Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Όπως ανακοίνωσε ο Vice President Business Development της e.GO Mobile, το ηλεκτρικό τους όχημα θα αρχίσει να παράγεται στη χώρα μας σε περίπου τρία χρόνια.

    Το ηλεκτρικό όχημα e.GO Life της εταιρείας Next.e.GO Mobile σύντομα θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με τιμές που αρχίζουν από τις 22.000€. Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται από τη Γερμανία, όπου και βρίσκεται η γραμμή παραγωγής τους, όμως σύντομα θα παράγεται στην Ελλάδα, ύστερα από μια σημαντική επένδυση που ετοιμάζει η εταιρεία στη χώρα μας.
    810_b8c497f618f6e91b8a060e924250f46a.jpg

    O Dr Martin Sommer, Vice President Business Development της e.GO Mobile ανακοίνωσε στο Electric Vehicle Conference που το GOCAR είναι χορηγός επικοινωνίας ότι στόχος της εταιρείας είναι να ξεκινήσει η παραγωγή του e.GO Life στην Ελλάδα το 2024.

    To ηλεκτρικό μοντέλο εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 77 ίππων και η αυτονομία φτάνει στα 171 χιλιόμετρα με βάση το πρωτόκολλο μετρήσεων WLTP City. Τα 0-50 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει στα 122 χλμ./ώρα. Ο εξοπλισμός που το συνοδεύει είναι ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει όλα όσα χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας. Ενδεικτικά, συμπεριλαμβάνονται:
    • Αυτόματος κλιματισμός
    • Ζάντες αλουμινίου
    • Θερμαινόμενο παρμπρίζ
    • Προβολείς LED
    • Σύστημα πολυμέσων με υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto
    • Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων
    • Αυτόματη λειτουργία φώτων
    • Hill Assist

    810_f9f3b54863f886afe4335198e58f0c85.jpg

    Αν και ακόμη δεν έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες, οι επικρατέστερες περιοχές για την κατασκευή του ηλεκτρικού οχήματος είναι αυτές του Βόλου, της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης. Η συγκεκριμένη επένδυση φτάνει κοντά στα 100 εκατομμύρια Ευρώ και η δύναμη παραγωγής του εργοστασίου θα βρίσκεται περίπου στα 40.000 αυτοκίνητα το χρόνο, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

    Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/37341,To_hlektriko_aytokinhto_e_GO_Life_8a_par.html



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    loser

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Ντίζελ  βενζίνη  νέφος  αλλά  και  μαυρίλα  στις  πόλεις  μέχρι  να  γυρίσει  ο  ήλιος.  

    Με   22000  ευρώ  σήμερα και  8000 ευρώ  και  μετά  από  8-10  χρόνια  για  αλλαγή   μπαταρίας  που  δεν  θα  φορτίζει

    ικανοποιητικά   αγοράζει  κάποιος  ένα  αυτοκίνητο  πόλης που  θα  πρέπει  να  το  παρκάρει  στο  πεζοδρόμιο .

    Εαν  υποθέσουμε  ότι  κάποιος  δαπανά  και  άλλα  2000  τον  χρόνο ( 150  /  μηνα )  για  παρκινκ λοιπά  έξοδα ,  στο  αρχικό  ποσό  προστίθενται  και  αλλα  20000  μέσα  σε  μια   δεκαετία 

    Δηλαδή  σύνολο δαπάνης  50.000  σε  10  χρόνια 

    Κάνουν  κάποιο  πολύ  μεγάλο  λάθος !!!

     

    Edited by loser
    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε

    Ας μη βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.

    1 hour ago, loser said:

    Εαν  υποθέσουμε  ότι  κάποιος  δαπανά  και  άλλα  2000  τον  χρόνο ( 150  /  μηνα )  για  παρκινκ λοιπά  έξοδα ,  στο  αρχικό  ποσό  προστίθενται  και  αλλα  20000  μέσα  σε  μια   δεκαετία 

    Το πάρκινγκ και τα λοιπά έξοδα τα ξοδεύουμε είτε έχουμε βενζινοντιζελοκίνητο, είτε ηλεκτροκίνητο, άρα βγαίνει από την ανίσωση.

     

    1 hour ago, loser said:

    8000 ευρώ  και  μετά  από  8-10  χρόνια  για  αλλαγή   μπαταρίας  που  δεν  θα  φορτίζει

    Γνωρίζουμε ότι όντως τόσο θα κοστίζει η αλλαγή μπαταρίας; Ή είναι μια εκτίμηση;

    Το μόνο που με αφήνει παραπονεμένο είναι η αυτονομία των 171 χλμ και το γκαζάκι του. 0-50 σε 4 δευτερόλεπτα το κάνει και ένα ταπεινό χιλιαράκι του 2000. Και με τελική 120 χλμ/ώρα είναι λίγο απογοητευτικό ρε παιδί μου. Παρ' όλα αυτά κανείς δε μπορεί να διαφωνήσει ότι είναι πιο ασφαλές. Όσο για τα φουλ έξτρα μπλιμπλίκια, τι να τα κάνω; Θα με πάνε πιο γρήγορα στον προορισμό μου;

    nvel

    Δημοσιεύτηκε

    συσσωρευτής για 21kWh δεν θα κάνει 8000 ευρώ σε 8 χρόνια

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    33 λεπτά πριν, Τρελός Επιστήμων said:

    Ας μη βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα.

    Το πάρκινγκ και τα λοιπά έξοδα τα ξοδεύουμε είτε έχουμε βενζινοντιζελοκίνητο, είτε ηλεκτροκίνητο, άρα βγαίνει από την ανίσωση.

    Δεν  είναι  το  ίδιο με  ένα  αυτοκίνητο 15 χιλιάρικα  που  το  αφήνεις  στο  πεζοδρόμιο . 

    Εάν  θέλουν  να  επικρατήσουν  τα  ηλεκτροκίνητα  και  να  εξαφανιστεί   το  νέφος  από τις  μεγαλουπόλεις 

    πρέπει  να  εφαρμόσουν  λύσεις  που  να  ικανοποιούν  τους  χρήστες για  φτηνές  μετακινήσεις  εντός  της  πόλης  ,  δηλαδή  να  κατασκευάσουν  οχήματα  φτηνά 'όχι  πάνω  από  9  χιλιάρικα  και  με  αυτονομίες  εως  τα  80-100  χιλιόμετρα ,  και  φυσικά  δημοσιές  θέσεις  φόρτισης παντού  . Μιλάμε  για  οργανωμένες  δομές  και  κοινωνίες  που  δεν  μοιάζουν   σε  τίποτα  με  την  ελληνική  πραγματικότητα . Ειδικά  στην  Ελλάδα  δεν  έχουμε  ωριμάσει  για  κάτι  τέτοιο . Ισως  αργότερα  που  η  τεχνολογία  να  μας  βοηθήσει  ,  είμαστε  πρωτόγονοι  σε  όλες  τις  δομές  μας .

     

    BAS

    Δημοσιεύτηκε

    Μακάρι να γίνει να δώσει δουλειές σε κόσμο και να έλθουν και άλλες εταιρείες . 

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως χρειάζονται πιο μορφωμένο προσωπικό που μπορεί να βρεθεί σε πιο πλούσιες χώρες και όχι όπως τώρα που μόνο το φτηνό μεροκάματο καθορίζει το τόπο κατασκευής και έχει γεμίσει η Τουρκία εργοστάσια. 

     

    Οσο για το κόστος , τα 22000 αν έχουν επιδότηση 4-5000 κατεβαίνουν στα 17-18 και αν το κόστος λειτουργίας τους είναι 2 ευρώ τα 100 χλμ και με δεδομένο ότι δεν έχουν τόσα εξαρτήματα που θα θέλουν συντήρηση και επισκευές, εύκολα γίνεται το αμάξι κάποιου που κάνει πολλά χλμ στην πόλη και έχει και δυνατότητα φόρτισης. 

    Για τις μπαταρίες , όταν τώρα η Τογιότα δίνει 11 χρόνια εγγύηση στα υβριδικά της , προφανώς δεν ενδιαφέρει η αλλαγή τους , γιατί ένα αμάξι κόστους 17000 μετά τα 12 χρόνια , αν πωλείται δεν θα πωλείται πάνω από 2000 . 

    Και προφανώς όταν κάποιος σχεδιάζει Ευρωπαϊκά και παγκόσμια για πωλήσεις , δεν τον ενδιαφέρει η ψωροκώσταινα και ότι η φτώχεια της την αναγκάζει να κρατάει τα αμάξια 15-20-25 χρόνια. 

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε

    27 minutes ago, loser said:

    είμαστε  πρωτόγονοι  σε  όλες  τις  δομές  μας .

    Είμαστε, αλλά από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε.

     

    15 minutes ago, BAS said:

    Μακάρι να γίνει να δώσει δουλειές σε κόσμο και να έλθουν και άλλες εταιρείες . 

    Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ίσως χρειάζονται πιο μορφωμένο προσωπικό που μπορεί να βρεθεί σε πιο πλούσιες χώρες

    Συμφωνώ.

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    22000  για  αυτοκίνητο  πόλης  , εάν  πάμε  σε  οικογενειακό  μιλάμε  για  38.000-40.000  ευρώ   στο  πεζοδρόμιο 

    Φυσικά  εάν  είσαι  βιομήχανος  τα  40.000  είναι  λίγα  ,  αλλά  για  έναν  μέσο  πολίτη  είναι  δυσεύρετα .

    Δεν  τσουλάει  αυτό  το  πράγμα  στην  Ελλάδα  για  πολλούς  λόγους . 

    Τα  εργοστάσια  καλοδεχούμενα  ,  και  μακάρι  να  γίνουν  πολλά ,  και  φυσικά  μακάρι να  μεταφερθεί  η  τεχνογνωσία  και  στα  πανεπιστήμιά  μας . τα  οποία  πρέπει  να  συνεργαστούν  με  την βιομηχανία . 

    Την  δεκαετία  του  80  θυμάμαι  με  επαναστατική  γυμναστική  έδιωξαν  πολλά  εργοστάσια  από  την  Ελλάδα ,  και  οι  άνεργοι  διορίστηκαν  στον  Δ.Τ γιαυτο  τον  λόγο  το  ίδιο  κόμμα  κυβέρνησε  για  15-20  χρόνια  χωρίς  ανάσα  . Σήμερα  το  δημόσιο  χρέος  έχει  φτάσει  στο  200 %  του ΑΕΠ  και όλο  αυξάνεται  χωρίς έλεος  ,  εαν  δεν  μετασχηματιστεί  η  χώρα  η  επόμενη  κρίση  η  οποία  δεν  θα  αργήσει θα  φέρει  τεράστια  καταστροφή . 

     

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε

    Θα τσουλήσει. Έχουν λεφτά οι μισοί Έλληνες. Εδώ μου κυκλοφορούν με τα τζιπ που καίνε 1 τάληρο/γκαζιά, μέσα στην πόλη. Μην ανησυχείς.

    Όσοι δεν έχουν, μάλλον με παπάκια ή με τα Μ.Μ.Μ. (και χωρίς εισιτήριο έτσι;) τους βλέπω. Γιατί με τόσο που θα αυξηθεί η βενζίνα και το πετρέλαιο, εκεί θα δίνουν το μηνιάτικο.

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε

    Κοίτα, έχεις δίκιο γενικά. Όντως είναι πολλά λεφτά τα 22 χιλιάρικα για ένα μικρό αυτοκινητάκι. Όμως σου λένε άμα θες. Άμα δε θες, κάτσε πλήρωνε βενζίνη και τέλη και και και... Κάποτε είχαν επιχειρήσει να φτιάξουν ελληνικά φθηνά αμάξια. Το κλείσαν το εργοστάσιο. Όπως κλείσαν όπως λες όλα τα εργοστάσια.

    Κοίτα, σιγά σιγά θα ξεκινήσουν να εισάγονται φθηνά ηλεκτρικά αμάξια, άμα ξεκινήσει η αγορά και τσουλάει, γιατί θα υπάρξουν πολλές ανταγωνίστριες αυτοκινητοβιομηχανίες. Μόλις ξεκινήσουμε να εισάγουμε ιαπωνικά, ταϊβανέζικα και ινδικά αυτοκίνητα θα δεις, θα λάμψει ο ήλιος. Τώρα, από τους Γερμανούς τι περιμένεις; 

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    Όταν  σχεδόν  οι  περισσότεροι  επιστημονικοί  κλάδοι  πεινάνε  και  ελπίζουν  μόνο  σε  κρατική χρηματοδότηση,  και  νέες  δουλείες    δεν  δημιουργούνται  από  ιδεοληψία   σχεδόν  ολόκληρου  του    Συστήματος   μόνο  ινδικά   κουβαδάκια  θα  έρθουν  εδώ  ή  ηλεκτρικά  ποδήλατα  τα  οποία  και  αυτά  ξεπερνούν   τα  2000  ευρώ.     




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.