Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Φυσικό αέριο σε ΙΧ και φορτηγά


    Ανοίγει και τυπικά πλέον ο δρόμος για περαιτέρω μείωση στο κόστος χρήσης των αυτοκινήτων και φορτηγών μετά την κατάθεση του σχετικού νομοσχεδίου από το υπουργείο Υποδομών που απελευθερώνει υπό όρους την αεριοκίνηση στην Ελλάδα.

     

    Ειδικότερα από τη στιγμή που θα ψηφιστεί το νομοσχέδιο θα επιτρέπεται η τοποθέτηση συστημάτων φυσικού αερίου στα οχήματα με αποτέλεσμα το όφελος για όσους το επιλέξουν ως δεύτερο καύσιμο κίνησης να ξεπερνά το 70% σε σχέση με εκείνο της βενζίνης.

     

    Ειδικότερα θεσμοθετούνται οι διαδικασίες μετατροπής, κάτι το οποίο, σύμφωνα με το υπουργείο, μειώνει σημαντικά το κόστος. Οι μετατροπές των κινητήρων θα πραγματοποιούνται πλέον με χρήση εγκεκριμένων εξαρτημάτων από κατόχους άδειας ασκήσεως επαγγέλματος τεχνίτη συσκευών αερίων καυσίμων, ενώ για τα τροποποιημένα οχήματα που θα κινούνται με καύσιμο πεπιεσμένο φυσικό αέριο, όπως και για όσα κινούνται με καύσιμο υγραέριο θα πραγματοποιείται έλεγχος διασκευασμένου κινητήρα από τα ΚΤΕΟ και σχετική αλλαγή άδειας,

     

    «Η ανάπτυξη της κίνησης οχημάτων με φυσικό αέριο (αεριοκίνηση) στη χώρα μας, αποτελεί μία σημαντική επιλογή, τόσο για λόγους οικονομικούς και αναπτυξιακούς όσο και από περιβαλλοντική άποψη αλλά και άποψη ασφαλείας» αναφέρεται στο νομοσχέδιο του υπουργείου. Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία της ΔΕΠΑ, το καύσιμο είναι κατά μέσον όρο περίπου 66% φθηνότερο από την αντίστοιχη ποσότητα βενζίνης, περίπου 33% φθηνότερο κατά μέσον όρο, διεθνώς, από το ντίζελ και περίπου 30% από το υγραέριο.

    Για τα αυτοκίνητα που θα γίνεται μετατροπή του κινητήρα για χρήση φυσικού αερίου όπως και για χρήση υγραερίου θα γίνεται έλεγχος από τα ΚΤΕΟ.

     

    Βιοκαύσιμα

     

    Στο νομοσχέδιο προβλέπονται επίσης ότι σε διάστημα έξι μηνών από την ψήφισή του οι υπουργοί Υποδομών και Περιβάλλοντος θα πρέπει να έχουν προχωρήσει στην έκδοση απόφασης που θα καθορίζει τους όρους και τις προϋποθέσεις και τις τεχνικές προδιαγραφές συσκευών φόρτισης συσσωρευτών ηλεκτροκίνητων οχημάτων και διατάξεων παροχής εναλλακτικών τύπων καύσιμων όπως βιοκαυσίμων (βιοεθανόλης και βιοντίεζελ) και υδρογόνου οι συγκεκριμένες συσκευές να εγκατασταθούν στα υφιστάμενα πρατήρια.

     

    Στο νομοσχέδιο προβλέπεται επίσης:

    • 6μηνη παράταση της ισχύος της άδειας οδήγησης για τους ηλικιωμένους οδηγούς (80 ετών) μέχρι να ξαναπεράσουν από ιατρικές εξετάσεις.
    • H Σύσταση Εθνικής Αρχής Συντονισμού Πτήσεων από επταμελή σε πενταμελής και η θητεία της λήγει κάθε τρία χρόνια.Η Αρχή δεν υπόκεινται σε έλεγχο και θα είναι υπεύθυνη για τις χρονοθυρίδες δηλ. την διάθεση του χρόνου χρήσης του αεροδρομίου από αεροπορικές εταιρείες.
    • Η επιδότηση λεωφορείων των ΚΤΕΛ που δεν πρόλαβαν να ενταχθούν στο πρόγραμμα επιδότησης για συγκεκριμένους λόφους ενώ ήδη παραγγείλει ή παραλάβει το νέο όχημα τους.

    Πηγή: http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=27199&subid=2&pubid=113163850





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Η λυση ειναι μία Υδρογονοκίνηση.

    1) Δεν αυξάνετε το βάρος αυτοκινήτου (ΙΧ) μιας και δεν υπάρχει μπουκάλα παρα ενα ντεποζιτακι 4 λίτρων για απιονισμένο νερό.

    2) Δεν κλείνει τον αποθηκευτικό μας χώρο.

    3) Η φορολογία ? ποια φορολογία ?

    4) Αύξηση ιπποδύναμης κατα 15% αντί για μείωση (υγραέριο) 

    5) Έλλειψη πρατηρίων ? (πέρνουμε απ' το σουπερ μάρκετ)

    6) Χαμηλο κόστος μετατροπής 700 ευρώ

    • Downvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

    Η λυση ειναι μία Υδρογονοκίνηση.

    1).........ενα ντεποζιτακι 4 λίτρων για απιονισμένο νερό.

    Έχει ξαναγραφεί στο forum για αυτή τη μέθοδο (παραγωγή υδρογόνου με ηλεκτρόλυση και μετά καύση μαζί με τη βενζίνη).

     

    Είναι πολύ απλό να καταλάβει κάποιος ότι πρόκειται για απάτη.

     

    Το νερό ξεκινάει σάν υγρό σε θερμοκρασία περιβάλλοντος και καταλήγει υδρατμός (μαζί με τα καυσαέρια).

     

    Προφανώς από κάπου παίρνει ενέργεια για να ατμοποιηθεί.

     

    Άρα δεν δίνει αλλά αντίθετα αφαιρεί ενέργεια από τη βενζίνη.

     

    Η πραγματική υδρογονοκίνηση απαιτεί παραγωγή υδρογόνου από κάποια "φτηνή" πηγή (ίσως φωτοβολταϊκά) και ακολούθως αποθήκευση σε κατάλληλη δεξαμενή στο αυτοκίνητο.

     

    Φυσικά δεν είναι τόσο απλή μέθοδος αλλά ούτε και φτηνή.

    • Upvote 2
    Link to comment
    Share on other sites

    Έχει ξαναγραφεί στο forum για αυτή τη μέθοδο (παραγωγή υδρογόνου με ηλεκτρόλυση και μετά καύση μαζί με τη βενζίνη).

     

    Είναι πολύ απλό να καταλάβει κάποιος ότι πρόκειται για απάτη.

     

    Οτι να'ναι άμα είσαι άσχετος με το θέμα μην γράφεις ότι π@@ρια σου κατέβει

    • Downvote 2
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.