Η πανδημία έχει επηρεάσει όλες τις επιχειρήσεις. Από τη «σκοπιά» του Digital Marketing, τι θα πρέπει να περιμένουμε το 2022;
Superdigitalisation: Μας περιβάλλει ο ψηφιακός κόσμος
Το 30% των εταιριών ισχυρίζονται ότι δεν έχουν προσδιορίσει μία μετά-Covid επιχειρηματική στρατηγική. Το γεγονός αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο σε ολόκληρη την επιχείρηση, αφού είναι το κλειδί για να προβλέψετε τις ανάγκες των πελατών σας γνωρίζοντάς τους και δίνοντας προσοχή στα ψηφιακά μέσα όπου εκφράζουν τις ανησυχίες τους. Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία για τους CMOs και τα τμήματα μάρκετινγκ.
Direct-to-Consumers (D2C): Όταν οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράσουν απευθείας από το Brand
Είτε πρόκειται για την αγορά ειδών πρώτης ανάγκης είτε για την αγορά ειδών πολυτελείας, ο όρος Direct to Consumer σημαίνει ότι τα Brands θα πρέπει να διαχειρίζονται εξολοκλήρου τη σχέση με τον πελάτη από την αρχή μέχρι το τέλος, εκμεταλλευόμενα όλες τις πληροφορίες ώστε να δημιουργήσουν μοναδικές, εξατομικευμένες, αποτελεσματικές και αποδοτικές εμπειρίες.
Και σε περίπτωση που ακόμα πιστεύετε ότι οι καταναλωτές διστάζουν να μοιραστούν αυτές τις πληροφορίες, φέτος ανακαλύψαμε ότι το 61% των καταναλωτών θα ήταν πρόθυμοι να μοιραστούν πληροφορίες με τα Brands ώστε να βελτιωθεί η εμπειρία αγορών τους.
Το D2C αντιπροσωπεύει το 40% των διαδικτυακών πωλήσεων, έχοντας συνεχείς αυξήσεις ( δεδομένα από το eMarketer, Digital Commerce 360), μία τάση που έχει παγιωθεί το 2020 και είναι πιθανό να αυξηθεί το 2021.
Σε αυτό το σημείο το ερώτημα δεν είναι εάν τα φυσικά καταστήματα θα συνεχίσουν να κλείνουν (το κάνουν ήδη) αλλά σε ποιο βαθμό θα χρειαστεί να επαναπροσδιοριστούν όσα έχουν παραμείνει ανοιχτά, ώστε οι καταναλωτές να τα θεωρούν απαραίτητα.
Οι βασικές πτυχές αυτής της τάσης θα είναι:
• Η σημασία της ελαχιστοποίησης της σύγκρουσης καναλιών
• Η τιμολογιακή πολιτική
• Η μάχη ενάντια στους διαδικτυακούς γίγαντες διανομής
• Η απαραίτητη επένδυση σε δεδομένα και τεχνολογία
• Η αδιαμφισβήτητη πολιτιστική αλλαγή μέσα στους οργανισμούς
Homebound Οικονομία: το σπίτι δεν είναι μόνο ένα μέρος για να περνάς το βράδυ
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνών, καθώς η οικονομία στο σύνολό της έχει υποστεί βαρύ πλήγμα, η απαίτηση για προϊόντα που κάνουν το σπίτι μας πιο άνετο και βιώσιμο έχει αυξηθεί σταθερά. Ξαφνικά τα σπίτια έγιναν μέρος για δουλειά, άσκηση και ψηφιακή διασκέδαση.
Και παρά την υπόσχεση για εμβόλια και την ασφάλεια που θα παρέχουν, και ότι τελικά θα μας επιτραπεί να επιστρέψουμε στις υπαίθριες δραστηριότητες, η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι πιστεύουν πως η εργασία εξ ’αποστάσεως είναι θετική: το 51% του πληθυσμού προτιμούν την εξ’ αποστάσεως εργασία, σε αντίθεση με το 25% που προτιμάει να δουλεύει από το γραφείο και το ποσοστό όσων εργάζονται εξ’ αποστάσεως αναμένεται να αυξηθεί από 63% σε 87% μετά την κρίση, σύμφωνα με την Bain & Company.
Επιπλέον, η αναζήτηση ακινήτων σε αγροτικές περιοχές έχει αυξηθεί κατά 46% αυτές τις μέρες. Τώρα που το σπίτι μας έχει μετατραπεί σε χώρο όπου περνάμε πολύ χρόνο και από τον οποίο μπορούμε να δουλέψουμε, οι άνθρωποι ξεκίνησαν να αναζητούν εναλλακτικές λύσεις στέγασης εκτός πόλης.
Άνθρωποι, δεδομένα και Τεχνητή Νοημοσύνη: Ένα εργαλείο για τα Brands
Λόγω της πολυπλοκότητας που τα περιβάλλει, δεν είναι εύκολο να παρακολουθείτε τις τάσεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Ωστόσο αξίζει να επισημανθούν δύο σημαντικές τάσεις: προς τις εσωτερικές διαδικασίες των εταιριών και προς τους καταναλωτές.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη εφαρμόζεται σε επιχειρηματικές διαδικασίες: AiOps
Το AiOps είναι η συντομογραφία που χρησιμοποιείται όταν αναφερόμαστε στην τεχνητή νοημοσύνη για λειτουργίες πληροφορικής και αναφέρεται σε πολυεπίπεδες πλατφόρμες τεχνολογίας που αυτοματοποιούν και βελτιώνουν τις λειτουργίες πληροφορικής μέσω ανάλυσης και μηχανικής μάθησης (ML).
Για να το θέσουμε πιο απλά, είναι όλα όσα αποσκοπούν στην εξοικονόμηση χρόνου που δαπανάται σε διαδικασίες εντός των εταιριών, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να χρησιμοποιούν αυτόν τον χρόνο πιο κερδοφόρα. Ωστόσο, αυτές οι τεχνολογίες θα αναλώνουν το μεγαλύτερο μέρος της προσπάθειάς τους σε πτυχές που σχετίζονται με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο και τον αυτοματισμό. Σε μια χρονιά κατά την οποία η κατανάλωση και η πρόσβαση στο Διαδίκτυο από τα σπίτια μας έχει αυξηθεί σημαντικά σε παγκόσμια κλίμακα, έχει γίνει πιο εμφανές ότι η ασφάλεια έχει τεθεί σε κίνδυνο.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη εφαρμόζεται στο μάρκετινγκ και τους καταναλωτές
Καθώς συλλέγουμε και βελτιστοποιούμε δεδομένα πελατών, η ικανότητά μας να προβλέψουμε την επόμενη αποτελεσματική ενέργεια ή την τέλεια προσφορά, θα συνεχίσει να βελτιώνεται, επειδή το θεμέλιο της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι η ικανότητά του να μαθαίνει και να συμπεραίνει περαιτέρω τις προτιμήσεις των χρηστών.
Με τον καιρό, καθώς αυτός ο κύκλος συνεχίζει να λειτουργεί, θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία με βάση τις γνώσεις μας για τον πελάτη, που είναι ο επιθυμητός στόχος.
Η επένδυση σε εργαλεία DMP, ευφυΐας πελατών ή CDP και CRM που είναι ικανά να φιλοξενούν τα απαραίτητα δεδομένα και τις διαδικασίες αυτοματισμού θα αυξηθούν. Ταυτόχρονα, ωστόσο, πολλές εταιρίες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν το Excel για να φιλοξενούν τα δεδομένα των πελατών τους.
Πηγή: https://www.protothema.gr/technology/article/1179901/auta-ta-psifiaka-trends-tha-kathorisoun-tin-epomeni-dekaetia
Recommended Comments
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα