Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου γίνεται έως το τέλος Νοεμβρίου ο πρώτος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα που θα χρησιμοποιεί φωτιστικά τεχνολογίας LED σε όλα τα φωτισμένα του τμήματα.

    Η Εταιρεία, στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης που εφαρμόζει, μετά την αντικατάσταση του φωτισμού στα ανοιχτά τμήματα του αυτοκινητόδρομου το 2019 με τεχνολογία LED, προχωρά και στην πλήρη αντικατάσταση του συμβατικού φωτισμού και στις  τρεις νέες Σήραγγες του Έργου με φωτιστικά τεχνολογίας LED, αρχής γενομένης από τη Σήραγγα Τ3 (Πλαταμώνα).

    Συμβατή με τα πιο αυστηρά παγκόσμια πρότυπα, η αντικατάσταση του φωτισμού στις Σήραγγες βελτιώνει τις συνθήκες οδήγησης, ενισχύοντας περαιτέρω την οδική ασφάλεια των οδηγών. Ο φωτισμός LED βελτιώνει την οπτική εμπειρία των οδηγών (ομαλή μετάβαση από το εξωτερικό φως/σκοτάδι στον φωτισμό εισόδου της Σήραγγας), διευκολύνοντας την προσαρμογή των ματιών. 

    Παράλληλα, με την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων στις Σήραγγες, η εγκατεστημένη ισχύς θα μειωθεί κατά 67%  επιφέροντας μείωση της κατανάλωσης ενέργειας κατά 4,00 GWh ετησίως, τα οποία αντιστοιχούν σε 2.133 tn CO2e, μειώνοντας έτσι σημαντικά το ενεργειακό αποτύπωμα της Εταιρείας. Συνυπολογίζοντας και την αντικατάσταση των συμβατικών φωτιστικών των στεγάστρων και των χοανών των Σταθμών Διοδίων με φωτιστικά τεχνολογίας LED έως τα τέλη Ιανουαρίου του 2024, υπολογίζεται ότι το συνολικό ενεργειακό αποτύπωμα της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου θα μειωθεί κατά 2.618 tn CO2e. 

    Οι εργασίες στη Σήραγγα Τ3 θα ξεκινήσουν στον κλάδο προς Αθήνα από τις 07:30 το πρωί της 16ης Οκτωβρίου έως και τις 07:30 το πρωί της 19ης Οκτωβρίου και θα ακολουθήσει ο κλάδος προς Θεσσαλονίκη από τις 19 Οκτωβρίου έως το πρωί της 22ας Οκτωβρίου. Για το διάστημα αυτό, στον κλάδο που θα πραγματοποιούνται οι εργασίες αναβάθμισης του φωτισμού, η κυκλοφορία θα διεξάγεται μέσω της ΠΕΟ Λεπτοκαρυάς-Πλαταμώνα.

    Εντός του Νοεμβρίου θα ακολουθήσει η αντικατάσταση των συμβατικών φωτιστικών και στις άλλες δύο Σήραγγες Τ1 και Τ2. Συνολικά και στις τρεις Σήραγγες θα αντικατασταθούν 4.445 φωτιστικά συμβατικής τεχνολογίας με 1.941 φωτιστικά τεχνολογίας LED.  




    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    tetris

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αυτονόητο αποτελεί (πανηγυρική) είδηση

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Γιατί και πρώτοι διδάξαντες, οι Κονκισταδόρες έδιναν καθρεφτάκια στους ιθαγενείς! Ένας λαός με "πίτουρο" αντί για μυαλό αυτά ορέγεται....

     

    akakios

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Πω πω γκρίνια ... επιπέδου καφενείου

    Edited by akakios
    tetris

    Δημοσιεύτηκε

    ενώ, αν επικροτούσαμε, θα ήταν ακαδημαϊκού επιπέδου...

    akakios

    Δημοσιεύτηκε

    ... βαρετή μιζέρια ...

    tetris

    Δημοσιεύτηκε

    αυτογνωσία?

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Εγώ πάντως θεωρώ πως οι καλύτερες συζητήσεις γίνονται στα καφενεία....

    akakios

    Δημοσιεύτηκε

    Μπράβο στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, εκσυγχρονίζεται συνεχώς!!!

    Dhmfot

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν ειναι ολα ρόδινα με τον φωτισμό led

    https://gr.rua.gr/2022/09/19/η-μετάβαση-σε-πράσινο-φωτισμό-led-κάνε/

    Οσοι οδηγουν πολλες ωρες (άλλα και οσοι εργαζονται μπροστα σε οθόνες υπολογιστη) στους αυτοκινητοδρομους θα πρεπει να φορούν γιαλια που κοβουν την μπλε ακτινοβολια. Προσφατα εκανα γιαλια και ευτυχώς ο οπτικος μου συνέστησε  να βαλω επιστωση που αποροφά αυτην την ακτινοβολία.

     

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε

    Καλά, μας το λένε λες και το κάνανε για το καλό του περιβάλλοντος. Για την τσέπη τους το κάνανε, τώρα που το ρεύμα έχει φτάσει στο Θεό.

    Όσο για αυτό που λένε για τους οδηγούς, ότι τάχα είναι καλύτερο, για μένα προσωπικά που οδηγώ σίγουρα δεν είναι καλύτερα τα led από τις λάμπες νατρίου. Καταρχάς η θερμοκρασία χρώματος των led είναι προς το μπλε, σε αντίθεση με τις λάμπες νατρίου που ήταν προς το κόκκινο, και άρα είχαν φως πιο ξεκούραστο για το μάτι στη βραδυνή οδήγηση. Επίσης, αυτοί οι μελετητές που αναλαμβάνουν τις μελέτες οδοφωτισμού, αρκετές φορές αγνοούν την έννοια <<ένταση φωτεινότητας (σε lumens)>> με αποτέλεσμα να οδηγείς βράδυ στον παράδρομο της εθνικής στο ύψος της Μαλακάσας και να σε πιάνει επιληψία.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.