Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των δήμων για την ηλεκτροκίνηση


    Πέντε είναι οι άξονες που αφορούν κυρίως τους δήμους σύμφωνα με όσα παρουσίασαν για το νέο νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση ο κ. Μητσοτάκης και υπουργοί Χατζηδάκης και Καραμανλής Ενέργειας και Υποδομών αντίστοιχα.
    Το νομοσχέδιο για την ηλεκτροκίνηση που θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση τις επόμενες ημέρες θα κατατεθεί στη Βουλή τον Ιούλιο.

    Το πρώτο και πιο δύσκολο είναι η δημιουργία ποδηλατοδρόμων για την ενίσχυση της χρήσης ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων. Αυτό περιλαμβάνεται άλλωστε και στην Πράσινη Συμφωνία που υπέγραψε η ΚΕΔΕ.

    Το δεύτερο αφορά στην δημιουργία δικτύου και θέσεων στάθμευσης με φορτιστές ηλεκτροκίνητων οχημάτων μέχρι τον Μάρτιο του 2021. Αυτό όπως φαίνεται θα είναι υποχρεωτικό. Και ίσως δεν αφορά μόνο τα δημοτικά κτήρια αλλά και τους πολυσύχναστους δρόμους όπου ήδη οι θέσεις στάθμευσης είναι δυσεύρετες και τις πλατείες. Ομως είναι γεγονός ότι η ύπαρξη ελεύθερων αφιερωμένων θέσεων στάθμευσης για τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα ίσως είναι το πιο ισχυρό κίνητρο για την αγορά τους ακόμη και πιο ισχυρό από την επιδότηση.

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα απαλλάσσονται και από τέλη στάθμευσης.

    Δημιουργείται και το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης, όπου θα καταγράφονται όλες οι υποδομές επαναφόρτισης και οι σχετικοί φορείς, στο οποίο θα πρέπει να μπουν και οι δήμοι.

    Το τρίτο είναι η χρήση Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας για την ρευματοδότηση των κοινόχρηστων χώρων και των δημοτικών κτηρίων. Περιλαμβάνονται οι Ενεργειακές Κοινότητες καθώς οι Υπουργοί μίλησαν για παραγωγή ήπιας μορφής ενέργειας.

    Το τέταρτο αφορά στην αγορά του 25% του στόλου των δήμων από ηλεκτροκίνητα οχήματα. Από τον Αύγουστο του 2021 θα υπάρχει ποσόστωση 25% ηλεκτρικών σε όλες τις προμήθειες οχημάτων.

    Ειδικότερα από 2 Αυγούστου 2021 το 33% των προμηθειών λεωφορείων θα πρέπει να είναι «καθαρά», δηλαδή μηδενικών ή μειωμένων ρύπων, ενώ από 1η Ιανουαρίου 2026- το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε 47%.

    Το Πέμπτο είναι ότι, κάθε νέα οικοδομή η οποία θα κατασκευάζεται στη χώρα μας, θα πρέπει να έχει ηλεκτρολογική υποδομή για τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Ανάλογα σημεία φόρτισης θα πρέπει να προστεθούν και στα υφιστάμενα κτίρια.


    Πηγή: https://www.myota.gr/2020/06/06/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%8E%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%B3/



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Υπάρχει κάποιος Μηχανολόγος ειδικός στο θέμα να μας διαφωτίσει, αν όντως είναι οικολογική η όλη-ζωή των αυτοκινήτων αυτών; Γιατί βλέπω πολλούς να χαζεύουν τα Tesla στο Youtube και δε νομίζω ότι αυτά θα έχουν θετικό πρόσημο οικολογικά.

    Edited by curzondax
    Link to comment
    Share on other sites

    ...μέχρι να μας απαντησουν οι ειδικοί

    διαβαστε στα σχολια  τι λενε οι "μη ειδικοι"

    [το ρεπορταζ επιμενει να μην λεει "πόσο στοιχισε"....  αλλα οτι επαιξαν και μπαλλα,   έ,  αυτο ηταν απαραιτητο...να το μαθουμε]🤬

     

     

    Edited by dimitris GM
    Link to comment
    Share on other sites

    2 ώρες πριν, curzondax said:

    Υπάρχει κάποιος Μηχανολόγος ειδικός στο θέμα να μας διαφωτίσει, αν όντως είναι οικολογική η όλη-ζωή των αυτοκινήτων αυτών; Γιατί βλέπω πολλούς να χαζεύουν τα Tesla στο Youtube και δε νομίζω ότι αυτά θα έχουν θετικό πρόσημο οικολογικά.

    Η Ανάλυση κύκλου ζωής ενός προϊόντος ήταν κάποτε πολύ της μόδας, ακόμα και κεφάλαιο στη σχολή.

    Αργότερα εξαφανίσθηκε από την επικαιρότητα προφανώς γιατί δεν τους έβγαιναν τα νούμερα. 

    Είναι πολύ δύσκολο πάντως και πολύπλοκο να υπολογίσεις κάτι τέτοιο, θα κάνεις πολλές παραδοχές.

    Η ουσία όμως είναι αλλού. Την ίδια ώρα που μας έχουν στριμώξει στη γωνία για την βενζίνη επιτρέπουν σε βιομηχανίες να καίνε μαζούτ. 12 MW ισχύς σε 12ωρη λειτουργία μπορείτε να υπολογίσετε σε πόσα αυτό. 

    Link to comment
    Share on other sites

    37 λεπτά πριν, alej said:

    Η Ανάλυση κύκλου ζωής ενός προϊόντος ήταν κάποτε πολύ της μόδας, ακόμα και κεφάλαιο στη σχολή.

    Αργότερα εξαφανίσθηκε από την επικαιρότητα προφανώς γιατί δεν τους έβγαιναν τα νούμερα. 

    Είναι πολύ δύσκολο πάντως και πολύπλοκο να υπολογίσεις κάτι τέτοιο, θα κάνεις πολλές παραδοχές.

    Η ουσία όμως είναι αλλού. Την ίδια ώρα που μας έχουν στριμώξει στη γωνία για την βενζίνη επιτρέπουν σε βιομηχανίες να καίνε μαζούτ. 12 MW ισχύς σε 12ωρη λειτουργία μπορείτε να υπολογίσετε σε πόσα αυτό. 

    Μου θύμισες το τελευταίο ντοκιμαντέρ που προωθεί ο Michael Moore (ως παραγωγός, όχι σκηνοθέτης). Ολόκληρες εθνικές εκστρατείες "πράσινης ενέργειας", και αποδεικνύεται εύκολα ότι οι περισσότερες είναι "φτιάξε άλλο ένα εργοστάσιο μαζούτ/βιομάζας/άλλο μη ανανεώσιμο και στήσε και 2 ανεμόμυλους/πάνελ/κάτοπτρα να λες ότι έκανες κάτι".

    Edited by curzondax
    Link to comment
    Share on other sites

    18 ώρες πριν, curzondax said:

    Υπάρχει κάποιος Μηχανολόγος ειδικός στο θέμα να μας διαφωτίσει, αν όντως είναι οικολογική η όλη-ζωή των αυτοκινήτων αυτών; Γιατί βλέπω πολλούς να χαζεύουν τα Tesla στο Youtube και δε νομίζω ότι αυτά θα έχουν θετικό πρόσημο οικολογικά.

    Είναι πολύ πιο οικολογικά από τα συμβατικά αυτοκίνητα ειδικά σε χώρες που οι ΑΠΕ έχουν και σημαντικό μερίδιο στην ενεργειακή παραγωγή.

    Αυτό που δεν γίνεται εύκολα αντιληπτό είναι ότι η βενζίνη δεν αναβλύζει στα βενζινάδικα. Υπάρχουν σημαντικά ενεργειακά κόστη, περιβαλλοντική επιβάρυνση και εξωτερικότητες που αφορούν το λεγόμενο well-to-wheel των συμβατικών αυτοκινήτων. Επιπλέον είναι πιο εύκολο να ελέγξεις για ρύπους μερικές δεκάδες καμινάδες, από  μερικά εκατομμύρια εξατμίσεις.

    Link to comment
    Share on other sites

    15 ώρες πριν, curzondax said:

     οι περισσότερες είναι "φτιάξε άλλο ένα εργοστάσιο μαζούτ/βιομάζας/άλλο μη ανανεώσιμο

    η βιομάζα είναι ΑΠΕ και καλύτερης ποιότητας από τις άλλες αφού αποθηκεύεται οπότε μπορεί να τροφοδοτήσει σταθμούς βάσης

    Link to comment
    Share on other sites

    Η αυτονομία στα ηλεκτρικά είναι θέμα, ευτυχώς λύνεται πανεύκολα αν έχουμε γεννήτρια σε τρέϊλερ.
    Προτείνω το RDF σαν καύσιμο που είναι καθαρό και αβλαβές (και επικερδές).

    Link to comment
    Share on other sites

     

    31 λεπτά πριν, AMHxaNos said:

    Η αυτονομία στα ηλεκτρικά είναι θέμα, ευτυχώς λύνεται πανεύκολα αν έχουμε γεννήτρια σε τρέϊλερ.
    Προτείνω το RDF σαν καύσιμο που είναι καθαρό και αβλαβές (και επικερδές).

    Τα 270 χλμ αυτονομίας του Nissan Leaf σου είναι λίγα; Πόσα χλμ κάνεις δηλαδή εσύ κάθε μέρα με το αμάξι σου;

    Link to comment
    Share on other sites

    5 ώρες πριν, nvel said:

    η βιομάζα είναι ΑΠΕ και καλύτερης ποιότητας από τις άλλες αφού αποθηκεύεται οπότε μπορεί να τροφοδοτήσει σταθμούς βάσης

    Η βιομάζα γίνεται σε μαζικό επίπεδο κόβοντας δέντρα από δάση στην Αμερική. Δεν είναι απαραίτητα οικολογική.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.