Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα επιβαρύνουν πολύ περισσότερο την ατμόσφαιρα εν συγκρίσει με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, με αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις να είναι έτοιμες να προχωρήσουν στην πλήρη απαγόρευση κυκλοφορίας τους.

     

    Έτσι στην Πόλη του Μεξικό, και στο συνέδριο C40, ο δήμαρχος της πόλης μαζί με τους δημάρχους της Μαδρίτης, του Παρισιού αλλά και της Αθήνας, ανακοίνωσαν ότι έως το 2025 θα απαγορευτεί πλήρως η κυκλοφορία πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων εντός των πόλεων τους. Αν και για χρόνια, η προώθηση των diesel αυτοκινήτων στηρίζονταν στη μειωμένη εκπομπή διοξείδιου του άνθρακα (CO2), τελευταίες έρευνες καταδεικνύουν ότι σε θερμοκρασία κάτω των 18 βαθμών κελσίου εκπέμπουν υπερβολικό αριθμό οξειδίων του αζώτου αλλά και μεγάλο αριθμό αιωρούμενων σωματιδιών. Τα τελευταία, εισέρχονται στο αναπνευστικό σύστημα του ανθρώπου, προκαλώντας πολύ σοβαρά προβλήματα υγείας, με τα δεδομένα να δείχνουν ότι ο μολυσμένος αέρας ευθύνεται παγκοσμίως για 10 εκατομμύρια θανάτους ετησίως.

     

    Η ραγδαία αύξηση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων εντός των πόλεων είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδείνωση του προβλήματος, με πόλεις όπως το Παρίσι και το Τόκιο να έχουν από καιρό πάρει διάφορα μέτρα. Συγκεκριμένα από τις αρχές του χρόνου, στο Παρίσι απαγορεύονται τις καθημερινές ημέρες η κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης αυτοκινήτων που έχουν κατασκευαστεί πριν το 1997 αλλά και δικύκλων που κυκλοφόρησαν πριν το 2000. Αντίστοιχα το Τόκιο έχει απαγορεύσει όλα τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα από τους δρόμους του ήδη από τo 2000, με τους παραβάτες να καλούνται να πληρώσουν πρόστιμο €5000.

     

    Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B1%CE%B4%CF%81%CE%AF%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%8D%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%84%CE%B1-%CE%B1%CF%85-r13114





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Waverider

    Δημοσιεύτηκε

    Έδωσαν καλά καλά κίνητρα και αγόρασε μεγάλο μέρος του πληθυσμού diesel και τώρα θα τα απαγορεύσουν. Να μου πεις το ίδιο είχε γίνει και πριν μια δεκαετία με τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού..

    nik

    Δημοσιεύτηκε

    Άσχετο σχόλιο.

     

    Τι σχέση έχει η φορολογία της Ελλάδας στα αυτοκίνητα με μία παγκόσμια μελέτη όπου παρουσιάζονται νέα δεδομένα ή (αποκαλύπτονται αυτά που κρύβονταν τόσα χρόνια)...?

     

    Και για τα ντίζελ από όσο ξέρω δεν έχει δοθεί κανένα κίνητρο. 

     

    Στην πράξη πιστεύω πάντως ότι αυτά είναι να χαμε να λέγαμε. Μέχρι το 2025.....έχουμε μέλλον.

    stet

    Δημοσιεύτηκε

    Συνήθως έτσι γίνεται...

    Δες φωτοβολταϊκά, αιολικά, diesel αυτοκίνητα, πολύτεκνοι, κλπ

    Πρώτα το καρότο και μετά το μαστίγιο...

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Τι είναι αυτά που λέτε ? Σε όλη την ευρώπη κυκλοφορούσαν ντίζελ εδώ και δεκαετίες . Στην Ελλάδα τα είχαμε απαγορευμένα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη λόγω ατμοσφαιρικών συνθηκών και αναγλύφου . 

     

    Αυτό άλλαξε , αλλά όπως φάνηκε δεν έπρεπε να αλλάξει . Αλλά το πρόβλημα δεν είναι μόνο τα ΙΧ ντίζελ . Είναι τα ταξί , τα φορτηγά μικρά , μεσαία και μεγάλα . Εκεί πρέπει να γίνουν οι παρεμβάσεις .

     

    Το μόνο κίνητρο που υπάρχει είναι η χαμηλή φορολογία του ντίζελ κίνησης που η αύξηση του θα αύξανε το λαθρεμπόριο , αφού "δεν μπορούν"  :mrgreen: να το ελέγξουν ....



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.