Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Εκδόθηκε η απόφαση με Αριθ. Πρωτ. Φ15/οικ.62588/754/2-6-2017 που αφορά την έναρξη λειτουργίας, από 6/6/2017, πληροφοριακού συστήματος για την ηλεκτρονική υποβολή γνωστοποίησης των δραστηριοτήτων του Ν. 4442/2016.

     

    Στην απόφαση, εκτός των άλλων, αναφέρεται ότι σχετικά με την εφαρμογή των Υπουργικών Αποφάσεων για την άσκηση οικονομικών δραστηριοτήτων με την διαδικασία της γνωστοποίησης, ήτοι:

     

    i. Μεταποιητικών Επιχειρήσεων Τροφίμων και Ποτών (ΥΑ ΦΕΚ 1061/Β/28-3-2017)

     

    ii. Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος, συμπεριλαμβανομένων αυτών που

    λειτουργούν εντός τουριστικών καταλυμάτων, (ΚΥΑ ΦΕΚ 1723/Β/18-5-2017)

     

    iii. Τουριστικών Καταλυμάτων και Κολυμβητικών δεξαμενών που λειτουργούν εντός

    αυτών (ΚΥΑ ΦΕΚ 1750/Β/19-5-2017 και ΚΥΑ ΦΕΚ 1654/Β/15-5-2017),

    κατ’ εξουσιοδότηση του ν. 4442/2016 (Α΄230), ενημερώνουμε ότι πριν την έναρξη λειτουργίας της εγκατάστασης υποβάλλεται γνωστοποίηση από τον φορέα της οικονομικής δραστηριότητας, εφόσον πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις λειτουργίας και έχουν ληφθεί όλες οι απαραίτητες εγκρίσεις και δικαιολογητικά που

    απαιτούνται.

     

    Ο φορέας άσκησης μιας οικονομικής δραστηριότητας δεν υποβάλλει στη διοίκηση κανένα έγγραφο, αλλά υποχρεούται να τηρεί στην έδρα της επιχείρησης φάκελο με όλα τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη λειτουργία της οικονομικής δραστηριότητας (π.χ. επιμέρους άδειες, εγκρίσεις, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά κλπ).

     

    Από την 06/06/2017, η γνωστοποίηση υποβάλλεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας https://notifybusiness.gov.gr.

     

    Δείτε ολόκληρη την απόφαση εδώ.

     

    Πηγή: https://www.e-forologia.gr/cms/viewContents.aspx?id=204207




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    zio7

    Δημοσιεύτηκε

    Στην απόφαση αναφέρει :

     

    Ο φορέας που επιθυµεί να υποβάλει γνωστοποίηση της έναρξης λειτουργίας της δραστηριότητάς του, εγγράφεται στο σύστηµα µέσω των κωδικών που χρησιµοποιεί για την εισαγωγή στο σύστηµα της Γενικής Γραµµατείας Πληροφοριακών Συστηµάτων (taxisNet). Η γνωστοποίηση που υποβάλλεται στο σύστηµα φέρει µοναδικό αριθµό που παράγεται από το σύστηµα. Το αρχείο µε τον µοναδικό αριθµό επέχει θέση αποδεικτικού υποβολής της γνωστοποίησης.

     

    Οπότε θα πρέπει για να κάνουμε ηλεκτρονικά τη γνωστοποίηση να μας δίνει ο κάθε πελάτης τους κωδικούς του?

    xaralampos

    Δημοσιεύτηκε

    Παιδιά δεν είναι λίγο "κάπως" να μας δίνουν τους κωδικούς τους; 

    Ρωτάω εγώ τώρα...

    zio7

    Δημοσιεύτηκε

    Οπότε την αίτηση θα τη κάνουν μόνοι τους (?) ή οι λογιστές

    xaralampos

    Δημοσιεύτηκε

    Ή θα γίνει σαν τα POS. Θα έρχεται στο γραφείο θα πηγαίνεις στο βήμα με τους κωδικούς, θα τους λες βάλτους και θα γυρνάς το κεφάλι και μετά θα κάνεις την δουλειά εσύ. 

    Εκτός και εάν είναι άνετος, σου τους δώσεις και κάνεις τη δουλειά από το γραφείο σου.

    OLgΑ-gMA

    Δημοσιεύτηκε

    Να σας μεταφέρω τη σημερινή μου εμπειρία αδειοδότησης κυε:

     

    Η παλιά προέγκριση πλέον λέγεται "αίτηση για χορήγηση βεβαίωσης για την εγκατάσταση στη συγκεκριμένη τοποθεσία". Αυτή η διαδικασία ακόμα δεν γίνεται ηλεκτρονικά, αλλά στην αρμόδια υπηρεσία του κάθε δήμου, όπως περιγράφεται στο αρ.2, ΦΕΚ 1723 Β' 2017).

     

    Συνολικά, σήμερα 06.06.2017, κατέθεσα:

    1. Την αίτηση (το παράρτημα Α' του ΦΕΚ)

    2. Υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη του κυε ότι επιτρέπεται η χρήση που θέλει στο συγκεκριμένο χώρο (όταν υπάρχει κανονισμός, δεν κυνηγάμε πλέον τον διαχειριστή)

    3. Διάγραμμα της περιοχής (για μένα που είμαι εντός, μια απλή εκτύπωση από το gis αρκούσε)

    4. Εγκρίσεις από Νεωτέρων-Αρχαιολογία (όπου απαιτούνται, ζήτησαν να τις δουν)

     

    Το επόμενο στάδιο της γνωστοποίησης, μου είπαν ότι θα γίνει ηλεκτρονικά. Φυσικά και τους είχε έρθει η εγκύκλιος, μου έδωσαν μάλιστα και το λινκ της ιστοσελίδας (το σκάλισα λίγο, κάποια σημεία δεν λειτουργούν ακόμα σωστά, και πρέπει να το δω με τον λογιστή)

     

    Άρα...για σήμερα, πρώτη μέρα εφαρμογής, η διαδικασία ΔΕΝ έγινε αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Προς το παρόν, ναι μεν απλοποίηση και ηλεκτρονική διαδικασία και τα έγγραφα στο αρχείο της επιχείρησης...αλλά πάλι έχουμε "προέγκριση", με κατάθεση, πρωτόκολλο και φυσικά, τις 15 μέρες μέγιστο μέχρι την έκδοση της βεβαίωσης. Θα δούμε στην πορεία.

     

    ΥΓ: Ειδικά για Θεσσαλονίκη, και για όσους το κυε υπάγεται στο 1ο δημοτικό διαμέρισμα, η αίτηση δεν γίνεται πλέον στη Προξένου Κορομηλά αλλά στο Δημαρχείο.

    michael1983

    Δημοσιεύτηκε

    Σήμερα πραγματοποίησα την πρώτη γνωστοποίηση άδειας λειτουργίας εδώ στην Κέρκυρα μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος. Το ηλεκτρονικό σύστημα είναι αρκετά απλοποιημένο θα έλεγα. Θέλει καλό διάβασμα η ΚΥΑ και απαιτείται λίγη περισσότερη προσοχή στον υπολογισμό της πυρασφάλειας και μεγάλη προσοχή στα δικαιολογητικά που πρέπει να υπάρχουν στον φάκελο που θα διατηρείται στον χώρο της επιχείρησης.

    Προσωπικά ζήτησα τα στοιχεία πρόσβασης στο taxis από τους πελάτες για να μπορέσω να ολοκληρώσω την εργασία πιο σύντομα.

    STEF1982

    Δημοσιεύτηκε

    michael1983 θα ήθελα αν μπορούσες να μου πεις πότε έκανε ο πελάτης σου την έναρξη στη εφορία, την έκανε μετά την γνωστοποίηση της άδειας λειτουργίας η πριν? Γιατί έχω ένα θέμα με την ΔΟΥ

    antika

    Δημοσιεύτηκε

    Σήμερα πραγματοποίησα την πρώτη γνωστοποίηση άδειας λειτουργίας εδώ στην Κέρκυρα μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος. Το ηλεκτρονικό σύστημα είναι αρκετά απλοποιημένο θα έλεγα. Θέλει καλό διάβασμα η ΚΥΑ και απαιτείται λίγη περισσότερη προσοχή στον υπολογισμό της πυρασφάλειας και μεγάλη προσοχή στα δικαιολογητικά που πρέπει να υπάρχουν στον φάκελο που θα διατηρείται στον χώρο της επιχείρησης.

    Προσωπικά ζήτησα τα στοιχεία πρόσβασης στο taxis από τους πελάτες για να μπορέσω να ολοκληρώσω την εργασία πιο σύντομα.

    Συνάδελφε,την βεβαίωση την έχεις ήδη πάρει πριν προχωρήσεις στην γνωστοποίηση;Εχω μια περίπτωση κι εγώ και με ενδιαφέρει να μάθω.Ευχαριστώ!

    STEF1982

    Δημοσιεύτηκε

    Επανέρχομαι προς ενημέρωση.Από 18/5/2017 που έχουμε έναρξη ισχύος της υπουργικής απόφασης για τις άδειες λειτουργίας υγειονομικού ενδιαφ. οι εφορίες δεν κάνουν έναρξη προφασιζόμενες οτι δεν υπάρχει κάποια απόφαση προς αυτούς που να αλλάζει τα μέχρι τώρα δεδομένα(προέγκριση-έναρξη).Σε επικοινωνία που είχα με το υπουργείο οικονομικών μου είπαν ότι γνωρίζουν το θέμα κ να περιμένουμε να στείλουν την καινούργια εγκύκλιο, το πόσο θα περιμένουμε δεν το γνωρίζουν,(ας ελπίσουμε πριν τελειώσει το καλοκαίρι).

    Roukat

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Καλημέρα, έχω έχω πάρει προέγκριση πριν κανά μήνα, οπότε μου είπαν από το Δήμο ότι δεν απαιτείται να πάρω Βεβαίωση, πάω κατευθείαν για γνωστοποίηση. Οι απορίες μου τώρα στο σύστημα είναι οι εξής:

    1)Συντελεστής μεγέθους: σου λέει γράψε την κατηγορία βάσει  παρ.4.2 αρθρου 14, μα εγώ έχω μαζικής εστίασης οπότε παίρνω κατηγορία από παρ. 4.1, έτσι δεν είναι?

     

    2) εκεί που επιλέγεις αριθμό επιπέδων: εγώ έχω ισόγειο και 1ο όροφο (που στην άδεια καλείται πατάρι)

    άρα συμπληρώνω σαν ΟΡΟΦΟ --->τα τετραγωνικά του ισογείου

    και σαν ΠΑΤΑΡΙ---> τα τετραγωνικά του παταριού

    σωστα?

    Edited by Roukat



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.