Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Γαλλία: Άνοιξε ο πρώτος δρόμος ηλιακών συλλεκτών


    Η υπουργός Περιβάλλοντος της Γαλλίας Σεγκολέν Ρουαγιάλ εγκαινίασε επίσημα στο Τουρούβρ-ω-Περς τον πρώτο ηλιακό δρόμο αυτή την εβδομάδα, μήκους ενός χιλιομέτρου και διαθέτοντας 2.880 ηλιακούς συλλέκτες. Ο δρόμος έχει σχεδιαστεί για να παράγει επαρκή ισχύ για το φωτισμό των δρόμων στο χωριό των 3.400 κατοίκων.

     

    Η κατασκευή του λεγόμενου πρώτου δρόμου ηλιακών πάνελ στον κόσμο, χρηματοδοτήθηκε με 5 εκατομμύρια ευρώ. Τα ηλιακά πάνελ καλύπτονται με ρητίνη, συμπεριλαμβανομένων πέντε στρωμάτων πυριτίου, για να εξασφαλιστεί η ανθεκτικότητα τους.

     

    Σύμφωνα με την ανάδοχο εταιρεία Wattway, ο δρόμος αναμένεται να παράγει 280 μεγαβατώρες ηλεκτρικής ενέργειας ετησίως, με την καθημερινή παραγωγή να ποικίλει ανάλογα με τον καιρό. Η εταιρεία εκτιμά επίσης ότι θα παράγονται 767 κιλοβατώρες κάθε μέρα, που μπορούν να φτάσουν ακόμα και τις 1.500 την ημέρα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

     

    Ο νέος δρόμος θα δοκιμαστεί για δύο χρόνια με τη διάρκεια ζωής και την παραγωγή να είναι οι δύο βασικοί παράγοντες υπό εξέταση. Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Ζαν-Σαρλ Μπρουαζάτ φάνηκε συγκρατημένα αισιόδοξος.

     

    gallia-protos-dromos-iliakon-sullekton-segkolen-rouagial.jpg

     

     

    «Είμαστε ακόμα σε πειραματικό στάδιο. Η κατασκευή ενός μέρους δοκιμής αυτής της κλίμακας είναι μια πραγματική ευκαιρία για καινοτομία. Αυτή η δοκιμή μας επέτρεψε να βελτιωθεί η διαδικασία εγκατάστασης φωτοβολταϊκών πάνελ, καθώς και η κατασκευή τους», δήλωσε.

     

    Ωστόσο το έργο έχει δεχτεί κριτική για το υψηλό κόστος. «Είναι χωρίς αμφιβολία μια τεχνική πρόοδος, αλλά προκειμένου να προωθηθούν οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας υπάρχουν άλλες προτεραιότητες από μια συσκευή για την οποία είμαστε πιο σίγουροι ότι είναι πολύ ακριβή παρά το ότι δουλεύει», δήλωσε στη Le Monde ο αντιπρόεδρος του Δικτύου για την Ενεργειακή Μετάβαση, Μαρκ Τζεντλίτσκα.

     

    Απώτερος στόχος της Γαλλίας είναι να καλύψει 1.000 χιλιόμετρα δρόμων με ηλιακούς συλλέκτες.

     

    Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1187164/gallia-anoikse-o-protos-dromos-iliakon-sullekton





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    ...κι έτσι γλυτώνουμε το  μεγάλο κόστος αποζημιώσεων για την κατάληψη ιδιωτικών εκτάσεων με τα φωτοβολταικά.....

     

    ώστε να μπορούμε να χρηματοδοτήσουμε το πάλι μεγάλο κόστος για την ανθεκτική κατασκευή οδοστρώματος που να αντέχει σε φορτωμένα τριαξονικά, νταλίκες που φρενάρουν, στρίβουν κ.λ.π....

     

    Το γιατί και το διότι λοιπόν παραμένουν κι έχουν πολλά ποδάρια.....

    Link to comment
    Share on other sites

    Αμα έχεις βιομηχανία (και κράτος) όλα γίνονται.

    Θα έχουν φροντίσει να μην γλυστράει ο δρόμος και το υπέδαφος κάτω απο τα πάνελ να είναι και να μένει ίσιο. Για να ανάβουν τα φώτα των δρόμων θα έχουν και το κατιτίς που αποθηκεύει ενέργεια. Ελπίζω μποτιλιάρισμα να συμβαίνει μόνον τη νύχτα.

    Κρίμας που δεν αναφέρουν το συνολικό κοστος του δρόμου-γεννήτρια.

    Ας μας μεταφράσει κάποιος ενεργειακός το 280MWh/έτος σε λιγνίτη και πρόστιμα εκπομπών.

    Edited by AMHxaNos
    Link to comment
    Share on other sites

    Δείτε την μεγάλη εικόνα συνάδελφοι, μην επικεντρώνεστε σε λεπτομέρειες.
     

    To να επαναλαμβάνει κάποιος το "μεγάλο κόστος" στα σχόλια είναι αχρείαστο.
    Το λένε και οι ίδιοι οι υπεύθυνοι του έργου, ότι δηλαδή το έργο είναι πανάκριβο και δεν είναι προτεραιότητα.
    Όμως η τεχνολογία προχωρά μέσα απο πανάκριβα και αστεία projects.
    Κανείς δεν είπε να γεμίσουμε αύριο όλους τους δρόμους με πανάκριβα φωτοβολταϊκά, ούτε πως αυτό θα μας σώσει.

    Όταν βγήκαν τα υβριδικά αυτοκίνητα κάποιοι έλεγαν το ίδιο με εσάς. Ήταν πανάκριβα και υποδιέστερα σε όλους τους τομείς σε σχέση με τα συμβατικά.

    Όμως έτσι δουλεύει η τεχνολογία. Σπαταλάς μεγάλα ποσά για να εξελιχθείς και πολλές φορές αποτυγχάνεις.
    Πριν δύο χρόνια στο Αμστερνταμ είχε κατασκευάστεί αντίστοιχος ηλιακός ποδηλατόδρομος 70 μέτρων με κόστος 3.7 εκατ (!!!!!).
    Τώρα κατασκεύασαν δρόμο 1000 μέτρων με κόστος 5.2 εκατ.

    Έτσι λειτουργεί η τεχνολογία και η επιστήμη, έτσι καταλήξαμε στα tablet των 70 ευρώ και στα λάπτοπ των 300. Για να φτάσουμε σε αυτά κατασπαταλήθηκαν δισεκατομμύρια τις προηγούμενες δεκαετίες σε διάφορα projects. Όλη η τεχνολογική εξέλιξη η οποία απολαμβάνουμε σήμερα βασίζεται στις καινοτομίες και στους early adopters και όχι στους μαζικούς καταναλωτές και τα παραδοσιακά προϊόντα.

    ΥΓ. Καλή χρονιά!!

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Δείτε την μεγάλη εικόνα συνάδελφοι, μην επικεντρώνεστε σε λεπτομέρειες.

     

    To να επαναλαμβάνει κάποιος το "μεγάλο κόστος" στα σχόλια είναι αχρείαστο.

    Το λένε και οι ίδιοι οι υπεύθυνοι του έργου, ότι δηλαδή το έργο είναι πανάκριβο και δεν είναι προτεραιότητα.

    Όμως η τεχνολογία προχωρά μέσα απο πανάκριβα και αστεία projects.

    Κανείς δεν είπε να γεμίσουμε αύριο όλους τους δρόμους με πανάκριβα φωτοβολταϊκά, ούτε πως αυτό θα μας σώσει.

    Όταν βγήκαν τα υβριδικά αυτοκίνητα κάποιοι έλεγαν το ίδιο με εσάς. Ήταν πανάκριβα και υποδιέστερα σε όλους τους τομείς σε σχέση με τα συμβατικά.

    Όμως έτσι δουλεύει η τεχνολογία. Σπαταλάς μεγάλα ποσά για να εξελιχθείς και πολλές φορές αποτυγχάνεις.

    Πριν δύο χρόνια στο Αμστερνταμ είχε κατασκευάστεί αντίστοιχος ηλιακός ποδηλατόδρομος 70 μέτρων με κόστος 3.7 εκατ (!!!!!).

    Τώρα κατασκεύασαν δρόμο 1000 μέτρων με κόστος 5.2 εκατ.

     

    Έτσι λειτουργεί η τεχνολογία και η επιστήμη, έτσι καταλήξαμε στα tablet των 70 ευρώ και στα λάπτοπ των 300. Για να φτάσουμε σε αυτά κατασπαταλήθηκαν δισεκατομμύρια τις προηγούμενες δεκαετίες σε διάφορα projects. Όλη η τεχνολογική εξέλιξη η οποία απολαμβάνουμε σήμερα βασίζεται στις καινοτομίες και στους early adopters και όχι στους μαζικούς καταναλωτές και τα παραδοσιακά προϊόντα.

     

    ΥΓ. Καλή χρονιά!!

     

     

    Ακριβώς έτσι είναι. Η τεχνολογία εξελίσσεται μέσα από "γελοίες" και πανάκριβες ιδέες. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Θα διαφωνήσω μαζί σας συνάδελφοι.

    Η πρόοδος έρχεται όταν απαντάς σε ανάγκες του πληθυσμού κι όχι όταν προσπαθείς με κάθε τρόπο και κόστος να πασάρεις την ιδέα σου.

    Αυτό που γίνεται είναι η με το ζόρι και με κάθε κόστος επιβολή συγκεκριμένων ''προϊόντων'' που το μόνο ικανοποιούν είναι οι τσέπες ορισμένων.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.