοι απο ΤΕΙ και πρέπει να υπάρξει καθορισμός των ε.δ κλπ.
    Ομως επτρέψτε μου να έχω προσωπική εμπειρία και όχι μου πε σου πε του πε ξέρω ξέρεις. Μονό και μόνο ότι λεκτορες !!?!?!?!?!? σε επαρχιακά ΤΕΙ δεν έχουν όυτε κάν phD είναι ενα γεγονός!.  Σταματώ εδώ.

    Συμφωνώ μαζί σας . Να προσθέσω ότι και η μετάβαση από την μία θέση στην άλλη δεν γίνεται με ακαδημαϊκά κριτήρια αλλά με ψηφοφορία ! 

    37 λεπτά πριν, BAS said:

    Ενώ στα επαρχιακά πολυτεχνεία που έκαναν μάθημα σε σούπερμαρκετ με αερομεταφερόμενες ταξιαρχίες , συγνώμη λάθος αερομεταφερόμενους καθηγητές ήταν όλα καλά ?  

    Πολύ υποκρισία βρε παιδάκι μου . Καλά για τους καθηγητάδες δεν περίμενα κάτι διαφορετικό . Πολιτική ασκούν και μάλιστα φτηνή . Η μάλλον φτηνιάρικη...

    Η συμφωνία ήταν ξεκάθαρη . Αυτή που ήθελε το τεε εδώ και 40 χρόνια . Κατάργηση των τμημάτων των τει που έχουν σχέση με την οικοδομή . Αυτό το έκαναν . Οχι μόνο το έκαναν αλλά δεν επέτρεψαν στους ήδη φοιτητές , ακόμα και του πρώτου έτους να τελειώσουν το νέο τμήμα .

    Σας τα έγραψα από την αρχή . Από την στιγμή που τα ιδρύματα είναι νέα , ήταν προφανές ότι θα έχουμε 2 νέα τμήματα ΠΜ που θα γίνονταν 5ετή . Αυτό έγινε με το ΠΑΔΑ και το ΔΙΕΠΑΘΕ . Για τις άλλες ειδικότητες , ποιος ασχολείται στο τεε . Ουδείς αφού είναι γνωστό ποιοι κάνουν κουμάντο . 

    Από την άλλη ποιός θα τολμούσε να θίξει γκαρσονιέρες και καφετέριες και να μην τον φάνε ζωντανό δήμαρχοι και βουλευτές της περιφέρειας . Εδώ δεν μπορούν να φύγουν οι πραγματικά αερομεταφερόμενοι από το Μπέογκραντ για να μην χάσουν οι ντόπιοι και θα έκλειναν τμήματα ...

    Βέβαια οι συγκλητικοί του εμπ και του απθ , κλασσικά με διαφορά φάσης και χρονοκαθυστέρηση δεκαετιών , δεν μίλαγαν όταν γέμιζαν σχολές και τμήματα χωρίς κτήρια και εργαστήρια και τώρα παριστάνουν τους κήνσορες....

    Ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές...

    Για να είμαστε και επίκαιροι....:mrgreen:

    Η παιδεία και ειδικότερα η τριτοβάθμια εκπαίδευση χρειαζόταν μια αλλαγή . Η αλλαγή αυτή έγινε αλλά αντί να πάμε προς τα μπροστά , γυρίσαμε 180 μοίρες . 

    Έρευνα - μηδενική

    Προγράμματα σπουδών-απαρχαιωμένα

    Πιο σώφρων θα ήταν να γίνει μια αναδιάρθρωση των ήδη υπάρχων τμημάτων μηχανικών , ακόμη και κλείσιμο μερικών. Αυτό βέβαια θα πρέπει να συνδυαστεί με δραματική μείωση των αριθμό των εισακτέων και του προσωπικού κλπ κλπ . Εκεί όμως καλείσαι να αντιμετωπίσεις τους τοπικούς άρχοντες .

    Αντ' αυτού δημιουργούμε νέες σχολές και αυξάνουμε των αριθμών των μηχανικών . Τι θα πετύχουμε ; Τη συσσώρευση εργατικού δυναμικού και την απαξίωση ( βέβαια υπάρχει ήδη αυτή ) του επαγγέλματος . 

    Τρέμω και μόνο στην ιδέα που σε λίγο καιρό θα βγω στην αγορά εργασίας . Όταν ξεκινούσα έβλεπα το <<βουνό>> από χιλιόμετρα μακριά , σε λίγο θα αναγκαστώ να το σκαρφαλώσω... Προσωπικά δεν βλέπω φως στο τούνελ  .

    Αισθάνομαι ότι ως μηχανικοί , οφείλουμε να κυνηγήσουμε την εξειδίκευση της εξειδίκευσης και την συνεχόμενη βελτίωση και εκπαίδευση.

    Link to comment
    Share on other sites

    Όλα αυτά τα προβλήματα είναι οικονομικά (εκτός και αν κάποιος υποκρίνεται ότι δεν θέλει ανταγωνισμό για να μην του κλέψουν την ακαδημαϊκή δόξα [ή ότι δεν είναι θεωρητικά δυνατό να υπάρχουν περισσότερες θέσεις με ποιότητα]). Λύσεις σε οικονομικά προβλήματα της Ελλάδας υπάρχουν αλλά δυστυχώς υπάρχουν και πολιτικά κόμπλεξ τα οποία δεν επιτρέπουν ούτε τις δοκιμές για κάτι καλύτερο. π.χ. υπάρχουν παιδιά στο εξωτερικό που θα σπούδαζαν στην Ελλάδα εάν μπορούσαν διότι τη βλέπουν σα μια ευρωπαϊκή χώρα με όμορφη ζωή. Αντί για προεκλογικούς λόγους κάποιοι πολιτικοί κάναν ψηφοθηρία με το "θα γίνουν τα παιδιά σου γιατροί με την κυβέρνησή μου" θα μπορούσαν να ανοίξουν την ελλάδα προς το εξωτερικό με μεγάλα ποσά διδάκτρων τα οποία θα επέστρεφαν μόνο στην διαφανή έρευνα στα πανεπιστήμια (και τα δίδακτρα όσων μπαίνουν με το ελληνικό σύστημα θα παρέμεναν δωρεάν για τον φοιτητή εξυπακούεται).

    Γενικά φτιάξε την οικονομία [με υγιή τρόπο] και δε θα θέλει ο κόσμος να φάει ο ένας τον άλλο ούτως ή άλλως (και δε θα θέλουν να γίνουν όλοι γιατροί/δικηγόροι/μηχανικοί/υπουργοί/κτλ. [στις πλουσιότερες χώρες και το χόμπι της ζωγραφικής θεωρείται καλή καριέρα]).

    Edited by curzondax
    Link to comment
    Share on other sites

    Ποιος καθηγητής, ποιο πολυτεχνείο αντέδρασε στην ίδρυση της Αρχιτεκτονικής στα Ιωάννινα; Κανένας. Γιατί; Γιατί εκεί θα βολευτούν οι δικοί τους. Τα ΤΕΙ είναι ήδη στελεχωμένα με καθηγητές και δεν υπάρχει ελπίδα βολέματος από την άλλη κάστα. Άσε που κλείνει το παράθυρο ανοίγματος νέων τμημάτων Πολυτεχνείου, άρα τελειώνει το βόλεμα της γκόμενας, της κόρης, της ανιψιάς του κάθε καθηγηταρά για πολλά έτη. Για τις θέσεις υπάρχει αυτή η σύγκρουση και όχι για την ουσία. Αν ήταν για την ουσία θα έπρεπε να ζητάνε να κλείσουν τα μισά τμήματα, Πολυτεχνείων και μη.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.