Εμβαθύνει λοιπόν και συντάσσει προτάσεις προς ένα νέο, σύγχρονο, δίκαιο και απλό σύστημα απόδοσης επαγγελματικών δικαιωμάτων.
Προφανώς, η διαδικασία απόκτησης άδειας ενεργειακού επιθεωρητή, με τον τρόπο που διενεργείται, δεν υπηρετεί την αρχή της αναλογικότητας, θέτει σε αμφισβήτηση την επιστημονική επάρκεια των συναδέλφων διπλωματούχων μηχανικών, δεν ομοιάζει με πετυχημένες διαδικασίες αναγνώρισης που λαμβάνουν υπόψη και την εμπειρία (λχ μητρώο μελετητών ή κατασκευαστών δημοσίων έργων) και συμπερασματικά αδικεί τις σπουδές διπλωματούχου μηχανικού οι οποίες πρακτικά ισοδυναμούν με τίτλο σπουδών ”MEng” (Master of Engineering) - ο οποίος δίνει τα απαραίτητα προσόντα στον Μηχανικό για την προσαρμογή του σε νέες συνθήκες, νέα κανονιστικά πλαίσια κτλ.
Παρόλα αυτά, εν σχέσει με το πολυνομοσχέδιο το παραπάνω ζήτημα αποτελεί «δέντρο» στο «δάσος» των ενδεχόμενων προβλημάτων. Αποτελεί όμως και μια πρόκληση αναφοράς (και προβολής) της πάγιας θέσης μας απέναντι σε διαδικασίες που σε άλλα κράτη-μέλη της Ε.Ε. εφαρμόζονται για την μετεκπαίδευση μή-Μηχανικών.
Δρούμε λοιπόν μέσω σοβαρής επιστημονικής τεκμηρίωσης και στεκόμαστε απέναντι σε όλους αυτούς που αμφισβητούν την επιστημονική επάρκεια των ελλήνων διπλωματούχων Μηχανικών και οραματίζονται κρατικούς παρεμβατισμούς και διαρκείς εξετάσεις προς επιβεβαίωση του αυτονόητου- ή προς δημιουργία νέας πελατείας στα συστήματα κατάρτισης-εξέτασης.
Πηγή: http://spme.gr/