Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής εκδηλώνει πρόσκληση για τη στελέχωση Ομάδας Help Desk στην Διεύθυνση Οικοδομικών και Κτιριοδομικών Κανονισμών με σκοπό την παροχή τεχνικής βοήθειας στο κοινό κατά την εφαρμογή του Ν. 4178/2013.

     

    Οι διαθέσιμες προς πλήρωση θέσεις κατά αριθμό και κατηγορία-κλάδο-ειδικότητα περιγράφονται ως εξής:

    • Οκτώ (8 θέσεις ΠΕ Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, από τις οποίες πέντε (5) για Αθήνα και τρεις (3) για Θεσσαλονίκη
    • Πέντε (5) θέσεις ΠΕ Πολιτικών Μηχανικών, από τις οποίες τέσσερις (4) για Αθήνα και μία (1) για Θεσσαλονίκη
    • Δύο (2) θέσεις ΠΕ Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών, από τις οποίες μία (1) για Αθήνα και μία (1) για Θεσσαλονίκη
    • Μία (1) θέση ΠΕ Μηχανολόγων Μηχανικών για Αθήνα
    • Μία (1) θέση ΠΕ Ηλεκτρονικών Μηχανικών ή ΠΕ Πληροφορικής για Αθήνα
    • Μία (1) θέση ΤΕ Πολιτικών Μηχανικών (Έργων Υποδομής ή Δομικών Έργων) για
      Αθήνα

    Διαβάστε όλη την ανακοίνωση.

     

    ΑΙΤΗΣΗ HELP DESK ΔΟΚΚ.pdf

     

    Πηγή: ΥΠΕΚΑ





    ssouanis

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    loser

    Δημοσιεύτηκε

    θα  το  επανδρωσουν  μετα  την  ληξη  του  4178

    ξερουν  τι  κανουν  οι  ανθρωποι .

    akius

    Δημοσιεύτηκε

    θα τους πανε και για μεροκαματο στους σεισμους ....που να ψαχνου για αλλους 8-)

    architect_duth

    Δημοσιεύτηκε

    Περιμένουν τα φθηνά πακέτα τηλεφωνικών εταιριών για τις γιορτές του Πάσχα.

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Μπα ξεκίνησαν τη στελέχωση από τις καθαρίστριες και κόλλησαν στις συλλογικές συμβάσεις.....

    ΚΑΝΑ

    Δημοσιεύτηκε

    δεν καταλαβες τι εννοω.θα παιρνεις τηλεφωνο και θα λες: ειμαι ο terry. αυτοι αντιστοιχα θα ειναι υποχρεωμενοι να σου λενε το ονοματεπωνυμο τους.και μετα θα ξεκιναει η συζητηση για τον 4178.τιμια πραγματα

    Φίλε μου

    όπως κατάλαβες

    1. Ο νόμος είναι  ασαφέστατος!! 

    2. Οι  περιπτώσεις -που χρήζουν απάντησης -χιλιάδες!!

    3. ότι ΜΙΑ και ΜΟΝΑΔΙΚΗ η απάντηση -για πολλές- δεν θα μπορεί να υπάρξει

     

    Επομένως ούτε και αυτό που προτείνεις θα λύσει το πρόβλημά σας, όπως και αν λειτουργήσει η νέα υπηρεσία

    και να σου εξηγήσω γιατί 

    Θα λες ότι είμαι ο terry και θα παίρνεις μια απάντηση από π.χ  τον ΚΑΝΑ 

    αλλά ξανατηλεφωνώντας  και θέτοντας το ίδιο ερώτημα στον pantsel (του συστήματος και αυτός)

    θα παίρνεις άλλη απάντηση με άλλα πρόστιμα κλπ

    οπότε....μένεις πάλι  στο χάος..δηλ από εκεί που ξεκίνησες 

    • Upvote 2
    • Downvote 1
    Arkaitz

    Δημοσιεύτηκε

    Το Help Desk θα πρέπει να δίνει, κατά περίπτωση, συγκεκριμένες απαντήσεις, έγγραφες με υπογραφή και σφραγίδα. Αν περιοριστεί στην "τηλεφωνική συμβουλευτική" δεν βρίσκω τον λόγω υπάρξης του. Άσε τα επιπλέον, δημόσια, έξοδα...

    nik

    Δημοσιεύτηκε

    Οκ πρέπει να αποφασίσουμε και τι θέλουμε όμως και εμείς...

     

    1) Θέλουμε επίσημα έγγραφα με σφραγίδες, ονοματεπώνυμα, και την βούλα του Πάπα.....τότε και θα περιμένουμε 1 εβδομάδα και θα κολλήσει το σύστημα από την καθυστέρηση.

     

    2) Θέλουμε κάτι πιο απλό όπως οι απαντήσεις του ΤΕΕ με email (μάλλον αυτό θα γίνει) τότε θα κάνουμε την δουλειά μας πιο γρήγορα αλλά δεν θα είμαστε και 100% σίγουροι.

    pantsel

    Δημοσιεύτηκε

    Οκ πρέπει να αποφασίσουμε και τι θέλουμε όμως και εμείς..

     

    σωστη κουβεντα,nik

    τελικα,δεν ξερουμε τι θελουμε

    αστέριος

    Δημοσιεύτηκε

    Help desk για ψυχολογική υποστήριξη, πρόκειται να στελεχωθεί ???? :smile: :-) :smile:

    letom

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Προσωπικά θα προτιμούσα οι απαντήσεις του help desk να έχουν κάποιον επίσημο χαρακτήρα ώστε να μπορούμε να βασιζόμαστε σε αυτές χωρίς να αναλαμβάνουμε την ευθύνη σε περίπτωση που τις ακολουθούμε. Κι ας περιμένουμε μία εβδομάδα μέχρι να λάβουμε την απάντηση μέσω εμαιλ το οποίο θα περιέχει εκτός της απάντησης και έναν αριθμό/κωδικό τον οποίο θα αναφέρουμε στην τ.ε. για να μπορεί να επιβεβαιωθεί. Ή κάπως έτσι τέλος πάντων. Το να παίρνουμε απαντήσεις γρήγορες χωρίς καμία δέσμευση για την εγκυρότητά τους και με την ευθύνη όλη δική μας δεν το βρίσκω βοηθητικό τόσο που να δικαιολογεί την ύπαρξη help desk. Αυτό το κάνουμε μια χαρά και μέσω του φόρουμ ή μέσω τηλεφωνημάτων σε φίλους συναδέλφους.

    Edited by letom



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.