Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Έχουμε συνηθίσει με την πρώτη μεγάλη βροχή οι δρόμοι να μετατρέπονται σε ποτάμια και να προκαλούνται συχνά ανυπολόγιστες ζημιές.

     

    Αν και η έλλειψη αντιπλημμυρικής προστασίας αποτελεί βασικό λόγο για τη συχνότητα του φαινομένου στην Ελλάδα, σίγουρα και τα ίδια τα υλικό των δρόμων, που είναι στρωμένοι με απλή άσφαλτο, οδηγούν σε εικόνες σαν και αυτή:

     

    piraios.jpg?itok=AdVNnoJ1

     

     

    Τι θα γινόταν όμως αν η ίδια η άσφαλτος απορροφούσε το νερό;

     

    Η βρετανική εταιρεία Lafarge Tarmac έχει αναπτύξει μια νέα άσφαλτο που μπορεί να απορροφήσει γρήγορα μεγάλες ποσότητες νερού, αποφεύγοντας την ολισθηρότητα.

     

    Η εταιρεία επισημαίνει τα προβλήματα των ευαίσθητων περιοχών με ισχυρές βροχοπτώσεις και πλημμύρες. Για αυτό το σκοπό, ανέπτυξαν αυτή την πίσσα που διαθέτει σύστημα αποστράγγισης και απορροφά 4000 λίτρα νερού σε 1 λεπτό.

     

     

    Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/143594/apisteyto-vinteo-i-asfaltos-poy-aporrofa-nero





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    karahaas

    Δημοσιεύτηκε

    Κύριοι/Κυρίες,

     

    Αυτό που διαφημίζει η Lafarge ήδη μερικώς το πατάτε με τους τροχούς του αυτοκινήτου σας στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ και στις ΕΟ που έχουν αντιολισθηρή στρώση ανοικτής συνθέσεως...... Δεν είναι κάτι καινούριο..... Η αποστράγγιση γίνεται με πλευρικό δίκτυο και εν γένη η αποστράγγιση είναι μια ικανότητα φθίνουσα με το χρόνο λόγο 1) Πλήρωσης των κενών από βρωμιές 2) Παραμένουσας κατακόρυφης παραμόρφωσης κλπ. Κάτω από την στρώση αυτή υπάρχει αδιαπέρατη στρώση από ασφαλτικό υλικό (Α265 κλπ) όπου αποτελεί την επιφάνεια ροής του νερού προς τους οχετούς. Σε περίπτωση παγετού λόγο του μεγάλου ποσοστού και της μεγάλης δυσκαμψίας ασφαλτικού παρουσιάζει εν γένη ικανοποιητική επιτελεστικότητα....... 

     

      

    Το υλικό Pervious Concrete δεν συνιστάται για δρόμους με ταχύτητας κυκλοφορίας πάνω 25-30 m/h επειδή παρουσιάζει μικρή ικανότητα σε απότριψη-αποδόμηση. Συνιστάται επίσης σε χώρους στάθμευσης ή σε αντικατάσταση κυβολίθων. Δεν αποτελεί υλικό οδοστρωσίας βαριάς κυκλοφορίας. Παρουσιάζει επιπλέον χαρακτηριστικά cracking arrest (bottom top) όταν χρησιμοποιηθεί ως βάση οδοστρώματος.  

     

    Συμπληρώστε την ειδικότητά σας στο προφίλ σας.
    Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής
    Ευχαριστώ, ilias

    • Upvote 3
    terry

    Δημοσιεύτηκε

     

    Υπόψιν η τεχνολογία έχει εφαρμοστεί απο το 1991.

     

    Εγραψα και παραπανω οτι στα γηπεδα τενις τυπου "κουικ", εφαρμοζοταν η ιδια λογικη, πριν πολλα πολλα χρονια.

    • Upvote 2
    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

    Εγραψα και παραπανω οτι στα γηπεδα τενις τυπου "κουικ", εφαρμοζοταν η ιδια λογικη, πριν πολλα πολλα χρονια.

     

    OK +1




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.