Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Στροφή 180 μοιρών ενάντια στην πετρελαιοκίνηση επιχειρεί η Μαδρίτη. Η δήμαρχος της ισπανικής πρωτεύουσας Manuela Carmena σχεδιάζει να απαγορεύσει την κυκλοφορία των οχημάτων με κινητήρες ντίζελ στο κέντρο της πόλης, από το 2020. Σύμφωνα με δημοσίευμα της El Pais, η υπεύθυνη Περιβάλλοντος του δήμου Inés Sabanés δήλωσε: «Υπάρχουν ήδη σε ισχύ μέτρα που αφορούν στη μείωση των υψηλών επιπέδων μόλυνσης και στον περιορισμό της κίνησης στο κέντρο της πόλης. Ωστόσο, θα έρθουν μέρες όπου τα αυτοκίνητα που παράγουν ρύπους δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν καθόλου, αφού τα περιοριστικά μέτρα θα φτάσουν στο σημείο να ισχύουν για ολόκληρη την πόλη».

     

    Η Μαδρίτη ακολουθεί το παράδειγμα του Παρισιού, το οποίο μαζί με το Λονδίνο ανακοίνωσαν πως θα απαγορεύσουν την κίνηση των αυτοκινήτων ντίζελ. Μάλιστα το Λονδίνο σκοπεύει να χρεώσει 12 ευρώ επιπλέον για όλα τα οχήματα που έχουν ήδη πληρώσει την είσοδο κυκλοφορίας στο κέντρο της πόλης.

     

    Η ισπανική πρωτεύουσα είναι το νούμερο 2 της Ευρώπης στις εκπομπές ρύπων από το 2010, όταν δημιουργήθηκε το ευρωπαϊκό σύστημα ελέγχου. Τα αποτελέσματα μάλιστα δείχνουν πως εξαιτίας της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, τα προβλήματα υγείας των πολιτών έχουν αυξηθεί κατακόρυφα.

     

    Παράλληλα η Μαδρίτη αντιμετωπίζει τον κίνδυνο για τσουχτερά πρόστιμα από τις Βρυξέλλες, εξαιτίας της αποτυχίας της να βρει λύση στο πρόβλημα. Σε συνέντευξη που έδωσε η Sabanés αναφέρθηκε επίσης στα μέτρα για επέκταση ενοικίασης δημόσιων ποδηλάτων και σε ρυθμίσεις σχετικά με το πάρκινγκ.

     

    Στα σχέδια των δημοτικών αρχών είναι επίσης η πεζοδρόμηση του μεγαλύτερου μέρους της πόλης. Μέχρι το 2017 μόνο τα οχήματα που ανήκουν σε κατοίκους του κέντρου θα μπορούν να κυκλοφορούν στην καρδιά της πρωτεύουσας. Οι κάτοικοι της πόλης είναι εξοικειωμένοι με τα μέτρα για τη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, αφού οι περιορισμοί για τους οδηγούς στο κέντρο της πόλης δεν είναι κάτι καινούργιο. Τα νέα μέτρα θα αρχίσουν να μπαίνουν σε εφαρμογή από την 1η Φεβρουαρίου.

     

    [Πηγή: www.doctv.gr] - http://www.doctv.gr/page.aspx?itemid=spg9354





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Ήρωνας

    Δημοσιεύτηκε

    Δεν ξέρω μπορεί να είμαι εγώ ο περίεργος, αλλά όταν διαβάζω για "υψηλα επίπεδα μόλυνσης" σκέφτομαι μικρόβια και παθογόνους να κολυμπάνε στον αέρα.

     

    Τουλάχιστον σε ένα σάιτ μηχανικών θα περίμενα να είναι γνωστή η διαφορά της ρύπανσης από τη μόλυνση.

    dimitris GM

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Δεν ξέρω μπορεί να είμαι εγώ ο περίεργος, αλλά όταν διαβάζω για "υψηλα επίπεδα μόλυνσης" σκέφτομαι μικρόβια και παθογόνους να κολυμπάνε στον αέρα.

     

    Τουλάχιστον σε ένα σάιτ μηχανικών θα περίμενα να είναι γνωστή η διαφορά της ρύπανσης από τη μόλυνση.

     

     

    "Σύμφωνα με δημοσίευμα της El Pais, η υπεύθυνη Περιβάλλοντος του δήμου Inés Sabanés δήλωσε:

    «Υπάρχουν ήδη σε ισχύ μέτρα που αφορούν στη μείωση των υψηλών επιπέδων μόλυνσης και στον περιορισμό της κίνησης στο κέντρο της πόλης. Ωστόσο, θα έρθουν μέρες όπου τα αυτοκίνητα που παράγουν ρύπους δεν θα μπορούν να κυκλοφορούν καθόλου, αφού τα περιοριστικά μέτρα θα φτάσουν στο σημείο να ισχύουν για ολόκληρη την πόλη»."

     

    υγ

    υποθετω οτι, εάν  η ανω κυριa Ines Sabanes   διαβαζε το φορουμ  θα ήξερε την διαφορά.....

     

    Edited by dimitris GM
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Αν ξέρει κανείς ισπανικά, ας μας πει αν υπάρχει και στη δική τους γλώσσα αυτό το πρόβλημα. Εμένα μου φαίνεται για λάθος του μεταφραστή..

    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    pollution και contamination, θα τα μπέρδεψε το πρόγραμμα ή ο ετεροαπασχολούμενος συνάδελφος (ή αλλος) που κάνει και μεταφράσεις.

     

    edit:

    εδώ άρθρο απο El Pais

    Edited by AMHxaNos
    panos-vicious

    Δημοσιεύτηκε

    Φρέσκια η είδηση από το doctv.gr: Madrid

    26 ENE 2016 - 13:00 CET, όπερ: 26 Ιαν. 2016 :mrgreen:.

     

    Πάντως στην ισπανική έκδοσή της η El Pais, γράφει:

    “Habrá que dar un tiempo y explicarlo, ahora hay medidas para los episodios de alta contaminación y restricciones de acceso al centro de la ciudad, pero llegará un momento en el que los coche no limpios no podrán circular y se tomarán medidas restrictivas en toda la almendra central”

    .
    Ήρωνας

    Δημοσιεύτηκε

     

    υγ

    υποθετω οτι, εάν  η ανω κυριa Ines Sabanes   διαβαζε το φορουμ  θα ήξερε την διαφορά.....

     

     

    Φαντάζομαι ότι η κυρία δεν έκανε την δήλωση στα ελληνικά...

    Πάντως το contamination έχει την έννοια του ρύπου, της ξένης ουσίας σε οποιαδήποτε μορφή (ακόμα και παθογόνου οργανισμού). Γι' αυτό και στην αγγλική έκδοση γράφουν "high pollution levels"

    Στα ελληνικά πιστεύω είναι πολυ ξεκάθαρη η διαφορά της μόλυνσης (που έχει να κάνει αποκλειστικά με ύπαρξη παθογόνων οργανισμών) απο την ρύπανση (που είναι η παρουσία οποιασδήποτε ουσίας ή ακτινοβολίας σε επίπεδα πέρα απο το φυσιολογικό).

     

    Μπορεί να είμαι περίεργος το ξαναλέω, αλλα θεωρώ πως είναι ουσιαστική διαφόρα, τόσο απο υγειονομική αποψη όσο και απο νομικη. Αν κάποιος μολύνει πραγματικά τον αέρα, με παθογόνους θα έχει φαντάζομαι άλλη αντιμετώπιση απο κάποιον που απλα απελευθερώνει ρύπους απο το αμαξι του.

     

    Τέλοσπαντων αυτη την παρατήρηση ήθελα να πω :)

    Μου κάθεται πολύ άσχημα το "υψηλών επιπέδων μόλυνσης".



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.