Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Με νέα απόφαση που εξέδωσε η ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας για υπόθεση ανέγερσης διώροφης οικοδομής με υπόγειο σε γήπεδο εκτός σχεδίου, υπογραμμίζει πως για την εκτός σχεδίου δόμηση δεν αρκεί το ελάχιστο εμβαδόν, αλλά απαιτείται ως προϋπόθεση, ήδη από το 1985, και η ύπαρξη προσώπου σε κοινόχρηστο χώρο (δρόμο).

    Αναλυτικά:

    Με την 176/2023 απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας απορρίφθηκε έφεση κατά της 369/2018 αποφάσεως του Διοικητικού Εφετείου Πειραιώς με την οποία ακυρώθηκε άδεια οικοδομής, όπως είχε αναθεωρηθεί, του Τμήματος Πολεοδομίας Καλύμνου της Ν. Α. Δωδεκανήσου. Με την εν λόγω οικοδομική άδεια, όπως αναθεωρήθηκε, επετράπη η ανέγερση διώροφης οικοδομής με υπόγειο σε γήπεδο εκτός σχεδίου, στη θέση Λυγγίνου της νήσου Πάτμου.

    Ειδικότερα, με την ανωτέρω απόφαση, αφού απερρίφθησαν λόγοι εφέσεως που αφορούσαν το εμπρόθεσμο της αιτήσεως ακυρώσεως, καθώς και το ζήτημα αν η δίκη εξακολουθούσε να έχει αντικείμενο μετά την αναθεώρηση της οικοδομικής άδειας που έγινε αφού είχε ασκηθεί η αίτηση, κρίθηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:

    1. Από το συνδυασμό των άρθρων 24 παρ. 1 και 2 και 17 του Συντάγματος συνάγεται θεμελιώδης, από πλευράς δυνατότητας δομήσεως, διαφοροποίηση μεταξύ των εντός σχεδίου περιοχών, οι οποίες προορίζονται για δόμηση, και των εκτός σχεδίου περιοχών, οι οποίες δεν έχουν ως προορισμό, κατ’ αρχήν, την δόμηση ή την τουριστική εκμετάλλευση, αλλά την γεωργική, κτηνοτροφική και δασοπονική εκμετάλλευση και την αναψυχή του κοινού. Στις εκτός σχεδίου περιοχές, η δόμηση μόνο κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται, δυνάμενη και να απαγορεύεται εν όλω ή εν μέρει ή να επιτρέπεται υπό ιδιαιτέρως αυστηρούς όρους και περιορισμούς, προσαρμοσμένους στην ιδιαίτερη φύση κάθε περιοχής. Οι όροι αυτοί δεν επιτρέπεται να είναι ευνοϊκότεροι, δηλαδή να καθιστούν ευχερέστερη τη δόμηση, σε σχέση προς τους ισχύοντες για τις εντός σχεδίου περιοχές, ούτε να οδηγούν σε εξομοίωση των εκτός σχεδίου περιοχών με εντός σχεδίου πόλεως ή ορίων οικισμών περιοχές ή στην εν τοις πράγμασι δημιουργία νέων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο πολεοδομικό σχέδιο, όπως δια της κατατμήσεως ενιαίου γηπέδου σε μικρότερα. Οι ανωτέρω αρχές είναι εφαρμοστέες και στις Ζώνες Οικιστικού Ελέγχου (Ζ.Ο.Ε.), οι οποίες αποβλέπουν στον οικιστικό έλεγχο των περιαστικών εκτός σχεδίου περιοχών αφ’ ενός προς πρόληψη της περαιτέρω επιδείνωσης των προβλημάτων τους και προστασία του περιβάλλοντος αυτών και αφ’ ετέρου προς παρεμπόδιση της δημιουργίας δεδομένων και πραγματικών καταστάσεων που θα είχαν ως συνέπεια να δυσχεραίνεται ο μελλοντικός σχεδιασμός της περιοχής. Εξ άλλου, εν όψει του χαρακτήρα των περιλαμβανομένων στη Ζ.Ο.Ε. περιοχών ως αποτελουμένων από ακίνητα εκτός σχεδίου, τα οποία δεν προορίζονται κατ’ αρχήν προς δόμηση, οι καθοριζόμενοι με την Ζ.Ο.Ε. όροι και περιορισμοί δομήσεως και χρήσεως δύνανται να εξικνούνται και μέχρις ολοσχερούς απαγόρευσης της δομήσεως σε περιοχές όπου η ανάγκη διαφύλαξης του ιδιαίτερου χαρακτήρα τους το επιβάλλει. Εφ’ όσον δε τα μέτρα αυτά αφ’ ενός θεσπίζονται με αντικειμενικά κριτήρια χάριν της προστασίας του δημοσίου συμφέροντος και τεκμηριώνονται από τα στοιχεία του φακέλου και αφ’ ετέρου δεν εξαφανίζουν ούτε καθιστούν την ιδιοκτησία αδρανή σε σχέση με τον προορισμό της, δεν προσκρούουν στο άρθρο 17 του Συντάγματος ούτε στο άρθρο 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ.
    2. Οι διατάξεις της Ζ.Ο.Ε. Πάτμου (π.δ. της 16.7-1.8.2001) προβλέπουν για την περιοχή του επίδικου ακινήτου, μεταξύ άλλων όρων και περιορισμών δομήσεως, ελάχιστο εμβαδόν 4.000 τ.μ. και χρήση κατοικίας, παραπέμπουν δε κατά τα λοιπά στις διατάξεις του π.δ. της 24-31.5.1985 περί της εκτός σχεδίου δόμησης, μεταξύ των οποίων και αυτές του άρθρου 1 παράγρ. 1 αυτού.  Η εν λόγω διάταξη του άρθρου 1 παρ. 1 του π.δ. της 24-31.5.1985, όπως είχε αρχικά, όριζε στην περίπτωση α΄ απλώς το ελάχιστο εμβαδόν (4.000 τ.μ.) για την κατά τον κανόνα δόμηση των εκτός σχεδίου ακινήτων, ενώ ρύθμιζε συνολικά το ζήτημα των προϋποθέσεων αυτής στην επόμενη περίπτωση β΄. Ως εκ τούτου ο νομοθέτης, προς αποφυγή παρερμηνείας και καταστρατηγήσεων, με το άρθρο 10 παρ. 1 του ν. 3212/2003 όρισε, κατά τροποποίηση της ανωτέρω περίπτωσης α΄, ελάχιστο μήκος προσώπου των γηπέδων επί του κοινόχρηστου χώρου. Η διάταξη αυτή δεν θεσπίζει το πρώτον, ως προϋπόθεση για την οικοδομησιμότητα των εκτός σχεδίου γηπέδων, την ύπαρξη προσώπου αυτών σε κοινόχρηστο χώρο διότι την έννοια αυτή είχε εξ αρχής και η τροποποιούμενη διάταξη του άρθρου 1 παρ. 1 περ. α΄ του π.δ. της 24-31.5.1985. Επομένως, και τα εκτός σχεδίου γήπεδα που δημιουργήθηκαν πριν την έναρξη ισχύος του άρθρου 10 παρ. 1 του ν. 3212/2003, διεπόμενα από τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 1 του π.δ. της 24-31.5.1985, όπως αυτό είχε αρχικά, είναι δομήσιμα εφ’ όσον διαθέτουν, μεταξύ άλλων, πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο (δρόμο) νομίμως υφιστάμενο και μη προκύψαντα από ιδιωτική βούληση, κατά τα ειδικότερον οριζόμενα στην περ. β΄ της παρ. 1 του άρθρου 1 αυτού [= άρθρο 162 παρ. 2 περ. β΄ του Κώδικα Βασικής Πολεοδομικής Νομοθεσίας (Κ.Β.Π.Ν.)].
    3. Με τα δεδομένα αυτά, το Δικαστήριο έκρινε ότι, εφ’ όσον το επίδικο, εκτός σχεδίου και προϋφιστάμενο του ν. 3212/2003, ακίνητο δεν διέθετε πρόσωπο σε κοινόχρηστη δημόσια οδό, δεν ήταν οικοδομήσιμο σύμφωνα με τις συνδυασμένες διατάξεις του π.δ. της 24-31.5.1985 περί εκτός σχεδίου δόμησης και του π.δ. της 16.7-1.8.2001 περί Ζ.Ο.Ε. Πάτμου και συνεπώς νομίμως, αν και με διαφορετική αιτιολογία, οι προσβληθείσες οικοδομικές άδειες ακυρώθηκαν με την εκκαλούμενη απόφαση, απορρίφθηκαν δε όλοι οι αντίθετοι λόγοι εφέσεως.
    4. Περαιτέρω, ο εμπεριεχόμενος στις κρίσιμες διατάξεις των π.δ/των της 16.7-1.8.2001 και της 24-31.5.1985 όρος δομήσεως, κατά τον οποίο δομήσιμα είναι τα εκτός σχεδίου ακίνητα που έχουν πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο (δρόμο) νομίμως υφιστάμενο, δικαιολογείται από λόγους δημοσίου συμφέροντος, συνισταμένους στην διαφύλαξη του χαρακτήρα των εκτός σχεδίου περιοχών και στην αποτροπή δημιουργίας με ιδιωτική πρωτοβουλία διάσπαρτων οικισμών χωρίς πολεοδομικό σχεδιασμό, όπως ορίζει, σε αρμονία με το άρθρο 24 του Συντάγματος, το άρθρο 17 του ν.δ. της 17.7.1923, όπως ισχύει (άρθρο 162 παρ. 1 του Κ.Β.Π.Ν.). Περαιτέρω, ο ανωτέρω όρος δομήσεως παρίσταται πρόσφορος και αναγκαίος για τη θεραπεία του επιδιωκόμενου με αυτόν σκοπού, δεδομένου μάλιστα ότι αφορά σε περιοχές που δεν προορίζονται κατ’ αρχήν για οικοδομική εκμετάλλευση, και είναι αναλογικός, εφ’ όσον δεν καθιστά αδόμητα τα εκτός σχεδίου ακίνητα, ούτε εξαφανίζει ή περιορίζει υπέρμετρα την ιδιοκτησία, στοιχεί δε προς βασικό κανόνα της πολεοδομικής νομοθεσίας ο οποίος ισχύει και για τα οικόπεδα εντός πολεοδομικού σχεδίου, ως προς τα οποία τα εκτός σχεδίου ακίνητα δεν νοείται να τελούν υπό ευνοϊκότερους όρους δομήσεως. Επομένως, η ρύθμιση αυτή είναι σύμφωνη με τα άρθρα 17 του Συντάγματος και 1 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ε.Σ.Δ.Α., όλοι δε οι αντίθετοι λόγοι εφέσεως απορρίφθηκαν ως αβάσιμοι.
    5. Τέλος, λόγος ότι ο ανωτέρω περιορισμός δομήσεως αντίκειται στις αρχές της προστατευόμενης εμπιστοσύνης και της ασφάλειας δικαίου ενόψει και του ότι ο εκκαλών, ο οποίος απέκτησε καλοπίστως το επίδικο ακίνητο το 2015 μαζί με τα απορρέοντα από ήδη υπάρχουσες οικοδομικές άδειες δικαιώματα, δεν μπορούσε να προβλέψει την ύπαρξη του εν λόγω περιορισμού, που καθιστά το ακίνητό του αδόμητο, διότι αυτός καθιερώθηκε νομολογιακώς το πρώτον με την απόφαση ΣΕ 3504/2010 7μ., απορρίφθηκε ως αβάσιμος με την εξής αιτιολογία: Εφαρμογή του κανόνα, κατά τον οποίο τα εκτός σχεδίου ακίνητα είναι δομήσιμα μόνο αν διαθέτουν πρόσωπο σε κοινόχρηστο χώρο, γίνεται ρητώς ήδη στις αποφάσεις ΣΕ 2606, 3848-9/2005 7μ., οι οποίες είναι προγενέστερες των αφορωσών το επίμαχο ακίνητο οικοδομικών αδειών που εκδόθηκαν το 2006 και το 2011. Ενόψει τούτου ο ως άνω κανόνας, πέραν του ότι έπρεπε να είναι γνωστός στις πολεοδομικές αρχές, ήταν προβλέψιμος και για τους επιμελείς αγοραστές και τους συναλλασσομένους εν γένει. Πολλώ μάλλον ο επίμαχος κανόνας και η σχετική νομολογία, περιλαμβανομένης της αποφάσεως ΣΕ 3504/2010 7μ., με την οποία ερμηνεύθηκε έτι σαφέστερον η διάταξη της περιπτώσεως α΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του π.δ. της 24-31.5.1985, έπρεπε ευλόγως να είναι γνωστά κατά τον χρόνο απόκτησης του επίδικου ακινήτου από τον εκκαλούντα, το έτος 2015.

    ΣτΕ Ολομ. 176/2023
    Πρόεδρος: Ε. Σαρπ, Πρόεδρος ΣτΕ
    Εισηγητής: Θ. Αραβάνης, Σύμβουλος Επικρατείας

    https://news.b2green.gr/29092/στε-νέα-απόφαση-2023-με-τις-απαραίτητες-πρ


    Πηγή: https://news.b2green.gr/29092/%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-2023-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%80%CF%81



    dimitris GM

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ntanos

    Δημοσιεύτηκε

    Θα συμβούλευα τους συναδέλφους που αγχώνονται με την παραπάνω απόφαση, να μην το κάνουν. Όσες δηλώσεις Ν.651/77 έχουν υπογραφεί σε τυφλά γήπεδα άνω των 4 στρεμμάτων, είναι απόλυτα σύμφωνες με την υφιστάμενη πολεοδομική νομοθεσία.

    Οι αποφάσεις του ΣτΕ δεν αποτελούν νομοθεσία, αλλά υποχρεώνουν (φαντάζομαι) την διοίκηση να νομοθετήσει ("κάποια στιγμή") σύμφωνα με το πνεύμα της απόφασης. Και αυτό δεν έχει γίνει έως τώρα.

    Το ότι βέβαια εκτιθέμεθα απέναντι στον πελάτη, σε κάποιο βαθμό ισχύει, αλλά δεν είναι από τις περιπτώσεις που μπορούμε να κάνουμε κάτι, δυστυχώς..

    MK-ATM

    Δημοσιεύτηκε

    Πέρσι τέτοιο καιρό είχα κάνει τοπογραφικό σε τυφλό στην Χαλκιδική, άρτιο & οικοδομήσιμο, από τον Δεκέμβριο είμαστε σε διαδικασίες για την πώληση, την προηγούμενη Πέμπτη ήταν να υπογράψουν συμβόλαιο, αφού με έλουσε κρύος ιδρώτας το Σάββατο, την Δευτέρα ενημέρωσα την συμβολαιογράφο κ ευτυχώς δεν είχαν υπογράψει ακόμα, αλλά η πώληση εν τέλει ακυρώθηκε. Εγώ δεν έχω μεν ευθύνη αφού η δήλωση μου είναι περσινή αλλά εν τοις πράγμασι ο πελάτης τώρα θεωρεί ότι του χάλασα την δουλειά.... 

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε

    κακώς το "χαλασες"

    Η βεβαιωση σου θα ηταν:

    "Το γηπεδο ειναι αρτιο και οικοδομησιμο κατα τους ορους του νομου"

    [και οχι των δικαστικων αποφασεων...]

    Δλδ οι χιλιαδες αδειες που εχουν εκδοθει, τελούν ολες υπο καθεστως ομηριας,  στις ορεξεις καθε παροδιου..;;;

     

     

    tetris

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    2 ώρες πριν, MK-ATM said:

    ...ο πελάτης τώρα θεωρεί ότι του χάλασα την δουλειά.... 

    Αν η δουλειά χάλασε εξ αιτίας της ανόητης κίνησής σου, θα έχει κάθε δίκιο να σκέφτεται έτσι. Και θα πρέπει να του χρωστάς ευγνωμοσύνη αν δεν το τραβήξει περισσότερο

    Συμφωνώ απολύτως (για το αυτονόητο) με το Δημήτρη.

    Θεωρώ απαράδεκτο να σκάβουμε το λάκο μας, υπακούοντας στα φοβικά μας ένστικτα και αγνοώντας τη φωνή της λογικής. Όσο εφαρμόζουμε την ισχύουσα νομοθεσία (το ΣτΕ ΔΕΝ νομοθετεί)  δεν έχουμε να φοβόμαστε τίποτε. 

    Τα τυφλά, προϋπάρχοντα της 31-12-2003, >=4000 μ² ΔΕΝ έχουν χάσει την αρτιότητα-οικοδομησμότητα, εκτός κι αν το επιβάλλουν ειδικές διατάξεις (ΓΠΣ, ΣΧΟΟΑΠ, κλπ). 

    Edited by tetris
    MK-ATM

    Δημοσιεύτηκε

    Ναι οκ στην θεωρία όλα καλά, αν ο αγοραστής πληρώσει 100.000€ για ένα ακίνητο με σκοπό την επένδυση πολλών χιλιάδων € ακόμα για τουριστική μονάδα, και στην πολεοδομία του πουν ότι δεν βγάζεις άδεια, κατά ποιανού θα κινηθεί; Κατά της πολεοδομίας ή κατά του τοπογράφου που του βεβαιώνει (άσχετα αν είναι σε προγενέστερο χρόνο) ότι το ακίνητο που αγοράζει είναι οικοδομήσιμο; Εσύ θα έπαιρνες τέτοιο ρίσκο προσωπικά; Και στην τελική εγώ ενημέρωσα ότι το ακίνητο παραμένει άρτιο & οικοδομήσιμο σύμφωνα με τον νόμο αλλά προς το παρών η οικοδομοσημότητα εξαρτάται από την φοβικότητα του κάθε υπαλλήλου στην ΥΔΟΜ. 

     

    Και από την άλλη πλευρά να το πάρουμε, εσύ πως θα ένιωθες αν ήταν να αγοράσεις ένα ακίνητο με τίμημα 100.000+ € και ξαφνικά δεν μπορούσες να το οικοδομήσεις; Δεν θα ήθελες κάποιος να σε είχε ενημερώσει και να αποφασίσεις ανάλογα;

    tetris

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ο μηχανικός βεβαιώνει, δηλώνει και υπογράφει για ό,τι ισχύει τη στιγμή της υπογραφής του. 

    Αν μετά από μια μέρα αλλάξει ο νόμος, δεν έχει καμία ευθύνη.

    Όποιος θεωρεί ότι η εφαρμογή της νομοθεσίας αποτελεί ρίσκο, κακώς είναι ελ. επαγγελματίας. 

    Τελεία και παύλα

    Edited by tetris
    kan62

    Δημοσιεύτηκε

    Νομίζω ότι κακώς φεύγει η συζήτηση στο τι θα κάνει μια ΥΔΟΜ ή ένας ελεύθερος επαγγελματίας.

    Θα κάνουν αυτό που λέει ο νόμος.

    Εδώ όμως συζητάμε τις συνέπειες των αποφάσεων του ΣτΕ, που πυκνώνουν τελευταία, και των ακυρώσεων αδειών στην εκτός σχεδίου δόμηση.

    Dimitrios1991

    Δημοσιεύτηκε

    1 hour ago, MK-ATM said:

    Ναι οκ στην θεωρία όλα καλά, αν ο αγοραστής πληρώσει 100.000€ για ένα ακίνητο με σκοπό την επένδυση πολλών χιλιάδων € ακόμα για τουριστική μονάδα, και στην πολεοδομία του πουν ότι δεν βγάζεις άδεια, κατά ποιανού θα κινηθεί; Κατά της πολεοδομίας ή κατά του τοπογράφου που του βεβαιώνει (άσχετα αν είναι σε προγενέστερο χρόνο) ότι το ακίνητο που αγοράζει είναι οικοδομήσιμο; Εσύ θα έπαιρνες τέτοιο ρίσκο προσωπικά; Και στην τελική εγώ ενημέρωσα ότι το ακίνητο παραμένει άρτιο & οικοδομήσιμο σύμφωνα με τον νόμο αλλά προς το παρών η οικοδομοσημότητα εξαρτάται από την φοβικότητα του κάθε υπαλλήλου στην ΥΔΟΜ. 

     

    Και από την άλλη πλευρά να το πάρουμε, εσύ πως θα ένιωθες αν ήταν να αγοράσεις ένα ακίνητο με τίμημα 100.000+ € και ξαφνικά δεν μπορούσες να το οικοδομήσεις; Δεν θα ήθελες κάποιος να σε είχε ενημερώσει και να αποφασίσεις ανάλογα;

    Kαι εγώ έχω παρόμοια περίπτωση, σε καταλαβαίνω. Πριν όμως ανησυχήσουμε τους ιδιώτες που δεν κατανοούν αυτά που εμείς διαβάζουμε και ξέρουμε, καλό είναι να εξαντλούμε το θέμα με τους αρμόδιους. Προσωπικά, με την συζήτηση εδώ πέρα και με συζήτηση με γνωστούς σε ΥΔΟΜ κατέληξα πως δεν μπορούν να προχωρήσουν σε καμία άρνηση έκδοσης άδειας αν αρχικά δεν αλλάξει ο νόμος. Από τη στιγμή που ο νόμος ισχύει ακόμα εγώ αυτό που έκανα είναι να συμβουλέψω τον πελάτη μου να μην καθυστερήσει με την έκδοση της ΟΑ για παν ενδεχόμενο 

    Dimitrios1991

    Δημοσιεύτηκε

    16 minutes ago, kan62 said:

    Νομίζω ότι κακώς φεύγει η συζήτηση στο τι θα κάνει μια ΥΔΟΜ ή ένας ελεύθερος επαγγελματίας.

    Σωστό. 

     

    16 minutes ago, kan62 said:

    Εδώ όμως συζητάμε τις συνέπειες των αποφάσεων του ΣτΕ, που πυκνώνουν τελευταία, και των ακυρώσεων αδειών στην εκτός σχεδίου δόμηση.

    Για να κλείσω και εγώ, προσωπικά πιστεύω πως το ΣτΕ είναι η πρώτη γραμμή του κράτους στην προσπάθεια κατάργησης της εκτός ορίων οικισμού δόμηση. Αδυνατεί άλλωστε να προχωρήσει στην ολοκλήρωση του πολεοδομικού σχεδιασμού. Ορισμένοι φορείς είχα διαβάσει πως αντίκειται ακόμα και στον χαρακτηρισμό των δρόμων εκτός σχεδίου καθώς θα "διευκολύνει" την εκτός σχεδίου δόμηση(!!!!!!!), την οποία στόχος είναι να περιορίζουμε και όχι να διευκολύνουμε. Δηλαδή η απλούστευση της νομοθεσίας κατά ορισμένους είναι πρόβλημα και όχι λύση!! 

    Το κράτος λογικά κάποια στιγμή θα νομοθετήσει για να συμμορφωθεί με το ΣτΕ. Με αρτιότητα μόνο την κατά κανόνα σε κοινόχρηστο προσώπου 25μ. και 45μ. σε επαρχιακό εθνικό δημοτικό δίκτυο, και σε συνδυασμό με την δυνατότητα συνένωσης σε εκτός σχεδίου περιοχές είναι ξεκάθαρο ποιοι επωφελούνται. Σαν κράτος δεν έχουμε να προσφέρουμε και πολλά σε έναν επενδυτή. Δεν υπάρχει ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο, δεν υπάρχει γρήγορη απόδοση δικαιοσύνης, υπάρχει ιδιαίτερα υψηλή άμεση και έμμεση φορολογία. Εκτός από την δυνατότητα διαμεσολάβησης του Υπουργού, θα υπάρχει και αρκετή διαθέσιμη φθηνή γη για ανοικοδόμηση μεγάλων τουριστικών επενδύσεων. 

    zulumpo

    Δημοσιεύτηκε

    Έβγαλε απόφαση βάση ερμηνείας σε αντίθεση με νόμο που ειναι ρητός και επιτρέπει.

    Καλό θα ήταν να καταλάβουμε όλοι, ότι έχουμε να κάνουμε με αδίστακτους (Στε), οι οποίοι λειτουργούν κατ'εντολή.

    Το θέμα δεν είναι αν θα αντιδρασουν ιδιοκτητες κτλ (δεν έχουν ιδέα). Αλλά σαν μηχανικοί σοβαρά και συλλογικά.




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.