Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Ποια είναι τα οφέλη που περιμένουν οι οδηγοί από τα αυτόνομα οχήματα και σε ποιες περιπτώσεις θα χρησιμοποιούσαν περισσότερο τη δυνατότητα μετακίνησης με το Ι.Χ. τους, χωρίς να χρειάζεται να αγγίζουν το τιμόνι;

    Για να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα, η Bosch πραγματοποίησε πρόσφατα έρευνα σε σε έξι χώρες (Βραζιλία, Κίνα, Γερμανία, Γαλλία, Ιαπωνία και Η.Π.Α), ζητώντας από όσους συμμετείχαν να καταδείξουν ποιες επιλογές προκρίνουν οι ίδιοι, από τις δυνατότητες που προσφέρει η αυτοματοποιημένη οδήγηση.

     

    Έτσι, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων εξέφρασε την προτίμηση της προς τα αυτόματα οχήματα όσον αφορά τη διάνυση μεγάλων αποστάσεων (67%) και τη πραγματοποίηση ταξιδιών αναψυχής (61%).

     

    Εξίσου η πλειοψηφία των οδηγών αναμένει πως η αυτοματοποιημένη οδήγηση θα προσδώσει μεγαλύτερη ευκολία (68%) και ασφάλεια (60%) σε πολλές καθημερινές καταστάσεις όπως : η διαδικασία της στάθμευσης (65%), η αναζήτηση χώρου στάθμευσης στο κέντρο της πόλης (60%) και η άνευ στρες πλοήγηση σε καταστάσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης.

     

    Επιπλέον στο ερώτημα για το πού πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ο χρόνος που εξοικονομείται μέσω της αυτόνομης οδήγησης, το μεγαλύτερο ποσοστό (63%) απάντησε “απολαμβάνοντας τη διαδρομή”, ενώ μια ελαφρώς μικρότερη μερίδα οδηγών (61%) απάντησε “συνομιλώντας με τους επιβάτες”.

     

    Όπως είναι γνωστό, η αυτοματοποιημένη οδήγηση υπόσχεται να αλλάξει τα δεδομένα στις μετακινήσεις με Ι.Χ., μετατρέποντας τους οδηγούς σε επιβάτες και τα αυτοκίνητα σε οδηγούς. Στο εγγύς μέλλον, τα αυτοκίνητα θα είναι σε θέση να κινούνται ανεξάρτητα, απλά και μόνο με το πάτημα ενός κουμπιού από τον οδηγό.

     

    CC_Picture_Infographic_01_EN_RGB_20170626.jpg

     

    CC_Picture_Infographic_02_EN_RGB_20170626.jpg

     

     

    Κατ’ αυτό τον τρόπο η συμμόρφωση με τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και τα όρια ταχύτητας θα είναι πλέον γεγονός, καθιστώντας ασφαλέστερη την οδήγηση στους δρόμους. Οι επιλογές που προσφέρει η αυτοματοποιημένη οδήγηση καθιστούν τα αυτοκίνητα πιο ελκυστικά για πολλούς καταναλωτές. Ειδικά για τους άνδρες οδηγούς οι νέες τεχνολογίες αποτελούν σημαντικό κριτήριο αγοράς (52%).

     

    Για την έρευνα σχετικά με την αυτοματοποιημένη οδήγηση, η Bosch ζήτησε τη γνώμη περίπου 6.000 ατόμων στις έξι χώρες, τα οποία διαθέτουν δίπλωμα οδήγησης. Σε κάθε χώρα συμμετείχαν 1.000 άτομα ηλικίας 16 ετών και άνω. Οι συμμετέχοντες επιλέχθηκαν βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από την Bosch και τη Lightspeed Research.

     

    Παράλληλα η Bosch σε συνεργασία με τη Mercedes-Benz, εγκαινίασαν σήμερα έναν αυτόματο χώρο στάθμευσης valet στο μουσείο της κορυφαίας αυτοκινητοβιομηχανίας στη Στουτγάρδη. Από το 2018 όταν και θα διατεθεί στους επισκέπτες του μουσείου, κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να προχωρήσει στην ενοικίαση αυτοκινήτου μέσα από μια εφαρμογή για smartphone, με το αυτοκίνητο να κατευθύνεται αυτόνομα προς το σημείο παραλαβής.

     

     

     

    Για την επιστροφή του αυτοκινήτου αρκεί η τοποθέτησή του σε έναν ειδικό χώρο, και μόνο του όπως μπορούμε να δούμε και στο βίντεο αυτό θα βρει ελεύθερη θέση και θα σταθμεύσει μέσα στο χώρο, καθοδηγούμενο από τους αισθητήρες του αλλά και την υποδομή που βρίσκεται εγκατεστημένη στο κτίριο και την οποία έχει αναπτύξει η Bosch.

     

    Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/%CE%B4%CE%B9%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B1/cars/bosch-%CE%B7-%CE%BF%CE%B4%CE%AE%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%AF-r14560





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Η καλύτερη πλοήγηση σταδιακά θα μειώσει και το μποτιλιάρισμα. Εάν όλοι έχουν gps θα μπορεί να γίνει κεντρική διαχείριση της κυκλοφορίας ώστε να αξιοποιούνται όλες οι εναλλακτικές διαδρομές αλλά και σε επίπεδο δρόμου να μη μένουν νεκρά σημεία επειδή κάποιος ακολουθεί λάθος τροχιά και κόβει όλη την κυκλοφορία, εμποδίζοντας ακόμα και τα μηχανάκια (ή θέτοντας τα σε κίνδυνο). Επίσης θα γίνεται οικονομία στα καύσιμα και τους δίσκους. Ή αμα σου υποδεικνύει τη βέλτιστη θέση στάθμευσης θα λύσει αρκετά προβλήματα.

     

    Το ότι μια μέρα θα καταργηθεί τελείως ο ανθρώπινος παράγοντας είναι συνηθισμένη ατάκα των διαφημίσεων τεχνολογίας. Πάντα το τραβάνε σε ουτοπικό επίπεδο όταν στην πραγματικότητα πρόκειται για πολύ απλές ιδέες που συνήθως αφορούν συστήματα υποστήριξης αποφάσεων.

     

    Μάλιστα, πολλές από αυτές τις εφαρμογές προορίζονται για επαγγελματικά οχήματα, τρακτέρ και τέτοια, όπου η ακρίβεια των χειρισμών έχει να κάνει και με την ποιότητα της εργασίας.

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Σκοπός νομίζω, δεν είναι να οδηγάει κάποιος άλλος το αυτοκίνητο την ώρα του μποτιλιαρίσματος αλλά να μην υπάρχει μποτιλιάρισμα. Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και πάρτε μηχανές και μηχανάκια!

     

    Για το πρώτο περί μποτιλιαρίσματος χαίρομαι που συμφωνούμε, και να πω ότι η διαχείριση του προβλήματος με αυτοματισμούς και GPS δεν σημαίνει και λύση του.

     

    Mε το δεύτερο μου έφερες τις μνήμες του χαμού του οδοντιάτρου της οικογένειας με μοτοποδήλατο, του χαμού ξαδέλφου μου στην Πειραιώς με 40 χλμ/ω, του χαμού μακρινού γνωστού όταν έπεσε κόντρα στην πίσω ρόδα πούλμαν που έκανε εγκληματική αναστροφή στην Κηφησίας, του κομένου δάκτυλου φίλου που προσγειώθηκε από τρία μέτρα ψηλά που τον πέταξε ενας Ι.Χής  από stop, και δύο πελάτες μου έμπειρους οδηγούς μηχανής που βρέθηκαν ...γυψοφόροι για κάποιους μήνες.....

    Από αυτοκίνητο στο περιβάλλον μου  έχω  μόνο ένα περιστατικό τραυματισμού που αν ήταν με μηχανή θα μας έλειπε τώρα...

    Αυτά περί χάρης.......

     

    Τελικά ο Θεός να φυλάει όλους μας......

    Edited by Anton_civeng
    project.breeze

    Δημοσιεύτηκε

    Για το πρώτο περί μποτιλιαρίσματος χαίρομαι που συμφωνούμε, και να πω ότι η διαχείριση του προβλήματος με αυτοματισμούς και GPS δεν σημαίνει και λύση του.

     

    Mε το δεύτερο μου έφερες τις μνήμες του χαμού του οδοντιάτρου της οικογένειας με μοτοποδήλατο, του χαμού ξαδέλφου μου στην Πειραιώς με 40 χλμ/ω, του χαμού μακρινού γνωστού όταν έπεσε κόντρα στην πίσω ρόδα πούλμαν που έκανε εγκληματική αναστροφή στην Κηφησίας, του κομένου δάκτυλου φίλου που προσγειώθηκε από τρία μέτρα ψηλά που τον πέταξε ενας Ι.Χής  από stop, και δύο πελάτες μου έμπειρους οδηγούς μηχανής που βρέθηκαν ...γυψοφόροι για κάποιους μήνες.....

    Από αυτοκίνητο στο περιβάλλον μου  έχω  μόνο ένα περιστατικό τραυματισμού που αν ήταν με μηχανή θα μας έλειπε τώρα...

    Αυτά περί χάρης.......

     

    Τελικά ο Θεός να φυλάει όλους μας......

     

    Όσοι οδηγούν μηχανές ή μηχανάκια σε καθημερινή βάση είναι βέβαιο ότι γίνονται πολύ πιο προσεκτικοί και ευαισθητοποιημένοι προς τα δίκυκλα όταν πιάνουν στα χέρια τους τιμόνι αυτοκινήτου. Από αυτούς που ανέφερες όμως, πόσοι φορούσαν πλήρη εξοπλισμό; Πόσοι φορούσαν κράνος, γάντια, μπουφάν με προστασίες σε αγκώνες, πλάτη, πήχεις, ώμους, μπότες και παντελόνι; Δεν λέω ότι είναι πανάκεια αλλά είμαι σίγουρος πως με πλήρη εξοπλισμό τα μικροατυχήματα στην πόλη και με χαμηλές ταχύτητες (που αντιπροσωπεύουν το 85% των θανατηφόρων ατυχημάτων συνολικά)  θα ήταν απλά μία αναποδιά και χάσιμο χρόνου και όχι απώλεια ζωής. 

    antloukidis

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    ...σε κάθε περίπτωση πάντως φίλοι μου, πιστεύω ότι η 100% αντικατάσταση του ανθρώπου από τις μηχανές, είναι ευτυχώς, ακόμα πολύ μακρυά....

    Edited by antloukidis
    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Όσοι οδηγούν μηχανές ή μηχανάκια σε καθημερινή βάση είναι βέβαιο ότι γίνονται πολύ πιο προσεκτικοί και ευαισθητοποιημένοι προς τα δίκυκλα όταν πιάνουν στα χέρια τους τιμόνι αυτοκινήτου. Από αυτούς που ανέφερες όμως, πόσοι φορούσαν πλήρη εξοπλισμό; Πόσοι φορούσαν κράνος, γάντια, μπουφάν με προστασίες σε αγκώνες, πλάτη, πήχεις, ώμους, μπότες και παντελόνι; Δεν λέω ότι είναι πανάκεια αλλά είμαι σίγουρος πως με πλήρη εξοπλισμό τα μικροατυχήματα στην πόλη και με χαμηλές ταχύτητες (που αντιπροσωπεύουν το 85% των θανατηφόρων ατυχημάτων συνολικά)  θα ήταν απλά μία αναποδιά και χάσιμο χρόνου και όχι απώλεια ζωής. 

     

    Όλα αυτά μαζί πράγματι κανείς δεν τα φορούσε.... :sad:

    όμως αυτή η υποχρέωση για την προστασία ζωής είναι που κάνει για μένα δύσκολη την επιλογή της μηχανής που σε κάνει να παρουσιάζεσαι σαν τον Robo-cop όπου πάς. :ph34r:

    Πάντως θεωρώ ευεργέτημα το να κυκλοφορούν πολλοί με μηχανές, αφού στην αντίθετη περίπτωση που κι αυτοί έπερναν τα αυτοκίνητα τους ......

    ε!  ..... οι δρόμοι θα πήζαν σαν τσιμέντο.      

    Προσωπικά σε αστικές διαδρομές είμαι φανατικός των Μ.Μ.Μ  :idea:

    Edited by Anton_civeng
    project.breeze

    Δημοσιεύτηκε

    Πάντως θεωρώ ευεργέτημα το να κυκλοφορούν πολλοί με μηχανές, αφού στην αντίθετη περίπτωση που κι αυτοί έπερναν τα αυτοκίνητα τους ......

    ε!  ..... οι δρόμοι θα πήζαν σαν τσιμέντο.      

     

    Μακάρι να σκέφτονταν όλοι έτσι και να προσέχαν και να διευκόλυναν τους οδηγούς μηχανών. Για τα ΜΜΜ συμφωνώ κι εγώ απόλυτα, μακάρι να φτάσουμε τα επίπεδα του Λονδίνου που μπορείς να πας παντού πραγματικά χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις δικό σου όχημα. Δυστυχώς επειδή χρησιμοποιώ με την μηχανή καθημερινά την Αττική Οδό από Καματερό προς Ραφήνα βλέπω πάρα πολλά αυτοκίνητα να πηγαινοέρχονται με μόνο 1 άτομο μέσα. Τί σπατάλη και χάσιμο χώρου είναι αυτό; Αν το 1/5 από αυτούς χρησιμοποιούσαν μηχανή, μηχανάκι ή ΜΜΜ ή έστω πηγαινοερχόταν με έναν συνάδελφο πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα;

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    Όμως αυτή η υποχρέωση για την προστασία ζωής είναι που κάνει για μένα δύσκολη την επιλογή της μηχανής που σε κάνει να παρουσιάζεσαι σαν τον Robo-cop όπου πάς. :ph34r: 

     

    Εάν το βλέπεις μόνο σαν υποχρέωση και δε νιώθεις περήφανος που θα παρουσιάζεσαι έτσι τότε άστο..

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    ....θα ΄πρεπε να αισθάνομαι λές περήφανος επειδή  θα παρουσιάζομαι σαν Robo-cop ???!!!  :shock: :shock: :shock:

     

    έχω ακούσει για διάφορα αξιακά και "αξιακά"  πρότυπα, αλλά αυτό πιά τα ξεπερνάει....

    μάλλον έχεις χάσει  την πυξίδα στον δρόμο προς την δόξα....... B)

    georgios_m

    Δημοσιεύτηκε

    ουφ, εννοώ περήφανος για τη μηχανή σου και τα λοιπά παρελκόμενα..

    Anton_civeng

    Δημοσιεύτηκε

    Ο.Κ  τόβαλες στη θέση του τώρα....

    να το λέγαμε λοιπόν καλύτερα    "να νοιώθεις ευχαρίστηση" .....

     

    αυτό όμως πιστεύω για τον καθένα και με τα χούγια του είναι διαφορετικό και όπως τον βολεύει...... :)




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.