Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση για όσες αυθαίρετες κατασκευές υφίστανται προ του 1983, για τις μικροπαραβάσεις και για τις μεσαίου μεγέθους αυθαιρεσίες (παραβίαση έως 40% κάλυψης - δόμησης και έως 20% ύψους) προβλέπει το νέο σχέδιο νόμου για τα αυθαίρετα το οποίο παρουσίασε σήμερα σε άτυπη συνάντηση με δημοσιογράφους ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Στ. Καλαφάτης.

     

    Για τα υπόλοιπα αυθαίρετα προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια. Στη ρύθμιση δεν μπορούν να υπαχθούν όσα αυθαίρετα βρίσκονται εντός δασών και στον αιγιαλό. Με δεδομένη την οικονομική δυσπραγία των πολιτών και προκειμένου, να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων κατασκευών να υπαχθούν στον νέο νόμο, το νομοσχέδιο αυξάνει τον αριθμό των δόσεων. Ειδικότερα, οι 48 ισόποσες μηνιαίες δόσεις που ορίζει ο ισχύον νόμος (4014/11) γίνονται 10 εξαμηνιαίες (όχι κατ΄ ανάγκη ισόποσες) με ελάχιστη καταβολή 5%.

     

    Ειδικότερα, σύμφωνα με το σχέδιο νόμου για

     

    - αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1975 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση καταβάλλοντας ένα εφάπαξ ποσό 500 ευρώ. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης,

     

    - αυθαίρετες κατασκευές που υφίστανται προ του έτους 1983 προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση, καταβολή παραβόλου και 15% του ειδικού προστίμου (με βάση τον 4014/11). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

     

    - αυθαίρετες μικρές παραβάσεις (πέργκολες, μπάρμπεκιου, διαμερισματοποίηση κλπ) προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση με καταβολή εφάπαξ ποσού 500 ευρώ (για όσες μικροπαραβάσεις κι αν έχει το κτίριο). Απαιτούνται αίτηση στο σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση και τεχνική έκθεση μηχανικού.

     

    - αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια). Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης με παραβίαση έως 40% κάλυψης και δόμησης και έως 20% ύψους (σε σύγκριση με την οικοδομική άδεια) εντός προκηπίου ή ακαλύπτου. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή του παραβόλου και ειδικού προστίμου. Για όσα έχουν χτιστεί μεταξύ 1983 και 2003 θα καταβάλλεται το 80% του ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσεις με περαιωμένη διαδικασία των νόμων 3775/09 και ν. 3843/10. Προβλέπεται οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση μετά την συμπλήρωση της Ταυτότητας Κτιρίου με καταβολή του παραβόλου κατά περίπτωση και ειδικού προστίμου (συμψηφίζεται). Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης εκτός όλων των ανωτέρων κατηγοριών (χωρίς οικοδομική άδεια ή με υπέρβαση άνω του 40%). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, τεχνική έκθεση μηχανικού, σχέδια, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, έντυπο προστίμου.

     

    - Για πρόχειρες αυθαίρετες κατασκευές. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 έτη με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, φωτογραφίες, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, αποδεικτικά δικαιώματος υπαγωγής, γνωμοδότηση αρμόδιας επιτροπής έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε παραδοσιακό οικισμό. Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση προς αρμόδια επιτροπή συνοδευόμενη από τοπογραφικό διάγραμμα, τεχνική έκθεση μηχανικού, υπεύθυνη δήλωση μηχανικού για υποβολή ταυτόσημων στοιχείων στο σύστημα, αποδεικτικά χρόνου κατασκευής και δικαιώματος υπαγωγής. Ακόμη χρειάζονται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, Ε9, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας όπου απαιτείται, τεχνική έκθεση μηχανικού αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο και έντυπο προστίμου.

     

    - Αυθαίρετες κατασκευές και χρήσεις σε διατηρητέο κτίριο (εντός όγκου κτιρίου ή προσθήκες καθ΄ ύψος μικρότερο του 10% της συνολικής δόμησης). Προβλέπεται αναστολή κυρώσεων για 30 χρόνια με καταβολή παραβόλου και ειδικού προστίμου. Απαιτούνται αίτηση στο πληροφοριακό σύστημα του ΤΕΕ, υπεύθυνη δήλωση, τεχνική έκθεση μηχανικού, αεροφωτογραφίες ή δημόσια έγγραφα χρόνου υλοποίησης, παράβολο έντυπο προστίμου. Ακόμη χρειάζεται αίτηση προς το ΚΕΣΑ συνοδευόμενη από φωτογραφική τεκμηρίωση κτιρίου, τοπογραφικό διάγραμμα, πλήρη αποτύπωση κτιρίου, τεχνική έκθεση με το ιστορικό του κτιρίου, υπεύθυνη δήλωση περί μη χαρακτηρισμού του κτιρίου από άλλο φορέα, δελτίο δομικής τρωτότητας και μελέτη στατικής επάρκειας, τεχνική έκθεση μηχανικού.

     

    Το νομοσχέδιο θα τεθεί σε σύντομη διαβούλευση ώστε να εισαχθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα προς ψήφιση στη Βουλή. Εντός του επόμενου δεκαημέρου θα τεθεί σε διαβούλευση και το Προεδρικό Διάταγμα για την ταυτότητα των κτιρίων.

     

    Όσοι έχουν ήδη υπαχθεί στις δύο προηγούμενες ρυθμίσεις για τα αυθαίρετα (4014/11 και 3843/10) για παραβάσεις οι οποίες με το νέο σχέδιο νόμου εξαιρούνται οριστικά της κατεδάφισης αρκεί η ηλεκτρονική υπαγωγή στην Ταυτότητα Κτιρίων ατελώς για να εξασφαλίσουν εφάπαξ το ακίνητό τους. Για όσους ιδιοκτήτες αυθαιρέτων έχουν ήδη καταβάλει το πρόστιμο και εφόσον είναι μεγαλύτερο από αυτό που προβλέπεται με βάση τη νέα ρύθμιση η επιστροφή της διαφοράς θα γίνει μέσω του συστήματος ΔΙΑΣ. Ωστόσο, όπως ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΕΚΑ κ. Σωκράτης Αλεξιάδης, οι περιπτώσεις αυτές δεν ξεπερνούν το 5% των δηλώσεων.

     

     

    Δείτε αναλυτικά από την εφημερίδα Το Βήμα:

     

    τις εκπτώσεις για τις ευπαθείς ομάδες και παραδείγματα για την υπαγωγή στη νέα ρύθμιση

     

    Πηγή: http://www.tovima.gr...cle/?aid=508114

     

    Δείτε την ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ: http://www.ypeka.gr/...&language=el-GR

     

    Εν αναμονή των κειμένων της δημόσιας διαβούλευσης από την ειδική σελίδα του ΥΠΕΚΑ: http://www.opengov.gr/minenv/






    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Kapa

    Δημοσιεύτηκε

    Όχι για το φέροντα οργανισμό, όμως. Για τις υπόλοιπες εργασίες...

    Εύλογο δεν είναι?

     

    ξαναδιάβασε τη διατύπωση στα κόκκινα.... στη συγκεκριμένη παράγραφο ΔΕΝ μιλάει για αποπεράτωση φέροντος οργανισμού.... μιλάει για εργασίες κατασκευής (αόριστα) φέροντος οργανισμού

     

    " υπό

    την προϋπόθεση ότι εργασίες κατασκευής του φέροντος οργανισμού

    πραγματοποιήθηκαν προ της 28.07.2011 και η θεώρηση για την έναρξη των

    εργασιών, από την Αστυνομική Αρχή, έλαβε χώρα προ της 28.07.2011 ."

     

    και το κάνει ακόμα πιο σαφές όταν λέει.......

     

    "Σε κάθε περίπτωση η έναρξη των οικοδομικών εργασιών του φέροντος

    οργανισμού πριν την 28.07.2011 πιστοποιείται και αποδεικνύεται από σχετική

    αεροφωτογραφία."

     

     

    Η έναρξη εργασιών τους ενδιαφέρει γιατί π.χ. (στην ΜΗ πονηρή εκδοχή.......) ακόμα κι από το στάδιο εργασιών θεμελίωσης μπορεί ήδη να έχει συντελεστεί αυθαιρεσία (μεγάλωμα διαστάσεων του κτιρίου ή μετακίνησή του κ.λ.π.) ???????

    panos

    Δημοσιεύτηκε

    καλά ρε σχολιάζετε την υπέρτατη ξεφτίλα του επαγγέλματός μας?? Αλλάζουν κάθε τόσο τους νόμους καθιστώντας μας πολίτες και μηχανικους κορόιδα και εσείς διαβάζετε λες και είναι το ευαγγέλιο??

     

    Καθήστε να ψηφιστεί να περάσει κανά δίμηνο και τότε εάν έχουμε δουλειές τότε το συζητάμε..

    • Upvote 2
    stek

    Δημοσιεύτηκε

    Με τέτοιες ποινές είναι επίφοβο να χρησιμοποιήσεις ΥΔ ιδιοκτήτη, όταν το θέμα βρίσκεται στο ΣτΕ. Και αν δεν κάνω λάθος, δεν ήταν νόμος, αλλά ερωταπάντηση.

     

    Νόμος είναι...

     

     

    (Ν4042/11 άρθρο 50 §1) και εφόσον δεν υπάρχουν ούτε τέτοια έγγραφα και με υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη, η οποία πρέπει να συνοδεύεται από τεχνική έκθεση μηχανικού, η οποία υποστηρίζει το περιεχόμενο της υπεύθυνης δήλωσης....".

    akius

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    σοβαρα εναν νομο που γραφτηκε στην καλυτερη στο ποδι απο ανθρωπους που στην καλυτερη περιπτωση δεν εχουν πατησει το ποδι τους ΠΟΤΕ στην οικοδομη για να ξερουν τι παρανομιες πρεπει να καταγραφουν ΤΙ ΣΥΖΗΤΑΜΕ?

     

     

    θυμαμαι ημουν στη σειρα στην πολεοδομια αγιας παρασκευης να ακταθεσω κατι αιτησεις 3843 οτα ηρθε ο βουλευτης Ορφανος να ρωτησει κατι,,,,,τον πηρε η προισταμενη πιο περα και αφου της εδειξε τι ηθελε του ειπε '' κ. ορφανε αυτα ειναι η/χ μπορουν να μπουν στον 3843 τα υπολοιπα που δεν ειναι θα πρεπει αν περιμενουν καποιο νομο για αυθαιρετα''

    Edited by akius
    haircut

    Δημοσιεύτηκε

    δεν καταλαβαινω τι εννοει για τα προ του 83 οτι δεν μπορουν να ενταχθουν στην κατηγορια αυτα οπου εχουν υπαρξει μεταγεστερα αυθαιρετες κατασκευες...δηλ, σε ενα διαμερισμα προ του 83 αν εχουν γινει μεταγενεστερα αποξηλωσεις δαπεδων και τοιχων πχ, και υπαρχει εκθεση αυτοψιας δεν μπορουν οι προ ρ=του 83 παραβασεις να εξαιρεθουν της κατεδαφισης? ειναι λογικο αυτο? και γιατι δεν ισχυει το ιδιο και για τα προ του 75?

    sagiasd

    Δημοσιεύτηκε

    Kapa έχεις δίκιο για τον ΦΟ προ του 9/2011. Πρώτο και δεύτερο εδάφιο διαφωνούν (πραγμαοποιήθηκαν vs έναρξη). Πρέπει να γίνει διόρθωση της λέξης έναρξη με ολοκλήρωση.

     

    Κάτι πάει αν γίνει με τα εξ αδιαιρέτου, καλό και το upgrate της τακτοποίησης σε οριστική εξαίρεση.

    Μεγάλο πρόβλημα, φτου και απ την αρχή με την παλαιότητα, καθώς και η αύξηση των προστίμων. Μεγάλη αύξηση: πρώτον με την κύρια κατοικία, δεύτερον με τον περιορισμό του χαρακτηρισμού υπογείου, παταριού, σοφίτας και τρίτον και σημαντικότερο με τους συντΥ να υπολογίζονται προς την ιδιοκτησία και όχι το ακίνητο.

     

    Κατά τ άλλα οι ίδιες ασάφειες και αδικίες. Από το πιο απλό, τη σημαίνει αλλαγή ΗΜ στη διαρρύθμιση/διαμερισμάτωση, στα πιο τσουκτερά, πότε και σε τι γίνεται μελέτη στατική επάρκειας.

    ssouanis

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν βλεπω πλεον να υπαρχουν τα 20 μ κατω απο κορυφογραμμη. Αρκει η κατασκευη να μην υπερβαινει την κορυφογραμμη. (Εχουν ξεχασει ενα "δεν")

    Δεν πρέπει να μπει το "δεν".

    Μιλάει για απαγόρευση υπαγωγής οπότε άμα το δεις συνολικά η φράση είναι:

    Δεν υπάγεται στις εξαιρέσεις της περίπτωσης στ' της παρ. 2 του άρθρου 1 η μεταβίβαση αυτοτελούς διηρημένης ιδιοκτησίας ή η σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο στο οποίο έχει εκτελεστεί αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη αλλαγή χρήσης άλλη από τις αναφερόμενες στην παράγραφο 2 του άρθρου 1 και εφόσον η αυθαίρετη κατασκευή ή αυθαίρετη αλλαγή χρήσης βρίσκεται εκτός σχεδίου πόλεως ή εκτός ορίων οικισμού και υπό την προϋπόθεση ότι το ανώτατο ύψος της αυθαίρετης κατασκευής ή του χώρου, που έχει εγκατασταθεί η αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, υπερβαίνουν το ύψος της κορυφογραμμής.

     

     

    Έκανα μία πιο καλή ανάγνωση στα πρώτα 12 άρθρα και μία διαγώνια ανάγνωση στα υπόλοιπα.

    Σημείωσα τα εξής:

     

    ΆΡΘΡΟ 2.

    1δ. παρά το όριο των διεθνών, εθνικών, επαρχιακών ή δημοτικών ή κοινοτικών οδών εντός ζώνης διάστασης ποσοστού 50% των οριζομένων από τη νομοθεσία περί μέτρων για την ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας, οι οποίοι ίσχυαν κατά την εκτέλεση ή εγκατάστασή τους.

     

    ΆΡΘΡΟ 3.

    Παράγραφος 2.

    Συμβόλαια πλέον μόνο με θεωρημένα αντίγραφα από την οικοδομική άδεια.

     

    Παράγραφος 4.

    Σε περίπτωση που γίνει χρήση της διάταξης του 30% για τη μεταβίβαση, το υπόλοιπο πρόστιμο το αναλαμβάνει ο νέος ιδιοκτήτης

     

    ΆΡΘΡΟ 4.

    Οι αποκλίσεις έγιναν πλέον... large.

     

    ΆΡΘΡΟ 5.

    Λύνει ελάχιστα το πρόβλημα των εξ' αδιαιρέτου.

    Η παράγραφος 2 μπορεί να έχει ισχύ σε γήπεδα με λίγους συνιδιοκτήτες, όπου έχουν συνταχθεί κάποια τέτοια προσύμφωνα.

    Η παράγραφος 3 είναι εκτός πραγματικότητας (και δε μας λένε τι θα γίνει με το υπόλοιπο 35%). Τόσο οικονομικής πραγματικότητας, όσο και των ανθρωπίνων σχέσεων.

    Γνώμη μου είναι ότι θα πρέπει να υπάρξει μία αναφορά για δήλωση από κάθε ιδιοκτήτη του "δικού του" σπιτιού χωρίς να υπάρχει αλλαγή σε ιδιοκτησιακό καθεστώς κτλ.

    Σκεφτείτε, ότι υπάρχουν χιλιάδες που δήλωσαν με τον 3212/2003, πήραν ρεύμα, πλήρωσαν ανέγερση, πληρώνουν διατήρηση (ο κάθε ένας για το δικό του....) αλλά τώρα δε μπορούν να μπουν στον νόμο. Άρα είναι το ωραιότερο target group για πρόστιμο/υπογλώσσιο του άρθρου 27 του 4014 ή όπως θα ισχύει μετά την ψήφιση.

     

    ΆΡΘΡΟ 6.

    Σημαντική η παράγραφος 3.

    3. Ειδικά στις περιπτώσεις υπαγωγής στον παρόντα νόμο ή μεταβίβασης αυτοτελών νέων αυθαιρέτων κτισμάτων χωρίς την έκδοση άδειας, μετά τη δημοσίευση του παρόντος, που κατασκευάστηκαν μετά την 28.07.2011, ο αρμόδιος για την υπαγωγή ή την έκδοση βεβαίωσης Μηχανικός τιμωρείται με την οριστική παύση άδειας ασκήσεως επαγγέλματος μετά από απόφαση του Προέδρου του Τ.Ε.Ε και με διαγραφή από οποιοδήποτε Μητρώο επαγγέλματος Μηχανικού μετά από απόφαση του Ειδικού Γραμματέα Επιθεωρητών Περιβάλλοντος του ΥΠΕΚΑ.

    Το μπαλάκι της ημερομηνίας έρχεται στο γήπεδο μας.

     

    ΆΡΘΡΟ 7.

    Το τελευταίο εδάφιο της παραγράφου 2, περί μη ύπαρξης αποδεικτικού για την αλλαγή χρήσης (πάει 01.01.2004)

     

    ΆΡΘΡΟ 8.

    Όλο το άρθρο είναι σημαντικό.

    Αξίζει αναφοράς η κατηγορία 3 και το ότι ανεξαρτήτως αριθμού παραβάσεων αυτής της κατηγορίας πληρώνεις 500€.

     

    ΆΡΘΡΟ 11.

    Την αίτηση μπορεί να την κάνει:

    i) ο ιδιοκτήτης είτε με μία αίτηση υπαγωγής για το σύνολο των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων, είτε με περισσότερες αιτήσεις για κάθε μεμονωμένο αυτοτελή χώρο οριζόντιας ή κάθετης ιδιοκτησίας, που αποτελεί αντικείμενο μεταβίβασης.

    ii) ο συνιδιοκτήτης για τα κοινόχρηστα τηρώντας τον κανονισμό ή με απλή πλειοψηφία

     

    Υπάρχει και η υποπαράγραφος (ε) που είναι λίγο χάσιμο...

    Γιατί να μην μπορεί να δηλώσει ένας από τους 30 συνιδιοκτήτες ενός αγρού το σπίτι του, αλλά να μπορεί να το κάνει κάποιος που έχει στα χέρια του ένα προσύμφωνο ότι ΘΑ πάρει το τμήμα που έχει καταλάβει...; Εκτός άμα δεν το διαβάζω καλά λόγω ώρας.

     

    Παράγραφος 8, μπαίνει στο κόλπο και η επικρατούσα χρήση...

    5ετία για στατική επάρκεια κτλ.

     

     

    Σημαντικό ότι πλέον θα ελέγχουμε το ποσοστό υπέρβασης με το ποσοστό που μας αναλογεί.

     

     

    Αυτά τα λίγα για την ώρα...

    ioannat

    Δημοσιεύτηκε

    Δύο τρία ουσιαστικά που παρατήρησα είναι ότι :

     

    - 15000 ευρώ = 1 λοιπή παράβαση

    - πολλές "μικρές παραβάσεις" δεν ανάγονται σε πολλούς αναλυτικούς προυπολογισμούς ακόμα και όταν δεν είναι ομοειδής παραβάσεις αλλά καθαρίζουν με 500ευρώ όλα.

    - τοπογραφικό δεν απαιτείται σε γονική παροχή (?) μη άρτιου μη οικοδομήσιμου εκτός σχεδίου.

    - έλεγχος για την 28.7.2011 μέσω ΑΦ που θα υπάρχουν στο σύστημα και αφαίρεση άδειας σε όποιον δηλώσει μεταγενέστερη αυθαιρεσία.

    - και φυσικά οι κατηγορίες χρόνου και είδους αυθαιρεσίας που λαμβάνουν οριστικούς τίτλους.

     

     

    επισης στη εφ απαξ καταβολή εχει εκπτωση 25%

    "Για τον υπολογισμό των ανωτέρω συντελεστών τετραγωνιδίων, τα μεγέθη των αυθαιρέτων κατασκευών ή χρήσεων συγκρίνονται με τους επιτρεπόμενους όρους και περιορισμούς δόμησης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου και σε περίπτωση συγκυριότητας ακινήτου με το μέρος των επιτρεπομένων μεγεθών που αναλογεί στο ποσοστό συνιδιοκτησίας της οριζοντίου ή καθέτου ιδιοκτησίας εκάστου συγκυρίου"αρα στα διαμερισματα δεν παμε με τη συνολικη άδεια.....

    imhotep

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    γκρινιάρηδες..!

    θα μπεί σε διαβούλευση για 10 μέρες μας τάζουν.

    http://gr.news.yahoo.com/νόμιμα-με-500-όλα-τα-παλιά-αυθαίρετα-035206720.html

    βέβαια βλέπω τις παρατηρήσεις να πηγαίνουν στο "αρχείο" (εκείνο το γνωστό κυλινδρικό ασκεπές αντικείμενο δίπλα στα γραφεία)

    αλλά εμείς θάχουμε δικαίωμα να τις κάνουμε...

    Edited by imhotep
    Clemenza

    Δημοσιεύτηκε

    Λεει τιποτα σχετικα με την προθεσμια 31 Μαιου? (δεν προλαβα να το διαβασω ολο. Εριξα μονο μια γρηγορη ματια)




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.