Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Αμοιβή μηχανικού 150 έως 200 ευρώ για κάθε διαμέρισμα για την ηλεκτρονική ταυτότητα των κτιρίων


    Μια νέα επιβάρυνση αναμένεται να έχουν σύντομα οι ιδιοκτήτες ακινήτων για τις ανάγκες συμπλήρωσης και ανανέωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των κτιρίων.

     

    Όπως αναφέρει το «Εθνος», το Προεδρικό Διάταγμα του υπουργείου Περιβάλλοντος έχει ήδη σταλεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας και εκτιμάται ότι μέσα στο 2014 θα ξεκινήσει η εφαρμογή του θεσμού ο οποίος προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή όλων των κτιρίων της χώρας, εντός μίας 10ετίας.

     

    Οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι για τη σύνταξη της ηλεκτρονικής ταυτότητας με την αμοιβή του μηχανικού να είναι από 150 έως 200 ευρώ για κάθε διαμέρισμα.

     

    Η ηλεκτρονική ταυτότητα προβλέπει την υποχρεωτική καταγραφή των κτιρίων μέσα σε μία δεκαετία ενώ όσα κτίρια δεν δηλωθούν θα χαρακτηρίζονται αυθαίρετα και θα υπάρχουν κυρώσεις.

     

    Επίσης σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων οι μηχανικοί θα κινδυνεύουν με πρόστιμα από 2.000 έως 20.000 ευρώ και αναστολή άδειας άσκησης επαγγέλματος για 2-24 μήνες.

     

    Σύμφωνα με την εφημερίδα στις πολιτικατοικίες μπορεί να γίνει καταγραφή στο σύνολο του κτιρίου είτε για κάθε διαμέρισμα ξεχωριστά. Οι ένοικοι μπορούν να συμφωνήσουν και να φτιάξουν την ταυτότητα του κτιρίου, αν όμως δεν συμφωνέι η πλειοψηφία μπορεί κάποιος ιδιοκτήτης στην έκδοση ταυτότητας μόνο για το διαμέρισμά του.

     

    Πηγή: http://www.newmoney.gr/article/46501/erhetai-neo-haratsi-150-eos-200-eyro-gia-kathe-diamerisma





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Συμφωνώ κι εγώ.

    Το ξέρω angelo88 ότι οι απαιτήσεις τους είναι υπερβολικές. Με τον ένα ειδικά μόνο που δεν αγκαλιαστήκαμε.  :confused:Το θέμα είναι όμως ότι μου το είπανε και οι δύο. Και δεν κάνω πλάκα. 

    Τες πα. Ας το αφήσουμε για την ώρα.

    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν έχει νόημα να καθόμαστε να λέμε πως "μόνοι μας χαλάσαμε τον κλάδο" και άλλα τέτοια. Αφού κάποιοι μιλάνε για περιπτώσεις ενός μηχανικού που έρίξε την αμοιβή στην τοπική αγορά κλπ. τι να περιμένουμε; Να περιμένουμε πότε θα καταλάβει και ο πιο μ@λ@κ@ς μηχανικός αυτά που λέγονται παραπάνω και να μην ρίχνει τις αμοιβές; Να περιμένουμε να σταματήσει ο ανταγωνισμός που κάνουν γραφεία που θέλουν να μαζέψουν πελατεία και να κάνουν τακτοποιήσεις με το κιλό;

     

    ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

     

    Τώρα το μόνο που μας έχει μείνει να κάνουμε είναι τουλάχιστον να εξηγούμε ποια είναι η εργασία μας και γιατί πρέπει να απαιτούμε ένα ελάχιστο ποσό, ένα όριο από το οποίο δεν μπορούμε, δεν πρέπει να καταβαίνουμε πιο κάτω. Επίσης όσοι ιδιοκτήτες τρέχουν σε οτι πιο φθηνό βρουν,  να τους ενημερώνουμε για τα ρίσκα που πέρνουν. 

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    "Έλα μωρέ θα τα βρούμε!!Συγγενείς είμαστε!!Από το να τα δώσουμε στον ξένο καλύτερα σε σένα!!

     

    Με αυτήν την φράση πρέπει να χτυπάνε "καμπανάκια",είναι η old time classic ατάκα του κάθε μικρολαμόγιου.

     

    Τώρα,οι δουλειές με τους συγγενείς είναι περίεργες,συνήθως είναι οι χειρότερα αμοιβόμενες και αρκετές φορές δημιουργούν παρεξηγήσεις. Συζήτησέ το με έναν συνάδελφο της περιοχής σου (με μεγάλο σόι :D ),που έχετε καλές σχέσεις και συνεργάζεστε καιρό,με σκοπό να τους στέλνεις σε αυτόν,αντίστοιχα να στέλνει τους δικούς του σε σένα. 

     

    Τέλος,αυτό που έχω καταλάβει μέχρι στιγμής (κι εγώ νέος είμαι),είναι οτι την αμοιβή σου την καθορίζεις εσύ,φτάνει να μην αισθανθεί ο πελάτης οτι τον εξαπάτησες (ας ξέρει οτι είσαι ακριβότερος). Αυτό γίνεται "πουλώντας" πέρα από ποιότητα και "δράκους",μιας και την ποιότητα δεν μπορεί να την αντιληφθεί κάποιος μη μηχανικός. Η αίσθηση της εξαπάτησης, δημιουργείται όταν ισχύει η σχέση "δράκοι"<αμοιβή μηχανικού.Ο alsterwasser τα λέει πολύ καλά. Επιπλέον. δεν είναι κακό να διώχνεις πελάτες ψιλικαντζίδες,αρκεί να τους εξηγείς έντονα και με τρόπο τους λόγους που δεν αναλαμβάνεις την εργασία (σκοπός είναι να σε θυμούνται),μπορεί να φύγουν θυμωμένοι και βρίζοντας,αλλά στην πρώτη στραβή θα έρθουν σε σένα έτοιμοι να πληρωσουν αδρά,πλην των άλλων είναι και διασκεδαστικό.

     

    Καλημέρα.

    Edited by atsalovergas
    Link to comment
    Share on other sites

    Να περιμένουμε να σταματήσει ο ανταγωνισμός που κάνουν γραφεία που θέλουν να μαζέψουν πελατεία και να κάνουν τακτοποιήσεις με το κιλό;

     

    ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

     

    ...Επίσης όσοι ιδιοκτήτες τρέχουν σε οτι πιο φθηνό βρουν,  να τους ενημερώνουμε για τα ρίσκα που πέρνουν. 

    +1 όπως και στον Savas76. 

    Και να ξέρετε ότι η κατάργηση της ελάχιστης τιμής σε πράξεις μηχανικού όπως και η φιλολογία περί κλειστών επαγγελμάτων δεν θα σταματήσει στις ΠΕΑ. Πολύ σωστά ανησυχούν οι συνάδελφοι και για την Ηλ. Ταυτ.

    Link to comment
    Share on other sites

    Ατσαλοβεργα κανενας πελατης που θα φυγει δυσαρεστημενος λογω υψηλης αμοιβης και βριζοντας σε δε θα ερθει ξανα σε σενα για αλλη δουλεια, ουτε θα σε εκτιμησει

    Συνηθως αυτος που ψαχνει για φτηνοδουλεια και στην επομενη περιπτωση παλι φτηνοδουλεια θα ψαξει και θα σε δυσφημισει με την πρωτη ευκαιρια, προτεινοντας το φτηνοτερο συναδελφο που εκανε τη δουλεια γρηγορα και οικονομικα. Τωρα το τι δουλεια εκανε ο καθενας κανεις δεν ξερει και μαλλον δεν τον απασχολει στην προκειμενη...

    Αλλα εδω εισαι λαθος...

    Link to comment
    Share on other sites

    για να φύγει κάποιος δυσαρεστημένος λόγω υψηλής αμοιβής πρέπει να την έχει πληρώσει πρώτα. Αν απλά του φανείς ακριβός ή βρει φθηνότερα δε θα φύγει δυσαρεστημένος, απλά θα φύγει. Συμφωνώ με τον ατσαλόβεργα ότι αν εξηγήσεις σε κάποιον πριν αναλάβεις τη δουλειά ότι εσύ μπορεί να είσαι ακριβότερος γιατί κάνεις ποιοτικότερη δουλειά που στην τελική θα έχει και αντίκτυπο στην αξία του ακινήτου του, τότε ακόμα και να φύγει, δε προκειται να σε κακολογήσει παρά μονο το πολύ πολύ να πει ότι είσαι ακριβός.

    Το πρόβλημα είνα ότι ο κόσμος δεν έχει λεφτά πιο πολύ παρά ότι τα τσιγγουνεύεται και επιλέγει τον φθηνότερο.

    Σε γενικές γραμμές δε χάνω πελάτες παρόλο που τους λέω ότι είμαι ακριβότερος από αυτό που μπορούν να βρουν στην πιάτσα.
    Χαρακτηριστικά λέω ότι και στο ΙΚΑ βγάζουν δόντια για όποιον θέλει φθηνό οδοντίατρο ή ότι υπάρχουν πάντα και τα κινέζικα.
    Ακόμα και τους πελάτες όμως που χάνω, νομίζω ότι δε φεύγουν δυσαρεστημένοι.

    Link to comment
    Share on other sites

    για να φύγει κάποιος δυσαρεστημένος λόγω υψηλής αμοιβής πρέπει να την έχει πληρώσει πρώτα. Αν απλά του φανείς ακριβός ή βρει φθηνότερα δε θα φύγει δυσαρεστημένος, απλά θα φύγει. Συμφωνώ με τον ατσαλόβεργα ότι αν εξηγήσεις σε κάποιον πριν αναλάβεις τη δουλειά ότι εσύ μπορεί να είσαι ακριβότερος γιατί κάνεις ποιοτικότερη δουλειά που στην τελική θα έχει και αντίκτυπο στην αξία του ακινήτου του, τότε ακόμα και να φύγει, δε προκειται να σε κακολογήσει παρά μονο το πολύ πολύ να πει ότι είσαι ακριβός.

    Το πρόβλημα είνα ότι ο κόσμος δεν έχει λεφτά πιο πολύ παρά ότι τα τσιγγουνεύεται και επιλέγει τον φθηνότερο.

    Σε γενικές γραμμές δε χάνω πελάτες παρόλο που τους λέω ότι είμαι ακριβότερος από αυτό που μπορούν να βρουν στην πιάτσα.

    Χαρακτηριστικά λέω ότι και στο ΙΚΑ βγάζουν δόντια για όποιον θέλει φθηνό οδοντίατρο ή ότι υπάρχουν πάντα και τα κινέζικα.

    Ακόμα και τους πελάτες όμως που χάνω, νομίζω ότι δε φεύγουν δυσαρεστημένοι.

     

     

    μ`άρεσε αυτό! στο κλέβω συνάδελφε!

     

    Πάντως πελάτες που φεύγουν λόγω "ακριβής" αμοιβής, μη σώσει κ ξαναέρθουν αν έχουν το ίδιο υφάκι!

     

    Προσωπικά έπεστρεψε τέτοιος πελάτης μετά απο ενα χρόνο και αφού την πάτησε με "συνάδελφο" κ πλήρωσε κ υπεραξία λόγω 26% εφορίας.

    Link to comment
    Share on other sites

    Καλησπέρα σε όλους. Σε μια οικονομική αγορά υπάρχουν 2 ειδών ανταγωνισμοί: αυτοί που προβάλλουν καλή υπηρεσία και αυτοί που προβάλλουν χαμηλή τιμή. Ο κόσμος φυσικά προτιμάει το δεύτερο και τη πατάει όπως και οι τελευταίοι που θα βάλουν λουκέτο ωσονούπω. ΔΕΝ έχει για κανέναν κέρδος μακροπρόθεσμα η χημηλή τιμή. Αυτοί που θα ξεχωρίσουν στην αγορά είναι οι ΚΑΛΟΙ με την ανάλογη αμοιβή. Υπάρχουν πολλοί κακοί Μηχανικοί που θέλουν μόνο να εξαργυρώνουν την σφραγίδα τους.
    Μην παρασύρεστε και τονίστε την ποιότητα εργασιών και τα μηδενικά προβλήματα μετά. Σε βάθος χρόνου θα βγείτε κερδισμένοι.
    Έτσι βγήκα κι εγώ στην αγορά στην αρχή του κορωναϊού και το γραφείο κρατιέται ικανοποιητικά. Το καλύτερο; Μου έρχονται οι σοβαροί συζητήσιμοι πελάτες που θέλουν επαγγελματική αντιμετώπιση. Δεν έχω γκρίνιες, πληρώνομαι επαρκώς και έχω ελεύθερο χρόνο για να βελτιώσω τις γνώσεις μου. Αν το κάνουμε οι μισοί αυτό οι πελάτες θα εναρμονιστούν με αυτό χωρίς γρίνιες.

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.