Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Κατά 42% μεγαλύτερη είναι η πραγματική κατανάλωση καυσίμων από ό,τι δηλώνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως προκύπτει από νέα έρευνα που ξεσκεπάζει άλλη μια αθέμιτη πρακτική του κλάδου.

     

    Η απόσταση που χωρίζει την πραγματική κατανάλωση καυσίμων από όσα δηλώνουν επισήμως οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων είναι «μεγαλύτερη από ποτέ». Αυτό προκύπτει από νέα έρευνα που εκπόνησε το Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών (ICCT) από κοινού με την ολλανδική Οργάνωση Εφαρμοσμένων Επιστημονικών Ερευνών. Ειδικότερα, σύμφωνα με μετρήσεις, η πραγματική κατανάλωση καυσίμου ανά αυτοκίνητο ξεπέρασε το 2015 τα όσα αναγράφονται στις προδιαγραφές των μοντέλων που δίνονται στην κυκλοφορία κατά 42% (κατά μέσο όρο). Πριν από δέκα χρόνια η εν λόγω απόκλιση κυμαινόταν γύρω στο 15%, ενώ το 2013 στο 25%.

     

    Σε μεγάλο βαθμό η σκανδαλώδης απόκλιση μεταξύ πραγματικής κατανάλωσης και τυπικών προδιαγραφών οφείλεται στο γεγονός ότι οι κατασκευαστές τείνουν να «εκμεταλλεύονται συστηματικά τα κενά που υπάρχουν στην υφιστάμενη νομοθεσία», επισημαίνει ο Πέτερ Μοκ, επικεφαλής της επίμαχης έρευνας. Ο ίδιος αναφέρει ότι οι μεγαλύτερες αποκλίσεις εντοπίζονται στην κατηγορία των premium μοντέλων, όπου μάλιστα η σχετική απόκλιση μπορεί να φθάνει έως και το 50%.

     

    Ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα, επτά ευρωπαϊκές χώρες

     

     

    Η αποκαλυπτική έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία που συλλέχτηκαν από περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα σε επτά ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία. Όπως σημειώνεται, παρά τις επιμέρους συνήθειες του κάθε οδηγού, η τάση που καταγράφεται είναι γενική και αφορά κυρίως τα νέα μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά.

     

    Οι ερευνητές εργάζονται ήδη πάνω σε ένα νέο μοντέλο τεχνικού ελέγχου που αναμένεται να είναι έτοιμο το 2017. Χωρίς ένα τέτοιο σύστημα ελέγχου εκτιμούν ότι η επίμαχη απόκλιση θα εκτοξευθεί στο 50% το 2020. Ωστόσο επισημαίνουν ότι ακόμη κι αν οι έλεγχοι ενταθούν, οι κατασκευαστές ενδέχεται και πάλι να βρουν «παραθυράκια» στη νομοθεσία. Σε κάθε περίπτωση οι ειδικοί θεωρούν ότι οι σχετικοί δειγματοληπτικοί έλεγχοι σε διάφορα μοντέλα αυτοκινήτων πρέπει να γίνονται απροειδοποίητα, όπως και στις ΗΠΑ.

     

    Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι το Διεθνές Συμβούλιο Καθαρών Μεταφορών είναι ο φορέας που αποκάλυψε πέρυσι το μεγάλο σκάνδαλο με τις παραποιημένες τιμές εκπομπών ρύπων από τη γερμανική Volkswagen.

     

    Πηγή: http://www.dw.com/el/%CE%B7-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BC%CE%B7%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CF%81%CF%8D%CE%B2%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CE%AF%CE%BD%CE%B7/a-36422109





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Η σχέση της πραγματικής με την εταιρική ήταν πάντα πολύ μακριά . ιδιαίτερα οι γερμανικές εταιρείες έδιναν πλήρως αναξιόπιστες καταναλώσεις , δίνοντας σαν μέση κατανάλωση την ελάχιστη πραγματική σε αυτοκινητόδρομο με σταθερή ταχύτητα 120 χαω . Αυτό συνέβαινε και παλιότερα πριν 10-20 χρόνια . 

     

    Απλά τώρα πάμε για την επόμενη εποχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων διαμοιρασμού και έτσι όλα τα στραβά θα βγούν στην φόρα για να δημιουργήσουν το αναγκαίο για την μεγάλη μετάβαση κλίμα .

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    μη ξεχνάμε όμως και τις συνθήκες υπό τις οποίες γίνεται η μέτρηση.
    ο κατασκευαστής μπορεί να μετράει σε ιδανικές συνθήκες, με άριστη ποιότητα καυσίμου, άριστα συντηρημένο κινητήρα, άριστη οδήγηση, χωρίς αντιστάσεις και τριβές, με την τροφοδοσία αέρα να γίνεται με ανεμιστήρα πάνω σε δυναμόμετρο..

     

    η κατανάλωση, όπως και η ιπποδύναμη ενός οχήματος είναι εντελώς ενδεικτική και πρακτικά άχρηστη.

     

    οι τυχαίες δειγματοληψίες προφανώς και δεν μπορούν να πιάσουν τις τιμές του κατασκευαστή. και ούτε είναι και αξιόπιστες διότι υπάρχει συστηματικό σφάλμα μιας και κάθε μάρκα αυτοκινήτου συνήθως οδηγείται και από συγκεκριμένο τύπο οδηγού και δεν μπορεί να γίνει εύκολα σύγκριση μεταξύ τους.

    alej

    Δημοσιεύτηκε

    Οι βιομηχανίες επίσης κρύβουν και την αλήθεια για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τις μπαταρίες (την περιβαλλοντική επιβάρυνση κατασκευής, τον χρόνο αλλαγής, την διαχείριση των απορριμμάτων), τις απώλειες λόγω παραγωγής / μεταφοράς ρεύματος κλπ... 



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.