Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Σε δημόσια διαβούλευση το νέο νομοσχέδιο για τα αυθαίρετα


    Οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση για όσες αυθαίρετες κατασκευές υφίστανται προ του 1983, για τις μικροπαραβάσεις και για τις μεσαίου μεγέθους αυθαιρεσίες (παραβίαση έως 40% κάλυψης - δόμησης και έως 20% ύψους) προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου για τα αυθαίρετα το οποίο παρουσίασε σήμερα σε άτυπη συνάντηση με δημοσιογράφους ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Στ. Καλαφάτης.

     

    Για τα υπόλοιπα αυθαίρετα προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια. Στη ρύθμιση δεν μπορούν να υπαχθούν όσα αυθαίρετα βρίσκονται εντός δασών και στον αιγιαλό. Με δεδομένη την οικονομική δυσπραγία των πολιτών και προκειμένου, να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων κατασκευών να υπαχθούν στον νέο νόμο, το νομοσχέδιο αυξάνει τον αριθμό των δόσεων. Ειδικότερα, οι 48 ισόποσες μηνιαίες δόσεις που ορίζει ο ισχύον νόμος (4014/11) γίνονται 10 εξαμηνιαίες (όχι κατ΄ ανάγκη ισόποσες) με ελάχιστη καταβολή 5%.

     

    Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου για

     

    - αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1975 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση καταβάλλοντας ένα εφάπαξ ποσό 500 ευρώ. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης,

     

    - αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1983 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, καταβολή παραβόλου και 15% του ειδικού προστίμου (με βάση τον 4014/11). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

     

    - αυθαίρετες μικρές παραβάσεις (πέργκολες, μπάρμπεκιου, διαμερισματοποίηση κλπ) προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση με καταβολή εφάπαξ ποσού 500 ευρώ (για όσες μικροπαραβάσεις κι αν έχει το κτίριο). Απαιτούνται αίτηση στο σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση και τεχνική έκθεση μηχανικού.

     

    - αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια). Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια) εντός προκηπίου ή ακαλύπτου. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις με περαιωμένη διαδικασία των νόμων 3775/09 και ν. 3843/10. Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου κατά περίπτωση και ειδικού προστίμου (συμψηφίζεται). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης εκτός όλων των ανωτέρων κατηγοριών (χωρίς οικοδομική άδεια ή με υπέρβαση άνω του 40%). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Για πρόχειρες αυθαίρετες κατασκευές. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, αποδεικτικά δικαιώματος υπαγωγής, γνωμοδότηση αρμόδιας επιτροπής έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση προς αρμόδια επιτροπή συνοδευόμενη από τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, υπεύθυνη δήλωση μηχανικού για υποβολή ταυτόσημων στοιχείων στο σύστημα, αποδεικτικά χρόνου κατασκευής και δικαιώματος υπαγωγής. Ακόμη χρειάζονται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, τεχνική έκθεση μηχανικού αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο και έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέο κτίριο (εντός όγκου κτιρίου ή προσθήκες καθ΄ ύψος μικρότερο του 10% της συνολικής δόμησης). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τεχνική έκθεση μηχανικού, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο έντυπο προστίμου. Ακόμη χρειάζεται αίτηση προς το ΚΕΣΑ συνοδευόμενη από φωτογραφική τεκμηρίωση κτιρίου, τοπογραφικό διάγραμμα, πλήρη αποτύπωση κτιρίου, τεχνική έκθεση με το ιστορικό του κτιρίου, υπεύθυνη δήλωση περί μη χαρακτηρισμού του κτιρίου από άλλο φορέα, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας, τεχνική έκθεση μηχανικού.

     

    Το νομοσχέδιο θα τεθεί σε σύντομη διαβούλευση ώστε να εισαχθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα προς ψήφιση στη Βουλή. Εντός του επόμενου δεκαημέρου θα τεθεί σε διαβούλευση και το Προεδρικό Διάταγμα για την ταυτότητα των κτιρίων.

     

    Όσοι έχουν ήδη υπαχθεί στις δύο προηγούμενες ρυθμίσεις για τα αυθαίρετα (4014/11 και 3843/10) για παραβάσεις οι οποίες με το νέο σχέδιο νόμου εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αρκεί η ηλεκτρονική υπαγωγή στην Ταυτότητα Κτιρίων ατελώς για να εξασφαλίσουν εφάπαξ το ακίνητό τους. Για όσους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων έχουν ήδη καταβάλει το πρόστιμο και εφόσον είναι μεγαλύτερο από αυτό που προβλέπεται με βάση τη νέα ρύθμιση η επιστροφή της διαφοράς θα γίνει μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ. Ωστόσο, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΕΚΑ κ. Σωκράτης Αλεξιάδης, οι περιπτώσεις αυτές δεν ξεπερνούν το 5% των δηλώσεων.

     

     

    Δείτε αναλυτικά από την εφημερίδα Το Βήμα:

     

    τις εκπτώσεις για τις ευπαθείς ομάδες και παραδείγματα για την υπαγωγή στη νέα ρύθμιση

     

    Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=508114

     

    Δείτε την ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ: http://www.ypeka.gr/...&language=el-GR

     

    Εν αναμονή των κειμένων της δημόσιας διαβούλευσης από την ειδική σελίδα του ΥΠΕΚΑ: http://www.opengov.gr/minenv/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Νομίζω ότι η ημερομηνία για οριστικοποίηση των δηλώσεων που είναι σε προσωρινή υπαγωγή με τον Ν4014 παραμένει η 30/09/2013, ασχέτως του νέου νόμου, όταν αυτός κατατεθεί.

    Μέχρι 31/05 για νέες δηλώσεις 4014.

     

    Όσο αφορά τις οριστικοποιήσεις όπως είπε πιο πάνω ο συνάδελφος, έχουμε προθεσμία οριστικοποίησης μέχρι τις 30/9. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ν' ΑΛΛΑΞΕΙ!

     

    Συνάδελφοι , ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ την 30/9/2013 που είναι η ημερομηνία μέχρι την οποία πρέπει να έχουν μπει στο σύστημα τα δικαιολογητικά και τη θεωρείτε ως ημερομηνία λήξης για την οριστικοποίηση.

     

    ΕΞ ορισμού ΟΡΙΣΤΙΚΗ υπαγωγή μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ ΜΕΤΑ την ΠΛΗΡΗ εξώφληση του προστίμου.

     

    Γι αυτό το λόγο και δεν μπορεί να εννοεί "εκκρεμείς" τις δηλώσεις που βρίσκονται σε προσωρινή υπαγωγή. Αλλιώς όποιος πληρώνει με δόσεις... "εκκρεμής" θα ήταν......

     

    "Εκκρεμείς" θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ΜΟΝΟ δηλώσεις που π.χ. έχουν πληρώσει παράβολο αλλά ΔΕΝ έχουν πληρώσεις δόσεις ή το εφάπαξ ποσό έγκαιρα.

    Edited by Kapa
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Σύμφωνα με το νόμο όσο η δήλωση βρίσκεται σέ προσωρινή υπαγωγή μπορεί να γίνει συμπλήρωση ή διόρθωση στοιχείων (πχ. τετραγωνικών) και σύμφωνα με όσα ξέραμε μέχρι τώρα θα μπορούσαν να γίνουν αλλαγές μέχρι την οριστικη υπαγωγή, δηλ. 30/9/2013. Ο λόγος ανησυχίας μου είναι μήπως πρέπει να τρέξω να κάνω τις τελικές μετρήσεις για να οριστικοποιήσω τις δηλώσεις μέχρι τις 31/5/2013 , με το φόβο ότι θα θεωρηθούν ως εκκρεμμείς. Πιστεύετε ότι υπάρχει τέτοιος κίνδυνος?

     

    Ο βασικός λόγος που θα αφήσω τις δηλώσεις μου στον 4014 είναι η απόδειξη παλαιότητας. δηλαδή, ο νέος νόμος θέλει αεροφωτογραφία ή δημόσο έγγραφο, τα οποία δεν υπάρχουν. Ο 4014, δέχεται την υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη. (π.χ. σε περιπτώσεις ανάμεσα στο 1983 και 2003.) Εσείς τι λέτε για αυτό?

    Link to comment
    Share on other sites

    Από τη στιγμή που εκκρεμεί η απόφαση του ΣΤΕ για την υπεύθυνη δήλωση ιδιοκτήτη εγώ δε θα την υπολόγιζα και πολύ.

     

    10. Η διαφορετική διαρρύθμιση διακεκριμένης αυτοτελούς οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας από αυτήν που προβλέπεται στα εγκεκριμένα σχέδια της οικοδομικής άδειας δεν συνιστά αυθαίρετη κατασκευή και απαλλάσσεται της υποχρέωσης υπαγωγής στη ρύθμιση του παρόντος νόμου.

     

     

     

    εδω ο καλαφατης μας αφησε ΑΦΩΝΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ και μεσα στο προσχεδιο υπαρχει αναφορα που ΑΚΥΡΩΝΕΙ οσα ειπε απο 5,20 εως 620 στη συνεντευξη !!

     

     

    ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ τα EXTREME ΣΠΟΡ??

     

    ΓΙΝΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ!!!

     

    τι παραπεντα , μπαντζι και @@@.....ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΛΕΜΕ

     

     

    υγ η μελετη στατικης επαρκειας καπου αναφερει οτι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ υποχρεωτικη απλα θα πρεπει αναφερεται σε καθε πραξη οτι ΔΕΝ υπαρχει μελετη στατικης επαρκειας αλλα απλο ΕΛΕΓΧΟΣ

     

     

    υγ 2 τα ΠΡΟΣΤΙΜΑ θα βγουν ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΑ με το ΝΕΟ ΝΟΜΟ....γιατι οι παραβασεις πανε ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ με το ποσοστο ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ενω εως τωρα συγκριναμε τις παραβασεις της ΚΑΘΕ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ προς τα συνολικα επιτρεπομενα σε καθε αδεια η μη !!

     

     

    Το πρώτο υγ το είδα και γω και αν εφαρμοστεί είναι απλά σωτήριο! Όσο για το υγ2 πού το γράφει αυτό; Δεν το βρίσκω και οφείλω να ομολογήσω αν ισχύσει είναι άκρως ανησυχητικό.

     

    "Για τον υπολογισμό των ανωτέρω συντελεστών τετραγωνιδίων, τα μεγέθη των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου και σε περίπτωση συγκυριότητας ακινήτου με το μέρος των επιτρεπομένων μεγεθών που αναλογεί στο ποσοστό συνιδιοκτησίας της οριζοντίου ή καθέτου ιδιοκτησίας εκάστου συγκυρίου."

     

    Αυτό εννοείς; Δηλαδή σε περίπτωση διαμερίσματος με κλειστό ημιυπαίθριο πας με τα χιολιστά της ιδιοκτησίας; Γιατί εκεί δεν υφίσταται συγκυριότητα αν έχεις πλήρη κυριότητα σε αυτοτελή οριζόντια ιδιοκτησία.

    Edited by liv25k
    Link to comment
    Share on other sites

    Διαβούλευση:

    Δυστυχώς ή ευτυχώς προσωπικά δεν θα πάρω.

    Ενσυνειδήτως σκεπτόμενος!

    Είχαν τον χρόνο, αν ήθελαν, ας έμπαιναν εδώ κι ας διάβαζαν.

    Από την άλλη, προτιμώ τις ...μπαρούφες τους, παρά κάτι ορθότερο, που δυσκολεύει την κατάσταση........

     

    Εκκρεμείς δηλώσεις 4014:

    Δεν είναι εκκρεμείς δηλώσεις μόνον όσες βρίσκονται σε οριστική υπαγωγή (μέχρι υποθέτω την έναρξη ισχύος του νέου νόμου).

    Όλες οι υπόλοιπες είναι εκκρεμείς.

    Ο καθένας μας πρέπει ν' αποφασίσει το τι θα κάνει.

    Link to comment
    Share on other sites

    Εκκρεμείς δηλώσεις 4014:

    Δεν είναι εκκρεμείς δηλώσεις μόνον όσες βρίσκονται σε οριστική υπαγωγή (μέχρι υποθέτω την έναρξη ισχύος του νέου νόμου).

    Όλες οι υπόλοιπες είναι εκκρεμείς.

     

    Το έγραψα και τρία μηνύματα παραπάνω..... ΔΕΝ μπορεί με το "έτσι θέλω" να μεταφέρει στο ΝΕΟ Νόμο αυτούς που πληρούν τις προϋποθέσεις για να παραμείνουν στον 4014!!!

     

    Επέλεξαν να ενταχθούν στον 4014 σύμφωνα με τα δεδομένα του 4014 και είναι συνεπείς ως προς τις υποχρεώσεις τους απέναντι στον 4014 ΧΩΡΙΣ να έχουν ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ απέναντι στο Νόμο!!!.

     

    Και αυτή τη στιγμή όποιος πληρώνει με συνέπεια τις δόσεις του οι οποίες λήγουν σε Χ μήνες... αν ίσχυε αυτό που λες θα έπρεπε να εξωφλήσει όλο το υπόλοιπο μονομιάς και χωρίς καμμία έκπτωση για να μπορέσει να πάει σε οριστική υπαγωγή..... Αυτό απλά ΔΕΝ στέκει.....

     

    Επαναλαμβάνω ότι "Εκκρεμείς" θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ΜΟΝΟ δηλώσεις που π.χ. έχουν πληρώσει παράβολο αλλά ΔΕΝ έχουν πληρώσει 1η δόση ή το εφάπαξ ποσό έγκαιρα ή έχουν ξεφύγει από προθεσμία πληρωμής δόσης και ΟΧΙ αυτές που τηρούν το γράμμα του 4014 με συνέπεια....

    Link to comment
    Share on other sites

    Αυτό όμως προϋποθέτει την παράλληλη εφαρμογή των δύο νόμων. Δηλαδή λήξη ν4014 31/5/2013, έναρξη νέου 10/5/2013. Πράγμα που δεν νομίζω πως επιθυμούν.

    Οπότε μάλλον η μετάβαση από τον ν4014 στον νέο θα είναι προαιρετική...

    Link to comment
    Share on other sites

    "5. Για αυθαίρετες αλλαγές χρήσης από βοηθητική χρήση σε κύρια, σε νομίμως υφιστάμενα κτίρια που έχουν πραγματοποιηθεί μετά την ισχύ του ν. 1577/85 (Α 210) χωρίς την έκδοση σχετικής οικοδομικής άδειας, το πρόστιμο υπολογίζεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 και με ειδικό συντελεστή 1 κατά το Παράρτημα."

     

    Αυτό πάλι τί σημαίνει;

    Link to comment
    Share on other sites

    Για μένα όποιος έχει ενταχθεί στον 4014 (δηλ. έχει προλάβει να μπει σε προσωρινή υπαγωγή μέχρι 31/5/2013) και είναι συνεπής στη συνέχεια των πληρωμών του ΔΕΝ μπορεί να απενταχθεί από τον 4014 με το έτσι θέλω και να τον πάνε με το ζόρι στον Νέο νόμο.

     

    Αυτό όμως προϋποθέτει την παράλληλη εφαρμογή των δύο νόμων. Δηλαδή λήξη ν4014 31/5/2013, έναρξη νέου 10/5/2013. Πράγμα που δεν νομίζω πως επιθυμούν.

    Οπότε μάλλον η μετάβαση από τον ν4014 στον νέο θα είναι προαιρετική...

     

     

    Θεωρώ ότι η μετάβαση από τον 4014 στο νέο θα είναι

    • προαιρετική για τους συνεπείς

    και

    • υποχρεωτική (αν θέλουν να συνεχίσουν αυτό που ξεκίνησαν) για τους ασυνεπείς..... (μη έγκαιρες πληρωμές ή ΜΗ υποβολή των δικαιολογητικών έως 30/9/2013), ΟΠΟΤΕ κι αν εφαρμοστεί ο νέος νόμος.

    Γιατί θα πρέπει να είναι παράλληλη η ισχύς?

     

    Πώς εντάχθηκαν στον 4014 αυτοί που είχαν μπει και στον 3843 ασχέτως αν είχαν περαιώσει ή όχι τον 3843 ????

    Edited by Kapa
    Link to comment
    Share on other sites

     

    Το πρώτο υγ το είδα και γω και αν εφαρμοστεί είναι απλά σωτήριο! Όσο για το υγ2 πού το γράφει αυτό; Δεν το βρίσκω και οφείλω να ομολογήσω αν ισχύσει είναι άκρως ανησυχητικό.

     

    "Για τον υπολογισμό των ανωτέρω συντελεστών τετραγωνιδίων, τα μεγέθη των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου και σε περίπτωση συγκυριότητας ακινήτου με το μέρος των επιτρεπομένων μεγεθών που αναλογεί στο ποσοστό συνιδιοκτησίας της οριζοντίου ή καθέτου ιδιοκτησίας εκάστου συγκυρίου."

     

    Αυτό εννοείς; Δηλαδή σε περίπτωση διαμερίσματος με κλειστό ημιυπαίθριο πας με τα χιολιστά της ιδιοκτησίας; Γιατί εκεί δεν υφίσταται συγκυριότητα αν έχεις πλήρη κυριότητα σε αυτοτελή οριζόντια ιδιοκτησία.

     

    αυτο διαβασα,,,,ΑΡΘΡΟ 18 παραγραφος 2....οπως τα γραφεις....

     

    στην ουσια επι του ΟΙΚΟΠΕΔΟΥ ΣΥΓΚΥΡΙΟΤΗΤΑ εχεις.....

     

    το βλεπω αρκετα ΓΚΡΙΖΟ

     

    και αν οντως ισχυει τοτε προβλεπω τα προστιμα να πανε στο ΕΒΕΡΕΣΤ

    Link to comment
    Share on other sites

    Παντως σιγουρα οσοι δεν μπορουν να μεταβουν σε οριστικη υπαγωγη λογω εκκρεμμοτητας εκδοσης οικοδομικης αδειας, αποφασεων επιτροπων κλπ. δεν μπορουν να θεωρηθουν εκκρεμεις.

     

    (Η αληθεια ειναι οτι με εντυπωσιαζει η μεγαλη συμμετοχη στον παρον topic, εγω προσωπικα εχω αγανακτησει με τα αλλελαπαλληλα νομοθετικα τερατουργηματα του ΥΠΕΚΑ και εχει εξαντληθει η υπομονη μου σε απολυτη σχεση με την ελλειψη χρηματων του κοσμου να προχωρησει σε οποιαδηποτε ρυθμιση. Δεν εχω διαβασει το σχεδιο νομου ουτε θα το διαβασω παρα οταν γινει νομος - τελος του off topic).

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.