Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Το πρότζεκτ της ερευνητικής ομάδα Bauhaus Luftfahrt είναι άκρως εντυπωσιακό. Απομένει να φανεί στην πράξη αν θα βρει ευήκοα ώτα με στόχο να υλοποιηθεί κάποια στιγμή στο μέλλον ή θα παραμένει απλώς μια πρόταση.

     

    Μια διεθνής ερευνητική ομάδα υποστηριζόμενη από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης, παρουσίασε πρόσφατα στο Βερολίνο στο πλαίσιο της έκθεσης ILA Βerlin Air Show ένα νέο φιλόδοξο πρότζεκτ, στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται το αεροπλάνο ως μέσο μαζικής μεταφοράς σε αστικό και υπεραστικό επίπεδο.

     

    Η ιδέα τους φέρει τον τίτλο CentAirStation, ενώ το μοντέλο αεροσκάφους που παρουσιάζουν στο κοινό οι σχεδιαστές ακούει στο όνομα City Bird.

     

    To σχέδιο της Bauhaus Luftfahrt περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού αστικού αεροδρομίου, με αεροδιάδρομο μήκους 64μ., πλάτους 90 μ. και πολλά επίπεδα.

     

    «Θα μπορεί να εξυπηρετεί μέχρι και 10,5 εκατ. επιβάτες τον χρόνο με στόχο σε ένα μεταγενέστερο επίπεδο ο αριθμός αυτός να ανέλθει στα 15 εκατομ.» σημειώνουν οι ερευνητές.

     

    Στόχος ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι να εξυπηρετεί το κοινό σε βάση 16 ωρών ημερησίως, ενώ θα εκτελούνται περίπου 30 δρομολόγια ανά ώρα.

     

    Πίσω από τη σύλληψη της βασικής ιδέας βρίσκεται η ολοένα αυξανόμενη ανάγκη εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού επιβατών σε ήδη επιβαρυμένα από την κίνηση αστικά κέντρα.

     

    Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους όρους ασφάλειας, κυρίως αναφορικά με τους νέους τρόπους γρήγορης απογείωσης και προσγείωσης.

     

    Τα αεροσκάφη City Bird διαθέτουν επίσης ένα νέο σύστημα πλοήγησης ακόμη μεγαλύτερης ακριβείας καθώς και μηχανισμό αυτόματης προσγείωσης.

     

    0,,19297356_403,00.jpg

     

    0,,19297358_403,00.jpg

     

    Το CentAirStation, που θα λειτουργεί σαν αστικό αεροδρόμιο, βασίζεται στη λογική ενός παραδοσιακού σιδηροδρομικού σταθμού. Αποβάθρες, αεροσκάφη στη σειρά, σύντομη αναμονή στις ουρές επιβίβασης.

     

    «Οι επιβάτες θα χρειάζονται μόλις 15 λεπτά από την είσοδό τους στο αεροδρόμιο μέχρι την επιβίβαση» αναφέρει η γραπτή έκθεση της ομάδας Bauhaus Luftfahtr, ενώ από την προσγείωση μέχρι την έξοδο από τα αεροδρόμιο θα απαιτούνται μόλις 10 λεπτά.

     

    Πηγή: http://www.dw.com/el/%CF%84%CE%BF-%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%B1%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CF%8C%CE%BC%CE%B9%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AD%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%82/a-19311264





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

    με 64 μέτρα διάδρομο δεν απογειώνεται ούτε χαρταετός. Κάποιος λάθος έχει γίνει. 

    • Upvote 1
    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Μάλλον 640 θα είναι αφού συγκρίνοντας τα ICE κάπου εκεί βγαίνει .

    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

    Μάλλον 640 θα είναι αφού συγκρίνοντας τα ICE κάπου εκεί βγαίνει .

     

    και τα 640 είναι λίγα !!!! βάλε τουλάχιστον βάσει προδιαγραφών ελάχιστο 1400 μέτρα.

    giannis1277

    Δημοσιεύτηκε

    Κανένα νόημα ύπαρξης αεροσκαφών και αεροδρομίων από οικονομική, περιβαλλοντική άποψη και άποψη χωρητικότητας, ταχύτητας και χρόνου. Ιδίως εφόσον υπάρχουν projects όπως τα hyperloop και et3 ή ακόμα και τα (ακριβά προς το παρόν) maglev trains σαν το transrapid

    BAS

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Σύγκρινε το μέγεθος του ανθρώπου με το αεροπλάνο και θα δείς ότι μιλάμε για μικρά αεροπλάνα , μάλλον ειδικού σχεδιασμού που ίσως χρειάζονται μικρό διάδρομο .

     

    Τελικά βρήκα τα στοιχεία . 650 μ ο διάδρομος , στο μακρυνό μέλλον το θέμα .

     

    Απλά για ενημέρωση 

     

    http://www.bauhaus-luftfahrt.net/forschung/system-und-flugzeugtechnologien/der-ce-liner

    http://www.bauhaus-luftfahrt.net/flughafenkonzept-centairstation-und-flugzeugkonzept-citybird

    Edited by BAS
    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Σύγκρινε το μέγεθος του ανθρώπου με το αεροπλάνο και θα δείς ότι μιλάμε για μικρά αεροπλάνα , μάλλον ειδικού σχεδιασμού που ίσως χρειάζονται μικρό διάδρομο .

     

    Τελικά βρήκα τα στοιχεία . 650 μ ο διάδρομος , στο μακρυνό μέλλον το θέμα .

     

    Απλά για ενημέρωση 

     

    http://www.bauhaus-luftfahrt.net/forschung/system-und-flugzeugtechnologien/der-ce-liner

    http://www.bauhaus-luftfahrt.net/flughafenkonzept-centairstation-und-flugzeugkonzept-citybird

     

     

    Βλακείες Γερμανών ηλιθίων (υπάρχουν και έξυπνοι Γερμανοί). Σε λίγες ημέρες ανακοινώνεται ο αερο κινητήρας υδρογόνου απο την GE. θα το φοράνε κυρίως ελικόπτερα για αστική χρήση. Το πρώτο αστικό ελικόπτερο μηδενικών ρύπων θα κυκλοφορήσει το 2019 απο την Textron. Έχει πάρει ήδη έγκριση απο την FAA. To ελικόπτερο θα έχει μεταφορική ικανότητα 50 ατόμων.

     

    Δυστυχώς για τους Γερμανούς, οι Αμερικάνοι επειδή είναι ταυτόχρονα επιστήμονες + έμποροι + χρήμα + δημόσια διοίκηση δεν παλεύονται.   

    Edited by Ροδοπουλος
    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Δημοσιεύτηκε

    Κάτι σαν κι εμάς, δηλαδή....

    Ροδοπουλος

    Δημοσιεύτηκε

    Κάτι σαν κι εμάς, δηλαδή....

     

    φαντάσου να έβγαινε ο Τσιπρας  και να έκανε αυτά που κάνει σε εμάς στα Χαζο-Αμερικανάκια.............θα τον φύτευε η ίδια η μάνα του στο Hoover Dam  

    Γιάννης

    Δημοσιεύτηκε

    640m?? Μου φαίνεται πολύ λίγο...anyway



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.