Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • Buildinghow
    HoloBIM Structural


  • Ψηφιοποιούνται οι Υπηρεσίες Μεταφορών με τη λειτουργία του Νέου Πληροφοριακού Συστήματος


    Πλήθος δυνατοτήτων για την ψηφιοποίηση των διαδικασιών στις Υπηρεσίες Μεταφορών και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών εξασφαλίζει το νέο Πληροφοριακό Σύστημα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

    Το νέο Πληροφοριακό Σύστημα τέθηκε σε λειτουργία στις 24 Ιανουαρίου 2022 και χρησιμοποιείται ήδη από τις Διευθύνσεις Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειών σε όλη τη χώρα, οι οποίες, πλέον, μπορούν να διεκπεραιώνουν με υψηλότερη ταχύτητα τις υποθέσεις των πολιτών.

    Εκατομμύρια στοιχεία που αφορούν στις ταξινομήσεις των οχημάτων, τις  άδειες κυκλοφορίας, τις άδειες οδήγησης και τις ειδικές άδειες μεταφέρθηκαν με επιτυχία σε ένα καινούργιο ψηφιακό περιβάλλον με πολλές δυνατότητες υποστήριξης νέων εφαρμογών. 

    Ειδικότερα, έγινε μετάπτωση στοιχείων που αφορούσε 13 εκατομμύρια οχήματα και 14 εκατομμύρια ιδιοκτήτες, 8 εκατομμύρια άδειες οδήγησης και προσαρμογή 150 διοικητικών διαδικασιών σε 5 ομάδες εφαρμογών.  

    Βασικό στοιχείο του νέου συστήματος είναι η διαλειτουργικότητά του με  πληροφοριακά συστήματα άλλων Υπηρεσιών, κάτι το οποίο δεν ήταν εφικτό με το προηγούμενο πληροφοριακό σύστημα που είχε εγκατασταθεί το 1984 και ήταν ανεπτυγμένο στη γλώσσα προγραμματισμού «COBOL».

    Σταδιακά, στο νέο Πληροφοριακό Σύστημα θα ενσωματώνονται νέες εφαρμογές όπως ο ηλεκτρονικός έλεγχος των δικαιολογητικών για τις μεταβιβάσεις, καθώς και η ηλεκτρονική ενημέρωση του συστήματος για τους ελέγχους ΚΤΕΟ και την πληρωμή των τελών Κυκλοφορίας.

    Το νέο σύστημα μπορεί να υποστηρίξει νέες υπηρεσίες επιτρέποντας τη διασύνδεση της βάσης δεδομένων των Διευθύνσεων Μεταφορών με πληροφοριακά συστήματα άλλων Υπηρεσιών, με άμεσο όφελος την ταχύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. 

    «Η δημιουργία μιας πλατφόρμας που διαλειτουργεί με τα υπόλοιπα συστήματα του ελληνικού δημοσίου, δίνει τη δυνατότητα σε μια σειρά από ψηφιακά εργαλεία που σε πρώτη φάση επιλύουν μια σειρά από καθημερινά ζητήματα, όπως η καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, η αύξηση της παραγωγικότητας των Υπηρεσιών του Υπουργείου και η ενίσχυση της διαφάνειας, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν τη βάση για την παραγωγή άλλων εργαλείων και εφαρμογών που σχετίζονται ακόμη και με την οδική ασφάλεια».

    Ο Όμιλος ΟΝΕΧ υλοποίησε ένα στρατηγικής σημασίας έργο, αυτό της μετάπτωσης του κεντρικού πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, και μετάβασής του στη νέα εποχή των νέων τεχνολογιών, για την υποστήριξη 88 περιφερειακών υπηρεσιών σε όλη την Ελλάδα.
     





    GTnews

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.