Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Οι οδηγοί θα είναι σε θέση να επαναφορτίζουν τα αυτοκίνητά τους εν κινήσει, αν πραγματοποιηθεί το αντίστοιχο προτεινόμενο έργο από την υπηρεσία διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων της Αγγλίας.

     

    Ο κυβερνητικός οργανισμός έχει εξαγγείλει σχέδια για τη δοκιμή ασύρματης τεχνολογίας μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας, και ελπίζει να την εγκαταστήσει κάτω από τους αυτοκινητόδρομους και μεγάλους οδικούς άξονες της χώρας.

     

    Μία αρχική μελέτη βιωσιμότητας έχει ήδη ολοκληρωθεί και τώρα ο οργανισμός ζητά την υποβολή προσφορών από εταιρείες για δοκιμές εκτός δρόμων. Ωστόσο κάποιοι ειδικοί ακόμα αμφισβητούν το κατά πόσον ένα τέτοιο σύστημα θα είναι αποτελεσματικό από άποψη κόστους.

     

    Παρόμοιες τεχνολογίες έχουν ήδη δοκιμαστεί αλλού. Το 2013, η πόλη Γκούμι της Νότιας Κορέας ενεργοποίησε μια διαδρομή 12 χιλιομέτρων που επιτρέπει σε λεωφορεία με κατάλληλο εξοπλισμό να φορτίζονται ενώ κινούνται πάνω σε αυτή.

     

    Ηλεκτρικά καλώδια θαμμένα κάτω από το δρόμο χρησιμοποιούνται για να παράγουν ηλεκτρομαγνητικά πεδία, τα οποία συλλέγονται από ένα πηνίο στο εσωτερικό της συσκευής και στη συνέχεια μετατρέπονται σε ηλεκτρισμό.

     

    Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/ypodomes-exoterikou/item/31320-%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%AF-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B9-%CE%B8%CE%B1-%CF%86%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BF%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BD-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Δε θα ήταν πιο απλό η φόρτιση να γίνεται ενσύρματα; Δηλαδή από κάθε αυτοκίνητο να κρέμεται ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος, όπως γίνεται στα τρένα?

    AMHxaNos

    Δημοσιεύτηκε

    Μπορεί και να ήταν, ισως όμως το καλωδιάκι να περιόριζε/δέσμευε το όχημα σε σχέση με τον δρόμο, πχ δεν θα μπορούσε να κάνει ελιγμούς αποφυγής, αλλαγή λωρίδας κλπ.

     

    Θα ήθελα να ανακοινώσουν τον βαθμό απόδοσης του συστήματος με τα θαμένα καλώδια και τα Η-Μ κύματα.

    nvel

    Δημοσιεύτηκε

    Δε θα ήταν πιο απλό η φόρτιση να γίνεται ενσύρματα; Δηλαδή από κάθε αυτοκίνητο να κρέμεται ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος, όπως γίνεται στα τρένα?

    για να τροφοδοτήσεις κάτι χρειάζονται δυο αγωγοί

    lefe

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Δε θα ήταν πιο απλό η φόρτιση να γίνεται ενσύρματα; Δηλαδή από κάθε αυτοκίνητο να κρέμεται ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος, όπως γίνεται στα τρένα?

     

    Ετσι θα περιοριζει κατα πολυ τις κινησεις/ελιγμους που μπορει να κανει το λεωφορειο και επισης θα υπαρχει λογικα και θεμα ασφαλειας με εναν γυμνο αγωγο στο εδαφος . Εδω καλα καλα στα τρενα δεν βρισκει  τοσο ευρεια εφαρμογη (εκτος μετρο κλπ)  και χρησιμοποιουνται υπέργεια καλωδια παντου

    Edited by lefe
    iliekater

    Δημοσιεύτηκε

    Με την υγεία πώς τα πάει ; Διότι δε με ενθουσιάζει η ιδεά να βρίσκομαι για ώρα μέσα σε ένα ηλεκτρικό πεδίο .

    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    ... ένα καλωδιάκι που να παίρνει ρεύμα από ένα γυμνό αγωγό που θα βρίσκεται στο έδαφος....

    Και να το πατήσεις με βρεγμένο παπούτσι να σου σηκωθεί η τρίχα κάγκελο.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Το πρόβλημα της ασφάλειας αντιμετωπίζεται με το να είναι ο αγωγός σε ειδική σχισμή μερικά εκατοστά πιο χαμηλά από το οδόστρωμα, ώστε να μη μπορεί να πατηθεί από πεζό, που φυσικά δε θα έχει κανένα λόγο να βρίσκεται σε τέτοιο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας.

     

    Οι ελιγμοί θα είναι ελεύθεροι μιας και δε πρόκειται για σύστημα συνεχούς τροφοδοσίας, αλλά φόρτισης. Οπότε το να αποσυνδεθείς για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να πας στη διπλανή λωρίδα και να πιάσεις νέο αγωγό δε θα είναι πρόβλημα.

    Didonis

    Δημοσιεύτηκε

    Το πρόβλημα της ασφάλειας αντιμετωπίζεται .....

     

    Ok.

    Το έλυσες το πρόβλημα και δεν χρειάζεται να σπάνε τα νεύρα τους με το ρεύμα πια και να πετάνε τσάμπα πολλά εκατομμύρια για έρευνα οι κουτόφραγκοι.

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Αν πετύχουν αυτό που θέλουν θα είναι μια πραγματική επανάσταση, ωστόσο μέχρι τότε θα μπορούσαμε να έχουμε περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που να φορτίζονται από καλώδια σαν αυτά των τρόλει.

    lefe

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Παντως για παρομοια τεχνολογια , οχι ακριβως η ιδια με το θεμα , μιας και δεν ειναι φορτιση εν κινησει αλλα ασυρματη φορτιση(wireless charging πχ οταν το λεωφορείο κανει σταση  να παρει επιβατες) δειτε στο google και youtube το primove της Bombardier

    Edited by lefe



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.