Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Οι εκπομπές ρύπων των υβριδικών αυτοκινήτων που δεν φορτίζονται είναι αρκετά κοντά σε αυτές των συμβατικών.

    Tα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη εκπέμπουν, κατά μέσο όρο, τουλάχιστον τρεις φορές λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Όσο η τεχνολογία βελτιώνεται στο κομμάτι της μπαταρίας και στις καταναλώσεις ενέργειας, τόσο οι τελικές τιμές εκπομπών ρύπων θα βελτιώνονται προς όφελος του περιβάλλοντος και της ποιότητας της ζωής των ανθρώπων στις πόλεις.

    Στο χειρότερο σενάριο, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία που παράγεται στην Κίνα και κινείται σε μια χώρα της Ευρώπης εξακολουθεί να εκπέμπει 37% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από ένα αυτοκίνητο που κινείται με βενζίνη, ενώ στην καλύτερη περίπτωση, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μπαταρία που παράγεται για παράδειγμα στη Σουηδία και κινείται στην ίδια χώρα μπορεί να εκπέμπει 83% λιγότερο από ένα άλλο αντίστοιχο αυτοκίνητο που κινείται στο ίδιο κράτος με βενζίνη.

    Αυτό που θέλουν να πετύχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, κυρίως μέσα από την αύξηση της αυτονομίας των μπαταριών, θα έχει ως αποτέλεσμα την περαιτέρω μείωση των εκπομπών ρύπων διοξειδίου του άνθρακα. Μάλιστα όταν θα φθάσει η ηλεκτρική ενέργεια να προέρχεται στο μεγαλύτερο ποσοστό από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, τότε το συνολικό αποτύπωμα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μειωθεί ακόμη περισσότερο.

    Από την άλλη, παρά τα “πράσινα” διαπιστευτήριά τους, οι εκπομπές ρύπων των υβριδικών αυτοκινήτων (αυτών που δεν φορτίζονται) είναι αρκετά κοντά στα ρυπογόνα συμβατικά βενζινοκίνητα αυτοκίνητα, ενώ τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα στα αυτοκίνητα που διαθέτουν μικρή μπαταρία και μπορούν να φορτιστούν ώστε να έχουν μικρή αυτονομία. Το σημαντικότερο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση είναι ότι οι οδηγοί αμελούν σε μεγάλο βαθμό να φορτίσουν τα αυτοκίνητά τους, με αποτέλεσμα να κινούνται ως συμβατικά, έχοντας το επιπλέον βάρος των μπαταριών. Σε περίπτωση όμως που υπάρξει φόρτιση, επειδή αυτά τα οχήματα έχουν αυτονομία κοντά στα 50 χιλιόμετρα, τότε η ηλεκτρική ενέργεια καλύπτει σε μεγάλο βαθμό τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης εντός πόλης.

    Τα επόμενα χρόνια ένα υβριδικό ηλεκτρικό όχημα με μικρή μπαταρία θα μπορεί να τροφοδοτείται παράλληλα και από ένα μείγμα καθαρών καυσίμων (σύμφωνα με τις προβλέψεις της βιομηχανίας καυσίμων), γεγονός που θα μείωνε περαιτέρω τις εκπομπές κατά 5% σε σύγκριση με την κίνηση ενός βενζινοκίνητου οχήματος. Αν τώρα υπάρξει περαιτέρω βελτίωση των καυσίμων, τότε το συνολικό αποτύπωμα μπορεί να είναι μέχρι και 82% λιγότερο από αυτό που αφήνει σήμερα ένα αυτοκίνητο. Όμως ακόμη και όταν αυτό συμβεί, το ηλεκτρικό όχημα θα εξακολουθεί να είναι κατά 27% πιο καθαρό.


    Πηγή: https://portal.tee.gr/



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Konstantinos IB

    Δημοσιεύτηκε

    1 λεπτό πριν, killertomato said:

    Αυτή η μανία ανανέωσης του στόλου αυτοκινήτων ανά 3 ή 5 χρόνια οδηγεί σε μια κούρσα κατασκευής όλοοένα και περισσότερων αυτοκινήτων που αναπόφευκτα αυξάνει από μόνη της την εκπομπή ρυπών. Τα αυτοκινήτα δεν κατασκευάζονται ανώδυνα για το περιβάλλον αλλά ο καταναλωτής νομίζει ότι άμα αγοράζει κάθε 3 χρόνια ένα νέο αυτοκίνητο με νεες τεχνολογίες θα συμβάλει σε ένα πιο καθαρό περιβάλλον. 

    Ορθό-σωστο. Υποκριτές αίσχιστου είδους όσοι οδηγούν αυτή την "πράσινη κούρσα" και ηλίθιοι πρώτης γραμμής όσοι την ακολουθούν.

    JohnnyHoliday

    Δημοσιεύτηκε

    On 12/2/2022 at 8:09 AM, kar_george said:

    Προσωπικά νομίζω πως βιώσιμα σαν οχήματα προς το παρόν είναι τα mild hybrid!

    Και εγώ προς τα εκεί κλίνω, έχοντας και mild hybrid αλλά και plugin.

    george68

    Δημοσιεύτηκε

    η καλυτερη λυση για τωρα πιστευω ειναι το υγραεριο ... ολα τα αλλα δεν εχουν δοκιμαστει αρκετα ..και η bmw το δηλωσε ... ειπε οτι πρεπει να μην αγοραζομαι καινουρια αμαξια αλλα να συντηρουμε τα παλια για μεγαλυτερα συνολικη οικονομια 

    gktpgeue

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ο έλληνας δε σκέφτεται να αφιερώσει μια λωρίδα για ποδήλατα, ή να βάλει ένα ηλεκτρικό τρένο σε τεράστια νησιά όπως στην κρήτη, και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο που είναι Χ100 μεγαλύτερη σπατάλη ενέργειας για την κατασκευή και συντήρηση θα τον κάνει πράσινο..

    Edited by gktpgeue
    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Σοβαρά τώρα πιστεύετε ότι αλλάζει κάποιος νωρίτερα το αυτοκίνητο του με κίνητρο τις τεχνολογίες που το κάνουν πιο πράσινο; 

    Νομίζω πως είναι το τελευταίο που ενδιαφέρει τον καταναλωτή.

     

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Το μυαλό τους και μια λίρα...

     

    Arche

    Δημοσιεύτηκε

    το έχει πει η Darnai που δουλεύει στην BMW 

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Το ηλεκτρικό όσοι το παίρνουν το παίρνουν για τη χρηστικότητα του. Μπορεί μακροπρόθεσμα να χάνουν λεφτά αλλά δεν τους νοιάζει και τόσο γιατί η αναπλήρωση τους είναι θέμα ημερών. Για χρήσεις που θέλουν πιο πολλή ισχύ έχουν και το συμβατικό. 

    Arche

    Δημοσιεύτηκε

    τα ηλεκτρικά είναι νεότερη, ακριβή πολύ και πολλά υποσχόμενη κατηγορία.
    Στο μέλλον καθώς οι τιμές πέφτουν, τα ηλεκτρικά θα είναι το μέλλον και το ζητούμενο.

    υγ: Αυτούς που σας λένε, "μην τα πάρετε, θα χαλάσει η μπαταρία τους και θα το χρυσοπληρώσεις ", μην τους ακούτε!!! 
    Δεν τους συμφέρει γι' αυτό τα λένε..
    Το ηλεκτρικό είναι μια ωραία καθαρή, μη θορυβώδης, καλύτερη λύση για όλους, η οποία έχει ακόμα 3 προβλήματα τα οποία επιλύονται σιγά σιγά,
    1)Είναι ακόμα ακριβά
    2)Τα σημεία που μπορούμε να τα φορτίσουμε δεν είναι επαρκή
    3) Ακόμα θέλουν αρκετό χρόνο να φορτίσουν. 

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Δεν είναι ο φορολογούμενος κάτοικος της χώρας μας έτοιμος ή διαθέσιμος για ν' αγοράσει την τωρινή εποχή ηλεκτρικό αυτοκίνητο! Τον έχουν απομυζήσει μέχρι το μεδούλι! Προφανώς οι εταιρίες θέλουν να κάνουν πωλήσεις! Ούτε στο ύπνο τους όμως για τα επόμενα πολλά χρόνια! Θα είναι πολύ λίγοι όσοι δώσουν τα 30 ή 40 χιλιάρικα για να το αποκτήσουν...

    Προφανώς και για το "περιβάλλον" δεν ενδιαφέρετε ουδείς! Απλώς τη δουλειά μας να κάνουμε.... Όταν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φτάσουν στο 1/2 του κόστους των συμβατικών, τότε θα 'χουμε να λέμε... Μέχρι τότε αφήστε τους να γεμίζουν τα parking των super market κ.λπ. με φορτιστές.... Προβλέπω ότι, θα γίνουν σαν τα χριστουγεννιάτικα δέντρα....

    Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.