Αυτή η μεταφορά πλούτου έχει ήδη αρχίσει να επηρεάζει μια σειρά από βιομηχανίες οι οποίες επωφελούνται από την αυξημένη αγοραστική δύναμη των millennials, οι οποίοι προτιμούν γενικά τις «εμπειρίες» έναντι των αντικειμένων, παρά το γεγονός οτι κάποιες όπως οι αυτοκινητοβιομηχανίες πιστεύουν οτι υπάρχουν σημαντικές ομοιότητες μεταξύ της Gen Y, των γονιών και των παππούδων τους.
Οι εταιρείες που θα βρεθούν κερδισμένες είναι εκείνες που θα προσαρμόσουν τα προιόντα τους στις απαιτήσεις της Γενιάς Y. Αυτό σημαίνει ότι θα προσφέρουν προιόντα και υπηρεσίες που ενσωματώνουν βιώσιμες αρχές διαθέτουν ευελιξία και προσφέρονται σε προσιτές τιμές. Αγκαλιάζουν επίσης τη νέα τεχνολογία και την δυνατότητα διασύνδεσης των πελατών που αυτή επιτρέπει.
Ας ρίξουμε μια ματιά στις 12 βιομηχανίες που πρόκειται να επωφεληθούν από τις τάσεις δαπανών των millenials.
Δραστηριότητες & χόμπι
1. Βιομηχανία κάμπινγκ
Καθώς περισσότεροι millennials αποκτούν παιδιά, αποζητούν περιπέτειες στην ύπαιθρο με τις οικογένειές τους. Το κάμπινγκ σημείωσε σημαντική αύξηση εσόδων τα τελευταία χρόνια, κυρίως χάρη στους millennials. Στις ΗΠΑ, οι συνολικές πωλήσεις εξοπλισμού κάμπινγκ χονδρικής αυξήθηκαν σε πάνω από $3 δισ. το 2020, από λιγότερο από $2 δισ. το 2013. Επίσης, το 2020, σχεδόν 94,5 εκ. αμερικανικά νοικοκυριά πήγαν για κάμπινγκ, που αποτελεί αριθμό ρεκόρ για την χώρα.
2. Βιομηχανία φυσικής κατάστασης
Τα μικρά γυμναστήρια και τα ομαδικά μαθήματα εξαπλώνονται, καθώς οι millennials αναζητούν επιλογες και επικοινωνία. Λίγες βιομηχανίες θα επωφεληθούν τόσο άμεσα από την άνοδο της οικονομικής δύναμης των millennials, όσο η βιομηχανία για τη φυσική κατάσταση. Η Generation Y έχει ήδη περισσότερα κίνητρα να παραμείνει σε φόρμα από τις προηγούμενες γενιές. Πάνω από τα τρία τέταρτα των millennials (76%) ασκούνται τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, σε σύγκριση με το 70% της Γενιάς X και το 64% των baby boomers. Οι Millennials ξοδεύουν επίσης πολύ περισσότερα σε συνδρομές γυμναστηρίου.
3. Ταξιδιωτική βιομηχανία
Οι Millennials αναζητούν πιο προσιτές, εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Με όρεξη για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και πρόσβαση σε νέες διαδικτυακές πλατφόρμες που διευκολύνουν τα προσαρμοσμένα ταξίδια, οι ταξιδιώτες της Γενιάς Υ θέλουν να κόψουν τους μεσάζοντες και να επενδύσουν στις δικές τους εξατομικευμένες ταξιδιωτικές εμπειρίες - χωρίς να πληρώσουν υψηλότερο κόστος.
Καταναλωτικά αγαθά
4. Γρήγορη περιστασιακή βιομηχανία φαγητού
Οι Millennials επιλέγουν ταχύτητα και ποικιλία όταν τρώνε έξω. Οι πωλήσεις αλυσίδων φαγητού είναι μειωμένες μεταξύ όλων των δημογραφικών ομάδων, όχι μόνο των millenials. Αυτό που αλλάζει είναι ότι οι millennials απομακρύνονται από τις παρωχημένες αλυσίδες εστιατορίων και υιοθετούν νέες τάσεις στο γρήγορο φαγητό, επικεντρώνοντας την προσοχή τους σε υγιεινές, φρέσκες επιλογές.
5. Βιομηχανία καφέ
Όπως η Generation X και οι baby boomers πριν από αυτούς, οι millennials πίνουν πολύ καφέ. Άρχισαν επίσης να πίνουν καφέ πολύ νεότεροι - κατά μέσο όρο, περίπου από 15 ετών. Μετά από αρκετά χρόνια μειωμένων πωλήσεων στις περισσότερες ηλικιακών ομάδων, οι millennials καταναλωτές είναι πρωτοπόροι της αναβίωσης στη βιομηχανία καφέ. Όμως, αντί να αγοράζουν προσυσκευασμένο καφέ, οι millennials αναζητούν cold brew και άλλα ειδικά σκευάσματα, καθώς και προϊόντα μη αμφιλεγόμενης προέλευσης, βιώσιμα και γκουρμέ.
6. Βιομηχανία κατεψυγμένων τροφίμων
Ο τομέας των κατεψυγμένων τροφίμων αντιμετωπίζει εδώ και πολύ καιρό πρόβλημα. Τα κατεψυγμένα τρόφιμα μπορεί να είναι βολικά, αλλά μέχρι πρόσφατα, δεν συσχετίζονταν με την υγιεινή διατροφή ή θεωρούνταν μη επιθυμητή εναλλακτική λύση απέναντι στα φρέσκα γεύματα. Το Gen Y έρχεται να το αλλάξει αυτο. Οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των Millennials σχετικά με τα τρόφιμα και την υγεία έχουν ως αποτέλεσμα την αναδόμηση των κατεψυγμένων τροφίμων, την αναζωπύρωση των πωλήσεων και την εμφάνιση νέων επιχειρήσεων που δημιουργούν και προσφέρουν κατά παραγγελία κατεψυγμένα γεύματα.
7. Βιομηχανία Seltzer
Οι πωλήσεις ζαχαρούχων ανθρακούχων ποτών έχουν μειωθεί εδώ και χρόνια, με πολλούς από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές σόδας να επιστρέφουν με πιο υγιεινές εναλλακτικές λύσεις. Μπορεί η Millennials να μην πίνουν κλασικά αναψυκτικά, αλλά προτιμούν αναψυκτικά τύπου Seltzer (σόδα με αλκοόλ) ή ανθρακούχο νερό.
8. Βιομηχανία φυτών εσωτερικού χώρου
Το 2019, το Bloomberg δήλωσε ότι τα φυτά είχαν γίνει τα νέα παιδιά για τη Generation Y. Η Washington Post προχώρησε ακόμη περισσότερο, λέγοντας ότι οι millennials γέμιζαν τα σπίτια τους - καθώς και το «κενό στην καρδιά τους» που άφησαν η έλλειψη παιδιών και κατοικιδίων - με φυτά εσωτερικού χώρου.
9. Βιομηχανία περιποίησης δέρματος
Με γνώμονα τον συνειδητό καταναλωτισμό και την προώθηση προϊόντων πρωτίστως από το διαδίκτυο, οι μικρότερες εταιρείες κερδίζουν έδαφος σε σχέση με παραδοσιακές εταιρείες. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών, η βιομηχανία καλλυντικών σημείωσε έντονη ανάπτυξη, κυρίως λόγω της νέας καταναλωτικής συμπεριφοράς των millennials και της αύξησης των εξειδικευμένων εμπορικών σημάτων που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις τους. Από το 2017, οι millennial αγοραστές αγόραζαν 25% περισσότερα καλλυντικά σε σχέση με 2 χρόνια πριν, και σημαντικά περισσότερα από τους baby boomers, αυτοπροσδιοριζόμενοι ως «λάτρεις του μακιγιάζ» που χρησιμοποιούν 6 ή και περισσότερα προϊόντα κάθε μέρα.
Μεταφορά
10. Αυτοκινητοβιομηχανία
Οι Millennials εξακολουθούν να θέλουν να οδηγούν - θέλουν απλώς φθηνότερα, και πιο αποδοτικά οχήματα. Παρά την ανησυχία τους για το περιβάλλον και τη φήμη τους ως ποδηλάτες και χρήστες των μέσων μαζικής μεταφοράς, ένα μεγάλο μέρος της Generation Y είναι εξίσου πρόθυμο να πιάσει το τιμόνι. Μάλιστα, για πρώτη φορά στην ιστορία, αντιπροσωπεύουν αυτή τη στιγμη το 45% των κατόχων αυτοκινήτων.
11. Βιομηχανία μικροκινητικότητας
Γαι τους Millennials που ζουν στην πόλη, η μικροκινητικότητα θα είναι η βασική επιλογή μετακίνησης του μέλλοντος. Τα τελευταία χρόνια, η Gen Y, δεν εκδηλώνει μόνο σημαντική προτίμηση για τη διαμονή στην πόλη, αλλά είναι επίσης 21% πιθανότερο να αγοράσει σπίτι κοντά σε κέντρα πόλεων, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Και ενώ η πανδημία του κορανοϊού είχε ισχυρό αντίκτυπο όσον αφορά στην επιλογή της θέσης της κατοικίας - η Νέα Υόρκη σημείωσε αύξηση κατά 487% από έτος σε έτος σε ανθρώπους που εγκαταλείπουν την πόλη κατά τη διάρκεια της αιχμής της πανδημίας - φαίνεται πιθανό ότι η αγάπη των millennials για τα αστικά κέντρα θα αντέξει, τουλάχιστον στο προσεχές μέλλον.
Χρηματοδότηση
12. Προσωπική χρηματοοικονομική βιομηχανία
Παρά το γεγονός ότι είναι φορτωμένοι με το ταχύτερα αυξανόμενο κόστος ζωής σε μια δεκαετία, οι millennials συχνά χαρακτηρίζονται ως κακοί διαχειριστές όσον αφορά τα οικονομικά τους. Στην πραγματικότητα, ωστόσο, σχεδόν οι μισοί millennials Αμερικανοί εξοικονομούν ενεργά για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, συνταξιοδότησης, ακόμη και μελλοντική αγορά σπιτιού. Απλώς, οι Millennials παίρνουν όλο και περισσότερο τον έλεγχο των χρημάτων τους μεσα από εφαρμογές, και όχι μέσα από τις τράπεζες.
Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες smartphone χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία τραπεζική εφαρμογή πλήρους υπηρεσίας και σχεδόν το ένα πέμπτο εφαρμογές διαχείρισης προϋπολογισμού.
Οι χρήστες Gen Y χρησιμοποιούν εφαρμογές mobile banking και εφαρμογές fintech με αυτόνομους προϋπολογισμούς που είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς, με περίπου το 70% της βάσης χρηστών αυτών των εφαρμογών να ανήκει σε αυτή την γενιά.