Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Τα 59 ηλεκτρικά ΙΧ που επιδοτούνται


    Ποια είναι τα μοντέλα που διατίθενται σε τιμές έως 50.000 ευρώ και είναι επιλέξιμα για επιδότηση. Η λίστα δεν περιλαμβάνει μοντέλα Tesla, αλλά η εταιρεία ετοιμάζεται για διείσδυση στην Ελλάδα.

    Τη λίστα με 53 ηλεκτρικά αυτοκίνητα που μπορούν να ενισχυθούν με την προβλεπόμενη από το νόμο επιδότηση αγοράς, έως 6.000 ευρώ, έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής μέσω της νέας ιστοσελίδας, που τέθηκε δοκιμαστικά σε λειτουργία και θα αρχίσει να υποδέχεται αιτήσεις καταναλωτών για επιδότηση από τις 24 Αυγούστου. Σημειώνεται ότι επιλέξιμα για επιδότηση θα είναι οχήματα που αγοράζονται από τις 7 Αυγούστου.

    Στη λίστα του υπουργείου έχουν περιληφθεί οχήματα όλων των «παραδοσιακών» αυτοκινητοβιομηχανίων που έχουν αντιπροσωπείες στην Ελλάδα και οι τιμές τους δεν ξεπερνούν τα 50.000 ευρώ, που είναι και το πλαφόν, το οποίο ορίζει ο νόμος για την επιδότηση.

    Πιο προσιτό μοντέλο της λίστας είναι το Skoda CITIGOe iV, με λιανική τιμή προ φόρων 17.984 ευρώ και ακριβότερο το BMW i 8P61, με λιανική τιμή προ φόρων 40.891 ευρώ. Αρκετά είναι τα προσιτά για το μέσο καταναλωτή μοντέλα: τέσσερα έχουν τιμές προ φόρων κάτω από τα 20.000 ευρώ και άλλα 18 μοντέλα έχουν τιμές κάτω από 30.000 ευρώ.

    -Ενημέρωση- Προστέθηκαν και τα οχήματα Tesla

    Όμως, παρότι η αμερικανική Tesla έχει γίνει πλέον ταυτίσει την επωνυμία με την ηλεκτροκίνηση, δικά της μοντέλα δεν περιλαμβάνονται στη λίστα των επιλέξιμων για επιδότηση. Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό συμβαίνει επειδή η εταιρεία δεν διαθέτει στην Ελλάδα αντιπροσώπευση και η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου έλαβε τιμές μόνο από τους καταλόγους των αντιπροσωπειών.

    Παρ’ όλα αυτά, η καινοτομική βιομηχανία του Έλον Μασκ δεν θα λείψει από την ελληνική αγορά, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνουν τα κίνητρα της κυβέρνησης για την επιδότηση της ηλεκτροκίνησης. Έχει ήδη ανακοινώσει, στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, ότι άνοιξε στο διαδίκτυο το design studio και για Έλληνες καταναλωτές, ώστε να μπορούν να σχεδιάζουν το μοντέλο αυτοκινήτου που θέλουν, με τον εξοπλισμό που επιθυμούν και να παίρνουν προσφορά τιμής.

    Η Tesla έχει ανακοινώσει ότι μέσα στο τρίτο τρίμηνο θα ανοίξει στην Αθήνα ένα pop-up κατάστημα (εποχικό κατάστημα), δίνοντας τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να κάνουν και test drive στα οχήματά της.

    Η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι «όλα τα οχήματα Tesla με βασική τιμή μέχρι 50.000 ευρώ προ φόρων είναι επιλέξιμα για 15% επιδότηση με μέγιστη μείωση 6.000 ευρώ στην τιμή αγοράς για ιδιώτες ή 5.500 ευρώ για εταιρείες. Οι εταιρείες μπορούν να διεκδικήσουν το κίνητρο αγοράς για έως και 3 αυτοκίνητα».

    Με τα σημερινά δεδομένα, η Tesla, λόγω των γενικά υψηλών τιμών των μοντέλων της, έχει μόνο ένα, το Model 3 Standard Range Plus, το οποίο διατίθεται σε τιμή χαμηλότερη των 50.000 ευρώ και είναι επιλέξιμο για επιδότηση (η τιμή του αρχίζει από τα 46.990 ευρώ και μετά την αφαίρεση της επιδότησης υπολογίζεται ότι θα πέφτει στα 41.500 ευρώ).

    Δείτε την λίστα εδώ: http://kinoumeilektrika.ypen.gr/filehelp/Επιλέξιμα ηλεκτρικά 04 08 2020.pdf


    Πηγή: https://www.businessdaily.gr/oikonomia/23414_ta-53-ilektrika-ih-poy-epidotoyntai-giati-leipei-i-tesla-apo-ti-lista



    Edited by Engineer


    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν αντέχω θα την κάνω τη μελέτη αντιπροσώπευσης χωρών.

    image.thumb.png.348ba9a4d94988c24ef1de8ef6e3304d.png

    Γερμανική έδρα: 47 οχήματα 

    Ολλανδίκή ή παγκόσμια έδρα: 33 οχήματα

    Νότια Κορέα: 20

    Γαλλία: 17

    ΗΠΑ: 4

    Ιαπωνία: 3

     

     

    Link to comment
    Share on other sites

    αντί να επιδοτήσουμε τον κακομοίρη  να αλλάξει το  κάρο του 1992 που αποτελεί κινούμενο φέρετρο για τον ίδιο την οικογένειά του κ την κοινωνία, να πάρει ένα καινούριο αυτοκίνητο αξίας 12-15000 ευρώ ας είναι κ diesel( αλλά νέας αντιρυπαντικής τεχνολογίας) επιδοτούμε το λεφτά που έχει να δώσει 45,50,60000 ευρώ για να γλιτώσει 5000 . Και αυτό για να κονομήσει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κ οικονομία τελικώς. Γιατί δεν επιδοτείτε κύριοι την  αγορά αυτοκινήτου με φυσικό αέριο το οποίο είναι κ οικολογικό σε σχέση με βενζίνη -diesel, και οικονομική τεχνολογικά λύση, και δίκτυο ανεφοσιασμού θα μπορούσε να αναπτυχθεί σε μερικούς μόνον μήνες.?Γιατί πολύ απλά η Γερμανία δεν έχει φυσικό αέριο, Περαστικά μας .Για τους Γερμανούς δουλεύουν όλοι...

    Link to comment
    Share on other sites

    Το κυρίως πρόβλημα δεν είναι ότι θα πλουτίσουν οι Γερμανοί γιατί μάλλον δε θα πουλήσουν πολλά γιατί δε μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ο κόσμος τόσο και κυρίως εκείνος που δεν έχει γκαράζ! Το κυρίως πρόβλημα είναι ότι είναι πάρα πολύ πιθανό να χάνουμε χρόνο. Είμαστε χώρα με ακραίο πρόβλημα έλλειψης γκαράζ και γενικά σταθερότητας στη στέγαση αυτοκινήτου οπότε ως πρώτο αυτοκίνητο είναι σχεδόν απαγορευτικό οπότε μάλλον μας συμφέρει να σεβαστούμε την άποψη των Ιαπώνων που είναι να μεν να πας σε ηλεκτρικό μοτέρ + μπαταρία αλλά και + ηλεκτροχημική γεννήτρια μαζί.

    Edited by curzondax
    Link to comment
    Share on other sites



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.