Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Σε Δημόσια Διαβούλευση τέθηκε από την 1η μέχρι και την 22η Σεπτεμβρίου το προτεινόμενο σχέδιο νόμου του ΥΠΕΝ για τα αυθαίρετα και την προστασία του δομημένου περιβάλλοντος.

     

    Δημόσια Διαβούλευση για το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

    «ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»

     

    To Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας θέτει σε δημόσια διαβούλευση το ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ:

    «ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΟΜΗΜΕΝΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ»

    Ο Αναπληρωτής Υπουργός κ. Γιάννης Τσιρώνης καλεί όλους τους πολίτες και τους κοινωνικούς φορείς να συμμετέχουν από σήμερα στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου, προκειμένου να καταθέσουν τις προτάσεις τους, μέχρι και την 22η Σεπτεμβρίου 2016 και ώρα 09.00, ώστε να συμβάλλουν στη βελτίωση του εν λόγω νόμου.

     

    Ο Αναπληρωτής Υπουργός

    Περιβάλλοντος και Ενέργειας

    Ιωάννης Τσιρώνης

     

    Η διαβούλευση πραγματοποιείται στον δικτυακό τόπο: http://www.opengov.gr/minenv/?p=7778






    armenopoulos

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ΚΑΝΑ

    Δημοσιεύτηκε

    δεν μπορεί να γίνει αυτό 

    Γιατί ο άλλος ο μηχανικός του άλλου ιδιοκτήτη και του επόμενου..και του μεθεπόμενου 

    ίσως να θεωρήσει ..άλλα αυθαίρετα..

    Βλέπεις τι γίνεται ..εδώ μέσα..

    Οπότε το παρατηρητήριο ..θα έχει να εξετάσει όχι 1 δήλωση αλλά 5-7-10 δηλώσεις κλπ 

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Όλα αντιμετωπίζονται με τις κατάλληλες προβλέψεις στο νόμο!!!!

    Αν βεβαίως οι "νομοθέτες" σταματήσουν να γράφουν ...προχειροδουλιές!!!!

     

    Π.χ. Να γίνεται η ανάθεση από τον συμβολαιογράφο κ.ο.κ.

    Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    συμφωνω με τον βασιλη

     

    δεν ειναι τα "πραγματα" που δεν ειναι σωστα

     

    ειναι η "χρονικη σειρα των πραγματων" ....ειναι η προτεινομενη   "διαδικασια" που πασχει

     

    οι κληρονομιες ειναι πολλες φορες περιπλοκες...

    ειναι και κατι διαθηκες  με κατι ορους...καλυτερα να μην το συζηταμε...

    Υπαρχουν κληρονομικα μεριδια, υπαρχουν κληρονομοι που πιθανον να αποποιηθουν τα μεριδια τους,   αρα το ζητουμενο ειναι σε ποιον θα "παει"  το μεριδιο  αυτου,....

    υπαρχει η διαδοχη ταξεων  ...ενα σωρο περιπλοκες διαταξεις...

     

    και το εχω ξαναπει

    εστω οτι ο νεος νομος ψηφιζεται στις 8/3/2017 [λεεεμε τωωωρα...]  και οριζει οτι  ληγει στις 8/3/2019

    Αυτος που θελει να τακτοποιησει εχει μπροστα του δυο χρονια για να το κανει

    Αν πεθανει στις 20/3/2017

    τοτε, οι κληρονομο του που θελουν  να κανουν  συντομη αποδοχη για να ξεκαθαρισουν τα κληρονομικα τους,

    ειναι υποχρεωμενοι  αμεσα σε τακτοποιηση και οχι "μεχρι 8/3/2019"

     

    Και πουθενα στο νομο  δεν οριζεται   ευθεως οτι "δικαιωμα εχει ο φερομενος κληρονομος με απλη δηλωση προς τον μηχανικο"

     

    ο νομος μιλαει για "ιδιοκτητη"

     

    και χωρις αποδοχη,  ιδιοκτητης -κατα νομον - δεν υπαρχει...ας λεει ό,τι θελει  το υπουργειο

     

    απλα....δεν υπαρχει

    Edited by dimitris GM
    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Όλα αντιμετωπίζονται με τις κατάλληλες προβλέψεις στο νόμο!!!!

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε

     

    Όλα αντιμετωπίζονται με τις κατάλληλες προβλέψεις στο νόμο!!!!

     

     

    πολυ σωστα....

     

    αυτες που δεν υπαρχουν

     

    αλλα θα γινουν

     

     

    συμφωνω ....απολυτως

    katrmp

    Δημοσιεύτηκε

    Στίς κληρονομιές δεν πρέπει να μπεί βεβαίωση. Αν είναι δυνατόν να έχει πεθάνει κάποιος και να τρέχει να βρεί λεφτά για τακτοποιήσεις κλπ ο κληρονόμος. Ούτε έξοδα για κηδεία δεν υπάρχουν. Το σωστό θα ήταν ανεξαρτήτου αν υπάρχει νόμος σε ισχύ ή όχι, όταν κάποιος κληρονομεί να υποχρεούται εντός 5ετίας να καταθέσει βεβαίωση νομιμότητας στο υποθηκοφυλάκειο, απαλασσόμενος από οποιαδήποτε διορθωση σε αυτό, παρα μόνο υποχρεομένος στίς απαραίτητες διορθώσεις σε Ε-9 κλπ (όπου εντός 3ετίας θα είναι χωρίς πρόστιμο).

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    μια  χαρα  θα  βρει  χρηματα  για  τον  συμβολαιογραφο ;;  ετσι  δεν  είναι ;;; , προφανως  θα  βρει 

    και  για  μηχανικο όπως  σωστα  λες  ας  υπαρχει  καποια  παραταση  στην  καταθεση 

    βεβαιωση  νομιμοτητας  από  τον κληρονομο   όχι  βεβαια  5  χρονια  αλλα  2-1,5   ετη 

    είναι  μια  καλη   ανοχη  ,  οτιδήποτε  διαφορετικο  προφανως   δεν  δημιουργει  ισονομια

    οσο  για  τους  σμβολαιογραφους  μια  χαρα  μεταβιβαζουν ακινητα  χωρις  συμβολαια 

    σε  χρονο  dt  μεταβιβαζουν  οτιδήποτε    με  θολο  ιδιοκτησιακο  καθεστως   σε  υποψηφια  θυματα

    δεν  ακουσα  40  χρονια  μια  διαμαρτυρια  από  τον  συλλογο  τους  για  το  βαλκανικο 

    ιδιοκτησικο  καθεστως  που  επικρατει  στην  χωρα ,  για  τις  τομες  που  πρεπει  να  γινουν  στους

    νομους  ,  τους  ενδιαφερει  μονο  να  εξασφαλισουν  το  εισοδημα  τους    με  αθεμιτο  τροπο .

    να  μην  συζητάμε  για  μια  ευνοουμενη  συντεχνια .

    terry

    Δημοσιεύτηκε

    Την "ετεροχρονισμενη" εκδοση βεβαιωση δεν την καταλαβαινω.

    Και αν δεν παρει τη βεβαιωση?

    Ακυρώνεται το συμβόλαιο?

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    θα  κανει  τακτοποιηση  στον  νομο  εντος  2  ετιας

    αν  δεν  κανει  ακυρωση συμβολαιου 

    που  είναι  το  κακο ;;

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

     ...απο τον Νοεμβριο ο νεος νομος

     

    [αυτο σημαινει οτι μεσα σε  20 μερες θα μελετησουν τα 2000 μηνυματα που εχουν παρει στη διαβουλευση..]

    ετσι "ειπε"

     

     

    Ερχονται υψηλά πρόστιμα
    Τσιρώνης: Από τον Νοέμβριο σε ισχύ ο νέος νόμος για τα αυθαίρετα

     Κοινή χρήση

    Αθήνα
    Από τον Νοέμβριο θα τεθεί σε εφαρμογή ο νέος νόμος για την αυθαίρετη δόμηση δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Γιάννης Τσιρώνης.

    Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο Γ.Τσιρώνης τόνισε ότι θα υπάρξουν υψηλά πρόστιμα για όποιον δεν δηλώσει το αυθαίρετό του.

    «Ο πέλεκυς θα είναι βαρύς, δεν θα μπορεί να το νοικιάσει, δεν θα μπορει να το μεταβιβάσει, δεν θα μπορεί να το πουλήσει» τόνισε ο κ. Τσιρώνης, για να συμπληρώσει πως θα υπάρξουν ελαφρύνσεις και μειώσεις στην καταβολή των προστίμων, σε σχέση με το παρελθόν για την τακτοποίηση.

    Σε ότι αφορά τα πιστοποιητικά για ενοικίαση και πώληση των ακινήτων είπε ότι χρονική διάρκεια ισχύος τους θα είναι μεγάλη 5-7 χρόνια και όχι ολιγόμηνη.

    Newsroom ΔΟΛ

    Edited by dimitris GM



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.