Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural



  • Όπως ανακοίνωσε ο Vice President Business Development της e.GO Mobile, το ηλεκτρικό τους όχημα θα αρχίσει να παράγεται στη χώρα μας σε περίπου τρία χρόνια.

    Το ηλεκτρικό όχημα e.GO Life της εταιρείας Next.e.GO Mobile σύντομα θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με τιμές που αρχίζουν από τις 22.000€. Τα αυτοκίνητα θα εισάγονται από τη Γερμανία, όπου και βρίσκεται η γραμμή παραγωγής τους, όμως σύντομα θα παράγεται στην Ελλάδα, ύστερα από μια σημαντική επένδυση που ετοιμάζει η εταιρεία στη χώρα μας.
    810_b8c497f618f6e91b8a060e924250f46a.jpg

    O Dr Martin Sommer, Vice President Business Development της e.GO Mobile ανακοίνωσε στο Electric Vehicle Conference που το GOCAR είναι χορηγός επικοινωνίας ότι στόχος της εταιρείας είναι να ξεκινήσει η παραγωγή του e.GO Life στην Ελλάδα το 2024.

    To ηλεκτρικό μοντέλο εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 77 ίππων και η αυτονομία φτάνει στα 171 χιλιόμετρα με βάση το πρωτόκολλο μετρήσεων WLTP City. Τα 0-50 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα μπορεί να φτάσει στα 122 χλμ./ώρα. Ο εξοπλισμός που το συνοδεύει είναι ιδιαίτερα πλούσιος και περιλαμβάνει όλα όσα χρειαζόμαστε στην καθημερινότητά μας. Ενδεικτικά, συμπεριλαμβάνονται:
    • Αυτόματος κλιματισμός
    • Ζάντες αλουμινίου
    • Θερμαινόμενο παρμπρίζ
    • Προβολείς LED
    • Σύστημα πολυμέσων με υποστήριξη Apple CarPlay και Android Auto
    • Αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρων
    • Αυτόματη λειτουργία φώτων
    • Hill Assist

    810_f9f3b54863f886afe4335198e58f0c85.jpg

    Αν και ακόμη δεν έχουμε περισσότερες λεπτομέρειες, οι επικρατέστερες περιοχές για την κατασκευή του ηλεκτρικού οχήματος είναι αυτές του Βόλου, της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης. Η συγκεκριμένη επένδυση φτάνει κοντά στα 100 εκατομμύρια Ευρώ και η δύναμη παραγωγής του εργοστασίου θα βρίσκεται περίπου στα 40.000 αυτοκίνητα το χρόνο, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες.

    Πηγή: https://www.gocar.gr/news/feed/37341,To_hlektriko_aytokinhto_e_GO_Life_8a_par.html



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Arche

    Δημοσιεύτηκε

    σωστά από Γερμανούς δεν περιμένεις τίποτα καλύτερο, ας παραδεχτούμε όμως ότι η πίσω όψη είναι πολύ καλή! Εγώ νομίζω ως το 2024 θα διαμορφωθεί ξανά η τιμή, μόλις μπει ο Κινέζος και ο Ταιβανεζος παιχτης στο τραπεζι, οιΓερμανοι θα διαμορφώσουν την τιμή για να είναι λίγο ανταγωνιστικοί. Ναι θα πουλάνε μια πιο καλή ποιότητα ορισμένων εξαρτημάτων και πιο καλή οργάνωση στα εσωτερικά τους για όποιους θέλουν και αντέχουν λίγη Ευρωπαική υπεροχή, εγώ πιστεύω η πίσω όψη δεν είναι καθόλου κακή. Η απορία αν είναι 2θέσιο δεν μου έχει λυθεί και ναι νομίζω ότι η τιμή σήμερα τρομάζει αν είναι διθέσιο ειδικά γιατί μόλις μπει και το smart στο παιχνίδι το οποίο έχει έτοιμο αμάξωμα και του λείπει μόνο ένα ηλεκτρικό μοτερ το οποίο δεν πιστευω ότι οι κατασκευαστές του δεν το έχουν ήδη στα σκαριά, το e go car θα θέλει χρόνο για να αποκτήσει ένα καλό μερίδιο της αγοράς και για να κερδίσει την αξιοπιστία του, που θέλει περίπου 10 χρόνια κατά την γνώμη μου, παρότι οι εξελίξεις τρέχουν πια αλλά ακόμα δεν είδαμε από πλευράς Ανατολής τι έχει να αντιμετωπίσει, οπότε ας αρκεστούμε ότι σχεδιαστικά στην πίσω όψη έκαναν θαύματα. 

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε

    14 minutes ago, loser said:

    ινδικά   κουβαδάκια 

    Συγνώμη συνάδελφε, αλλά έχεις άδικο στον χαρακτηρισμό που δίνεις. Ένα ινδικό κουβαδάκι που έχω εγώ του 2000, κατασκευής στην ινδική Maruti (με τεχνογνωσία ιαπωνική), 1000 κυβικών, σε πληροφορώ πως έχει την ίδια κατανάλωση (4,85 λίτρα τζίνας ανά 100 χλμ, χωρίς πολύ γκάζι όμως) με ένα γερμανικό 1000 κυβικών αμάξι χρονολογίας 2021. Το άδικο όμως το έχεις κυρίως γιατί εμένα το ινδικό αυτό κουβαδάκι το έχω πάει στο μάστορα μόνο για τα αναλώσιμά του τόσα χρόνια και -συνεχίζει ακάθεκτο-, σε αντίθεση με το γερμανικό που προανέφερα του οποίου σε λίγα χρόνια ο ιδιοκτήτης (όπως δείχνει η εμπειρία του κόσμου) θα ξεκινήσει τις επισκέψεις στον μάστορα για αισθητήρες, τρόμπες βενζίνης, και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς...

    Παρ' όλα αυτά παραμένει κουβάς γιατί άμα τρακάρεις με αυτό, έχασες, αλλά σε αυτό δεν έχει να λέει ο τόπος κατασκευής του, αλλά η χρονολογία του.

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    3 ώρες πριν, Τρελός Επιστήμων said:

    Συγνώμη συνάδελφε, αλλά έχεις άδικο στον χαρακτηρισμό που δίνεις. Ένα ινδικό κουβαδάκι που έχω εγώ του 2000, κατασκευής στην ινδική Maruti (με τεχνογνωσία ιαπωνική), 1000 κυβικών, σε πληροφορώ πως έχει την ίδια κατανάλωση (4,85 λίτρα τζίνας ανά 100 χλμ, χωρίς πολύ γκάζι όμως) με ένα γερμανικό 1000 κυβικών αμάξι χρονολογίας 2021. Το άδικο όμως το έχεις κυρίως γιατί εμένα το ινδικό αυτό κουβαδάκι το έχω πάει στο μάστορα μόνο για τα αναλώσιμά του τόσα χρόνια και -συνεχίζει ακάθεκτο-, σε αντίθεση με το γερμανικό που προανέφερα του οποίου σε λίγα χρόνια ο ιδιοκτήτης (όπως δείχνει η εμπειρία του κόσμου) θα ξεκινήσει τις επισκέψεις στον μάστορα για αισθητήρες, τρόμπες βενζίνης, και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς...

    Παρ' όλα αυτά παραμένει κουβάς γιατί άμα τρακάρεις με αυτό, έχασες, αλλά σε αυτό δεν έχει να λέει ο τόπος κατασκευής του, αλλά η χρονολογία του.

    Έχω  στο  μυαλό  μου  κάτι  μικρά  αυτοκινητάκια  ηλεκτροκίνητα  μίας  θέσης  από  την   κίνα  νομίζω  ,  ίσως  και  από  την  Ινδία ,  τα  οποία  είναι  πολύ  βολικά  για  μετακίνηση  εντός  πόλης  , δεν  αναπτύσσουν  μεγάλες    ταχύτητες  αλλά   είναι  καθαρά  και  πολύ  μικρά  ώστε  να  παρκάρουν  παντού 

    Ένα  τέτοιο  πχ  εάν  τηρούσε  κανόνες  ασφαλείας!!!!  εντός  πόλεως  θα  ήταν  ιδανικό για μένα  που  δεν  ανεβαίνω  σε  μηχανή  . Εγώ  αυτά  τα  λέω   κουβαδάκια!!!  .  

    Arche

    Δημοσιεύτηκε

    έχω την εντύπωση ότι ξέρω ποιο αυτοκίνητο λες:
    https://www.car.gr/used-cars/ecocar.html?make=6595

    Το eco car δεν είναι κακό.. Ειδικά σε τόσα χρώματα που βγαίνει πάντα θα βρεις ένα να σου ταιριάξει
    με χαμηλή κατανάλωση και τιμή λιγότερο από τα μισά του νεου κτρικου αυτοκινητου που διαφημιζεται εδω

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε

    3 hours ago, Arche said:

    έχω την εντύπωση ότι ξέρω ποιο αυτοκίνητο λες:
    https://www.car.gr/used-cars/ecocar.html?make=6595

    15 hours ago, loser said:

    Εγώ  αυτά  τα  λέω   κουβαδάκια!!!

     

    image.thumb.png.b1b977c35078816cbab2cab3cb5f8bcc.png

     

    Λοιπόν αδέρφια, με τέτοια χαρακτηριστικά, κουβάς ξεκουβάς, το αυτοκινητάκι μου σαγηνεύει το πορτοφόλι.

    Αυτή η Ecocar εν τω μεταξύ, είναι ελληνική; Αν ναι, είναι ένας λόγος παραπάνω για μένα να οδηγώ ένα τέτοιο αμάξι!

    loser

    Δημοσιεύτηκε

    Ναι  αυτά λέω  πολύ   βολικά,  μηδέν  ρύπους  ,  μηδενικό  ρίσκο  απόσβεσης  ,  ιδανικό  για   την Αθήνα !

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    <<Σύμφωνα με μελέτες, η διάρκεια ζωής της μπαταρίας είναι 3-4 χρόνια ή 25000 – 30000km. Βέβαια οι αριθμοί αυτοί διαφοροποιούνται ανάλογα με τη χρήση της μπαταρίας.>>

    Πόσο να κοστίζει όμως η μπαταρία που την αλλάζεις συχνά από ότι φαίνεται;

    Αυτό παίρνει τις εξής μπαταρίες:

    <<Υπάρχουν  2 τυποι μπαταριών μολυβδου 100 και 120 ah και λιθίου»
    Μπαταρίες λιθίου
    Μπαταρίες μολύβδου Gel 100Ah
    Μπαταρίες μολύβδου Gel 120Ah (+20% αυτονομία)>>

    Edited by Τρελός Επιστήμων
    Arche

    Δημοσιεύτηκε

    για την Αθήνα και για άλλες μεγάλες πόλεις, πράγματι είναι ιδανικά, ειδικά το βυσσινί μου αρέσει πολύ...
    Είδα και αυτό με την καρότσα. Δεν είναι κακό επαγγελματικό, ειδικά αν μπορεί να στεγαστεί κιόλας...
    Το ότι καίνε 1€ τα 100κλμ, δεν πληρώνουν τέλη και παρκάρουν όπου παρκάρει μια μικρή μοτοσυκλέτα τα κάνει μια καλή αγορά!

    Τρελός Επιστήμων

    Δημοσιεύτηκε (edited)

    Its electric motor is 7.5kW and
    powered by 6 batteries at 72V.
    The ecocar has a range of 100 to 120 km
    and a maximum speed of 80 km / h. (το γρήγορο μοντέλο έτσι;)

    Λοιπόν η μία μπαταρία 12 V 100 Ah κάνει 200 γιούρα χοντρικά. Συνολικά θες 1.200 γιούρα κάθε 4 χρονάκια και γλιτώνεις περίπου κανά 1000ρικο το χρόνο από τζίνες και τέλη. Αν το πήρες 7 χιλιάρικα, κάνεις απόσβεση σε μια δεκαετία.

    Με την αυτονομία όμως που έχει, σε περιορίζει ρε παιδί μου...Τι, θα έχεις δύο αμάξια, ένα για την πόλη και ένα εκτός;

    Αυτά είναι σοβαρά θέματα.

    Edited by Τρελός Επιστήμων
    loser

    Δημοσιεύτηκε

    Νομίζω  η  renault  ετοιμάζει  κουβαδάκι  ελαφρύ  για  δύο  άτομα  με  προδιάγραφες  γύρω  στα  9000  ευρώ,  να  δούμε ........   




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.