Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) απέκτησε το ΕΜΠ


    Tο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) του ΕΜΠ είναι πλέον online και ενεργό στο διαδίκτυο. Το e-shop του ΕΜΠ διαθέτει ενθυμήματα και χρηστικά είδη με το έμβλημα του ΕΜΠ. Η διεύθυνση πρόσβασης είναι https://e-shop.ntua.gr/.

    Βασικοί στόχοι του e-shop του ΕΜΠ είναι η διασύνδεση του ιδρύματος με τους φοιτητές και τους αποφοίτους του, η προβολή του μέσω του υπέροχου αισθητικά, ιστορικού, εμβλήματός του – του Προμηθέα Πυρφόρου – και η ενδυνάμωση της επαφής του με την κοινωνία.

    Μέσα στις μόνο 24 ώρες λειτουργίας του, το e-shop εμφανίζει υψηλή επισκεψιμότητα από όλα τα μέρη της υφηλίου, ενώ σημαντικός είναι και ο αριθμός των παραγγελιών του γίνονται.

    Ταυτόχρονα, στην κεντρική βιβλιοθήκη της Πολυτεχνειούπολης, έχει δημιουργηθεί χώρος έκθεσης (φωτογραφίες συνημμένες) τον οποίο σας καλούμε να επισκεφθείτε.

    Η ανάπτυξη και υλοποίηση της δράσης έγινε με τη στήριξη του ΕΛΚΕ ΕΜΠ.

    Η Πρυτανεία του ΕΜΠ





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Οϊμέ! (αρχαιοελληνικό επιφώνημα). Από τις καρφίτσες και τα σουβεράκια, στις αναφορές του "μύθου" της επιστήμης (ΕΜΠ το λέγανε), στον Προμηθέα Δεσμώτη και τέλος στον Μωυσή και τον Ααρών. Ότι να ναι.

    Δεν με χαλάνε τα μολύβια και τα φλιτζανάκια, ίσως όταν μου δοθεί η ευκαιρία να αγοράσω κάτι, άλλα πράγματα με χαλάνε...

    Όπως το ότι ένας επιστήμονας σήμερα στην Ελλάδα αγοράζει ερευνητικά δεδομένα από ξένα πανεπιστήμια και περιοδικά, το ότι στα παλαιότερα (προ κορωναϊού) επιστημονικά - τεχνολογικά συνέδρια, εκτός από έξοδα συμμετοχής έπρεπε ο επιστήμονας αυτός να παρατήσει και τη δουλειά του και την οικογένειά του για να τρέχει εκεί, το ότι μια παλαιότερη μελέτη του ΕΜΠ για τον χρόνο απόσβεσης ενεργειακών μηχανημάτων, παρότι έλεγε πικρές αλήθειες, καταπολεμήθηκε ακόμα και από μηχανικούς (πουλάγανε στην αγορά λαγούς με πετραχήλια), και άλλα πολλά. 

    Επειδή λοιπόν η γνώση του "Πυρφόρου", εκτός αν πρόκειται για επιδοτούμενες έρευνες από την Ε.Ε, δεν παρέχεται δωρεάν στο λαό, από τα αρχαία ακόμη χρόνια των προσωκρατικών φιλοσόφων, θα ήθελα να αγοράζω και λίγη περισσότερη γνώση από τα ελληνικά πανεπιστήμια, όχι μόνο αναμνηστικά. 

    Link to comment
    Share on other sites

    Μήπως τα είχαν στις αποθήκες τα αναμνηστικά και λόγω του ότι δε γίνονται πια συνέδρια και εκδηλώσεις για να τα μοιράζουν, τους μείνανε και τα βγάζουν τώρα σε εκποίηση..

    Link to comment
    Share on other sites

    51 λεπτά πριν, georgios_m said:

    Μήπως τα είχαν στις αποθήκες τα αναμνηστικά και λόγω του ότι δε γίνονται πια συνέδρια και εκδηλώσεις για να τα μοιράζουν, τους μείνανε και τα βγάζουν τώρα σε εκποίηση..

    Δεν μου ακούγεται σαν τρόπος σκέψης ενός ιδρύματος όπως το ΕΜΠ ή αν αυτό ίσχυε, θα ήταν ακόμα πιο απογοητευτικά τα πράγματα.

    Προσωπικά το βλέπω σαν στρατηγική διάχυσης του σήματος στην καθημερινότητα φοιτητών και αποφοίτων κ.α. ή/και ίσως μια λογική ''οπαδοποίησης'' των ομάδων αυτών στο νέο τοπίο της εκπαίδευσης (αναφέρομαι κυρίως στα κολέγια και την θελκτική προβολή τους).

    Σημειωτέον ότι δεν θεωρώ ότι η προβολή των κολεγίων μπορεί να βλάψει - τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα - την ζήτηση π.χ. του ΕΜΠ αλλά μια παρόμοια κίνηση και από άλλα ανώτατα δημόσια ιδρύματα της χώρας, σίγουρα θα θωράκιζε καλύτερα το μέλλον των δημόσιων Πανεπιστημίων (εάν χρειαστεί... φαντάζομαι θα ασχοληθούν με το θέμα οι κατά ίδρυμα ιθύνοντες... ίσως είναι το πρώτο βήμα ενός γενικότερου σχεδιασμού - οκ υπάρχουν πολλά που μπορούν να γίνουν -...)

    Link to comment
    Share on other sites

    περίμενα πολλά περισσότερα από ένα e-shop του Ε.Μ.Π.. Δυστυχώς κριμα. Και ούτε ένα σύγγραμμά, αν είναι δυνατόν!! Κονκάρδες και μολύβια ρε παιδιά??

    Link to comment
    Share on other sites

    Δε γίνεται όλες οι προμήθειες να πηγαίνουν σε εκδοτικούς οίκους... Πρέπει να ζήσουν και οι εταιρείες με τα αναμνηστικά! Άσε που μπορεί να υπάρχει και νομικό πλαίσιο που να περιορίζει τα είδη που μπορεί να πουλάει ένα πανεπιστήμιο.

    Αν πάντως περιμένουν με διάχυση του συμβόλου και την οπαδοποίηση να ανταγωνιστούν τους ανταγωνιστές σώθηκαν.. αυτό μόνο εξασφαλίζοντας στους αποφοίτους εφόδια για να βρουν δουλειά. Εκτός αν νομίζουν ότι αυτό το 'χουν δεδομένο, άρα καιρός να γιορταστεί με αναμνηστικά!

    Edited by georgios_m
    Link to comment
    Share on other sites

    αυτό που θέλω να πω πάντως είναι ότι το 99 είχα φίλο ο οποιος μετά το EMP ΕΊΧΕ ΠΆΕΙ σε Πανεπιστήμιο έξω να κάνει MBA. Oι ανθρωποι.. είχαν φτιάξει τον Hoyas ένα Bulldog cartoon και φαινόταν ιδιαίτερα δυναμικό και σύγχρονο στα καπελάκια και τα T-shirt να δώσουν τα δικά τους τα προιόντα. Το θέμα κατ' εμένα είναι ότι δεν πουλάει ο Πυρφόρος ναι μεν αλλά τόσα χρόνια τα ίδια Παντελάκη μου, δηλαδή αν σκοπεύουν να πουλήσουν σε άτομα ηλικίας 20-30χρ που εκεί απευθυνονται κυριως τα προιοντα δεν νομίζω ότι ο νεος σύγχρονος 30αρης ο οποιος παιζει το internet στα δακτυλα και σου κανει βιντεο να κινουνται μεσα σε 3διάστατο στημενο σπιτι σε λιγο χρονο να μπορει ο θεατης να κινησει καμερα και να πλοηγηθει μεσα στο σπιτι που θα του φτιάξει ο Αρχιτέκτονας γνωστό σε εμάς από το 1995 νομίζω που έπαιρνα ως κατ' επιλογή τα μαθήματα πληροφορικής στα μεγάλα έτη της σχολής Αρχιτεκτόνων Μηχανικών στο EMΠ Νομίζω το σύγχρονο μέσο χρήστη του internet τον οποιο θα απασχολήσει τo e-shop του κατα τα άλλα συμπαθεστατου ιδρυματος τα προιοντα σημερα δεν θα τον συγκινησουν ιδιαιτερα για πολλους και διαφορους λογους. 

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.