Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση για όσες αυθαίρετες κατασκευές υφίστανται προ του 1983, για τις μικροπαραβάσεις και για τις μεσαίου μεγέθους αυθαιρεσίες (παραβίαση έως 40% κάλυψης - δόμησης και έως 20% ύψους) προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου για τα αυθαίρετα το οποίο παρουσίασε σήμερα σε άτυπη συνάντηση με δημοσιογράφους ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Στ. Καλαφάτης.

     

    Για τα υπόλοιπα αυθαίρετα προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια. Στη ρύθμιση δεν μπορούν να υπαχθούν όσα αυθαίρετα βρίσκονται εντός δασών και στον αιγιαλό. Με δεδομένη την οικονομική δυσπραγία των πολιτών και προκειμένου, να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων κατασκευών να υπαχθούν στον νέο νόμο, το νομοσχέδιο αυξάνει τον αριθμό των δόσεων. Ειδικότερα, οι 48 ισόποσες μηνιαίες δόσεις που ορίζει ο ισχύον νόμος (4014/11) γίνονται 10 εξαμηνιαίες (όχι κατ΄ ανάγκη ισόποσες) με ελάχιστη καταβολή 5%.

     

    Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου για

     

    - αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1975 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση καταβάλλοντας ένα εφάπαξ ποσό 500 ευρώ. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης,

     

    - αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1983 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, καταβολή παραβόλου και 15% του ειδικού προστίμου (με βάση τον 4014/11). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

     

    - αυθαίρετες μικρές παραβάσεις (πέργκολες, μπάρμπεκιου, διαμερισματοποίηση κλπ) προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση με καταβολή εφάπαξ ποσού 500 ευρώ (για όσες μικροπαραβάσεις κι αν έχει το κτίριο). Απαιτούνται αίτηση στο σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση και τεχνική έκθεση μηχανικού.

     

    - αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια). Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια) εντός προκηπίου ή ακαλύπτου. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις με περαιωμένη διαδικασία των νόμων 3775/09 και ν. 3843/10. Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου κατά περίπτωση και ειδικού προστίμου (συμψηφίζεται). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης εκτός όλων των ανωτέρων κατηγοριών (χωρίς οικοδομική άδεια ή με υπέρβαση άνω του 40%). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Για πρόχειρες αυθαίρετες κατασκευές. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, αποδεικτικά δικαιώματος υπαγωγής, γνωμοδότηση αρμόδιας επιτροπής έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση προς αρμόδια επιτροπή συνοδευόμενη από τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, υπεύθυνη δήλωση μηχανικού για υποβολή ταυτόσημων στοιχείων στο σύστημα, αποδεικτικά χρόνου κατασκευής και δικαιώματος υπαγωγής. Ακόμη χρειάζονται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, τεχνική έκθεση μηχανικού αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο και έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέο κτίριο (εντός όγκου κτιρίου ή προσθήκες καθ΄ ύψος μικρότερο του 10% της συνολικής δόμησης). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τεχνική έκθεση μηχανικού, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο έντυπο προστίμου. Ακόμη χρειάζεται αίτηση προς το ΚΕΣΑ συνοδευόμενη από φωτογραφική τεκμηρίωση κτιρίου, τοπογραφικό διάγραμμα, πλήρη αποτύπωση κτιρίου, τεχνική έκθεση με το ιστορικό του κτιρίου, υπεύθυνη δήλωση περί μη χαρακτηρισμού του κτιρίου από άλλο φορέα, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας, τεχνική έκθεση μηχανικού.

     

    Το νομοσχέδιο θα τεθεί σε σύντομη διαβούλευση ώστε να εισαχθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα προς ψήφιση στη Βουλή. Εντός του επόμενου δεκαημέρου θα τεθεί σε διαβούλευση και το Προεδρικό Διάταγμα για την ταυτότητα των κτιρίων.

     

    Όσοι έχουν ήδη υπαχθεί στις δύο προηγούμενες ρυθμίσεις για τα αυθαίρετα (4014/11 και 3843/10) για παραβάσεις οι οποίες με το νέο σχέδιο νόμου εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αρκεί η ηλεκτρονική υπαγωγή στην Ταυτότητα Κτιρίων ατελώς για να εξασφαλίσουν εφάπαξ το ακίνητό τους. Για όσους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων έχουν ήδη καταβάλει το πρόστιμο και εφόσον είναι μεγαλύτερο από αυτό που προβλέπεται με βάση τη νέα ρύθμιση η επιστροφή της διαφοράς θα γίνει μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ. Ωστόσο, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΕΚΑ κ. Σωκράτης Αλεξιάδης, οι περιπτώσεις αυτές δεν ξεπερνούν το 5% των δηλώσεων.

     

     

    Δείτε αναλυτικά από την εφημερίδα Το Βήμα:

     

    τις εκπτώσεις για τις ευπαθείς ομάδες και παραδείγματα για την υπαγωγή στη νέα ρύθμιση

     

    Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=508114

     

    Δείτε την ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ: http://www.ypeka.gr/...&language=el-GR

     

    Εν αναμονή των κειμένων της δημόσιας διαβούλευσης από την ειδική σελίδα του ΥΠΕΚΑ: http://www.opengov.gr/minenv/





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    akius

    Δημοσιεύτηκε

    συναδελφε αν καναμε μελετες για αδειες θα συζηταγαμε για συνενωσεις βαση ΝΟΚ και αλλα σχετικα....

     

    οταν ξεκινησε ο 3843 ασχοληθηκαν λιγοι.....

    στη διαρκεια ασχοληθηκαν ΠΟΛΛΟΙ με ΠΑΚΕΤΑ

    στον 4014 ολοι τον περιμεναν να βουλωσουν τρυπες...

     

    οσο περνα ο καιρος οι περισσοτεροι συναδελφοι το 50% και ΑΝΩ τους τζιρου τους ειναι ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ και 4014 αντε και κανα ΠΕΑ

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Εγώ πάντως κατέθεσα τρία σχολιάκια να υπάρχουν . Τώρα το τι θα κάνει το υπουργείο θα φανεί .

    pontifikas

    Δημοσιεύτηκε

    Κι εγώ το ίδιο συνάδελφε , αλλα αμφιβάλλω αν κάποιος τα δώσει σημασία.

    yannisk72

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Μόλις έκανα κι εγώ την .... παρατήρησή μου.

    Περιμένω να με ελέγξει ο διαχειριστής για να δημοσιευθώ!!

     

    Ε, ρε γλέντια.

     

    Επέλεξα να χρησιμοποιήσω το πλήρες ονοματεπώνυμό μου και θεωρώ πως όλοι πρέπει να μιλήσουμε "επώνυμα".

     

    Κι ο διαχειριστής ακόμα ...... ελέγχει.

    Μα τι στο καλό έγραψα!!!!

    Edited by terry
    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Το έγραψα και τρία μηνύματα παραπάνω..... ΔΕΝ μπορεί με το "έτσι θέλω" να μεταφέρει στο ΝΕΟ Νόμο αυτούς που πληρούν τις προϋποθέσεις για να παραμείνουν στον 4014!!!

     

    Επέλεξαν να ενταχθούν στον 4014 σύμφωνα με τα δεδομένα του 4014 και είναι συνεπείς ως προς τις υποχρεώσεις τους απέναντι στον 4014 ΧΩΡΙΣ να έχουν ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΑ απέναντι στο Νόμο!!!.

     

    Και αυτή τη στιγμή όποιος πληρώνει με συνέπεια τις δόσεις του οι οποίες λήγουν σε Χ μήνες... αν ίσχυε αυτό που λες θα έπρεπε να εξωφλήσει όλο το υπόλοιπο μονομιάς και χωρίς καμμία έκπτωση για να μπορέσει να πάει σε οριστική υπαγωγή..... Αυτό απλά ΔΕΝ στέκει.....

     

    Επαναλαμβάνω ότι "Εκκρεμείς" θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ΜΟΝΟ δηλώσεις που π.χ. έχουν πληρώσει παράβολο αλλά ΔΕΝ έχουν πληρώσει 1η δόση ή το εφάπαξ ποσό έγκαιρα ή έχουν ξεφύγει από προθεσμία πληρωμής δόσης και ΟΧΙ αυτές που τηρούν το γράμμα του 4014 με συνέπεια....

     

    Μακάρι να είναι έτσι!

    Πολύ φοβάμαι όμως ότι, δεν θα είναι.

    Οι άνθρωποι αυτοί δεν στηρίζονται στη λογική. Κάνουν ό,τι τους κατέβει.

    Μην ξεχνάς ότι, αν μια δήλωση είναι σε δόσεις, άρα σε προσωρινή υπαγωγή αναγκαστικά, άρα "εκκρεμής" για τον 4014, δίδεται στο μηχανικό η δυνατότητα να προσθαφαιρέσει τ.μ. και να τροποποιήσει το σύστημα των δόσεων.

    Να επέμβει δηλαδή.

    Οπότε, ή θα αφαιρέσουν και αυτή τη δυνατότητα, ή θα τις θεωρήσουν εκκρεμείς, θα δώσουν τη δυνατότητα συμψηφισμού των ήδη καταβληθέντων (παράβολο, μέχρι τότε δόσεις) και θα ξαναγίνει υπαγωγή στον νέο νόμο (φυσικά με τα δεδομένα αυτού).

    Ως σενάριο έχει πολλές πιθανότητες.

    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    Μεταφέρω αυτούσιο ως έχει υποβληθεί ένα σχόλιο (υποθέτω μη μηχανικού) από την διαβούλευση για τα αυθαίρετα για να γίνει κατανοητό πόσο σημαντικό είναι η συμμετοχή ανθρώπων που γνωρίζουν και όχι μόνο όσων αρέσκονται να βγάζουν λόγο επί παντός επιστητού ή έχουν ειδικά συμφέροντα.

     


     

    O καλύτερος νομός ήταν ο 3775/09 , λιγότερη γραφειοκρατια ,λιγότερα έξοδα .Καταπολεμήθηκε λυσσαλαία από τους συμβολαιολγραφους , δικηγόρους , και μηχανικους επειδη δεν εισάπρατταν , ως δηθεν η τακτοποίηση προσέβαλε το περιβαλον

    Η κ Μπιρμπιλη του τότε ΠΑΣΟΚ , τον κατήργησε με φασιστικό τρόπο , ΠΡΏΤΑ ΤΟΝ ΑΝΕΣΤΕΙΛΕ ΜΕ ΕΓΚΥΚΛΙΟ , ΚΑΤΌΠΙΝ ΜΕ Π Ν Π

    και ακολουθως με τους Ν 3843/10,3904/10,3937/11,ΚΑΙ 4014/11

    ΏΣΤΕ τακτοποίησε τις σοφιτες , υπογεια , και όλα τα αυθαίρετα

    σιωπώντας ως προς την αντισυνταγματικότητα και προσβολή του περιβαλλοντος , επειδη μαζευε χρημα , το πασοκ ,

    και επίσης οι προαναφερόμενοι επαγγελματίες σιώπησαν επειδη πήραν το μεγαλύτερο καμμάτι της πίτας , σε βαρος του δημοσίου . οταν πήραν το μεριδιο , σιώπησαν , δεν ήταν πλεον αντισυνταγματικη η τακτοποίηση , ουτε προσέβαλε το περιβαλον .

    …..Επί του προτεινόμενου σημερινου νομου , ο οποίος δεν διαφερει σχεδόν καθόλου στα βασικά οικονομικά στοιχεία από τον 4014 , εκθετω τα ακόλουθα .

    Α]ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ , και εξ αιτίας αυτού δεν θα

    έχει την αναμενόμενη -προσδοκώμενη προσέλευση ενδιαφερομενων

    ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ ή να είναι ελάχιστο [50 ε] , ΈΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΜΕ ΔΟΣΕΙς .

    Β] Να έχει την δυνατότητα ο ενδιαφερόμενος πολίτης να διεκπεραιώσει μόνος του την περίπτωση , που είναι απλή

    χωρίς επιβαρύνσεις , αμειβων μηχανικών κλπ .

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω με τις απόψεις του συγκεκριμένου φίλου.

     

    Όλοι αυτοί οι νόμοι για τις ρυθμίσεις αυθαιρέτων έγιναν ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για να εισρεύσουν χρήματα στα κρατικά ταμεία!!!!

    Για κανέναν απολύτως άλλο λόγο!!!!

    Ας μην το προσπερνάμε αυτό.......

     

    Αν δεν υπήρχε περίπτωση να εισρεύσουν χρήματα, κανένας απολύτως νόμος δεν θα ...εφευρίσκονταν!!!!

    Οι ιδιοκτήτες έχουν τη δυνατότητα - επιλογή, είτε να το εκμεταλλευτούν αυτό, είτε όχι!!!!

    Στο χέρι τους είναι!!!!

     

    Από την άλλη έπρεπε να τηρούνται και τα ...προσχήματα!!!! Απλώς αυτό έγινε!!!!

     

    Φαντάσου λέει επειδή είσαι δάσκαλος, να είχες τη δυνατότητα να μάθεις μόνος σου τα παιδιά σου γράμματα, χωρίς το σχολείο.

    Φαντάσου λέει επειδή είσαι καλός οδηγός, να κάνεις κούρσες ταξί, χωρίς να χρησιμοποιείς τους επαγγελματίες οδηγούς ταξί.

    Φαντάσου λέει επειδή είσαι καλός μάγειρας, πουλάς τα φαγητά που φτιάχνεις, χωρίς να επισκέπτεσαι την εφορία.

    Φαντάσου λέει επειδή έχεις εργοστάσιο κ.λπ., να παράγεις ενέργεια μόνος σου χωρίς να χρειάζεσαι τη ΔΕΗ.

    Φαντάσου λέει επειδή έχεις άπλετο χώρο κ.λπ., να φτιάξεις δικό σου σύστημα αποχέτευσης κ.λπ. χωρίς να χρειάζεσαι την ΕΥΔΑΠ.

     

    ...κι άλλα πολλά!!!!

     

    Υ.Γ.

    Όσο για το 50άρικο παράβολο, καλό είναι ως ιδέα, αλλά δεν γίνεται βρε παιδιά. ΤΩΡΑ χρειάζεται η είσπραξη.....

    Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
    bnn7

    Δημοσιεύτηκε

    Αφού ώς γνωστόν στην Ελλάδα ο κάθε ένας είναι γιατρός,μηχανικός,δικηγόρος,εργολάβος κτλ..

    Αφού ξέρουν όλοι όλα!!Δεν μου κάνει εντύπωση το σχόλιο του απαράδεκτου τύπου!

    Έτσι είμαστε και το αντιμετωπίζουμε καθημερινά ο καθένας στο χώρο εργασίας του.

    Πόσες φορές έχετε ακούσει την φράση "Έλα μωρέ και τί κάνετε εκεί πέρα..?ένα δύο σχεδιάκια και θέλετε τόσα λεφτά??"

    Αν δεν υπήρχε αυτή η νοοτροπία πολλά πράγματα θα ήταν αλλιώς σε αυτή την χώρα!

    Αφού είδατε πως αντιμετωπίζονται τα ζητήματα και στη βουλή..βλέπε βουλευτή Τρικάλων που δεν θέλει να γίνει επιστήμονας..κάποιοι τέτοιοι αποφασίζουν!

    Giorgos Georgiou

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    γ. Η βεβαίωση του μηχανικού συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα,

    σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες προδιαγραφές και τα οριζόμενα στο ν.

    651/77 (Α’ 207), εξαρτημένο από το κρατικό σύστημα συντεταγμένων,

    συνοδευόμενο από την μεθοδολογία εξάρτησης, το αρχείο επίλυσης και τις

    συντεταγμένες των τριγωνομετρικών σημείων του κρατικού συστήματος

    συντεταγμένων, που χρησιμοποιήθηκαν για την εξάρτηση.

    Κατ΄ εξαίρεση δεν απαιτείται το ως ανωτέρω τοπογραφικό διάγραμμα στις

    κάτωθι περιπτώσεις:

    i) Για ακίνητα εντός εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου ή εντός ορίων

    οικισμού για τα οποία μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος έχει καταρτιστεί

    συμβολαιογραφική πράξη σύστασης οριζοντίων / καθέτων ιδιοκτησιών ή

    έχει εκδοθεί οικοδομική άδεια.

    ii) Για ακίνητα εκτός σχεδίου πόλης μη άρτια και μη οικοδομήσιμα εφόσον η

    βεβαίωση προσαρτάται σε χαριστική δικαιοπραξία.

     

    και ποιος θα βεβαιώσει ότι πρόκειται για μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο γήπεδο αφού δεν απαιτείται τοπογραφικό;

    ο πελάτης; ή ο συμβολαιογράφος;

    Τελικά, επειδή δεν μπορούσα ν΄ απαντήσω με τίποτε το ερώτημα που θέτει ο συνάδελφος, συμπεραίνω πως δεν απαιτεί το ανωτέρω τοπογραφικό, όχι ότι δε θέλει καθόλου τοπογραφικό

     

     

    3. Στα συμβολαιογραφικά έγγραφα κάθε δικαιοπραξίας μεταβίβασης

    ακινήτων, στα οποία υπάρχουν κατασκευές ή χρήσεις του άρθρου 8 του

    παρόντος, εφόσον αυτές δεν απεικονίζονται στα σχέδια της οικοδομικής

    άδειας ή της άδειας δόμησης γίνεται ειδική μνεία για τα στοιχεία νομιμότητας

    των κατασκευών ή των χρήσεων αυτών και επισυνάπτονται επιπλέον ,επί

    ποινή ακυρότητας, θεωρημένα αντίγραφα των σχεδίων που τις απεικονίζουν.

     

    Τι 'ναι πάλι τούτο; Θεωρημένα από ποιον;

     

     

     

    Δικαιολογητικά υπαγωγής αυθαίρετης κατασκευής ή αυθαίρετης αλλαγής χρήσης στις διατάξεις του παρόντος

    Σχέδια ως εξής:

    ... iv) της κάτοψης του ορόφου, όπου σημειώνεται η αυθαίρετη κατασκευή για

    την οποία ζητείται η υπαγωγή στις ρυθμίσεις του παρόντος.

    Θεωρείται ως κάτοψη για την εφαρμογή της παρούσας διάταξης, το σχέδιο

    κάτοψης, το οποίο προσαρτήθηκε στην πράξη σύστασης διηρημένων

    ιδιοκτησιών στις περιπτώσεις αυτοτελών οριζοντίων ή καθέτων

    ιδιοκτησιών, των οποίων η οικοδομική άδεια εκδόθηκε προ της εφαρμογής

    του από 8-9-1983 Π.Δ/τος (394 Δ’).

     

    Τι θεωρείται ως κάτοψη; Μα καλά θα μας τρελάνουν;

    Edited by Giorgos Georgiou
    Faethon11

    Δημοσιεύτηκε

    Για μένα όποιος έχει ενταχθεί στον 4014 (δηλ. έχει προλάβει να μπει σε προσωρινή υπαγωγή μέχρι 31/5/2013) και είναι συνεπής στη συνέχεια των πληρωμών του ΔΕΝ μπορεί να απενταχθεί από τον 4014 με το έτσι θέλω και να τον πάνε με το ζόρι στον Νέο νόμο.

     

     

     

     

    Θεωρώ ότι η μετάβαση από τον 4014 στο νέο θα είναι

    • προαιρετική για τους συνεπείς

    και

    • υποχρεωτική (αν θέλουν να συνεχίσουν αυτό που ξεκίνησαν) για τους ασυνεπείς..... (μη έγκαιρες πληρωμές ή ΜΗ υποβολή των δικαιολογητικών έως 30/9/2013), ΟΠΟΤΕ κι αν εφαρμοστεί ο νέος νόμος.

    Γιατί θα πρέπει να είναι παράλληλη η ισχύς?

     

    Πώς εντάχθηκαν στον 4014 αυτοί που είχαν μπει και στον 3843 ασχέτως αν είχαν περαιώσει ή όχι τον 3843 ????

     

    Δεν διαφωνώ....




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.