Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

    488 ειδήσεις in this category

    1. Νομοθεσία

      dim10

      Ξεκίνησε η διαβούλευση επί του Προεδρικού Διατάγματος αδειοδότησης από το ΤΕΕ.
       
      Η ανακοίνωση αναφέρει:
       
       
      Σχέδιο ΤΕΕ Προεδρικού Διατάγματος: http://www.ggb.gr/Li...&language=el-GR
       
      ΤΕΕ παράρτημα Ι: http://www.ggb.gr/Li...&language=el-GR
       
      ΤΕΕ παράρτημα ΙΙ: http://www.ggb.gr/Li...&language=el-GR
       
      Μετά το "άνοιγμα" του επαγγέλματος, νέο κτύπημα στην γραφειοκρατεία και στο βόλεμα των ημετέρων:
       
      Περισσότερα: http://www.ggb.gr/Αν...spx
    2. Νομοθεσία

      Engineer

      Στις τρεις πρώτες εβδομάδες λειτουργίας η εφαρμογή λειτούργησε απρόσκοπτα, ενώ εκδόθηκαν συνολικά 11.034 σήματα και πραγματοποιήθηκαν πολλαπλάσιοι έλεγχοι οχημάτων.
      Το μεγαλύτερο ποσοστό αφορά σε εταιρείες με μεγάλους στόλους οχημάτων, για τις οποίες, κατόπιν σχετικού αιτήματος, αναπτύχτηκε κατάλληλο λογισμικό για μαζική εισαγωγή στοιχείων και αυτοματοποιημένη έκδοση των σημάτων για τα οχήματα που πληρούν τις προϋποθέσεις που έχουν τεθεί.
       
      Ήδη, με χρήση της νέας υπηρεσίας έχουν εκδοθεί μαζικά κάρτες για δύο εταιρίες.
      Συγκεκριμένα :
      - Για την εταιρεία “Hertz” ελέχθησαν 21.857 αυτοκίνητα και εκδόθηκαν 7.349 κάρτες.
      - Για την εταιρεία “ALD Automotive” ελέχθησαν 3.660 αυτοκίνητα και εκδόθηκαν 954 κάρτες.
       
      Επικοινωνία με πολίτες
       
      Κατά τη διάρκεια του πρώτου εικοσαημέρου λειτουργίας της εφαρμογής, απαντήθηκαν περίπου 80 ηλεκτρονικά μηνύματα πολιτών, από τα οποία τα περισσότερα αφορούσαν σε παροχή διευκρινήσεων αναφορικά με την αδυναμία έκδοσης σήματος για βενζινοκίνητα οχήματα “Euro4” τα οποία δεν εμπίπτουν στις διατάξεις της ΚΥΑ 16229/3-5-2012, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξε και τηλεφωνική επικοινωνία.
      Μικρός αριθμός μηνυμάτων αφορούσε ζητήματα εγκυρότητας των δεδομένων του Μητρώου Οχημάτων, τα οποία αντιμετωπίστηκαν άμεσα σε επικοινωνία με το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και οι πολίτες εξυπηρετήθηκαν εντός της ίδιας, ή της επόμενης ημέρας.
      Είναι χαρακτηριστικό και πρέπει να επισημανθεί, ότι κανένα μήνυμα δεν αφορούσε δυσλειτουργία της διαδικτυακής εφαρμογής.
       
      Συνοψίζοντας, από τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα και από την επικοινωνία με το κοινό, διαπιστώθηκε ότι :
       
      α) οι πολίτες εμφανίζονται ικανοποιημένοι από την ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης του σήματος. Κανείς, για παράδειγμα, δεν παραπονέθηκε επειδή αναγκάστηκε να τυπώσει με δικά του μέσα το σήμα. Επίσης, ελάχιστοι ζήτησαν επιπλέον βοήθεια στη χρήση της εφαρμογής.
       
      β) Παράπονα εστιάζονται σε επί μέρους κριτήρια που θεσπίστηκαν και ειδικότερα στον αποκλεισμό των “Euro4” βενζινοκίνητων οχημάτων, που εκπέμπουν λιγότερο από 140γρ/χμ CO2.
       
      Πηγή: ΥΠΕΚΑ
    3. Νομοθεσία

      Engineer

      Σε αναβάθμιση στο Σύστημα Αποτίμησης Ποιότητας Ευρυζωνικών Συνδέσεων (ΣΑΠΕΣ) προχώρησε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), με στόχο την ενίσχυση του υγιούς ανταγωνισμού, αλλά και της διαφάνειας στη σχέση του καταναλωτή με τους παρόχους σταθερής ευρυζωνικότητας.
       
      Η νέα έκδοση του ΣΑΠΕΣ προσφέρει βελτιωμένες και πιο φιλικές εφαρμογές για την αξιολόγηση, τη γεωγραφική αποτύπωση και τη σύγκριση της απόδοσης και των ποιοτικών χαρακτηριστικών σε ADSL, αλλά και VDSL συνδέσεις σταθερής πρόσβασης από τους ίδιους τους χρήστες.
       
      Ακόμα, με τη νέα έκδοση του ΣΑΠΕΣ, οι χρήστες μπορούν να συγκρίνουν την ταχύτητα που πραγματικά απολαμβάνουν, με τη μέγιστη ταχύτητα που η σύνδεσή τους θεωρητικά μπορεί να υποστηρίξει, ανάλογα με την απόσταση από το πλησιέστερο αστικό κέντρο.
       
      Το Σύστημα αυτό αναπτύχθηκε από την ΕΕΤΤ σε συνεργασία με ερευνητές από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας και ερευνητές της διεθνούς κοινοπραξίας.
       
      Δείτε το σύστημα εδώ: http://broadbandtest.eett.gr/
       
      Πηγή: ΑΜΠΕ
    4. Νομοθεσία

      gvarth

      Στα σχολικά μας βιβλία διαβάσαμε και μάθαμε ότι ο ποταμός Αλιάκμονας είναι ο μεγαλύτερος σε μήκος ποταμός της Ελλάδας. Εχει τις πηγές του στον Γράμμο και τις εκβολές του στον Θερμαϊκό Κόλπο, διασχίζοντας πέντε νομούς. Στην αναθεώρησή τους τα σχολικά εγχειρίδια θα πρέπει τώρα να τον αναφέρουν ως τον ποταμό της καθαρής ενέργειας.
       
      Στις 13 Ιουλίου, η ΔΕΗ προχώρησε στην έμφραξη της σήραγγας εκτροπής του φράγματος του υδροηλεκτρικού Εργου Ιλαρίωνα και ξεκίνησε έτσι η δημιουργία ενός νέου υδροταμιευτήρα που θα προσφέρει ύδρευση, άρδευση, τουριστική ανάπτυξη και εξέλιξη καθώς επίσης αντιπλημμυρική ανάσχεση στους νομούς Κοζάνης και Γρεβενών και φυσικά καθαρή ηλεκτρική ενέργεια, αυξάνοντας κι άλλο το ποσοστό των πολύτιμων καθαρών πηγών ενέργειας στο εθνικό ενεργειακό χαρτοφυλάκιο. Ο Αλιάκμονας καλύπτει πλέον το 2%-2,5% στο συνολικό 8-10% της καθαρής ενέργειας που παράγει η χώρα κυρίως από τους υδροηλεκτρικούς σταθμούς του μεγαλύτερου σε μήκος ελληνικού ποταμού, του Αχελώου κι άλλων μικρότερων ποταμών της ηπειρωτικής Ελλάδας.
       
      Πηγή: ΑΠΕ - www.kathimerini.gr
    5. Νομοθεσία

      Engineer

      Το Πρόγραμμα «Εξοικονόμηση Κατ’ οίκον» ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2011 και η υποβολή αιτήσεων συνεχίζεται μέχρι εξαντλήσεως των κεφαλαίων του Προγράμματος ανά Περιφέρεια. Συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ)) και από Εθνικούς Πόρους, μέσω των Περιφερειακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων (ΠΕΠ) και των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων «Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα» (Ε.Π.Α.Ε.) και «Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (Ε.Π.ΠΕΡ.Α.Α.) του ΕΣΠΑ 2007-2013. Η συνολική Δημόσια Δαπάνη του Προγράμματος ανέρχεται σε 396 εκατ. €.
       
      Το ενδιαφέρον των πολιτών έχει αυξηθεί ιδιαίτερα μετά την τελευταία τροποποίηση του Προγράμματος, η οποία έγινε το Μάρτιο 2012, με τις αιτήσεις για προέγκριση δανείου να φτάνουν τις 1.000 την εβδομάδα, ενώ από τον Σεπτέμβρη και μετά ο αριθμός ξεπερνά τις 1.500 αιτήσεις σε εβδομαδιαία βάση.
       
      Μέχρι σήμερα το πλήθος των αιτήσεων στις Τράπεζες ανέρχεται σε 79.126, από τις οποίες περίπου οι μισές έχουν λάβει προέγκριση δανείου, ενώ για 13.687 εξ αυτών, συνολικού προϋπολογισμού 126,4 εκ €., έχουν ήδη εκδοθεί αποφάσεις υπαγωγής στο Πρόγραμμα. Επίσης, αναφορικά με τις εκταμιεύσεις των αιτήσεων που έχουν ήδη υπαχθεί στο «Εξοικονόμηση Κατ΄ Οίκον», το 50% έχουν λάβει προκαταβολή δανείου και πάνω από 50% έχουν προβεί σε ολική εκταμίευση.
       
      Η κατανομή των αιτήσεων και του προϋπολογισμού ανά Περιφέρεια, παρουσιάζονται στον παρακάτω πίνακα:
       

       
      Βήματα για τη συμμετοχή στο Πρόγραμμα
      Προέγκριση δανείου (υποκατάστημα τράπεζας) - πρώτη ενεργειακή επιθεώρηση.
      Υποβολή αίτησης και δικαιολογητικών.
      Υπαγωγή αίτησης ενδιαφερόμενου- υπογραφή δανειακής Σύμβασης- εκταμίευση προκαταβολής.
      Υλοποίηση Παρεμβάσεων - δεύτερη Ενεργειακή Επιθεώρηση.
      Προσκόμιση δικαιολογητικών -εκταμίευση λοιπού δανείου και επιχορήγησης.

      Για περισσότερες πληροφορίες, στην ιστοσελίδα http://exoikonomisi.ypeka.gr , ή στο τηλ. 210-6969813
       
      Πηγή: =2063&language=el-GR"]http://www.ypeka.gr/Default.aspx?tabid=389&sni[524]=2063&language=el-GR
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.